PDA

Volledige versie bekijken : Virtua Tennis 2009

SilverNL
27 mei 2009, 09:43
Release data: 29 mei 2009

Werelds grootste tennissterren keren terug in de bestverkopende tennisgame, Virtua Tennis 2009. Creëer je eigen sterspeler en doe mee aan de 'World Tour'. In de 'World Tour' train je om de beste te worden en de titel als tennislegende te verdienen. Al de grootste tennissterren zijn er wel om dwars te liggen op je pad naar de top. Eens je de titel verovert hebt, kan je andere mensen uitdagen in de onlinemode. Sega zal zijn rangschikkingsysteem volledig vernieuwen zodat je meer zicht hebt op je statistieken en rang. Maar dat is niet alles! Virtua Tennis 2009 zal net als zijn voorgangers, leuke mini-games bevatten die je met z'n vieren kan spelen. Virtua Tennis 2009 zal opnieuw een smashhit worden!

Nieuwe World Tour en online rangschikking - Vecht voor de ultieme 'Virtua Tennis Champion' titel via de onlinemode. Met het prijzengeld dat je in deze matchen verdient, kan je meer dan 800 verschillende items aankopen en je personage verbeteren.

Nieuwe spelers en speelvelden - Speel als of tegen de 20 beste tennisspelers inclusief zeven nieuwe spelers en drie legendes. Volledig vernieuwde arena's en de officieel gelicensieerde Davis Cup bieden je de meest realistische tennis competitie tot nu toe.

Nieuwe spelercreatiemogelijkheden - Personaliseer je speler van kop tot teen zoals het gezicht, lichaam en kledij.

Meer veldspelen - Speel alleen of met drie vrienden in 12 mini-games waarvan vijf nieuwe, en upload je score naar de wereldwijde ranglijst in games zoals 'Zoo Feeder' en 'Pirate War'.

Verbeterde gameplay - Actie op én naast het veld is uitvoerig verbeterd dankzij een 3D publiek en verbeterde graphics.

http://www.eplaza.com/data/products/screenshots/virtuatennis3.jpg

SilverNL
27 mei 2009, 09:44
Wie gaat deze game halen?

Hij komt vrijdag uit, maar ik weet het nog niet 100% zeker.
Het is gewoon een goede tennisgame en heeft ook nog is trophies.

Maar, is het 65 euro waard.

Een verschrikkelijke tennis fan die mij kan overtuigen?

Glen
27 mei 2009, 10:22
Ik zit ook te twijfelen of ik hem zou kopen of niet.

Het spel heeft een zeer uitgebreide carriere modus, maar aan de andere kant zijn er verschikkelijk veel laadtijden. En duurt het een eeuwigheid voor je van rang stijgt.

DavirusNL
27 mei 2009, 11:57
ik ben absoluut geen tennis fan kijk alleen soms wedstrijden...
maar ik had topspin meteen gehaald bij de release en die vond ik te moeilijk en te realistich.
ze zeggen dat deze makkelijker is maar toch realistisch..
misschien ga ik deze nog wel kopen i.p.v inFamous ofzo

Lashroman
27 mei 2009, 18:29
Haal dan liever gewoon Virtua Tennis 3 voor 15,- ofso ...
Ik vind het gewoon hetzelfde lijken als 2009 hoor, weinig verschil Virtua Tennis 3 blijft dan ook fun !

SilverNL
28 mei 2009, 09:48
Daar heb je gelijk in lash ;)

Misschien dan maar wachten met halen tot 1ste prijsdaling.

MightyMostert
28 mei 2009, 10:48
Game ligt al sinds gisteren in de winkels hoor...
Maar dan de vraag.. kopen of wachten of niet kopen?
Zeker gezien de top titels die komen en deze week uitkomen.
- Infamouse
- Fuel
- Prototype
- Guitar Hero Metallica
Dan moet je wel verdomd veel van tennis houden of ook deze maand je vakantiegeld gehad hebben...
Anyway ik wacht tot de game in de budgetbak ligt

SilverNL
30 mei 2009, 10:14
Precies mighty.

