Volledige versie bekijken : Trophies
maull
22 december 2008, 17:58
Post hier je vragen over de trophies van COD5!
Kmoet er persoonlijk nog 5 hebben, 1 ervan word moeilijk want het is die waarbij je 45japanese zero's moet neerhalen :o
bacardiboy-dh
22 december 2008, 20:12
heb nu 6 levels op veteraned uitgespeeld.. nu nog 9 :/ wordt fokking moeilijk want heb oor die 6 wel 10 uur gedaan! ff doorzetten dus..
rutgernr1
23 december 2008, 11:57
ja sommmige stukken zijn egt onmenselijk moeilijk :o moet ook nog die 3 kills met 1 kogel... ( wel gedaan met flamethrower kapot schiete maar dit telt niet :S )
Lashroman
23 december 2008, 17:12
ja sommmige stukken zijn egt onmenselijk moeilijk :o moet ook nog die 3 kills met 1 kogel... ( wel gedaan met flamethrower kapot schiete maar dit telt niet :S )
Probeer het bij dat Sniper level. Als je bij je teamgenoten bent. Dan is je opdracht om ze te helpen door al dat Duitsers op het dak neer te schieten. Er liggen 3 duitsers naast elkaar. Je kan ze met 1 kogel afmaken.
Als je niet weet wat ik bedoel, doe dan zombie mode en maak de Hell kamer open. Zorg ervoor dat je een sniper krijgt en wacht ergens op een hoekje waar je de opening van de deur kan zien. Schiet ze dan neer.
Resureyu
23 december 2008, 17:39
ik krijg die sniper maar niet te pakken...hij is mij steeds te snel af en vetaran mode..... ideetje?
Lashroman
23 december 2008, 18:31
In het begin had ik er ook moeite mee, maar het is gewoon een kwestie van steeds opnieuw proberen. Probeer dan ook achter dat raam te staan waar dat Rus is. Naast de bank. Luister dan ook naar dat Rus. Hij geeft je aanwijzingen. Als je ziet dat hij achter een raam schuilt. Haal dan adem en wacht totdat hij eruitkomt. Dan de timing ! ;)
bacardiboy-dh
10 januari 2009, 21:03
Dit topic verdient een dikke Bump..
want er zijn zoveel mensen bezig met deze trophies ;D Ik heb er nu 37 uit 45, vannacht een stuk of 5 gehaald!
onder andere de assasinate general Hamsel with a pistol.. 20 minuten mee bezig geweest. probeerde eerst steeds met 3 sniperschoten de auto die van rechts kwam te ' verzwakken' , en als die stopte neer te schieten met mn pistool (door de explosie van de auto gaat die dan dood), maar dat lukte niet! Terwijl het n vriend wel lukte, die naast me op zijn tv en ps3 ook aan t trophyhunten was :P daarna zn chauffeur geschoten.. ging ie rennen en toen met n pistol neer geschoten van een meter of 150 8)
edit: heb nu sum of all zeroes.. nog 1!!
editedit: platinum!
Ieatbullet
12 januari 2009, 20:21
want er zijn zoveel mensen bezig met deze trophies ;D Ik heb er nu 37 uit 45, vannacht een stuk of 5 gehaald!
onder andere de assasinate general Hamsel with a pistol.. 20 minuten mee bezig geweest. probeerde eerst steeds met 3 sniperschoten de auto die van rechts kwam te ' verzwakken' , en als die stopte neer te schieten met mn pistool (door de explosie van de auto gaat die dan dood), maar dat lukte niet! Terwijl het n vriend wel lukte, die naast me op zijn tv en ps3 ook aan t trophyhunten was :P daarna zn chauffeur geschoten.. ging ie rennen en toen met n pistol neer geschoten van een meter of 150 8)
Gefeliciteerd bacardi,, je bent nu officieel een veteran ;D
Ieatbullet
12 januari 2009, 20:22
Gefeliciteerd bacardi,, je bent nu officieel een veteran ;D
En voeg me toe : PSN: ieatbullet-
dan gaan we x online doen / of zombie mode :)
bacardiboy-dh
12 januari 2009, 21:04
haha is cool!
ja man eindelijk.. ;D heb er pas 4 gezien, en dat is inclusief ons :P
Ieatbullet
12 januari 2009, 21:08
haha is cool!
ja man eindelijk.. ;D heb er pas 4 gezien, en dat is inclusief ons :P
haha ja we zijn goed man ;D
Lashroman
13 januari 2009, 23:36
Uitslovers ! :D
Wacht maar over een weekje, dan zijn jullie niet de enige. ;)
bacardiboy-dh
14 januari 2009, 00:15
Uitslovers ! :D
Wacht maar over een weekje, dan zijn jullie niet de enige. ;)
daar hou ik je aan :D
SilverNL
18 januari 2009, 10:47
Hoe heb jij hem neergeschoten met pistol?
Die afstand met een pistol is veel te groot.
Simon
18 januari 2009, 11:22
Die Gunsliger is wel moeilijk ja... Ik had hem en toen viel de controller uit (batterij plat) andere werkt niet omdat die bij m'n broer is... maar de taktiek is eerst kijken met de sniper waar ie staat, dan sniper wisselen en zonder te bewegen ZO SNEL als je kan schieten (heb het nog niet gehaald... veel te lui ;D)
bacardiboy-dh
19 januari 2009, 04:42
gunslinger gehaald ja ;D Hoe?
als hij weg wordt gereden in een auto: sniper zijn chauffeur ZSM uit. hij zal uitstappen en wegrennen. daarna heb ik hem met de pistol neergeschoten.
optie 2: er komt eerst een auto aanrijden... raak die met 3 sniper schoten op de motorkap... en als die auto stil komt te staan me tje pistool weer schiten op auto... die zal als je geluk hebt ontploffen en de general meenemen... trophy binnen.
maull
19 januari 2009, 19:01
Heb vandaag de platinuim gehaald se :) als er vragen zijn :P
swift4life
19 januari 2009, 19:06
Gefeliciteerd.
maull
19 januari 2009, 19:46
Gefeliciteerd.
