PDA

Volledige versie bekijken : De klaagmuur

Pagina's : [1] 2

lahcen1
12 juli 2009, 18:33
Hallo iedereen ik wou dit ff kwijt.
Dus mijn moeder had mij een ps3 beloofd als ik een 70 zou hebben voor wiskunde en goeie punten
uiteindelijk heb ik een 57 gehaald ik weet dat da nie heel goed is ma ik had echt wel hard gewerkt!
En ik had voor de andere wetenschappelijke vakken meestal 68-70 gehaald en ze vond dat da beter kon maar ik weet dat da nie beter kon dus uiteindelijk je kunt het al raden moet ik w8en tot december voor mijn ps3 als ik goeie punten haal! :'(
(ik ben er duidelijk door heb een a attest gehad het hoogste wat je kan halen wat wilt ze nog meer)

Is zoiets jullie ook al overkomen mischien kunnen jullie mij helpen?
Of gwn vertellen wat je oneerlijk vond.

redje-_-roy
12 juli 2009, 18:48
Wat ik oneerlijk vind is.
dat als ik een spel haal van 65 euro
en dan een week later kostie nog maar 40 :(
is er niet iets waar ze dat aankondigen ?

kanzlooz
12 juli 2009, 18:53
titel veranderd, of het oneerlijk is weet ik niet.. maar het is wel een zooi geklaag dus vandaar.

Dat is inderdaad balen maar wel begrijpelijk dat ze dat niet van te voren aangeven. Anders zouden ze niets meer verkopen tot de prijsverlaging. Overigens kan het geld wat dat scheelt wel terug krijgen als je er wat moeite voor doet, doet mn neefje iedere keer en het lukt meestal ook nog :P

redje-_-roy
12 juli 2009, 18:55
hehe oke handig.
Maar dan moet die tijd van aankoop en verlaging wel klein zijn natuurlijk

lahcen1
12 juli 2009, 18:57
titel veranderd, of het oneerlijk is weet ik niet.. maar het is wel een zooi geklaag dus vandaar.

Dat is inderdaad balen maar wel begrijpelijk dat ze dat niet van te voren aangeven. Anders zouden ze niets meer verkopen tot de prijsverlaging. Overigens kan het geld wat dat scheelt wel terug krijgen als je er wat moeite voor doet, doet mn neefje iedere keer en het lukt meestal ook nog :P
Ja ok je hebt gelijk die naam is beter ma ik vond geen andere dus...

Rickass93
12 juli 2009, 19:07
Ik had mijn PS3 gekocht in de 40GB periode. Echt een maand later was de 80GB er. Zonder dat ik wist dat die zou komen. :'(

Tsjitjingking
12 juli 2009, 19:10
Tja ik zou zeggen ga zelf voor een PS3 sparen ;) Ik zou een scooter krijgen als ik tot mijn achttiende niet rookte, mijn ouders zouden mijn rijlessen betalen als ik het gymnasium doorliep zonder te blijven zitten en ik kon ook rekenen op een leuke spaarrekening waarvan ik mijn studie kon gaan betalen ...

Nu ben ik negentien, heb ik voldaan aan de voorwaarden en uiteraard zijn geen van de beloftes ingelost ;D Het leven is nou eenmaal niet altijd eerlijk, wen er maar aan :D

redje-_-roy
12 juli 2009, 19:11
Tja ik zou zeggen ga zelf voor een PS3 sparen ;) Ik zou een scooter krijgen als ik tot mijn achttiende niet rookte, mijn ouders zouden mijn rijlessen betalen als ik het gymnasium doorliep zonder te blijven zitten en ik kon ook rekenen op een leuke spaarrekening waarvan ik mijn studie kon gaan betalen ...

Nu ben ik negentien, heb ik voldaan aan de voorwaarden en uiteraard zijn geen van de beloftes ingelost ;D Het leven is nou eenmaal niet altijd eerlijk, wen er maar aan :D

lekkere ouders dan MHUWHAHAHHA

Tsjitjingking
12 juli 2009, 19:16
Ach ja ... ik had slechter af kunnen zijn he ;)

kanzlooz
12 juli 2009, 19:18
tja jullie ouders hebben gewoon geen vertrouwen in jullie en daarom hadden ze de beloftes gemaakt, ze verwachtte niet dat jullie het zouden redden :D

Tsjitjingking
12 juli 2009, 19:34
Ja dat zal het zijn Kanz.

Hmpf ... als ik later mijn prive-eiland laat aanleggen hoeven zij geen uitnodigign te verwachten :P

En ik heb btw nog iets te klagen: er is iemand die mij iedere twee uur negatief karma geeft >:( Eigenlijk zou je gewoon moeten kunnen controleren wie je shoarma geeft, dan houd dat gezeik automatisch op. Ik heb btw wel een vermoeden wie, maar kan niets bewijzen ;D

kanzlooz
12 juli 2009, 19:48
ik ben het iig niet, deze titel is nog beter of niet? :P

Tsjitjingking
12 juli 2009, 19:57
Hij is mooi Kanz, echt een titel die dit gezeik verdient ;D

En ik weet dat jij het bent! >:( Want jij bent de eerste die ontkent :D Heb jij anders iets te klagen?

kanzlooz
12 juli 2009, 20:03
ja TTK gelooft mij niet... >:( morgen weer werken ::) en kan geen connectie maken in COD W@W >:(

Miss-Sunshine
12 juli 2009, 20:32
Tjingding en Kanzlooz jullie lijken wel vrouwen pppffff.

