Volledige versie bekijken : Wat doe jij met dit zomerweer?
Zaicon
3 juli 2009, 00:30
De lucht strakblauw, stranden vol, zwembaden puilen uit... De zon brand helder op de aarde, buiten is het tegen de 30 graden... Maar wat doe jij nou met dit weer?
Ik heb gister heerlijk in het zwembadje gelegen bij mijn vriendin ;D En geshopt in bataviastad waar het super rustig was... Morgen weer heerlijk chillen nadat ik gewerkt heb (ja, moet straks om 1:45 beginnen ben morgenochtend om 10:15 klaar :P) Zaterdag lekker bbqen en daarna gezellig wat drinken met vrienden...
En jullie? Zit je met je lijkbleke TL-buizen nog binnen achter je fel-stralende TV-buis of zit je toch buiten met een lekker koud pilsje vol met zonnebrandolie in de zon?
Shoot ;D
Buizerd_NL
3 juli 2009, 00:39
Moet ik echt eerlijk zijn.. ::)
DavirusNL
3 juli 2009, 00:41
met koude biertjes in de zon aan en in het zwembad :o
Rinus454
3 juli 2009, 00:46
Ik verbrand levend! Nee, ik heb nu een mooi kleurtje opgebouwd door het dagelijks fietsen en daar houd ik het lekker bij. Wanneer ik kan zit ik in de schaduw. Laptop aan de verlengsnoer, internet-kabel via het raam naar buiten. Hoppa!
Morgen eerste vrije dag sinds tijden en wat ga ik doen... Ik ga in de auto zitten naar Texel :(
Verder ga ik zo gauw mijn vrienden meer tijd hebben nog van alles leuks doen. Zoals zwemmen, bios, cafeetje etc. Je kent het wel :)
Ik wil de party-pooper niet uithangen, maar is dit niet een beetje hetzelfde als wat doe je in de vakantie-topic? ???
Moelie
3 juli 2009, 01:38
smorgens lekker vroeg uit bed :P (wie kan er nou slapen met dit weer :P je zweet je de tering) dan ff in de middag zwemmen en savonds lekker een koud pilsje op een terrasje ..
CBR1100xx-Vanish
3 juli 2009, 01:39
kapot gaan van de hitte, duh ::) :P
DavirusNL
3 juli 2009, 01:42
ik moes net bijna kotsen van de hitte..
is hier nu nog zo'n 30 graden op zolder..
geloof het of niet
Rickass93
3 juli 2009, 02:16
Nja, leren? Tenminste, dat deed ik! Nu ga ik hem lekker chillen in de zon. Beetje rondrijden. Ik kom er wel doorheen.
haagse070
3 juli 2009, 08:48
gister en eergister lekker naar het strandje geweest.. nu heel het weekend + maandag vroege dienst -.- :(
bacardiboy-dh
3 juli 2009, 08:52
slapen.. kom net van werk. vanavond naar sensation.
morgen en overmorgen veel reen btw :D in het zuiden vanavond al.
redje-_-roy
3 juli 2009, 09:11
uhm genieten van de zon
en natuurlijk gamen
kan het niet laten haha :-[
humewami
3 juli 2009, 09:15
gamen ;D
hahah, hoezo 30 graden? :D
btw ik ben wel naar beneden verhuist en heb de ventilator aanstaan anders stik ik in mijn zolderkamer :D
Boeroebeest
3 juli 2009, 09:24
En sommigen onder ons moeten ook gewoon werken.... :(
Het is nu in de werkplaats al 29 graden en dat zal net als gisteren wel oplopen naar de 34!
Voor diegene die vrij zijn.... pak een pilsje voor mij :P
Veel plezier
Kitaro24 1.0
3 juli 2009, 09:51
heb vandaag vrij gepakt want ik ga zo fietsen met vriendin en haar collega's en partners (dat in dertig graden) :P :P daarna gaan we barbecuen 8)
bacardiboy-dh
3 juli 2009, 10:33
voor mij is het in principe 24 uur per dag 30 graden aangezien ik snachts in een superheet fabriek met een hele hoge luchtvochtigheids graad werk :P
smaiden
3 juli 2009, 10:37
ik ga zon beetje elkde dag zwemmen :D vandaag ok weer, moet alleen om 4 uur werken :-[ we gaan ook nog een keer op vakantie, dat zal waarschijnlijk denemarken of iets worden ;D
Zaicon
3 juli 2009, 11:17
Niemand die nog ouderwets watergevechtjes houd? :D :D Paar weekenden terug in Limburg waren we een weekend weg met de familie, heb toen een zooi water ballonnen gekocht en gevuld, ouderwets waterpret ;D
harriekie
3 juli 2009, 11:44
Nouja..