Wachten tot de game 30 euro is.

SilverNL
5 juni 2009, 10:26
Heb de game toch maar gehaald.
Waarom?
Nou ik wilde de hele dag gaan PS3'en, en kwam erachter dat ik geen zin had in Fifa, LBP en COD5 en toen bleef Killzone 2 over. Maar daar deed de online functie het niet meer na de patch....

Dus toen besloot ik om naar de winkel te rijden en de game te halen.

Totaal geen spijt, alleen het niveau mag wel iets omhoog.
In World Tour zit ik nu in week 20 en nog geen punt verloren...

arobar
5 juni 2009, 18:32
Wtf echt nog geen enkel punt of gewoon nog geen game?

gazhims3lv
5 juni 2009, 18:47
ow lijkt me wel saai dan als je niets verliest

SilverNL
5 juni 2009, 21:03
Wtf echt nog geen enkel punt of gewoon nog geen game?

Geen enkel punt.
Het is zo ontzettend makkelijk.

Ze zeggen dat het vanzelf moeilijker wordt.
Maar in het begin is het super saai.

Je wint alles op love game.

SilverNL
15 juni 2009, 09:47
Het eerste P3c toernooi wordt gespeeld in Melbourne.
De Australian Open.

Schrijf je snel in, want vol=vol

http://ps3clan.nl/forums/index.php/topic,2723.0.html

Lashroman
17 juni 2009, 21:36
Ik heb me echt kapot gespeeld met Virtua Tennis 3 ! Lijkt wel je echt carriere ... Je kan zelf trainen etc.

Ik wil Virtua Tennis 2009 wel eens proberen.

SilverNL
18 juni 2009, 13:12
Ik heb me echt kapot gespeeld met Virtua Tennis 3 ! Lijkt wel je echt carriere ... Je kan zelf trainen etc.

Ik wil Virtua Tennis 2009 wel eens proberen.

Gewoon kopen ;)

haagse070
18 juni 2009, 21:04
@ silver ik heb hem gehaald!! IK GA VOOR DE TITEL NTRLIJK ... is pas de 1e virtua tennis die ik heb.. ff flink oefenen

arobar
18 juni 2009, 21:08
Ik had de vorige.
Silver, kan je anders effe wachten met toernooi tot dat hij in prijs is gedaald?

SilverNL
22 juni 2009, 10:08
Ik had de vorige.
Silver, kan je anders effe wachten met toernooi tot dat hij in prijs is gedaald?

Als echte tennisfan weet je dat er meerdere Grand Slams in één seizoen worden gehouden.
Dus.....

Er volgen nog genoeg toernooien ;)

MightyMostert
22 juni 2009, 15:24
Is het een leuke game??
Want ik heb nog never nooit een goeie tennis game gespeelt...
Ja op de Wii sport Tennis..mja

Twijfel namelijk of ik hem zal halen

SilverNL
22 juni 2009, 20:50
Het is wel een goede game.
Als singleplayer gewoon prima vermaak en als je met ze 2en bent kan je gewoon lekker multiplayeren.

Tot nu toe vind ik dit de beste tennisgame voor de PS3.

haagse070
22 juni 2009, 23:38
Het is wel een goede game.
Als singleplayer gewoon prima vermaak en als je met ze 2en bent kan je gewoon lekker multiplayeren.

Tot nu toe vind ik dit de beste tennisgame voor de PS3.

Sluit me daar volledig bij aan. Als je ff genoeg heb van de singeplayer speel je lekker een potje online ( wat trouwens inbegrepen in je carriere zit. alles wat je doet kost je een week van je carriere denk daarbij aan een training,wedstrijd. Dus ook een online wedstrijd kost je gewoon een week van je carriere dus dat is wel tof )

arobar
23 juni 2009, 10:11
Ik had de vorige.

Als echte tennisfan weet je dat er meerdere Grand Slams in één seizoen worden gehouden.
Dus.....