En nu ga ik zelf effe klagen : Ik moet morgen werken bah

Tsjitjingking
12 juli 2009, 20:57
Jij ook ;D En jij heb niets te klagen met je karma overvloed, die zouden wij ook krijgen als we vrouwen waren :P

Miss-Sunshine
12 juli 2009, 21:01
zooooo iemand is hier jaloers snik snik :'(

redje-_-roy
12 juli 2009, 21:34
whahahaha

Tsjitjingking
12 juli 2009, 21:53
Redje, niet spammen maar klagen ;)

En zonnestraaltje, ik ben hier dan ook om te zeiken ;)

redje-_-roy
12 juli 2009, 21:57
zelf spam je ook omdat een ander spamt
en sunshine zit dan ook oftopic te praten ;D

Tsjitjingking
12 juli 2009, 22:00
Nee, want ik was aan het zeiken ;) jij zei:

whahahaha

En dat is met niet zeikerig genoeg ... en het valt onder de spam.

En bij dezen ook voor Zonnestraaltje: meer zeiken! ;D

redje-_-roy
12 juli 2009, 22:01
Nee, want ik was aan het zeiken ;) jij zei:

whahahaha

En dat is met niet zeikerig genoeg ... en het valt onder de spam.

En bij dezen ook voor Zonnestraaltje: meer zeiken! ;D

IK ZEIK OVER : je hoeft mijn berichtjes niet te lezen :D
dat GEZEIK ook altijd

Miss-Sunshine
12 juli 2009, 22:03
Boh wat kunnen jullie zeiken zeg ????????

Tsjitjingking
12 juli 2009, 22:36
Pffft, zeikerd ::)

bacardiboy-dh
13 juli 2009, 01:35
ik heb nu even niks te doen na 3 maanden harde school en werk dagen (vooral ook nachten) en heb gewoon niks te doen ???

wat vervelend..

smaiden
13 juli 2009, 12:53
Hallo iedereen ik wou dit ff kwijt.
Dus mijn moeder had mij een ps3 beloofd als ik een 70 zou hebben voor wiskunde en goeie punten
uiteindelijk heb ik een 57 gehaald ik weet dat da nie heel goed is ma ik had echt wel hard gewerkt!
En ik had voor de andere wetenschappelijke vakken meestal 68-70 gehaald en ze vond dat da beter kon maar ik weet dat da nie beter kon dus uiteindelijk je kunt het al raden moet ik w8en tot december voor mijn ps3 als ik goeie punten haal! :'(
(ik ben er duidelijk door heb een a attest gehad het hoogste wat je kan halen wat wilt ze nog meer)

Is zoiets jullie ook al overkomen mischien kunnen jullie mij helpen?
Of gwn vertellen wat je oneerlijk vond.

huh ??? heb jij nog niet eens een ps3 :o

lahcen1
13 juli 2009, 13:55
Nee ik weet het da is erg ma ik rekende erop dat ik één zou hebben begin juli.
Ma ik kan al wel goed overweg met een ps3 enzo ma ja ik moet w8en tot december

gangstha95
13 juli 2009, 13:56
ik klaag dat ik niks te klagen heb :P

lahcen1
13 juli 2009, 13:57
Ma je hebt toch wel iets om over te klagen school,werk,ouders,...?

Tuureluur
13 juli 2009, 14:06
Zit hier op mn werk beetje niks te doen... :-\

my_soldier
13 juli 2009, 14:06
Ja ik klaag over dat mijn ouders continue liggen te klagen dat k teveel klaag game ;D
edit: tuur ben je dan soms een econoom :D
eens kijke wie hem snapt

rstorm93
13 juli 2009, 14:09
Ik moet mn hele kettingkast van mn fiets ontroesten ofzo :o ???

my_soldier
13 juli 2009, 14:11
Ik moet mn hele kettingkast van mn fiets ontroesten ofzo :o ???

dat moet je echt doen anders valt je ketting er de hele tijd af is egt k*t

lahcen1
13 juli 2009, 14:13
Ja ik klaag over dat mijn ouders continue liggen te klagen dat k teveel klaag game ;D
edit: tuur ben je dan soms een econoom :D
eens kijke wie hem snapt
Ha ja srry domme opmerking van mij :D

arobar
13 juli 2009, 16:27
Tja ik zou zeggen ga zelf voor een PS3 sparen ;)

Dat is het juist,
hij betaalt hem bijna helemaal zelf, maar als ik het goed heb, mag hij hem gewoon niet kopen :-[

