PDA

Volledige versie bekijken : Cod 5 net zo goed als Cod 4?

dev1zan
6 november 2008, 21:45
als die net zo goed is als cod4.......!!!!!!
ik koop hem zowieso..... ;)

en dan gelijk multiplayer..

dev1zan(hoogste rank cod4 nl. gouden kruis)!!!!

swift4life
6 november 2008, 22:41
Het ligt er maar net aan wat jij graag wil, houd je van de sfeer van de WWII dan is CoD WaW perfect voor je. En zal het ook beter aanvoelen denk ik.
Maar als je meer van het moderne houd dan zul je CoD 4 beter vinden.

Het is dus maar net waar je van houd, en de multiplayer gaat zeker wel net zo goed zijn als in CoD 4. Daar ben ik 200 % zeker van.

maull
7 november 2008, 12:48
Als de mp even goed is als cod4 is de game zowiezo de moeite waard om te kopen! ookal is hij in WO2, ookal ben je voorstander (zoals ik) van het hedendaagse :)

CBR1100xx-Vanish
7 november 2008, 22:16
ik houd het bij 5 hooguit dat zombe gebeuren lijkt me leuk. net op de pc zombie mod cod4 600 kill streak :P

Soundwave
9 november 2008, 20:06
Die zombi mode lijkt me ook gaaf, maar de WoII style heb ik nu wel eens gezien!

AntraxX
9 november 2008, 20:30
kijk...ik kan je met een gerust hart zeggen dat hij helemaal hetzelfde voelt als cod4 ;)

Soundwave
9 november 2008, 21:09
Zal me wel benieuwen wat Treyarch er van gebakken heeft.

smaiden
9 november 2008, 21:21
als het goed is is dit het laatste deel WO2 cod, ze wouden het verhaal nog af maken... :D
en Treyarch stopt er mee na deze cod. dan worden de volgende cod's door infinity ward gemaakt ;D dus we kunnen in ieder geval met een gerust hart de toekomost inkijken :P

Lashroman
9 november 2008, 21:38
Ik vind COD5 meer een mod voor COD4, alleen dan in WOII style.
Maar als de Multiplayer net zo goed word als die van Infinity Ward, wie weet haal ik hem dan wel. Alleen ben ik wel bang dat ik COD4 laat liggen. Maar eerst Resistance 2.

CBR1100xx-Vanish
9 november 2008, 21:43
kijk...ik kan je met een gerust hart zeggen dat hij helemaal hetzelfde voelt als cod4 ;)

en ik je met een gerust hart niet. ik vind die beta echt geen klap aan :-\. ik zie wel waar het schip strand ik houd het bij cod4 ;)

AntraxX
9 november 2008, 22:45
ik heb hem ook gespeeld op ps3 :) en vind hem mooi en goed ;)

smaiden
10 november 2008, 21:18
ik heb hem ook gespeeld op ps3 :) en vind hem mooi en goed ;)

op de ps3 ?? :o
dat spel komt toch morgen pas uit in Amerika en 14 nov in Europa
en er stond geen demo op ps store ???

swift4life
11 november 2008, 16:27
Volgens mij mag hij hem revieuwen. Ookal zou ik het eigenlijk ook wel raar vinden als je hem nu al hebt.

Secuencia
11 november 2008, 17:58
Ik ga hem kopen
Al is het maar om nog een game te hebben voor met alle P3c members te spelen ^^

Dre-S
11 november 2008, 18:32
Ik was van plan hem vrijdag gelijk te halen... Maar mn rabo rekening dacht waarschijnlijk anders :S Zal dr ff mee moeten wachten ;)

AntraxX
11 november 2008, 18:56
Volgens mij mag hij hem revieuwen. Ookal zou ik het eigenlijk ook wel raar vinden als je hem nu al hebt.

Heb hem al gespeeld op een persconferentie, was wel effe kort, maar krachtig ;) het is gewoon cod4 in een ander jasje

maull
12 november 2008, 16:24
Ik ga hem kopen
Al is het maar om nog een game te hebben voor met alle P3c members te spelen ^^

met mij bedoelde ;D

bacardiboy-dh
13 november 2008, 13:53
en ik heb de game al :D

en DAMN wat is die goed xD nog veel beter dan cod4 :$........

en wtf, met zn 4en Co-op spelen online! w0000t

AntraxX
13 november 2008, 14:18
aaaaaaaaargh...is hem al te koooop??? ;D ;D ;D anders spring ik nu op de fiets :P

oCHJA...ik moet hem reviewen...damn it...moet ik nog lang wachten

bacardiboy-dh
13 november 2008, 14:30
Ja! eerst MM gecheckt en ze hadden hem wel, maar mogen hem morgen pas verkopen.
daarna bij de free record shop gewoon langs gegaan, en gevraagd; hebben jullie cod al binnen?
'ja'
mag ik hem dan?
'ja hoor'
xD
w00t!

