Volledige versie bekijken : Muziek Michael Jackson
Zaicon
8 juli 2009, 11:36
Nee nee, niet per sé om hem te herdenken of om allemaal bij elkaar te komen en te denken aan zijn prachtige geweldige muziek (of misschien wel, mag ook natuurlijk), maar om jullie te laten zien hoé groot MJ niet was en hoeveel indruk hij maakte op miljoenen mensen wereldwijd met zijn muziek, clips en acts...
Ik zag deze live optreden van 'Earth Song' gister en moet bekennen dat ik echt kippenvel kreeg, het is niet alleen een mooi nummer met een onwijs mooie clip, maar ook live weet hij er echt wat moois van te maken, dus voor de mensen die het graag willen zien:
http://www.youtube.com/watch?v=1X3IkAsI5r4
Mocht je geen zin hebben dat hele nummer te zien/luisteren, skip dan naar 6:30 om te zien hoe mooi zijn acts waren, en wat voor indruk hij kon maken met zijn acts en muziek.
Verder kunnen we het er nog over hebben hoe goed zijn muziek was en wat jouw favoriete clips waren.
Dit is dus geen topic om zijn hele leven te discussiëren en voor de haters om hem helemaal de grond in te trappen hoe 'wacko' hij misschien wel was, nee... Alleen een topic over zijn muziek en wat je favo nummer van MJ was en misschien wat voor herinneringen je eraan mocht hebben ;)
Ik heb die niet want beken ook eerlijk dat ik weinig zijn muziek luisterde tot zijn dood, maar het mens zit zo gek in elkaar soms, nu luister ik het ineens wel. Wil niet zeggen dat ik ineen zijn grootste fan ben of wat dan ook maar die man is naar mijn mening de grootste entertainer ooit...
robbiefree
8 juli 2009, 16:12
Ik ben eigenlijk ook nooit een echt MJ fan geweest, maar kende zijn nummers wel. Het is vreemd, want als iemand eenmaal dood is, ga van zijn muziek houden, heb ik bij vele zangers!Ik vind het nummer Thriller nog steeeds erg goed, ook omdat dit qua muziek een videoclip een mijlpaal was in de pop muziek. Hier de "volledige" clip
http://www.youtube.com/watch?v=AtyJbIOZjS8&feature=fvst
Rickass93
8 juli 2009, 16:30
Ik vind Billie Jean wel vet. ::)
Die hoorde ik voor het eerst toen ik GTA: Vice City speelde. ;D
DavirusNL
8 juli 2009, 18:34
billie jean was mijn favoriet ook door gta..
en verder vind ik Ben , beat it en bad mooi
0wnAgeTom
27 augustus 2009, 16:55
echt heel erg vet nummer zaicon ;)
ik had dat ook, voor zijn dood luisterde ik af en toe naar zijn muziek (zonder het te weten op de radio :P) en in een keer naar zijn dood ben ik echt heel veel muziek gaan luisteren van The King Of Pop!
R.I.P. MJ. _o_
Lashroman
1 september 2009, 03:35
Vanaf toen ik 5 of 6 jaar oud was zag ik een videoband in m'n kamer liggen. Ik deed het in de VCR, ik zag een presentatrice van Veronica in 1993 die ging praten over MJ Live in Munchen. Ik keek een paar minuten en na een paar liedjes begon ik een echte fan van hem te worden. Deed altijd zijn moves na, zong altijd mee en keek naar zijn prachtige unieke clips. Tot op heden ben ik nog steeds fan van hem geworden. Keek de videoband zo vaak dat ie zelfs niet meer werkte. Liedjes waar ik helemaal op los ging waren : Smooth Criminal, Beat It en Don't Stop Till You Get Enough. Het stukje in Thriller waar de zombies beginnen te dansen is masterlijk ! Choreo was echt uitstekend.
Ik had vroeger zijn album : History (2 discs). Jammer dat ik hem niet meer heb, kan hem echt niet meer vinden. Best wel jammer ...
redje-_-roy
14 september 2009, 00:21
blijft goed die eerste post van zaicon
zelf vind ik dit heel goed liedje
http://www.youtube.com/watch?v=d2Ma5iLOfuw&eurl=http%3A%2F%2Fooo--roy--ooo.hyves.nl%2F&feature=player_embedded#t=236
ingridsb
21 september 2009, 22:28
Ik heb alle cd's van Michael nu zowat thuis, maar er is 1 nummer dat standaard op me iPod staat
namelijk Man in the Mirror, geniaal gewoon!
http://www.youtube.com/watch?v=l9lq8oaK5Mw
Talisen82
12 oktober 2009, 22:56
Ik ben het eens Zaicon MJ hoort in de hal der Groten!!
Heb ook nooit echt naar zijn muziek geluisterd maar wel alles rond zijn dood gevolgt.
Nu luister ik zijn muziek weer.
dglavimans
1 november 2009, 04:17
ik vond hem echt een goeie zanger en tja om de dingen die hij gedaan heeft van sommige denk ik van kan niet (beetje opgeblazen door de media???)
zelf vind ik triller wel leuk en dan vooral met die dansende zomies ''ben nu this is it aan het'''kopen''
xxxsilkexxx
1 november 2009, 04:47
Was toen ik klein was wel echt gek op zijn muziek....
Niet Fan. Maar had wel alle cd's. Lekker meezingen keihard. Wat ik wel heel leuk vind om te zien is dat door zijn dood...kinderen weer helemaal in de ban van MJ zijn. Tijdens de weeksluiting een lied, en het leukste is de muziek aan zetten in de klas en dan gaan ze mee zingen.. Klinkt zo grappig. Maar het ritme spreekt kinderen van nu erg aan. Vind het wel grappig. Het is nu geen mag er chips op maar nu willen ze history.
Groetjes SIlke
dglavimans
1 november 2009, 04:59
ik houd zowiezo van de 80-90 jaren muziek houd niet zo van de rap en zo
tja me moeder draait die muziek dan ga je het ook leuk vinden denk ik
Glen
1 november 2009, 18:45
Iemand de film 'This is it" bekeken?
ingridsb
5 november 2009, 03:11
Het schijnt dat de Michael Jackson in de helft van de film niet eens Michael is omdat hij te ziek was.. dus reserve-Michael
Maar denk dat ik niet naar de bios ga, dus denk dat ik hem wel op dvd koop, als die op dvd komt.
Tinu-s
5 november 2009, 04:07
Goede muziek heeft die vent gemaakt, me pa heeft er ook nog cdtjes van liggeXD.
Thriller is toch wel zijn beste nr vind ik, wat jullie?
Kru3ln3ss
5 november 2009, 20:46
Ik heb de Thriller LP van mijn vader gekregen!
En zondag ga ik naar de film THIS IS IT :D