PDA

Volledige versie bekijken : Win PS3, PSP en PS2 games!

Maulerr
8 juni 2009, 06:46
Zo. Sommigen van jullie werden volgens mij gisteren helemaal gek. Althans zo leek het. Het bericht "PlayStation®" deed het goed. Veel reacties. En dat is ook niet voor niks. We zijn trots op onze members die met regelmaat van de klok - sommigen van jullie komen ieder uur van de dag even de site of het forum checken - terug komen. We hebben volgens mij dan ook echt de gezelligste community van de Benelux. En dat moet beloond worden.

Hoewel we deze prijsvragen voornamelijk voor de vaste members hebben gefixed, zullen 'nieuwkomers' ook kans maken op games. Sterker nog, bij een bepaalde prijsvraag zal het er specifiek bij staan dat nieuwkomers juist dan meer kans maken dan vaste members. Jullie merken het vanzelf bij de betreffende topics.

Net als een tijdje geleden gaan we de hele week games weggeven. O.a. Pure, MotorStorm: Pacific Rift, Final Fantasy XII en Star Ocean: First Departure. Het gaat als volgt. De aankomende dagen vind je iedere dag 1 of 2 prijsvragen ergens op het forum. Het zou heel goed kunnen zijn dat er een prijsvraag te vinden is in het Xbox 360 forum. Als jij het forum gevonden hebt, dan lees je vanzelf over wat je moet doen om kans te maken op de betreffende game(s) van die dag. Duidelijk?

En anders laat je je vraag hier achter. Succes dames (ja die zitten hier ook) en heren!

Maulerr
8 juni 2009, 06:49
Dit staat nog niet op de site. Dus jullie forumbezoekers weten alvast wat er staat te gebeuren. Zijn er nog games waarvan jullie graag zouden zien dat die deze week nog worden weggegeven in deze prijzenweek?

Rickass93
8 juni 2009, 07:01
Haha! Goed man! Ik zou graag God of War 2 zien! Ik heb deel 1 gespeeld en ga deel 3 ook kopen. Maar 2 heb ik nog niet gespeeld! ;D

FCBier_NL
8 juni 2009, 07:16
Kicken actie!

Ik zou wel weer graag PSN games willen zien, om er specifiek 1 te noemen: Zen Pinball!
Of de mappacks voor Killzone 2.
Voor de rest zie ik al een lekkere mix van games staan in je openingspost, dus dat komt wel goed ;)

Vraag: er kan dus een prijsvraag voor het winnen van een ps3 game, in het xbox forum staan? En wanneer begint deze leuke actie? (Gaat namelijk toch wat meer tijd kosten dan normaal waarschijnlijk....kunnen we de wekker wat eerder zetten! :p)

Maulerr
8 juni 2009, 07:22
PSN titels... het is iets waar we nog steeds werken.
Maar God Of War 2 is zeker een goede titel.

FCBier_NL
8 juni 2009, 07:30
Kan me voorstellen dat dat lastig is ja.

Nou een andere titel dan, en dit ga ik shamefull zeggen omdat ik de game nog steeds niet heb :-[

Bioshock! Kan me een prijsvraag herinneren dat er velen mensen met mij dat spel erg graag wilden winnen. En toen de uitslag bekend werd er dus ook velen mensen met mij teleurgesteld moesten worden :D

gangstha95
8 juni 2009, 07:39
Fuel of uncharted1 of bioschok, ik heb wel motorstorm al.
Wat moest je precies doen want ik kon het niet echt vinden :-[

Sm4shed
8 juni 2009, 08:06
uncharted 1, army of two

Lashroman
8 juni 2009, 08:10
Ik noem maar een paar op :

PS3 :

- Devil May Cry 4 ?
- Valkyria Chronicles ?

PS2 :

- Dragonball Z Budokai Tenkaichi 3
- Final Fantasy XII ?
- Bully ?

PSP :

- Monster Hunter Freedom
- Daxter
- Star Wars Battlefront II
- Prince of Persia (Rivals Swords of Revelations) ...

