Volledige versie bekijken : Film New Transformers: Revenge of the Fallen
MightyMostert
26 januari 2009, 19:57
http://i391.photobucket.com/albums/oo360/MightyMostert/motormaster-concept-for-transformer.jpg
http://i391.photobucket.com/albums/oo360/MightyMostert/trailbreakerfanconcept.jpg
De nieuwe Transformers film... Deel 1 was erg leuk!! Waarschijnlijk wordt deeltje 2 meer van het zelfde alleen meer spectacel.. (hoop ik)
kanzlooz
26 januari 2009, 19:59
jaaaaaaaaaaaaaa jeugdsentiment! ;D vond deel 1 echt leuk en zit ook echt te wachten op deel 2 :)
Mikey Cool5
26 januari 2009, 19:59
had ik al vorig jaar van gehoord lijk me véééééét! ik ben een fan van deel 1 namelijk ;D
ook die Shia LaBioef is een erg goede acteur!
Resureyu
26 januari 2009, 21:27
Vette pics mostert ;D
Lashroman
26 januari 2009, 21:54
Ik hoop dat Megan Fox er weer in zit .. ::)
Mikey Cool5
27 januari 2009, 17:52
ja, inderdaad!  :D
denk het wel, als Shia er in zit zal zij er ook wel inzitten...
EDIT: ja hoor...
http://www.imdb.com/title/tt1055369/
en wie zien we daar staan??? :)
25 Juni komt ie naar Nederland ;)
MightyMostert
27 januari 2009, 19:22
Tof die link erbij Mikey Cool5
Karma voor jou!!
Kitaro24 1.0
27 januari 2009, 21:35
Vette film :D
Maulerr
27 januari 2009, 21:38
VET!!!!! Ben onwijs benieuwd! Transformers rules
Lashroman
4 februari 2009, 22:41
HEY GUYS !
Ik heb hier de Trailer .. Ook via mijn account geupload .. ;P
http://youtube.com/watch?v=gPH5tqIwcAc
Ddude
5 februari 2009, 11:37
had het filmpje ook gisteren gezien, bruut die ontploffing net op het laatse!
Boeroebeest
5 februari 2009, 11:56
Heerlijke film voor in mijn crib!!!
Beamertje aan , pikke donker, zak chips, biertje en een brandende waterpijp...
Mijn idee van een regenachtige zondag :P
waterpolow
17 juni 2009, 11:45
zo'n vette film wordt dit. zulke mooie special effects.
kan niet wachten
Moelie
17 juni 2009, 12:46
Had de trailer in Home gezien zag er echt fking bruut uit!
Lashroman
17 juni 2009, 20:53
Maar waarom zijn de Decepticons altijd groter dan Autobots ? :P
robbiefree
17 juni 2009, 21:47
Deel 1 was ook vet. Meneer Bay wordt steeds beter als regisseur vind ik!
Lashroman
3 juli 2009, 23:11
Kwam net van Transfomers : Revenge of the Fallen.
Ik vind de verhaal echt goed (wat men zegt dat de eerste beter is, NOT TRUE). Er zit gewoon 10 X meer actie in en meer Transformers. Film is ook wat langer. Het is ook veel grappiger. Het werd echt warm toen Megan Fox in het begin op een brommer zat ... Damn, die Shia boft echt ...
Hoeveel zou deze film wel niet gekost hebben als je naar al die voertuigen enzo kijkt ? Die Steven poept echt geld uit ...
Na de film te hebben gezien verheug ik me echt op de game ...
Tuureluur
4 juli 2009, 00:09
Heb de film afgelopen week gezien. Het verhaal is gewoon bagger ;D Maar dat maken de lekkere wijven en special effects helemaal goed ;D ;D Absoluut een aanrader voor op Bluray en n dikke plasma voor je neus! En niet vergeten het volume op 10!!
haagse070
4 juli 2009, 08:41
oehh.. ik denk dat ik binnenkort maar weer is naar de bios ga of ik wacht tot die uitkomt op blu ray en kijk hem lekker thuis... twijfel twijfel :P
Maulerr
4 juli 2009, 08:48
Heb de film afgelopen week gezien. Het verhaal is gewoon bagger ;D Maar dat maken de lekkere wijven en special effects helemaal goed ;D ;D Absoluut een aanrader voor op Bluray en n dikke plasma voor je neus! En niet vergeten het volume op 10!!