AntraxX
13 november 2008, 20:12
Niceeeeeee xD

bacardiboy-dh
13 november 2008, 20:16
Oja! en PS: ik heb ervoor gezorgd dat de media markt ook vandaag al CoD5 verkoopt, hier in Rijswijk welte verstaan xD! écht een van de grootste van nederland hebben wij hier, dagelijks geopend tot 9 uur :) dus denk dat er door mij best nog enkele tientallen gamers CoD een dag eerder hebben, haha! :D

SilverNL
13 november 2008, 21:09
Oké een vraagje:
Heeft het voor mij zin om de game te halen?

Hoe werkt het XP gedeelte?
Ik ga sowieso Resistance 2 spelen, heeft het dan nog nu om COD5 te halen?

bacardiboy-dh
13 november 2008, 21:30
XP is hetzelfde, alleen nu gaat het tot en met level 65!...
en alles is natuurlijk naar het thema toe ingesteld, zo krijg je na een kill strike van 7 geen helicopter maar een paar duitse herders, die je tegenstanders proberen kapot te bijten...

Lashroman
13 november 2008, 21:51
Oké een vraagje:
Heeft het voor mij zin om de game te halen?

Hoe werkt het XP gedeelte?
Ik ga sowieso Resistance 2 spelen, heeft het dan nog nu om COD5 te halen?

Dat vraag ik mezelf nu ook af, ik wil natuurlijk wel blijven met Call of Duty maar Resistance 2 kan ik ook niet laten liggen.
Wat een game-dilemma. ::)

swift4life
14 november 2008, 19:15
Mijn eerste indruk, na een uur gespeeld te hebben, is dat 5 veel beter is dan 4.

Lashroman
15 november 2008, 13:44
Ik denk toch dat de meeste terug naar COD4 gaan vanwege de wapens. Ik zie dat veel mensen de wapens van COD5 saai vinden. Maar de settings juist weer goed.
Nou ja, ik laat m'n cod4 nog even in mijn collectie liggen en bestel ik dan cod5 alsnog.

swift4life
15 november 2008, 13:51
Vanmorgen ook nog een hele poos gespeeld, en hij is echt vet.

Als je van de setting houd, en CoD 4 goed vond dan is dit zeker een must-have.
De multiplayer is weer vanouds. Het duurt nu wel wat langer voor je meerdere gamemodes kan. Maar dat maakt niet uit.

SvenDLier
15 november 2008, 15:27
verdomme toch zo'n vette shooters op de ps3 en ik kan er maar niet mee overweg met een controller.Zou het echt te leren zijn met een controller?Ik ben al jaren gewend om met muis en keyboard te spelen op de pc.

nosie
15 november 2008, 16:50
ja het is echt te leren, ik had het zelfde probleem maar toen toch battlefield bad company en cod4 gekocht en het gaat nu perfect, gewoon blijven oefenen

haagse070
15 november 2008, 17:23
Cod 5 loopt ook heerlijk bij mij... was ff wennen ... had hiervoor nog nooit COD gespeeld maar heb er aanleg voor.. 15 kill streak in 1e potj :P haha :P ... was wel beetj geluk want zat in een tank.. Verder weet ik dus niet hoe cod 4 was..

dominating
15 november 2008, 23:54
shit man ik kan echt niet wachten...
ik doe verstandig en koop hem pas NA mn pw week ::)
anders zijn mn ouders nie zo blij :D

Nosync
16 november 2008, 12:16
Ik heb COD 4 veel gespeeld en moet zeggen dat ik COD 5 echt vet vind.
Ik vind zoiezo oude wapens vetter en daar komt nog bij dat je hier veel meer multiplayer opties hebt.

De nazi Zombie mode is ook geweldig online met wat kameraden zombies afknallen.

swift4life
16 november 2008, 14:48
Die zombiemode is echt geweldig. Ik heb hem helaas nog niet met 3 vrienden gedaan, maar daar komt vanavond wel verandering in denk ik.