Het zijn maar suggesties ... :)

Maulerr
8 juni 2009, 08:16
De eerste staat al 'online' hè.

humewami
8 juni 2009, 08:17
ik had dit wel ergens verwacht ;D maar ik was wel de eerste die poste na playstation xD
Maar we moeten dus ook op dat x-doos siteje kijken ::)
haha okeeej!

smaiden
8 juni 2009, 08:32
ja hoor, het is weer zover :D de leukste community van nederland geeft weer prijsvragen weg :P echt een SUPER actie mauller ;)

maar aangezien ik geen ps2 en een psp heb, ga ik alleen voor ps3 titels :D

ps3games:
fallout 3
james bond: quantum of solace
resistance 2

daar dacht ik dan ff aan ;D

Thaxcloner
8 juni 2009, 08:46
Nice gedaan Mauller... Hier mijn overzicht:

PS3:

Assasins creed (deel 2)
Fight Night Round 4
Guitar Hero: Smash Hits

Grtz,

Thaxcloner ;)

Azzwanker
8 juni 2009, 08:49
Doet me denken aan mijn zoektocht naar paaseiren :D

PinkStyleZ
8 juni 2009, 08:52
doe mij maar een ps3 titel... als het even uitkan natuurlijk ! :-X ::)

kimigirl
8 juni 2009, 08:52
Ik hoop op een leuke Xbox shooter

PinkStyleZ
8 juni 2009, 08:54
Ik hoop op een leuke Xbox shooter

"Win PS3, PSP en PS2 games!"

xbox games zul je hier niet kunne vinden/krijgen :P

Wh3nk
8 juni 2009, 11:20
Ik ga zoeken!

harriekie
8 juni 2009, 11:35
leuke opruim actie ! :D

smaiden
8 juni 2009, 11:37
ik heb trouwens nog een hele lading ps2 games thuis liggen waar ik vanaf moet, dus mauller, als je nog games zoekt voor prijsvragen, pm me maar ff :D

Rinus454
8 juni 2009, 11:43
Hmmm, ik ga vandaag nog lekker meedoen :P

BhNavyseal
8 juni 2009, 12:51
Hele vette actie, zo krijg je echt wel mensen op het forum.

PinkStyleZ
8 juni 2009, 12:53
Hele vette actie, zo krijg je echt wel mensen op het forum.

dat is volgensmij ook de bedoeling, het word er wel een stuk gezelliger van!

arobar
8 juni 2009, 13:00
Ik zou Killzone2 wel eens willen spelen.
Maar ik heb hem nog niet gekocht omdat hij zo veel kost.

DavirusNL
8 juni 2009, 14:16
Ps3: mappack codes van de nieuwe mappack van Call of Duty World at War
Ps3: The Godfather 2 / Zen pinball

PinkStyleZ
8 juni 2009, 14:19
PSN Cards.

rstorm93
8 juni 2009, 14:32
Virtua Tennis 2009 ;D

harriekie
8 juni 2009, 14:34
aankomende map pack code's weten te bemachtigen voor cod 5

of socom confrontation ::)

haagse070
8 juni 2009, 14:34
leuke actie!! ik ga voor motorstorm:P

Moelie
8 juni 2009, 15:22
Ff zoeken dan maar hahaha :P had dit eigelijk niet verwacht maar wel iets rondom een prijsvraag :P

Die ik zou willen als prijsvraag: Uncharted 1 die heb ik nog steeds niet kunnen kopen.. en wil die heel graag  >:(

Revelry
8 juni 2009, 15:31
Zou ook graag PSN games willen hebben of add-ons voor spellen.

Zaicon
8 juni 2009, 15:38
lol waar post je een prijsvraag? Ja hoor, in het baggerforum: offtopic ^^

Maulerr & forums, het gaat soms nogal lastig ^^

We hebben een aparte mooie prijsvragen forum dennis! ;D

Maulerr
8 juni 2009, 15:57
lol waar post je een prijsvraag? Ja hoor, in het baggerforum: offtopic ^^

Maulerr & forums, het gaat soms nogal lastig ^^

We hebben een aparte mooie prijsvragen forum dennis! ;D

Zeikerd :P

my_soldier
8 juni 2009, 16:42
awesome maar waar staan de prijsvragen snapte je tekstje niet egt?

xDanTe
8 juni 2009, 16:53
Vette actie, hoor! En de games die ik nog wel eens zou willen winnen zijn:
Ps3:
Skate 2
Assassin's Creed
Guitar Hero 3
Fallout 3

Ps2:
Rogue Galaxy
Fahrenheit
Shadow of the Colossus

PsP:
Crisis Core: FF 7
Valkyrie Profile Lenneth
Jeanne D'Arc
Star Ocean First Departure.

