PDA

Volledige versie bekijken : Nacht der Untoten

SirPudding
6 december 2008, 15:35
Hier misschien de beste tactiek bespreken?

Een klein vraagje: telt het mee voor de rankings als je in een private game speelt?

In dat geval wil ik meer met mensen uit P3c spelen, want anders moet je zoooo lang wachten op een spel, en soms zit je bij echt slechte gamers.

Ok, wat ik doe is
In de 5 a 6 eerste ronden speel ik in de eerste, grote kamer.
Bij ronde 6 dan open ik de kamer met de deur waarop help staat.
Dan verdedigen 3 mensen de grote, en 1 de kleine kamer.
Bij ronde 10 blijven we in de kleine kamer.

Doe ik het goed? Ben maar tot ronde 14 geraakt dus waarschijnlijk is er wel een betere manier.

harriekie
6 december 2008, 18:28
ik zie meestal op het moment zelf wel wat ik beslis, ligt er ook aan wat voor geweer ik uit de grabbelbox gehaald hebt ::)

;)

smaiden
6 december 2008, 19:27
vandaag net tot 14 gekomen en dat was met een beetje rondrennen door allebei de kamers. maar ik zat bij van die kneuzen die meteen de banken voor de trappen weghaalden zodat daar ook tering veel zombies vandaan kwamen anders waren we nog veeel werder gekomen :P

SirPudding
6 december 2008, 19:32
Ik heb nu n tactiek wat aangepast.
Ronde 1->6 grote kamer
7->10 grote (3 mensen) en kleine (1 iemand) kamer
11->12 iedereen kleine kamer
12+ naar boven van de kleine kamer, in de kamer bovenaan de trap van de grote kamer (niet het meubel van die trap wegnemen)
dan moet je 1 deur en 1 raam verdedigen; 1 iemand pakt het raam en houdt de zombies met planken buiten, en de 3 anderen pakken de deur

Lashroman
6 december 2008, 20:19
Ik heb nu n tactiek wat aangepast.
Ronde 1->6 grote kamer
7->10 grote (3 mensen) en kleine (1 iemand) kamer
11->12 iedereen kleine kamer
12+ naar boven van de kleine kamer, in de kamer bovenaan de trap van de grote kamer (niet het meubel van die trap wegnemen)
dan moet je 1 deur en 1 raam verdedigen; 1 iemand pakt het raam en houdt de zombies met planken buiten, en de 3 anderen pakken de deur

@ 1ste etage. Degene die de raam beschermt moet afstand houden. Want de afstand tussen deur waarop de 3 mensen afschieten is wel heel erg dichtbij. Dus iedereen moet bij dat Stielhandgrenade staan en van daar ook op de raam schieten.

kanzlooz
6 december 2008, 20:23
mijn taktiek is die zombies doodmaken voor ze mij dood kunnen maken ;D

meestal na de 6de ronde de deur open maken en dan 1 achter en 3 voor, als het achter te moeilijk word 2 achter en 2 voor bij de deur.. dan lukt het meestal wel een tijdje..

Maar je bent wel afhankelijk van welke wapens je uit de toverdoos te pakken neemt.. mijn favo's zijn absoluut die lasergun en de MG42

Lashroman
6 december 2008, 20:30
mijn taktiek is die zombies doodmaken voor ze mij dood kunnen maken ;D

meestal na de 6de ronde de deur open maken en dan 1 achter en 3 voor, als het achter te moeilijk word 2 achter en 2 voor bij de deur.. dan lukt het meestal wel een tijdje..

Maar je bent wel afhankelijk van welke wapens je uit de toverdoos te pakken neemt.. mijn favo's zijn absoluut die lasergun en de MG42

Ik moet of een Trench gun hebben of een Machine gun. Dan overleef ik het wel. Tenminste als we goed samenwerken. Enige wat goed moet gaan is als niemand doodgaat. Als 1 iemand doodgaat begint de stress al en vooral als je in lvl 12 en verder bent. Is het onmogelijk om met z'n tweeën te overleven wat vandaag gebeurd is en het oorzaak is weer door mij.

SirPudding
8 december 2008, 13:10
Als iedereen dood aan het gaan is verwijder ik snel de meubels en dan kan ik rondjes lopen. Dan draak ik me af en toe om en knal een paar zombies af.

Maar de ronde daarna is het natuurlijk gedaan...