Dre-S
16 november 2008, 16:42
Ik heb voor vandaag ff cod5 geleent van iemand, zelf krijg ik hem dinsdag of woensdag :D
Ik moet zeggen dat ik impressed ben! Echt een top game! Maar heb het gevoel dat sp niet zo lang is :o Mp nog niet gedaan, daar waag ik me vanavond aan XD

bacardiboy-dh
16 november 2008, 16:50
single player mode heb je in 'hard' wel binnen 10 uurtjes gedaan hoor, en dan speel je nog héél rustig :) dus kwa tijd valt daar geen eer voor ze te halen, maar vet de SP zéker wel! :D

Dre-S
16 november 2008, 18:49
Ik heb bij singleplayer niet het gevoel dat ik had bij de cod4 sp!
Maar mp ownt dus anyway XD

demonic_debby
29 november 2008, 21:48
Na een tijdje spelen moet ik heeeeel eerlijk toegeven dat ik 4 stiekem toch leuker vind dan 5

Lashroman
29 november 2008, 23:08
Ik denk dat ik na een maand cod5 saai ga vinden. COD4 daarin tegen heb ik nooit het gevoel dat ik het niet meer ga spelen. Hier toch wel.

swift4life
29 november 2008, 23:36
Ik heb nogsteeds het gevoel dat ik me nog een hele poos kan vermaken met 5 hoor. Deze setting spreekt mij meer aan dan die van 4. Dus ik blijf nog wel doorgaan voorlopig.

Dre-S
29 november 2008, 23:49
4 mag dan wel wat leuker spelen, in waw hebben ze capture de flag weer, en de invites willen altijd bij mij XD Dus drm vermaak ik me ook beter met 5 :D

Lashroman
29 november 2008, 23:53
4 mag dan wel wat leuker spelen, in waw hebben ze capture de flag weer, en de invites willen altijd bij mij XD Dus drm vermaak ik me ook beter met 5 :D

Ja idd, het valt me ook echt op dat ik nooit problemen met de invite's heb en bij cod4 juist wel. Ik kan eigenlijk wel switchen. Maar COD4 en 5 hou ik nog in m'n collectie. Capture the flag speel ik niet zo veel. Zeker een leuke mode, maar voor mij meer TDM, HQ en Dom.

xDanTe
12 december 2008, 21:37
Wat is het verschil tussen CTF en Domination?

AntraxX
12 december 2008, 22:23
In CTF moet je een vlag veroveren en die vlag naar jouw basis brengen ;)

In Domination moet je een gebied veroveren (aangeduid met een vlag) en voor een bepaalde tijd moet je dat gebied bezetten.

xDanTe
13 december 2008, 11:18
Lijkt me ook wel leuk dan. Dat CTF, hopelijk zit dat ook in CoD: Modern warfare 2. :D

dominating
16 december 2008, 22:00
ik vind cod4 echt stukken beter!
de lvls zijn overzichtelijker, betere wapens.
soms zie je in cod5 iemand op 2 meter afstand nog niet zitten door de rare kleuren...
en de wapens zijn echt knake (ookal komt dat door wereld oorlog 2)

Kitaro24 1.0
16 december 2008, 22:21
Cod 4 is veel beter ja 5 is stukken minder , 4 loop veel soepeler online

Visjee
22 december 2008, 18:21
Ik krijg deze week COD5 binnen, ookal is het misschien niet wat ik verwacht..hij moet er toch komen voor mijn collectie :p

gelukkig spelen wat vrienden van mij het ook en die zijn er erg enthousiast over.

Voeg me maar toe als je wil : Visjee

wildi258
22 december 2008, 21:27
het is een add-on en zou nooit voor de volle pond in de winkel moeten liggen en ze hebben er niks positiefs bij gedaan alleen verminderingen tov cod4
de tanks slaat nergens op en die hond is ook irritant ik heb hem dan ook snel verkocht ow en de levels zijn niet overzichtelijk en donker en idd je ziet sommige helemaal niet zitten of lopen

Visjee
22 december 2008, 23:33
Ik hoor idd veel geklaag over de tanks..maar de honden..die zaten toch ook in cod4..

ach ik kijk wel..bevalt het me niet, dan speel ik de SP uit en verkoop ik m weer voor hetzelfde geld (heb het gekocht voor 35 euro incl verzendkosten :D)

wildi258
23 december 2008, 07:37
ja dan maakt het niet zo veel uit nee de chopper zat in deel 4 die was ook irritant trouwens

Visjee
23 december 2008, 11:39
Ja idd, het is nog erger als Friendly Fire aanstaat..dan ga je er ongeveer op achteruit..zo'n heli houdt ook met niemand rekening.