Hoop dat er toch nog wel wat bij zit voor mij, iig Star Ocean dus daar ben ik al blij mee. ;D

my_soldier
8 juni 2009, 16:58
guitar hero 3 moeten ze daar dan ook een gitaar bij geven ::)

xDanTe
8 juni 2009, 16:59
Tuurlijk, of World Tour met de hele bandset. :P

Simon
8 juni 2009, 16:59
Super man!

Wouter36
8 juni 2009, 17:10
Zeker vette actie!
Goodluck every1! :)

Simon
8 juni 2009, 17:11
Maar wie zijn dan zoal de vaste members? De mods en wie nog? Hangt het er van af van hoe lang je er al bij zit?

smaiden
8 juni 2009, 17:22
gewoon niet degene die af en toe op de site komen enz maar de gasten die hier goed actief zijn enz ;)

Maulerr
8 juni 2009, 17:34
Maar wie zijn dan zoal de vaste members? De mods en wie nog? Hangt het er van af van hoe lang je er al bij zit?

Vaste members... tja... Mensen die zich regelmatig laten zien op de site en/of het forum? Maar de dames hebben zowiesso een streepje voor. Dus als die meedoen met een prijsvraag, tja. ;D

Simon
8 juni 2009, 17:36
HoHoHo, evil ::)

Maar ik heb wel geluk, heb een PS2, PSP en PS3 dus ;D

PlayMate
8 juni 2009, 17:42
ik weet het zeker ik laat me ombouwen, dan maak ik meer kans ::)

Simon
8 juni 2009, 18:23
;D Ik laat Shana een acc maken en zij doet dan mee voor mij? Telt dat ook? ;D ;D ;D

smaiden
8 juni 2009, 18:25
;D Ik laat Shana een acc maken en zij doet dan mee voor mij? Telt dat ook? ;D ;D ;D

je kunt het wel proberen, alleen valt zij waarschijnlijk onder de niet actieve mensen xD en heeft het dus geen zin :P

Simon
8 juni 2009, 18:29
Meisjes maken meer kans ;D + Sommige prijsvragen maken meer kans voor non-vaste members ;)

Maar dat ga ik niet doen, dat is cheaten :-[

FCBier_NL
8 juni 2009, 19:58
Ik wil nog wel even terugkomen op welke games we graag zouden willen zien. Nu mis ik iets anders bij die fantastische prijsvragen hier op ps3clan.......goodies!

Ongetwijfeld houdt de gehele ps3clan-crew diverse andere ps3 sites in de gaten, dus dan weten jullie ook dat daar regelmatig goodies bij de games zitten. (Shirts, sleutelhangers, beeldjes, etc.) Die ontbreken hier eigenlijk.

Ik probeer gewoon een beetje mee te denken ;) Wil ook alleen maar zeggen dat het een geweldige toevoeging zou zijn. Voor de rest hebben we hier niks te klagen, want ik weet zeker dat jullie met STIP bovenaan staan als het gaat om prijsvragen!

Maar op andere sites heb ik de afgelopen dagen bijvoorbeeld gezien dat ze InFamous shirts weggaven, dat moeten jullie toch ook kunnen regelen?

Maulerr
8 juni 2009, 20:15
Ik wil nog wel even terugkomen op welke games we graag zouden willen zien. Nu mis ik iets anders bij die fantastische prijsvragen hier op ps3clan.......goodies!

Ongetwijfeld houdt de gehele ps3clan-crew diverse andere ps3 sites in de gaten, dus dan weten jullie ook dat daar regelmatig goodies bij de games zitten. (Shirts, sleutelhangers, beeldjes, etc.) Die ontbreken hier eigenlijk.

Ik probeer gewoon een beetje mee te denken ;) Wil ook alleen maar zeggen dat het een geweldige toevoeging zou zijn. Voor de rest hebben we hier niks te klagen, want ik weet zeker dat jullie met STIP bovenaan staan als het gaat om prijsvragen!