Brigadier92
13 juli 2009, 16:41
mijn tactiek als ik iets echt wil is drie maanden voor mijn verjaardag of kerst zeuren bij mijn ouders
of achter de rug om

bijv ik zeuurde vanaf juni om een ps3 60GB (2007) en ik kreeg hem met mijn verjaardag 11 augustus
of ik mocht 9 maanden niet gamen omdat ik 1 slecht rapport had maar ze waren bijna nooit thuis dus deed ik gamen wanneer ze weg waren. easy

my_soldier
13 juli 2009, 21:38
ik heb het goed geregeld. Mijn broer, zus en ik zouden voor alle 3 onze verjaardagen een ps3 krijgen 1tje maar hoor. Nou dus ze hadden da ding gekocht zijn ze vergeten dat het voor onze verjaardag was. Heb hem dus gewoon gratis gekregen ;D

Rinus454
13 juli 2009, 22:55
Gdvr, ik kan hier dus niet tegen, he! Al dat gezeik. Bah! Zeur dit, zeur dat! Blergh! Waarom ergeren jullie je zo aan die kleine dingen? Ik lig toch ook niet overal over te klagen! :P ::)

Glen
13 juli 2009, 23:00
ik vind

het niet leuk dat ik me elke dag moet scheren
het niet kunnen dat je een spel van 65euro koopt en dan nog xtra 10euries moet betalen voor dlc
het niet tof dat het weer zo wissel vallig is
het niet aangenaam dat er niemand voor mij kookt
het hatelijk als mijn poes begint te roepen
het onprettig als er mensen naast jou zitten op het toilet.

gangstha95
14 juli 2009, 08:47
ik heb niet zoveel over te klagen, ik hoef niks te doen, lekker de hele dag gamen en achter de tv liggen maar ik klaag wel 1 ding want ik mag me ps3 niet aansluiten op mijn moeders tv? Ze is bang dat die oude bak dan stuk gaat ofzo terwijl er wel goede kabelgaten zijn enz?
Mijn pa klaagt wel eens dat ik teveel playstation maar mijn moeder maakt het niet zoveel uit, en ik heb 1 keer een ps3 verbod gehad van 1 week maar na 1 dag was ie alweer over omdat mijn moeder zo aardig was ;D
Ik mag veel playstationen als ik maar goede cijfers haal.

Brigadier92
14 juli 2009, 09:32
waarom krijgt gangsta zoveel negatieve karma?? XD
gangsta klagen :P

gangstha95
14 juli 2009, 09:33
Ja, waarom krijg ik zoveel negatieve karma?

kanzlooz
14 juli 2009, 18:01
tja ik ben er ook al één kwijt maar ik heb dr scheit aan.. ik weet waar je huis woont dus pas op :D

oh ja klagen... ik heb pas over anderhalve week vakantie :(

Miss-Sunshine
14 juli 2009, 23:07
Ik klaag over mijn oude buurvrouw die teveel nekvellen heeft en als ze haar mond open doet het net is alsof tandplak mij achter aankomt ???

my_soldier
14 juli 2009, 23:16
Ik klaag over mijn oude buurvrouw die teveel nekvellen heeft en als ze haar mond open doet het net is alsof tandplak mij achter aankomt ???

XD WTF!!!

Glen
14 juli 2009, 23:17
moet weer eten maken >:(

harriekie
14 juli 2009, 23:21
zolaat nog? :D

En ik moet me airco uit doen want hij maakt teveel lawaai :-\

my_soldier
14 juli 2009, 23:22
Swift wil zijn webcam niet aan doen :'(

Miss-Sunshine
15 juli 2009, 07:58

XD WTF!!!

JA het is waar te veel tandplak in haar bek :o :o

my_soldier
15 juli 2009, 12:51

XD WTF!!!

JA het is waar te veel tandplak in haar bek :o :o

bij mijn buurvrouw zijn de tanden helemaal weggerot :-X

lahcen1
15 juli 2009, 16:58
Ik heb ook te klagen over mijn buurvrouw die gooit paaseieeren in een zakje in mijn tuin ma mijn hond eet ze altijd op.Terwijl ik het al gezegd heb da mijn hond ze opeet. >:(

my_soldier
15 juli 2009, 16:59
ik klaag dat ik maar geen feebas kan vangen en de hele tijd gyarados tegen kom >:(

redje-_-roy
15 juli 2009, 17:01
ik klaag dat ik nog maar 3 online tiered races moet winnen met midnightclub la en het lukt maar niet
en als het wel lukt dan heb ik hem platina >:(

my_soldier
16 juli 2009, 02:56
ik klaag dat ik maar nergens op een platina kan krijgen k*t missies >:(