Beter zijn er wel minder claymores :S lame dingen

kanzlooz
23 december 2008, 13:57
Ja idd, het is nog erger als Friendly Fire aanstaat..dan ga je er ongeveer op achteruit..zo'n heli houdt ook met niemand rekening.

hardcore met honden... 1 beet en je bent dood.. no fun at all ;D maar je krijgt er wel 3 xp voor als je er een killt.. wat betreft de claymores... je gaat ze nog missen.. claymores zijn goed zichtbaar dankzij die 2 rode strepen..in WaW heb je bouncing betties, een soort mijnen die alleen zichtbaar zijn door een klein geel streepje (en onder water zie je ze helemaal niet/ makin in de kreek dus) meestal ben je al te laat als je ze ziet...

Lashroman
27 december 2008, 03:40

hardcore met honden... 1 beet en je bent dood.. no fun at all ;D maar je krijgt er wel 3 xp voor als je er een killt.. wat betreft de claymores... je gaat ze nog missen.. claymores zijn goed zichtbaar dankzij die 2 rode strepen..in WaW heb je bouncing betties, een soort mijnen die alleen zichtbaar zijn door een klein geel streepje (en onder water zie je ze helemaal niet/ makin in de kreek dus) meestal ben je al te laat als je ze ziet...

Soms zie je de Betty's niet eens. Gewoon onzichtbaar. Ik mis Call Of Duty 4 toch wel eenbeetje. ::)

CBR1100xx-Vanish
28 december 2008, 00:15
haha, was het toch een goede keuze om W@W over te slaan XD, ik w8 wel op mw 2 :D

xDanTe
28 december 2008, 18:54
En je hebt hem besteld zei je tegen mij. ???

Hoe zit dat nu?

CBR1100xx-Vanish
28 december 2008, 21:42
ja, om 3 uur s'nachts heeft iemand me over gehaald om hem toch te kopen dus achja wrm ook niet. besteld voor 58 euro en dinsdag is ie hier als het goed is :P, nu moet die headset nog opschieten :P

xDanTe
28 december 2008, 21:53
Verrader. Nu blijf ik als enige over met Cod4. :P

swift4life
28 december 2008, 22:09
Dante haal ook 5, ik denk niet dat je er spijt van krijgt.

xDanTe
28 december 2008, 22:13
Nee, ik wacht liever op Killzone 2. Ik houd niet van WWII-shooters met al die rotgeweren. :P

swift4life
28 december 2008, 22:21
Dan heb je Brigadier toch ook nog of niet?

Resureyu
28 december 2008, 22:31
Ik krijg deze week COD5 binnen, ookal is het misschien niet wat ik verwacht..hij moet er toch komen voor mijn collectie :p

gelukkig spelen wat vrienden van mij het ook en die zijn er erg enthousiast over.

Voeg me maar toe als je wil : Visjee

En die vrienden haal je toch ook ff naar dit furum toe? ;D

xDanTe
28 december 2008, 22:32

Ook niet meer, die is te verslaafd aan Resistance 2, dus... :'(

Brunotti
29 december 2008, 17:59

Ook niet meer, die is te verslaafd aan Resistance 2, dus... :'(

Toch maar overstappen naar 5 :D Voor een sniper like me, een pracht game

CBR1100xx-Vanish
29 december 2008, 20:19
kom op Dante, dan gaan we co-op spelen :P, killzone duurt nog een tijd, en ik wil eigenlijk ook blijven ownen met jou :P

nee mensen, niet zulke dingen gaan denken ::)

xDanTe
30 december 2008, 20:48
Mij haal je echt niet over, hoor. Kom jij maar gewoon weer Cod4 spelen, kunnen we daar ownen. ;)

CBR1100xx-Vanish
1 januari 2009, 14:49
nee, ik ben nou op W@W lichtjes aan het ownen XD, hier kan ik mijn ratio wel boven de 1 krijgen en houden en niet op 0.96 XD

kanzlooz
2 januari 2009, 12:32
er zijn rare dingen gebeurt terwijl ik ziek was/ben... vanish op world at war??? WTF ??? en je was zo anti! ;D eigenlijk vind ik je nu heel zwak vanish.. maar ben ook wel een heel klein beetje trots op je :P kom je the A-team versterken?? ;)