Er volgen nog genoeg toernooien ;)
Ha tof,
maar als echte tennisfan weet ik ook dat het nu Wimbledon is en geen Australian Open ;)

Lashroman
29 juni 2009, 19:51
Is het een leuke game??
Want ik heb nog never nooit een goeie tennis game gespeelt...
Ja op de Wii sport Tennis..mja

Twijfel namelijk of ik hem zal halen

Ik heb me erg vermaakt met m'n Virtua Tennis 3. Dus deze is waarschijnlijk ook een topper. Zoals je leest van de leden hier ... ;)

SilverNL
7 juli 2009, 10:43
wtf heb ik weer.

Start ik VT2009 op, zegt hij dat hij geen savegame kan vinden.
Blijkt me savegame beschadigt te zijn.

Stond in top100 van Pro ranglijst, ga echt niet weer helemaal opnieuw beginnen.
Hoe kan me savegame echt kapot gaan ???

bacardiboy-dh
7 juli 2009, 11:53
lol.. misschien is ie erachter gekomen dat je ajaxied ben ;D

ik zit in seizoen 6, en heb nog geen enkele match verloren.. nu bijna 10 uur gespeeld, misschien met een uurtje offline en online buiten de cariëre om. sta in de top 20 van de amateurs nu (je hebt top 100 amateurs en daarna top 100 pro's). Het begint nu éindelijk iets moeilijker te worden, die eerste paar uren zijn gewoon doorslaan... daarna wordt het wel leuk, je hebt echt veel minigames om je stats te trainen in de WT dus dat houd je bezig. Trophys lopen ook lekker aan :D Maar van deze game ga je denk ik pas echt genieten als je in de top 100 voor pro's komt en met de online functie.. top :)

enigste minpunt is dat je heel af en toe een framerate probleem krijgt, waarbij het spel een kort momentje stil blijft staan (misschien een tiende van een seconde, maar als je net op slaan gedrukt hebt pakt ie dat niet). Dit komt misschien eens in de 3 potjes voor, niet echt hinderlijk dus, maar toch. Zal wel met een patch verholpen (moeten) worden :-)`

harriekie
7 juli 2009, 12:26

+1 :D

maargoed virtua tennis komt straks ook nog in mijn verzameling :)

SilverNL
10 juli 2009, 12:11

ik zit in seizoen 6, en heb nog geen enkele match verloren.. nu bijna 10 uur gespeeld, misschien met een uurtje offline en online buiten de cariëre om. sta in de top 20 van de amateurs nu (je hebt top 100 amateurs en daarna top 100 pro's). Het begint nu éindelijk iets moeilijker te worden, die eerste paar uren zijn gewoon doorslaan... daarna wordt het wel leuk, je hebt echt veel minigames om je stats te trainen in de WT dus dat houd je bezig. Trophys lopen ook lekker aan :D Maar van deze game ga je denk ik pas echt genieten als je in de top 100 voor pro's komt en met de online functie.. top :)

enigste minpunt is dat je heel af en toe een framerate probleem krijgt, waarbij het spel een kort momentje stil blijft staan (misschien een tiende van een seconde, maar als je net op slaan gedrukt hebt pakt ie dat niet). Dit komt misschien eens in de 3 potjes voor, niet echt hinderlijk dus, maar toch. Zal wel met een patch verholpen (moeten) worden :-)`

wtf, ik was halverwege seizoen 3 al nr. 1 van amateur.
Toen seizoen 4 en 5 Pro gespeeld en toen begin seizoen 6 was ik top 100 en toen ging hij kapot.

Pro lijst heeft 150 mensen ;)

xCoD4xBasx
13 juli 2009, 00:01
Ik twijfel zóóóóóóó :D

bacardiboy-dh
13 juli 2009, 00:41
150? tfoe dan ben ik nog langer bezig. even aankijken hoor :D Motivatie heb ik niet om veel verder te spelen (sta 18de op amateur rank, maar stijg per toernooi dubbel + single maar één plek momenteel in de challenge 500's). misschien dat een nieuw toernooitje op p3c me motiveren kan :D