Ddude
16 juli 2009, 08:39
ik zeik gewoon omdat ik ff wat wil zeiken hier. Ik heb zin in vakantie.............. 8)

kutwerk

Miss-Sunshine
17 juli 2009, 20:14
ik klaag voor dragon omdat hij zijn ass gekicked kreeg door een meisje bij tekken online.
En raad eens wie dat was hahahahahaha dat was ik :D :-*

redje-_-roy
17 juli 2009, 20:17
ik klaag omdat miss-sunshine klaagt voor een andere >:(
hahaha grapje :-*

nee ik klaag dat LBP online zit te klote >:(

Miss-Sunshine
17 juli 2009, 20:29
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :P

dragon_unleashed
17 juli 2009, 20:31
Ik klaag dat sunshine allee me capouera tegen me speelt. maar ik klaag niet dat mijn chick, sunshine in een donderwolkje veranderd :)

Miss-Sunshine
17 juli 2009, 20:52
hehehehehehe :-*

dragon_unleashed
17 juli 2009, 23:16
told ya moest ff inkomen, maar met Martial Law en een vette dragon op zijn shirt of broek ya'll can't stop me :D

nee hoor missy je bent goed, dat is mijn klacht, missy is goed in tekken >:( ;D, en Ddude ruled met King, en me chick ruled met blonde kapot lenige chick en ik rule ... niet :S

nee hoor ik rule met Martial Law.

toch Ddude , respect voor onze chicks :) binnenkort toernooitje :-*

DavirusNL
17 juli 2009, 23:23
ik klaag dat ik gister van een kapot lekker wijf had verloren met biljarten..
we deden 2 vs 2 voor een drankje..
was echt leuk totdat mijn maat de zwarte bal erin stootte..

my_soldier
17 juli 2009, 23:25
ik hoor het al virus leuke vakantie ;D

DavirusNL
17 juli 2009, 23:26
ja haha..
alleen was ze 19..
die doen niks met 16 jarige pubers :P

maar ze zat me wel heel de tijd te klote met aankijken,bukken en voorover bukken haha

my_soldier
17 juli 2009, 23:30
ja haha..
alleen was ze 19..
die doen niks met 16 jarige pubers :P

maar ze zat me wel heel de tijd te klote met aankijken,bukken en voorover bukken haha

dus je valt op oudere vrouwen en miss zij wel op jongere
DAvirus en het 19-jarige meisje samen in een boom
K U S S E N ;D

DavirusNL
17 juli 2009, 23:32
ja ik val op milfs ;D
haha dus ze mogen wel wat ouder zijn..

ze was gewoon aan het kloten..
als ik haar kon krijgen was ik god ;D

my_soldier
17 juli 2009, 23:34
God-like nee maar welkom terug ik heb geen welkoms feestje georganisserd srry :-[

DavirusNL
17 juli 2009, 23:42
dat vind ik niet lief van je :-*

Glen
22 juli 2009, 12:42
Milfs zijn best lekker hoor :P

Mijn klach is dat ik al 2dagen een kramp heb in mijn lies en dat het maar niet wilt overgaan.

lahcen1
25 juli 2009, 13:34
Ik klaag dat arobar en ik maar niet kunnen afspreken op COD.(4)

lahcen1
1 augustus 2009, 17:32
Ik klaag dat de vakantie veel te snel om gaat (nog maar 1 maand!! :'()

Rickass93
1 augustus 2009, 17:44
Ik klaag dat je Dubbelpost

lahcen1
1 augustus 2009, 17:52
Ik klaag dat dit maar de eerste keer is en dat ik al onder mijn voeten krijg
sorry

my_soldier
1 augustus 2009, 18:12
ik klaag dat iedereen hier gewoon ligt te kijken voor dubbelposts en als ze er zien meteen dubbelpost seggen ::)

Rinus454
1 augustus 2009, 20:14
Ik klaag dat er mensen zijn die niet begrijpen dat dubbelposten direct afgestraft moet worden ::)

Ik klaag dat het niveau van Fat Princess (nog) zo laag ligt...

rstorm93
1 augustus 2009, 20:27
En ik klaag dat gamers soms de dupe worden van fouten in een spel ???

my_soldier
1 augustus 2009, 22:10
ik klaag dat games en gamers overal de schuld van krijgen

lahcen1
3 augustus 2009, 22:17
Ik klaag dat mijn vriend maar niet oppakt terwijl ik met hem wil afspreken!!

Glen
3 augustus 2009, 22:19
Ben jij een vrouw?

heb klachten dat als er iets gebeurt altijd de gamers de schuld krijgen.

lahcen1
3 augustus 2009, 22:43
lol nee dat is het nie het is dat ik hem probeer te berijken sinds 5 juli en het is belangrijk ni gwn om samen op stap te gaan hoor.

Games krijgen altijd de schuld als er een halvegare mensen heeft vermoord

nu goed??!