CBR1100xx-Vanish
2 januari 2009, 17:11
natuurlijk, daarom heb ik hem gekocht, de naam van P3c redden :P(geintje, toch Dante :P)

kanzlooz
2 januari 2009, 19:21
natuurlijk, daarom heb ik hem gekocht, de naam van P3c redden

nog even door oefenen dan en niet heel de tijd je teammaten vergassen :P

kennys89
2 januari 2009, 19:36
lol:d ik vin het toch tof met jullie op waw:d

f*ck you man:p ocharme die gozer:p

ik kom zo weer lekker meedoen:d

kanzlooz
2 januari 2009, 19:40
f*ck you man:p

ah die hebben we aan onze clanleader te danken ;D

xDanTe
2 januari 2009, 23:43
natuurlijk, daarom heb ik hem gekocht, de naam van P3c redden :P(geintje, toch Dante :P)

Wat mij betreft valt er weinig meer te redden. *kijkt naar de posts boven me*

CBR1100xx-Vanish
4 januari 2009, 18:12
ja de naam p3c word wel eens flink door het slijk gehaald, dan begint kanzlooz weer door de room te roepen: f*ck you man! en dat dan 40 keer ::) :P

swift4life
4 januari 2009, 18:43
Nee dat doen we alleen maar als de game aan het laden is, dan zien ze niet meer wie er roept :P

kanzlooz
5 januari 2009, 14:45
ja mietjes! ik doe het teminste wanneer ze het wel kunnen zien :P

kennys89
5 januari 2009, 14:49
Lol kanz was wel lache en dan erbij broekuit

kanzlooz
5 januari 2009, 14:56
ja das kitaro :P

Brunotti
5 januari 2009, 17:41
Cod 4 tog wel beter :o

dragon_unleashed
7 januari 2009, 17:53
niet slecht , maar ja weetniet , 2e wereldoorlog trekt me niet

ik wacht op nrtje 6 , modern warfare 2 :D

SilverNL
9 januari 2009, 22:30
Gasten, zullen wij het weer over COD5>COD4 houden?

En houdt de naam van P3c wel een beetje schoon, dus niet schelden online ;).

Ik heb trouwens vandaag COD5 op de XBOX360 gespeeld en het was wel vet, alleen precies hetzelfde als COD4. Gewoon COD4 uitbreidingspakket met nieuwe mappen.

Die doggies vind ik maar irritant, omdat ze blijven komen.
Alleen ze zijn makkelijk te verslaan, omdat je gewoon moet knifen....

Vond een helicopter beter als 7kill streak, alleen tegen noobz zijn die doggies handig.

Maar ik blijf er bij dat COD5 gewoon hetzelfde is als COD4. En aangezien ik op COD4 was uitgekeken en toe was aan iets vernieuwends (LBP, Resistance 2) wacht ik lekker op Killzone 2 en COD6 (COD4,2)

SilverNL
13 januari 2009, 21:28
Al die argumenten :o
Nou ik krijg COD5 waarschijnlijk over een paar dagen.

Heb namelijk als het goed is een deal via marktplaats.
Zijn COD5 voor mijn PES2009 xD

Sommige mensen snappe er niets van :P

Rickass93
13 januari 2009, 21:50
Ik zeg beter! En allemaal omdat Cod5 een geweldig gore system heeft!

Boeroebeest
21 januari 2009, 16:14
Het ligt er maar net aan wat jij graag wil, houd je van de sfeer van de WWII dan is CoD WaW perfect voor je. En zal het ook beter aanvoelen denk ik.
Maar als je meer van het moderne houd dan zul je CoD 4 beter vinden.

Het is dus maar net waar je van houd, en de multiplayer gaat zeker wel net zo goed zijn als in CoD 4. Daar ben ik 200 % zeker van.

Hey maatje, die voorspelling is toch iets anders uitgepakt....
De online features zijn wel gelijk maar de stabiliteit is gewoon bagger!!!
Nu is dit niet geheel aan de mensen van Tryarch te wijten maar ik heb het idee dat het hele Psn het niet aan kan!

swift4life
21 januari 2009, 17:24
Online is inderdaad niet het beste punt.
Helaas werken de invites niet goed. Anders was online wel beter dan 4, zeker als je ziet hoe 4 nu is. Want daar is nog veel meer lagg dan op 5.