Ik wou wel werken, maar ik mag niet werken van mijn baas :P
anders moesten we werken in een kas maar daar is het nu ong 40-45 graden.
dus, ik ben zelf niet een super zwemfanaat die elke dag aan het strand of in het zwembad zit.
dan pak ik liever met een paar vrienden een terrasje :)
Rickass93
3 juli 2009, 11:46
Kapot gaan van de hitte op mijn kamer kan er ook nog wel bij.
harriekie
3 juli 2009, 11:51
ja same problem.. >:(
maar vanavond maar even naar een airco kopen :)
Zaicon
3 juli 2009, 11:57
Valt bij mij nog mee ;D Heb mijn raam open nu en de zon staat op het dakterras van ons huis...
Trouwens een mooie plek om eens een kleine meeting te houden ;D
Voor een gering aantal personen tegen een bedrag van 10 euro p.p. ;D
Veel te warm om te werke ::)
Rickass93
3 juli 2009, 12:51
Ik zit op zolder. Onwijs warm. Denk je even fijn: Ik zet mijn ventilator maar even aan, en dan blaast die warme lucht in je smoel.
haagse070
3 juli 2009, 12:52
pff ben nu op het werk heb heel de ochtend moeten flyeren voor preventie autoinbraak en het is zo warm verschrikkelijk en dat terwijl er dubbel xp is... :(
Rickass93
3 juli 2009, 12:54
Vanavond toch pas? Ach ja, ik zal zo is even kijken. Vanavond moet ik werken. :-\
Zhornaxx
3 juli 2009, 12:57
Wat ik doe met dit weer? ;D
- Me volproppen met ijs
- Gamen op m'n gameroom met de ventilator aan
- Gaan zwemmen bij een vriend
- buitenzitten in de schaduw met nog meer ijs en strips ;D
gsrdCHRIS
3 juli 2009, 13:26
Met dit weer doe ik graag:
- Extreme Punniken *
- Extreme Breien *
- Zweedse kruiswoorden maken (5 sterren natuurlijk)
Ik ben nu een lekkere volle wintersjaal aan het Extreme punniken! Iemand interesse? Stuur me een PM
*(Extreme punniken en breien = Volop in de zon, zonder zonnebrand en zonnebril, das heftig hoor!)
harriekie
3 juli 2009, 16:08
nou, voorlopig even afkoelen..
flinke regen/onweersbui op komst ::)
gangstha95
3 juli 2009, 16:57
Ik ga a.s. weekend ff levelen en tikkertje doen tuurlijk!
Ik heb ook mijn kamer op zolder maar ik zet mijn raam open en dan tuurlijk de ventilator!
swift4life
3 juli 2009, 19:26
Ik ben op maandag, dinsdag en woensdagavond aan het werken, overdag doe ik dan lekker niks.
Op donderdag en vrijdag werk ik bij een hoveniersbedrijf, en dat is met dit weer wel erg zwaar, maar het verdient wel lekker :)
En verder game ik nog wat, binnenkort nog eens wat met vrienden afspreken.
cootjemaffia
3 juli 2009, 20:11
ja warm of niet ik zit vrijwel nu altijd binnen thuis
no-life zou je kunnen zeggen
helaas ben ik door een ongeluk op me werk
opgeschreept met een hoofd letsel
en kenk dus niet alleen naar buiten jammer genoeg
2 keer in de week naar me ouders ff op visite
meer niet
dus dan maar gamen
en wat muziek maken
en zeer veel naar het ziekenhuis
groetjes cootje
drink ze maar wel met mate hahahahaha
swift4life
3 juli 2009, 20:23
Cootje sterkte ermee en hopelijk knap je snel op dan zodat je ook van die weer kan genieten.
dragon_unleashed
3 juli 2009, 20:25
swaffelen, lekker weer ervoor :)
nou de afgelopen 3 weken met dit mooie weer , was ik aan het verbouwen :( lekker hoor 28 graden en dan in je huis bezig zijn.
nu vanaf maandag weer werken, gelukkig gaan de temperaturen dan wat omlaag