Rinus454
18 november 2009, 04:07
Ik heb wat te klagen! Mag ik dat? Ja, dat mag ik! >:(

1. Ik haat die vervelende k*t-sinterklaasliedjes! Niet mee te werken met die zooi die ze op repeat hebben staan in de supermarkt! Ik begin trouwens sowieso de pest-pleuris-hekel te krijgen aan het hele Sinterklaas-gebeuren... vanaf f*cking september liggen die bruine schijt-dingen al in de winkel. WAAROM? Duurt nog 2 en een halve maand voordat die kel überhaupt (zogenaamd) het land binnenkomt. En de kerst-prullen liggen ook al maanden van tevoren in de winkel... Lekker laten liggen die zooi tot december. Net als vroegâh!

2. AAAAAAH! Van je vrienden moet je het hebben... Ik probeer op alle maanden op alle mogelijke wegen iets te regelen om te gaan doen met mijn vrienden, maar daar reageren ze niet op. Laat ik een andere vriend van me dan even een smsje sturen, dan heeft die binnen 5 minuten een reactie terug. De tyfus voor ze, laat hun maar iets regelen!

3. Notabenen NU zag ik net zo'n filmpje staan op GS.nl waar een hond van de brug wordt gegooid. Helpt ook niet echt met opvrolijken! Hoop dat "karma is a bitch" ze keihard te grazen neemt! >:(

4. Daarbij is het ook nog eens dat ik nu, de eerste dag van de proefwerkweek, al 2 van de 2 proefwerken heb verneukt.

EN HET IS NIET EENS MAANDAG, dat zou er nog eens bij moeten komen.... >:( >:( >:(

ZO! Heb hier speciaal dit topic weer voor opgezocht... Anders moest ik het offtopic-topic gaan vervuilen. Kut dat het niet eens oplucht! :( >:(

gangstha95
18 november 2009, 21:31
1. Had een 3.6 voor franse toets die mijn gemiddelde met 2 punten naar beneden haalt, 1st 6.8 nu 4.8 >:(
2. Nu al 2 onvoldoendes sta.=2 tekort.
3. moet nog 2 dagen naar school.
4. Moet nog wachten tot mijn verjaardag en pakjes avond

Sinterklaas rocks! Heb nog een zusje die gelooft en ik mag vanavond mijn schoen zetten (4x per week)

Kevje
19 november 2009, 01:33
Sinterklaas rocks! Heb nog een zusje die gelooft en ik mag vanavond mijn schoen zetten (4x per week)

ben jij niet iets te oud voor sinterklaas ? :P ;D

kanzlooz
19 november 2009, 01:38
pff ik zet ook steeds mn schoen.. maar dr zit nooit iets in! >:(

Kevje
19 november 2009, 01:44

misschien is de schoen te groot om em te vullen ? ;D

Rinus454
19 november 2009, 01:45

Waarschijnlijk stinkt die gewoon. ;D

Een klasgenoot zit constant om Hertog Jan te zeuren... Moet ik nog geven. :P

Kevje
19 november 2009, 01:46

Waarschijnlijk stinkt die gewoon. ;D

Een klasgenoot zit constant om Hertog Jan te zeuren... Moet ik nog geven. :P

ik zou em het etiket ervan geven.. dan heeft die Hertog-Jan ;D

kanzlooz
21 februari 2010, 12:01
AAAAAAAAAAAAAAAAAh ben ik goed bezig op rockband, nummer bijna af, laatste 4 tonen die gespeeld moeten worden en nog geen fout gemaakt. Ik was al helemaal blij, YES! het gaat me lukken, hij komt op 100% ik zet mn vinger op de juiste knop en...

vergeet ik m goffer aan te slaan :-\ 99% :'(

gangstha95
21 februari 2010, 12:36

ben jij niet iets te oud voor sinterklaas ? :P ;D

Nee, sinterklaas is cool! Je bent nooit te oud om cadeaus te krijgen! Natuurlijk geloof ik er niet in, maar ik heb nog een zusje van 7 die erin gelooft en krijgen we elk jaar weer cadeaus!

Ik klaag dat met uncharted2 de stalenvuistvechter trophy superirritant is op moeilijk

Hollow_Heart-
21 februari 2010, 20:36
Ik klaag omdat..... Ik klaag ???

Speakr
21 februari 2010, 21:16
AAAAAAAAAAAAAAAAAh ben ik goed bezig op rockband, nummer bijna af, laatste 4 tonen die gespeeld moeten worden en nog geen fout gemaakt. Ik was al helemaal blij, YES! het gaat me lukken, hij komt op 100% ik zet mn vinger op de juiste knop en...

vergeet ik m goffer aan te slaan :-\ 99% :'(

Ja gofferdomme zeg.

Ik klaag dat /b/ de 200m get niet aankan. >:(

Tuureluur
21 februari 2010, 23:13
Ik heb jeuk op m'n kop doordat m'n haarzakjes weer moeten wennen aan m'n korte haar... IRRITANT!

MightyMostert
21 februari 2010, 23:20
Ik moet de hele nacht weer verplicht op me werk zitten.
Beetje internetten en olympische spelen kijken :-X

Gelukkig wel de laatste nacht en dan weekend.
Nog 7 uur te gaan

Rinus454
22 februari 2010, 01:45
Ik moet morgen een powerpoint presentatie doen over destillatie en ik moet nog beginnen.