Hopelijk worden mijn internetproblemen wel minder in de komende maanden, want onze internetsnelheid gaat omhoog. Dus waarschijnlijk word het voor mij wel iets beter :D

DavirusNL
21 januari 2009, 17:28
Sorry jongens maar ik heb egt bijna nooit last van LAG
wel van host end the game en dan word ik zo boos en ik denk dat jullie dit ook bedoelen maar dit was ook bij cod 4

kanzlooz
21 januari 2009, 18:20
hmmm ik weet dus niet of dit echt aan de PSN ligt. Kijk je connect met de host oftwel iemand zn Playstation. En als die persoon bv een Amerikaan is moet die connectie ver gaan of je treft iemand met een slechte connectie dan heb je dus meer kans op lag. Kijk maar als er iemand van ons host is, is de connectie bijna altijd perfect. De Partyprobleem weet ik niet echt waaraan het ligt, maar daarbij zou het probleem heel goed bij het spel kunnen zitten.

Vergeet ook niet dat de verbinding perfect was toen we alleen tegen europeanen speelden, sinds we ook met de rest van de wereld kunnen spelen is de connectie echt slechter geworden.

swift4life
21 januari 2009, 18:53
De party problemen liggen volgens mij grotendeels aan het spel, mar ik denk dat een deel daarvan ook wel door je internet word bepaald.

kennys89
21 januari 2009, 18:57
ik heb nu wel een probleem sinds die update van waw (glitch vrij enz) heb ik vaak voor dat ik ineens word afgemeld

DavirusNL
21 januari 2009, 19:41
dat is klote kenny.
ik heb alleen dat sommige mensen met draadloos mij niet kunnen joinen enzo

RamboJunior
25 januari 2009, 18:13
Ja die party invite wil meestal wel lukken maar niet als iemand mij invite voor een gwne game dan zegt ie altyd server not found ofso en of da de game al afgelopen is. is echt balen...

arobar
25 januari 2009, 18:35
Ik vind hem beter, mijn redenen.
De tanks
De trofeeën

De multiplayer is beter
En de single-player ook

xDanTe
25 januari 2009, 19:15
Waarom is je favo-game dan COD4? :P

kanzlooz
25 januari 2009, 19:22
scherp! ;D waarschijnlijk nog niet aangepast he :P

DavirusNL
25 januari 2009, 19:24
haha ja..
ik vind cod 5 in sommige dingen leuker..
maar sniperen is op 4 wel masterlijk hoor ;D
en ik vind cod 5 soms zo donker :P maar ja toen hadden ze nog geen nachtkijkers enzo

kanzlooz
25 januari 2009, 19:28
ja ik vind W@W zoveel beter, maar dat kan ook met het gezelschap te maken hebben die ik tijdens 4 niet had :P

CBR1100xx-Vanish
26 januari 2009, 15:26
haha, ja nu hebben we iedere dag wel een party :P

Ieatbullet
28 januari 2009, 12:28
ik vind cod4 echt stukken beter!
de lvls zijn overzichtelijker, betere wapens.
soms zie je in cod5 iemand op 2 meter afstand nog niet zitten door de rare kleuren...
en de wapens zijn echt knake (ookal komt dat door wereld oorlog 2)

Helemaal mee eens.
Karma +1

Lashroman
31 januari 2009, 02:21
Ik vind Call of Duty 5 niet zo verslavender dan COD4. Met COD4 kan ik echt lang meegaan, maar bij COD5 houdt het weer op door het sommige droge wapens ... Ik vind COD4 dan ook echt meer actie hebben en ook meer variatie bij de wapens.

xDanTe
2 februari 2009, 22:10
scherp! ;D waarschijnlijk nog niet aangepast he :P

Waarom krijg ik daar geen karma voor? :P

Lashroman
3 februari 2009, 19:10
Net mijn commentje op een youtube video :

I think that Call of Duty 4 is better then WaW. Because when I played WaW it's like that I'm not playing it like everyday. It's not fun if you play 4/5 hours the whole time. I don't like the weapons though. But Cod4 is really active and you can play it for hours and hours. Treyarch did a good thing but CoD4 is a bit better. And guys, it's not COD5 because otherwise it should be Call of Duty 5 : World at War at the cover but it isn't. Is just a new part from Treyarch and not Infinity Ward !

World at War :

+ Co-op.
+ Betere graphics.
+ Spectaculaire/betere Single Player mode.
+ Meer bloed/actie en tijdens de Singleplayer (heb je een echte look a like op WOII)
+ Leuke Intro's bij elke missie.
+ 10 custom classes.
+ Tanks en punten bij Dogs.
+ Een leuke mode om naast Singe/Multiplayer te spelen namelijk Nacht der Untergangen (Zombie mode).
+ Trophies (maar dat is duidelijk)
- rank 65 om prestige te gaan.
- Minder leuke wapens (minder variatie, waardoor elke speler zelfde wapens gebruikt zoals MP40).
- Mappen zijn matig. (Er worden dus veel geskipt).
- Je verveelt je sneller.
- Veel glitches

Modern Warfare :

+ Betere/meerdere wapens (ook meer variatie).
+- Single Player is oke.
+- Graphics zijn goed, maar kan beter.
+ Mappen zijn leuker.
+ Rank 55 om prestige te gaan.
+ Je kan er jaren mee doorgaan en het blijft leuk.
+ Betere sensitivity.