Maar op andere sites heb ik de afgelopen dagen bijvoorbeeld gezien dat ze InFamous shirts weggaven, dat moeten jullie toch ook kunnen regelen?

inFAMOUS shirts... mmmm... We gaan 's rondvragen. Vind ik een goede. Top!

humewami
8 juni 2009, 20:17
das idd een goeie! 8)
miss ook een oude retro ps2 maulerr ???
voor de mensen die hem verkocht hebben en spijt hebben, of er altijd al een wouden hebbenxD

Kru3ln3ss
8 juni 2009, 20:20
Ik zou graag deze winnen:

- PS3:
Fuel..
MapPack Code..
Call Of Duty 4.. Modern Warfare :D

- PS2:
Geen.. Als ik moet kiezen, Sims 2 Huisdieren (Ik ben Sims-fan)

- PSP:
Sims 2 Huisdieren, Pure..
-

Maulerr
8 juni 2009, 20:38
das idd een goeie! 8)
miss ook een oude retro ps2 maulerr ???
voor de mensen die hem verkocht hebben en spijt hebben, of er altijd al een wouden hebbenxD

Ik heb nog wel zo'n oude retro PS2 liggen. Vanaf het eerste uur. Toen nog gulden tijdperk. 1100,- ofwel €500,-!!!! Wil je hem hebben? Ik stuur 'm zo naar je op :)

smaiden
8 juni 2009, 20:39
lol, hoeveel moet je ervoor hebben mauller, heb nog een hele lading ps2 games thuisliggen :)

Maulerr
8 juni 2009, 21:05
Pfff... €25,-? (excl. verzendkosten)

smaiden
8 juni 2009, 21:07
lol :D denk er nog ff over na xD

Simon
8 juni 2009, 21:10
Ik heb zelfs nog een PS1!! Is nu zelfs al antiek, iemand bied er 75 euro voor maar ik wacht nog 20 jaar en dan wilt iedereen hem hebben ;D ;D ;D

Sm4shed
8 juni 2009, 21:32
Ik heb ook nog ps1 (kleine versie) ps2(kleine versie) ps3( enige versie)

en een D ;D

smaiden
8 juni 2009, 21:36

wat zijn eigenlijk de verzendkosten ::)

Revelry
8 juni 2009, 21:55
Wat bier al zei Goodies.
Want die kan je niet kopen en voelt het extra speciaal

Moelie
8 juni 2009, 22:15

wat zijn eigenlijk de verzendkosten ::)

7 euro meestal :P tenzij je het onverzekerd stuur voor 1,50 :P

my_soldier
8 juni 2009, 22:18
hmmm goodies lijkt me wel wat
een mooi infamous beeldje op mijn kamer of een mooi infamous shirtje
skr een goed idee bier
ook zou k graag resistance 2 als prijsvraag wille
die game vind k tog zo onttiegelijk vet die moet k hebbe!!!

CBR1100xx-Vanish
8 juni 2009, 23:36
red faction zou ik wel willen zien ;)

Maulerr
9 juni 2009, 08:02
De eerste winnaar is bekend. Wouter36 heeft de prijsvraag van gisteren gewonnen.

FCBier_NL
9 juni 2009, 08:35
Ook hier congratz Wouter!

Revelry
9 juni 2009, 13:27
Congratz wouter.
Door welke factor win je eigenlijk?

gangstha95
9 juni 2009, 14:50
die psp games lijken me ook wel vet :D

Simon
9 juni 2009, 16:29
Gratz wouter ;)

0wnAgeTom
9 juni 2009, 16:51
die ik graag wil zien :)

PS3:

godfather 2
fifa 09
resistance 2

dat waren die van mij :)

Maulerr
9 juni 2009, 16:55
Doet me denken aan mijn zoektocht naar paaseiren :D

Lachen man. We zien je altijd op de site maar praktisch nooit op het forum (net als ik). Gezellig dat je ff komt kijken ;D

Maulerr
9 juni 2009, 16:56
awesome maar waar staan de prijsvragen snapte je tekstje niet egt?

Ze staan ergens op het forum. Jij zult zelf moeten zoeken waar... net als ieder ander :D

0wnAgeTom
9 juni 2009, 16:57
ik begrijp het niet helemaal :-X wat moet je bij de prijsvragen zetten om kans te maken :P

Maulerr
9 juni 2009, 16:58
ik begrijp het niet helemaal :-X wat moet je bij de prijsvragen zetten om kans te maken :P

Dat verschilt per prijsvraag. Wat je moet doen staat bij de prijsvraag zelf aangegeven. Happy hunting!

Maulerr
9 juni 2009, 16:59
Congratz wouter.