Daar klaag ik over, maar eigenlijk vind ik het helemaal niet zo erg. ::)

redje-_-roy
22 februari 2010, 01:47
ik klaag over de trophy (bug) in wanted

nog 1 trophy en dan platina
maar ik krijg hem maar niet

ik had dit ook nog bij een andere trophy
die kreeg ik uiteindelijk wel :-\

DAAR KLAAG IK OVER >:(

Glen
22 februari 2010, 02:33
Ik klaag om Redje hetzelfde probleem heeft als mij, maar ik heb het in een andere game.

gangstha95
23 februari 2010, 15:39
Ik klaag dat ik helemaal geen zin heb in iets maar ook niet wil gaan vervelen.

Tuureluur
23 februari 2010, 15:59
Ik haat cryptogrammen ;)

Maulerr
23 februari 2010, 16:02
Ik haat cryptogrammen ;)

HAHAHAHAHA...

Ik heb niets te klagen, dus ik ga weer gauw weg voordat ik op m'n flikker krijg van een van de mods omdat ik off topic ging ;)

deadguyy
23 februari 2010, 16:06
ik haat die vent van wiskunde! zegt ie dat we dit en dat niet hoeven te leren voor de toets, zit het er toch in! :-\

humewami
23 februari 2010, 16:38
Ik heb jeuk op m'n kop doordat m'n haarzakjes weer moeten wennen aan m'n korte haar... IRRITANT!

haha idem hier,
ligt dat aan je haarzakjes ja?
ik heb in elk geval kk veel jeuk en een platte kop met 3 cm haar ;D

redje-_-roy
24 februari 2010, 01:51
ik wil graag klagen dat psn het niet doet :-\

Glen
24 februari 2010, 07:15
ik wil graag klagen dat psn het niet doet :-\

Huh hoezo? Ik ben heel de nacht on gebleven. ???

dragon_unleashed
24 februari 2010, 09:11
Ik haat cryptogrammen ;)

HAHAHAHAHA...

Ik heb niets te klagen, dus ik ga weer gauw weg voordat ik op m'n flikker krijg van een van de mods omdat ik off topic ging ;)

bijdeze klaag ik om maulerr omdat hij weer eens offtopic is... zucht... klaag klaag klaag

xxxsilkexxx
24 februari 2010, 09:22
Ik klaag want vandaag moet (lees: wil) naar de bloedbank.
Maar ik heb me opgegeven samen met een groep vrienden. Maar ik ben altijd de gene die opgeroepen word en dan moet ik alleen. Boehoehoehoe!
Zo gemeen.

dragon_unleashed
24 februari 2010, 11:46
ik klaag omdat silke nog steeds geen koekjes voor me heeft gebakken, zodat we ze samen knus voor de tv, tijdens een film kunnen oppeuzelen :P hahahaha

oke nu me echte klaag dat ik zaterdag naar school moet....

xxxsilkexxx
24 februari 2010, 11:51
Dat verzoek heb ik denk ik gemist Dragon......Wist niks van jou plannen.
En dat terwijl ik net nieuwe koekvormpjes heb gekregen. Liefs Silke

Ik top jou school zaterdag met de mijne. Misschien wil je wel ruilen.
Ik heb zaterdag toegestemd om mee te gaan schaatsen. Hier in de buurt is zo'n 5km lange buitenschaatbaan. En als ik iets niet graag doe is het schaatsen. Happy happy joy joy!

dglavimans
24 februari 2010, 13:33
ik klaag dat de kapper me zo gaat knippen terwijl ik liever op de ps3 wil :-\

dragon_unleashed
24 februari 2010, 13:41
ik klaag dat ik niet te horen krijg wat voor koekjesvormen silke heeft gekregen..

en nee thanx niet schaatsen.. dan zou k nog meer klagen dan als ik naar school ga..

nog een klaag.. ik moet nu lossen en het regent.. potverpielekes!

Hollow_Heart-
24 februari 2010, 15:16
Ik klaag dat ik hier überhaupt geen PS3 heb

kanzlooz
24 februari 2010, 17:12
ik heb heel veel te klagen >:( maar ga jullie lekker niks zeggen ;D

redje-_-roy
24 februari 2010, 17:14
spam dus gewoon ::)

ik wil graag klagen over het feit dat fifa nooit doet wat ik zeg
altijd gezeur met die server van ze >:(

my_soldier
24 februari 2010, 17:16
@redje de ps3 heeft ook geen stemherkenning, maar een controller ;D

ik klaag dat het weer zo slecht is en mijn vriendin dom doet >:(

hoppermania
28 april 2010, 16:38
Ik klaag omdat ik het vaak oneens ben met een haagse hooligan hier op het forum .. :-P

Shelly
28 april 2010, 16:39
Ik klaag omdat ik pas maandag weer op mijn ps3 kan.

bacardiboy-dh
28 april 2010, 16:48
Ik klaag omdat niet iedereen zo een geweldig redenatie/redenering's vermogens-brein heeft als deze superieure brein tussen mn oren! :P

:im_with_stupid:

smaiden
28 april 2010, 17:09
ik klaag omdat baco liegt...
en ik klaag omdat ik zo moet werken, en ik GOW wil uitspelen...