Je haalt me de woorden uit m'n neus.
Lashroman
4 juli 2009, 09:05
oehh.. ik denk dat ik binnenkort maar weer is naar de bios ga of ik wacht tot die uitkomt op blu ray en kijk hem lekker thuis... twijfel twijfel :P
Pathé Imax FTW !
Reiverdemon
4 juli 2009, 12:24
Alleen jammer dat die niet 3d was daar ;)
Het verhaal was eigenlijk wel bagger ja. Ik bedoel die gevechten aan het einde van de film duurden allemaal veels te lang, waardoor het totaal niet meer spannend was.
Beste vechtscene was die ene in het bos, halverwege de film ongeveer 8)
Lashroman
4 juli 2009, 13:40
Alleen jammer dat die niet 3d was daar ;)
Het verhaal was eigenlijk wel bagger ja. Ik bedoel die gevechten aan het einde van de film duurden allemaal veels te lang, waardoor het totaal niet meer spannend was.
Beste vechtscene was die ene in het bos, halverwege de film ongeveer 8)
Toen Optimus dood ging ? Nee man, de laatste deel toen die Jetfire al zijn delen gaf aan Optimus waardoor Optimus nog sterker werd. ;D
Tsjitjingking
4 juli 2009, 23:46
Lol, ik heb hem gisteren gedownload en vond het echt een kutfilm :P Op zich wel leuk om een keertje met wat popcorn dingen op te zien blazen ... maar een goede film? Nope. Het verhaal was echt slecht, heeft niemand dat door? :D
Huh, waarom gaan de Decepticons niet weg? We hebben toch de Allspark gemold. Ja, maar nee de Allspark kan niet kapot ... want die is gewoon vet krachtig :-\
En vooral het einde was geniaal! Ik raakte echt in een emotionele rollercoaster toen de badguy doodging en Megatron iets zei in de trant van: "Ja,we hebben nu wel verloren, maar we komen wel terug hoor" Toen huilde ik tranen met tuiten :'(
En Lash bespaar jezelf moeite en geld door de game niet te kopen, je weet toch dat filmgames ALTIJD zuigen. Ze zuigen alleen soms niet als de game niet tegelijk uit hoeft te komen met de film ... helaas is dat met deze game dus wel het geval ::) Dit is weer zo'n game die overal een 4 gaat krijgen trust me ;)
Reiverdemon
5 juli 2009, 00:13
Ik snap echt niet wat daar nou zo boeiend aan was hoor dat laatste gevecht.
Het was niet eens een gevecht. Mischien 30 seconden, en toen was de grote eindbaas dood en de anderen op de vlucht. Van mij had hij wel wat sterker mogen zijn, zeker als je ziet dat die daarvoor nog even wat telekenetische shit laat zien met wat vliegende tanks :o
Nee geef mij maar een ouderwets potje knokken, en geen: "ik heb opeens superkrachten en nu is iedereen dood" gevecht. Das gewoon lame.
Rinus454
5 juli 2009, 00:24
DUDE! TTK, waarom zit je hier het f*cking einde te verklappen? >:(
Lashroman
5 juli 2009, 00:39
En Lash bespaar jezelf moeite en geld door de game niet te kopen, je weet toch dat filmgames ALTIJD zuigen. Ze zuigen alleen soms niet als de game niet tegelijk uit hoeft te komen met de film ... helaas is dat met deze game dus wel het geval ::) Dit is weer zo'n game die overal een 4 gaat krijgen trust me ;)
Ik zeg niet dat ik hem ga kopen, maar ik wil hem wel eens proberen ... ;D