Ik zou zeggen 'vraag het de buurvrouw' ;D

Glen
9 juni 2009, 17:00
feli man

0wnAgeTom
9 juni 2009, 17:01

Dat verschilt per prijsvraag. Wat je moet doen staat bij de prijsvraag zelf aangegeven. Happy hunting!

oke maar bij die psp prijsvragen, word ik door gelinkt naar dit forum, dat snap ik niet helemaal ::)

Maulerr
9 juni 2009, 17:20
ik begrijp het niet helemaal  :-X wat moet je bij de prijsvragen zetten om kans te maken :P

oke maar bij die psp prijsvragen, word ik door gelinkt naar dit forum, dat snap ik niet helemaal  ::)

Ah ja, dat klopt. Ik ga je een tipje van de sluier oplichten. De prijsvragen zijn voor deze ene keer voornamelijk voor 'vaste' members. Veel van de vaste members zitten op het forum. Voor mij was het niet meer dan logisch om er een forum topic van te maken - deze - zodat ook zij deze te zien zouden krijgen - sommigen komen namelijk niet op de site.

Maar andersom ook. Er zijn veel vaste bezoekers op de site. Die moesten er ook van op de hoogte raken, dus ook een nieuwsbericht op de site, die vervolgens doorlinkt naar dit topic (waar alle spelregels worden besproken).

Maar we willen ook dat nieuwe leden of mensen die af en toe de site bezoeken vanwege het nieuws uiteindelijk vaste bezoekers worden. Prijsvragen helpen daarbij. Maar als ik dat alleen op het forum plaats, dan mist de helft (zowel vaste als niet vaste bezoekers van de site) de prijsvraag... Vandaar. Of ben ik nu erg onduidelijk?  :P

Op de site maken we dan toch een nieuwsbericht aan zodat 'iedereen' kan zien dat we zoals gisteren Motorstorm 2 weggeven. Dan moeten ze wel weten wat ze er voor moeten doen. Ze worden doorgelinkt naar het daadwerkelijke nieuwsbericht welke vervolgens doorlinkt naar dit topic. Van hieruit begrijpen ze (als het goed is) dat ze op het forum moet zoeken naar het Motorstorm 2 prijsvraag topic.

Een beetje omslachtig voor de nieuweling. Leuk voor de vaste members.

Simon
9 juni 2009, 18:50
Heb nog nooit een prijsvraag gewonnen in die 8 maanden :'(

Maulerr
9 juni 2009, 18:52

We hebben nog het e.e.a. in de pijpleidinig zitten (niet verder vertellen hoor). Ongetwijfeld dat zelfs jij een keer iets wint. Al is het maar een PS3 game terwijl de aankondiging van PS5 net is geweest :P

Simon
9 juni 2009, 18:59
Haha ;D

*Heeft geduld*

Maar 8 letters.. InFamous? ;D en organiseer jij het eigenlijk alleen of door heel het PS3clan team?

0wnAgeTom
9 juni 2009, 20:59

oke maar bij die psp prijsvragen, word ik door gelinkt naar dit forum, dat snap ik niet helemaal ::)

Ah ja, dat klopt. Ik ga je een tipje van de sluier oplichten. De prijsvragen zijn voor deze ene keer voornamelijk voor 'vaste' members. Veel van de vaste members zitten op het forum. Voor mij was het niet meer dan logisch om er een forum topic van te maken - deze - zodat ook zij deze te zien zouden krijgen - sommigen komen namelijk niet op de site.

Maar andersom ook. Er zijn veel vaste bezoekers op de site. Die moesten er ook van op de hoogte raken, dus ook een nieuwsbericht op de site, die vervolgens doorlinkt naar dit topic (waar alle spelregels worden besproken).

Maar we willen ook dat nieuwe leden of mensen die af en toe de site bezoeken vanwege het nieuws uiteindelijk vaste bezoekers worden. Prijsvragen helpen daarbij. Maar als ik dat alleen op het forum plaats, dan mist de helft (zowel vaste als niet vaste bezoekers van de site) de prijsvraag... Vandaar. Of ben ik nu erg onduidelijk? :P

Op de site maken we dan toch een nieuwsbericht aan zodat 'iedereen' kan zien dat we zoals gisteren Motorstorm 2 weggeven. Dan moeten ze wel weten wat ze er voor moeten doen. Ze worden doorgelinkt naar het daadwerkelijke nieuwsbericht welke vervolgens doorlinkt naar dit topic. Van hieruit begrijpen ze (als het goed is) dat ze op het forum moet zoeken naar het Motorstorm 2 prijsvraag topic.