Heart-2-Beat
28 april 2010, 17:11
Ik klaag omdat ik nog 24 uur moet wachten op mijn WK-Game :D

Resureyu
28 april 2010, 18:15
Ik klaag omdat ik maulerr als zwager heb... Wat een enorme kneus is dat zeg...

bacardiboy-dh
28 april 2010, 18:19
Ik klaag omdat ik nog 24 uur moet wachten op mijn WK-Game :D

2nd that! Morgen pas haha.

En ik klaag omdat smaiden zegt dat ik lieg. Ik lieg nooit.

Resureyu
28 april 2010, 18:21
2nd that! Morgen pas haha.

En ik klaag omdat smaiden zegt dat ik lieg. Ik lieg nooit.

Oh gister zei je ander nog dat je een bloedmooie meid gescoord had... en ik hoorde van iemand dat het een mega lelijk wijf was.... :-P

bacardiboy-dh
28 april 2010, 18:22
Ja bleek ze ineens een verre familie-lid van jou te zijn :P What are the odds!!

Resureyu
28 april 2010, 18:24
Ja bleek ze ineens een verre familie-lid van jou te zijn :P What are the odds!!

hahahha:biggrin: En dan toch met haar gaan...dat snap ik dan weer niet.

bacardiboy-dh
28 april 2010, 18:55
Ik klaag om resureyu die fake roddels de wereld probeert in te helpen :P

Rinus454
28 april 2010, 21:20
Ik klaag omdat mensen zoveel klagen! Ik prefereer opbouwend zeuren..:biggrin:

kingduckie13
28 april 2010, 21:37
ik wil een nieuwe online shooter
en skakte 3 en blur!

Resureyu
28 april 2010, 22:04
Echt.... ik kan mij zo kapot ergeren aan die gasten in het blok. Wat een sukkels...Dat tegelwerk...ik kreeg gewoon plaatsvervangende schaamte zeg. Wat was dat ongelofelijk super slecht! Zo lekker ff klagen...

Hollow_Heart-
29 april 2010, 11:25
ik heb maar EEN week vakantie.. :-(

en me zusje TWEE :-(

Resureyu
12 mei 2010, 20:08
Weet je waar ik mij kapot aan erger...deze zin:

1. Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens.

Wat nou te kort??!! Als ik alleen L.U.L wil intikken dan moet dat gewoon kunnen. Nu moet ik er steeds van die achterlijke schijtpuntjes achter zetten of een zooi spaties met een . Makes no sense.

Zo dat lucht ff op

ps. Ik ga dat is ff laten veranderen....

bacardiboy-dh
14 mei 2010, 18:17
test

- is nog niet gelukt ***!

twisted
16 mei 2010, 13:00
Ik heb het in me rug 8(

naomi
16 mei 2010, 15:11
Wat is dan "het'? Een emoe ofzo? ;)

Maar da's vervelend! Sterkte dermet!

Hollow_Heart-
16 mei 2010, 23:09
Ik klaag dat mijn ban erop zit :notrust:
nee, grapje

DavirusNL
16 mei 2010, 23:12
ik klaag omdat me scooter is gejat!
2 jaar lang zowat elke morgen om 5 uur me bed voor uit gemoeten..
en dan kan een schooier niet met zen poten van jou spullen afblijven!

nu hopen dat ie nog word gevonden en anders na de zomer een Neos kopen zonder helm.

Mu12DeR
18 mei 2010, 19:08
klagen dat ik alweer moet leren bleh..

TraXxii
18 mei 2010, 21:18
@Davirus,

Wat kan je nu er aan doen nu je scooter gejat is zegmaar?
(ja ben ff geintresseerd aangezien ik zelf een scooter heb)

Vandaag weer klagen omdat ik meemoest naar de ouderavond wat weer een feest was..
Ook even klagen omdat een leuk meisje zei dat ze liever met iemand anders zoent..

Leuke dag verder hoor..

Muppet-NL
18 september 2010, 08:53
zo maar weer ff wat leven in dit topic blazen vond het altijd erg vermakelijk :

ik haat al die spammers op de frontpage van de site die echt totaal niks nuttigs te melden hebben maar toch meer een reactie neerzetten om hun reply counts omhoog te krijgen ( omdat er weer eens een prijsvraag is )ik haat ze uit het diepst van men hart .. zo das eruit hahah

DavirusNL
18 september 2010, 10:48
ik klaag over de misgunners bij Ibra topic

Muppet-NL
18 september 2010, 10:48
ik klaag over de misgunners bij Ibra topic

en dat is ??

iWessler
18 september 2010, 11:09
en dat is ??

ik denk dat hij bedoelt dat ibra toch wel aardig is ofzo..

bacardiboy-dh
18 september 2010, 11:24
Ik klaag over dat ik niet heb kunnen uitslapen en hier nog maar 1 kans voor heb morgen.