Thanks!
bacardiboy-dh
20 januari 2009, 23:02
Respect man 8)
Glen
20 januari 2009, 23:08
De zero's knalle is echt wel hard pff
Lashroman
21 januari 2009, 22:26
De zero's knalle is echt wel hard pff
Ik heb hem vandaag binnen 2 pogingen serieus geprobeerd. Eerste keer was 40 Zero's en de tweede keer was het 50 Zero's.
Ik besefte niet dat de tweede vuurwapen van de Blow Machine Gun (bij de cockpit) ook handig was.
In de eerste keer waar je bij de cockpit moet beginnen moet je minstens 20 Zero's neerhalen. Dan komt het later wel weer goed.
Gewoon schieten als een gek.
Meteen ook ''Lights Out'' (Maak alle lichten bij de Japanese cargo convoy kapot) gehaald.
Relentless en Blowtorch and Corkscrew zijn echt twee moeilijke missies. Kom niet eens voorbij de eerste checkpoint heen. Alsof de vlammenwerper helpt. xD
DavirusNL
21 januari 2009, 22:36
bij relentless moet je geluk hebben met je browning goed schieten en heel zorgvuldig dekking zoeken..
bij die andere moet je op het begin gewoon 2 rookgranten gooien en rushen naar zo'n gat waar jappen uitkomen en daarin gaan zitten en alles en iedereen killen en granten teruggooien en dan zo snel mogelijk rushen naar het checkpoint naar voren richting machine gun bij zo'n stenen standbeeld.
zorg dat je 1 Rookgranaat overhoud want ik kwam zonder bij dat machine gun en dan duurt het weer langer
Lashroman
21 januari 2009, 23:06
Ok Thanks voor de tip. Ik ga morgen wel weer beginnen. :)
Glen
22 januari 2009, 01:56
Blowtorch and Corkscrew Heb ik in een poging gehaald, vuur spuwen als een gek en veel schuilen.
edit: oops ik had het over firestarter trophy
Lashroman
22 januari 2009, 18:05
Net Relentless + trophy ervan gehaald met moeite. Dat komt door hun Japanese Type 99. Je moet echt uitkijken voor dat wapen. Is echt niks vergeleken met Arisaka.
Ik ga nu over naar Blowtorch & Corkscrew.
arobar
6 april 2009, 12:34
Een vraagje:
Wanneer krijg je die trofee dat je het spel hebt uitgespeeld en wanneer krijg je die trofee van complete all levels on the eastern front?
Ik heb net downfall uitgespeeld en ik krijg hem niet.
EDIT:
Kan er mij echt niemand helpen?
arobar
6 april 2009, 15:54
Hey, kijk aub eens naar m'n post.
Kan er mij toevallig iemand helpen?
Je hoeft geen dubbelpost te maken om en reactie te krijgen, je hebt hem de eerste keer goed geedit.
Bedenk je dat er veel mensen nar school/werk moeten en dus overdag niet vaak op het forum kunnen komen, of pas wat later. Dus wacht rustig af, en als de laatste post van jou is en je edit hem dan zie je weer staan dat het een nieuwe post is, dus dan kijken mensen weer.
/Swift
Ja, maar ik as ern iet zeker van dat je dan weer bovenaan staat.
Tnx Swift
Ik heb gewoon zonder problemen gekregen na het einde van de game.
Maar heb nog altijd mn trophy niet gekregen van het spel op veteran uit te spelen >:(,
en ben ook mn deathcards kwijt voor de 2de keer gvd
Simon
10 april 2009, 15:31
Pff, erg :(
arobar
10 april 2009, 16:56
Ja, ik ben geoon weer helemaal opnieuw begonnen.
Simon
10 april 2009, 18:02
Ik besteed er geen tijd aan, veel te tam ::) :D
robbiefree
7 juni 2009, 19:29
Ik heb bijna alle trophies, alleen het laatste de laatste levels op veteran zijn echt killing!
gangstha95
7 juni 2009, 20:26
LOL ik had alleen met heird of the reich moeite met de rest niet.
Ik moet alleen die GVD zeroes trophie.....
Hoe kan je die halen want die lijkt me TE moeilijk???
Ik haal meestal 20 vliegtuigen neer.
Kru3ln3ss
7 juni 2009, 21:12
Je verdoet je tijd met die Trophy's..
Ga lekker lol maken ;)
DarkRippin
14 juni 2009, 21:49
lol,
ik haalde 1ste keer 43 zeroes neer
2de try haalde ik er 42 neer
en de 3de 51 xD
gangstha95
15 juni 2009, 20:11
ik dacht dat het in totaal maar mogelijk was om 45 zeroes neer te schieten.....
Hoe doe jij dat dan???
Gebruik jij een filmpje om de posities te bepalen?
Lashroman
15 juni 2009, 20:12
ik dacht dat het in totaal maar mogelijk was om 45 zeroes neer te schieten.....
Hoe doe jij dat dan???
Gebruik jij een filmpje om de posities te bepalen?
Bij de eerste checkpoint moet je al 20 Zero's hebben neergehaald. Als je dat hebt gedaan doe je in no-time 45 Zero's ... ;)
gangstha95
15 juni 2009, 20:16
Normaal doe ik er maar 20 in totaal :-\
Lashroman
15 juni 2009, 21:51
Normaal doe ik er maar 20 in totaal :-\
Je kan ook tegelijk de tweede vuurstand gebruiken heah. Misschien helpt dat wel !