Een beetje omslachtig voor de nieuweling. Leuk voor de vaste members.

ja je bent duidelijk :P

heb ik ook maar geduld beloond
hoop ik :P

Maulerr
10 juni 2009, 08:19
Winnaars van de 4 PSP games zijn:
Cyclops
xDanTe

op naar de volgende prijsvraag

FCBier_NL
10 juni 2009, 08:21
Congrats Cyclops en Dante!

smaiden
10 juni 2009, 08:24
gefelicteerd, TIJD VOOR TAART, dus kom naar beneden en sla je slag

uitspraak: mauller :D

kimigirl
10 juni 2009, 09:35
Gefeliciteerd

PinkStyleZ
10 juni 2009, 10:47
gefeliciteerd jongess! ;) :-*

Moelie
10 juni 2009, 10:54
Gefeliciteerd!

xDanTe
10 juni 2009, 11:15
Woohoo! ;D
Vriendelijk bedankt Ps3clan! :D

harriekie
10 juni 2009, 12:24
veel plezier ermee !! ;)

even zoeken naar de volgende ;D

Maulerr
10 juni 2009, 16:45
veel plezier ermee !! ;)

even zoeken naar de volgende ;D

Heb je ze al gevonden?

Wouter36
10 juni 2009, 17:35
Congratz! :D
En ik heb Motorstorm 2 binnen, bedankt!!! :D

Revelry
10 juni 2009, 18:39
Congratz wouter.

Ik zou zeggen 'vraag het de buurvrouw' ;D

Me buurvrouw weet het ook niet.
Ze zou het aan haar man vragen.
Hopelijk weet ik het morgen :D

Moelie
10 juni 2009, 19:32
Congratz! :D
En ik heb Motorstorm 2 binnen, bedankt!!! :D

Das lekker snel :o

smaiden
10 juni 2009, 19:35
ja, dankzij mij :P als ik zijn ps2 niet had gekocht was hij gisteren niet naar poskantoor gegaan en had hem niet opgestuurd :P

grapje toch ;D

Revelry
10 juni 2009, 20:32
smiaden waarom koop je een ps2 als je ps3, ps2 games af kan spelen ???

smaiden
10 juni 2009, 20:33
nee hoor, dat kan die van mij niet ;) ik heb 40 gig ;)

Revelry
10 juni 2009, 20:36
Dan heb ik niks gezegd ;)

Simon
10 juni 2009, 20:56
Ik heb een 80 GB.. Daar kan je toch ook PS1 spellen mee spelen, niet?

xDanTe
10 juni 2009, 21:05
Naar mijn weten niet...

my_soldier
10 juni 2009, 22:04
Winnaars van de 4 PSP games zijn:
Cyclops
xDanTe

op naar de volgende prijsvraag

hou je dan die andere 2 zelf

smaiden
10 juni 2009, 22:04
als je het had gevold dan had je wel beter geweten soldiertje ;)

ze krijgen allebei 2 games

xCoD4xBasx
10 juni 2009, 22:26
Wanneer krijgen we weer een prijsvraag voor de PS3 ?

Rickass93
10 juni 2009, 22:26
Whahaha! Zoekt en gij zult vinden basje!

smaiden
10 juni 2009, 22:28
lol :D

my_soldier
10 juni 2009, 22:38
als je het had gevold dan had je wel beter geweten soldiertje ;)

ze krijgen allebei 2 games

oh zo k dacht 4 games 2 winnaars daar klopt iets niet

Maulerr
11 juni 2009, 06:15
We hebben een winnaar voor de Final Fantasy XII prijsvraag:
Sm4shed

TaarT! Stuur mij even je adresgegevens naar maulerr@ps3clan.nl
O ja... de prijsvraag van vandaag is eigenlijk sinds gistermiddag 'bekend'. Nou ja bekend... hij is nooit aangekondigd. De prijsvraag is er stiekem al opgezet, en nog maar een handjevol members doen nu ook daadwerkelijk mee.

Maulerr
11 juni 2009, 06:38
Deze gaat op slot. Felicitaties aan Sm4shed kun je hier doen => http://ps3clan.nl/2009/06/uitslag-prijsvraag-final-fantasy-xii/