Eigenlijk een droge min en pluspunten maar dit is mijn oordeel hierover.

SilverNL
3 februari 2009, 21:07
COD5 zit gewoon nog beter in mekaar.
Klaar :)

Duidelijk genoeg toch :P

swift4life
3 februari 2009, 21:09
COD5 zit gewoon nog beter in mekaar.
Klaar :)

Duidelijk genoeg toch :P

Duidelijk genoeg, +1

Lashroman
3 februari 2009, 21:45
Het is wel beter, maar als je je snel verveelt met de game (en er zijn mensen die dat vinden) gaan ze de game dan langer spelen ? ::)

swift4life
3 februari 2009, 21:57
Nee, die mensen niet.

Lashroman
3 februari 2009, 22:29
Nouja, eigenlijk zijn ze gewoon allebei goed. Je kan trouwens ook variëren per game. Andere maand COD4 de andere maand COD5. Het geeft echt een heerlijke gevoel als je COD4 speelt. Daarnaast als je alhoewel veel COD4 hebt gespeeld weer verder te gaan met COD5. ;D
Wat ik doe is andere week COD5 en de andere week COD4.

Fusion
7 februari 2009, 20:54
Ja klopt die afwisseling is wel leuk.

seppe_rmcf
13 februari 2009, 14:37
Ik weet ni of die eve goe is ma de 5 is in ieder geval ook goe en zou de 4 ook wel is wille spele :d

grtz seppe ;)

robbiefree
7 juni 2009, 19:39
eigenlijk is deel5 gewoon 4 maar dan in wo2 setting. 4 was wel het meest vernieuwend, dus voor mij is deel 4 HET deel tot nu toe!
Maar dan is mijn mening...

gangstha95
7 juni 2009, 20:25
Deel 4 is ook het best beoordeeld maar cod5 is meer verkocht omdat ze hoorden dat cod4 zo goed was en toen d8 iedereen 'ik ga geen cod4 kopen daar ben ik te laat mee want 5 is er al'dus gingen ze 5 kopen.

robbiefree
8 juni 2009, 18:53
idd

Mu12DeR
15 juni 2009, 08:58
ja ik Vond CoD4 ook beter qua vernieuwing enz. ze verwachten bij MW2 11 miljoen exemplaren te verkopen in de eerste 2 weken ofso.. :o

gangstha95
15 juni 2009, 18:52
Ik denk dat ze dat wel zouden kunnen halen....

haagse070
15 juni 2009, 23:30
ik koop der sowieso 1 van me vriendin werkt bij de media markt ff kijken of ik er 1 naar buiten kan smokkelen een week voor de release ofzo :P

Buizerd_NL
15 juni 2009, 23:34
Stuur der 1 naar me op ;D

Of ik kom hem wel halen ik woon toch tenslotte in de buurt. ;D

PinkStyleZ
24 juni 2009, 12:49
ik vind CoD5 juist vetter :-\
ik heb cod4 op de pc namelijk helemaal plat gespeelt, daar vind ik niks meer aan.

Simon
24 juni 2009, 16:09
Wel, ik vond CoD:WaW veel beter.. Ik ben zo meer voor deze games, WOII, allemaal oorlogen, Vietnam, daar ben ik wel voor heb ik ontdekt ;) maar CoD:Modern Warfare is minstens even goed hoor.. Ik speel er ook wel graag op ;)

lahcen1
24 juni 2009, 16:15
Ik hou persoonlijk meer van COD4 ik weet nie wrm maar de 5 vind ik soms saai
terwijl ik de 4 nog lng nie saai vind terwijl ik hem al keilang heb.
trouwens ik ga COD4 kopen de dag da ik mijn ps3 ga kopen(8dagen ;D) nie de 5

Simon
24 juni 2009, 16:17
Ok moet jij weten ;) De 5 zou ik ook kopen maarja :)

De 4 word idd niet zo snel saai ;D
De 5 word na een tijdje wel saai ja, maar nu met de mappack's en zombies speel ik weer volop :D

gangstha95
24 juni 2009, 16:39
ik vind dat cod4 leukere lvls heeft, ik vind de zombies natuurlijk leuk maar ik kies toch eerder voor cod4.
Die hebben ook leukere wapens enz.
Maar ik heb cod4 en 5 al een tijd maar ik zal nooit mijn codjes verkopen, want dan krijg ik er spijt van.

Simon
24 juni 2009, 16:43
Klopt, ik verkoop ze ook niet hoor.. By the way.. Kom je ffe op de 5 voor zombies?

gangstha95
24 juni 2009, 20:36
nee tot woensdag kom ik weinig online (behalve in weekend) want ik zit nu in de toetsweek! :'(

lahcen1
25 juni 2009, 19:55
Heb net COD4 teruggekocht met arobar en hebben samen gespeeld en ik vind het grootste nadel van COD5
nog steeds de snipers!!En eigenlijk ook de shotguns want de double barrel is echt wel nie goe vind ik in vergelijking metr de marksman ofzo

gangstha95
26 juni 2009, 12:22
Heb net COD4 teruggekocht met arobar en hebben samen gespeeld en ik vind het grootste nadel van COD5
nog steeds de snipers!!En eigenlijk ook de shotguns want de double barrel is echt wel nie goe vind ik in vergelijking metr de marksman ofzo

Ben jij familie van arobar?

lahcen1
28 juni 2009, 15:37
nee zit met hem op school is een goeie vriend en ik was bij hem gekomen

Simon
29 juni 2009, 10:37

Snipers zijn idd beter in de 4.. Maar de shotguns in de 5 vind ik wel gaaf! :o je moet ermee leren werken, net zoals een sniper ;D

gangstha95
29 juni 2009, 12:04
ik vind shotties echt irritant behalve dan op dome...
Ik vind de cod4 snipers meer relaxed

Simon
29 juni 2009, 13:51
ik vind shotties echt irritant behalve dan op dome...
Ik vind de cod4 snipers meer relaxed

Zoals ik al zei.. Probeer het eens!! ;D

gangstha95
29 juni 2009, 13:55
Heb ik al gedaan en ik vind het niks, geef mij maar een SMG in plaats van een shottie!

Simon
29 juni 2009, 13:56
Heb ik al gedaan en ik vind het niks, geef mij maar een SMG in plaats van een shottie!

Haha, ik hou daar ook wel van, maar het begint een beetje saai te worden.. Heb vandaag alle rifles geprobeerd en de M1 Garand is SUPER lekker 8)

gangstha95
29 juni 2009, 13:57

Haha, ik hou daar ook wel van, maar het begint een beetje saai te worden.. Heb vandaag alle rifles geprobeerd en de M1 Garand is SUPER lekker 8)

LoL, dat weet ik allang maar ik gebruik die liever op hc en dan s&d, want ik ben s&d verslaafd...
Jammer dat we geen hc spelen met wars en jammer ook geen s&d anders zouden we meteen van rang stijgen.

Simon
29 juni 2009, 14:06
SnD doen we wel hoor! ;D

Maar ik gebruik hem liever in Core gewoon, in Hard Core gebruik ik Gewehr43 ;)

gangstha95
29 juni 2009, 14:13
ooo maar dan wordt hier volgens mij 1% s&d gedaan...

Simon
29 juni 2009, 16:15
ooo maar dan wordt hier volgens mij 1% s&d gedaan...

'S nachts spelen ze SnD ;)

gangstha95
29 juni 2009, 16:23
Dan ben ik nooit online! ;)

Simon
30 juni 2009, 12:02
Ik ook niet ;)

Kru3ln3ss
28 juli 2009, 21:47
Ik vind Core, HC S&D gewoon het klootste wat er is en bovendien ook heel sajj..
Er gebeurt gewoon geen flikker, en elke keer als je doodgeschoten wordt moet je weer een minuut w8en.. nee, nix voor mij..
Ik hou meer van HC TD of CTF, alleen jammer dat er geen HC CTF is.. dat zou gaaf zijn.. ;D

Rickass93
28 juli 2009, 21:50
Weet je wat het is, 's nachts wil je niet dat drukke gedoe. :')
Dan wil het relaxt houden. Ga je dood? Kan je chillen.

Kru3ln3ss
28 juli 2009, 21:53
Ik val meestal in slaap in dat soort gevallen ;D

Rickass93
28 juli 2009, 21:58
Red Bull. ::)

Lafelt
28 juli 2009, 22:15
jah :P goed idee :P
maar word het vanavond cod 4 of 5??

Kru3ln3ss
29 juli 2009, 09:30