Oja en dat jullie teveel zeiken in dit topic

Muppet-NL
18 september 2010, 11:33
haha ik zeik ook over mijn ochtend >( was ook al om kwart over 6 wakker omdat men vriendin der klaar moest maken voor der werk >(

DavirusNL
18 september 2010, 11:39
ja ik klaag over mensen die altijd zeiken over ibrahimovich8D

gelukkig heb ik geen kater anders kon ik dat op de klaagmuur plakken^^

Muppet-NL
18 september 2010, 11:52
ja ik klaag over mensen die altijd zeiken over ibrahimovich8D

gelukkig heb ik geen kater anders kon ik dat op de klaagmuur plakken^^

ooo ik snap hem ach hij is ook niet de liefste maar fock it iedereen probeerd hem ook altijd uit enzo .. hij houdt gewoon niet van gelul en heeft schijt aan iedeeen ahah ...

ik heb een kater van te weinig slaap ;)

my_soldier
18 september 2010, 11:54
ik klaag erover dat ik een stom oude nederlands boekje moet lezen en er nix van snap &%$@#$!

Wknight555
18 september 2010, 11:57
ik klaag erover dat ik een stom oude nederlands boekje moet lezen en er nix van snap &%$@#$!

Zelfde probleem..

bacardiboy-dh
18 september 2010, 14:44
Ik klaag over FIFA omdat die mij vandaag totaal misgunt :D

Sirfalas
20 september 2010, 13:32
Ik klaag over dat het weekend weer zo verdomd ver weg is XD

my_soldier
22 september 2010, 17:58
ik klaag want ik mag niet mee naar polen :(

Jiang153
22 september 2010, 18:05
ik klaag omdat mijn geluk echt *** is en ik 50 blz moet gaan leren voor *** toets voor morgen..>:(

Muppet-NL
22 september 2010, 21:22
Fucking spammers op de Frontpage

dglavimans
22 september 2010, 22:54
Fucking onozele spammers op de frontpage, i gotta move, i want to use ruse WTF man :-/ .
In mijn ogen zijn dat niet de mensen die horen te winnen maar juist de mensen die er express niet moeten worden bijgeteld als je een winnaar kiest! ze geven geen inhoudelijke reactie dus meestal is het ja of nee en dan i want to use ruse, oke het is een reactie maar zo wil ik iig niet aan reactiecount komen voor de frontpage hoor.
Man wat irritant, en dan nog iets winnen ze iets zie je ze gewoon niet meer tot ze weer iets zien wat ze kunnen winnen!

Dat soort lui moet niet winnen.
lekker klagen heerlijk!

Sirfalas
23 september 2010, 08:39
Fucking spammers op de Frontpage

Dit! ben ik helemaal met je eens muppet

Jiang153
23 september 2010, 21:53
Dit! ben ik helemaal met je eens muppet

Nou ik niet :-P

Muppet-NL
26 september 2010, 11:43
Zo irritant als mensen geen feedback geven als je een deal heb gemaakt ... mis er echt een stuk of 3 >(

kanzlooz
26 september 2010, 12:35
Zo irritant als mensen geen feedback geven als je een deal heb gemaakt ... mis er echt een stuk of 3 >(

ik een stuk of 7, maar de ergste was een gozer die meerdere malen vroeg of ik hem wel een feedback wilde geven en of ik het echt niet vergat... maar er vervolgens geen terug gaf :notrust:

Muppet-NL
26 september 2010, 12:55
ik een stuk of 7, maar de ergste was een gozer die meerdere malen vroeg of ik hem wel een feedback wilde geven en of ik het echt niet vergat... maar er vervolgens geen terug gaf :notrust:

haha die heb ik ook al gehad :S vage gasten :D

my_soldier
27 september 2010, 23:18

idd schijt aan als ie iets later komt ofzo als je ermee kunt spelen is het goed tog?

Jiang153
4 oktober 2010, 00:07
ja hoor...me PS3 controller z'n L1 knopje doet het niet meer ik heb nog wel garantie, dus ik moet toch ff naar de Sony PS3 helpdesk bellen om het te laten maken?...:notrust:

komt zeker door die potjes DBZ met Tinu-s vandaag:-P

kanzlooz
12 april 2011, 14:44
irritante klote dag op het werk.. morgen word nog veel erger... :notrust:

NLSoldaat95
12 april 2011, 14:59
Ik klaag over al die clubjes, die moeten weg:P

ITG is DE club, niet van die clubjes waar je in kan door enorm te spammen.

mikeymouse1
12 april 2011, 15:14
als mensen geen feedback geven... :P en school. wordt er helemaal gek van! :P

NLSoldaat95
12 april 2011, 18:11
Mensen die een vol vifit pakket kapotschoppen waardoor meerdere mensen onder zitten door dat stinkende spul.

Gorkumpjes
12 april 2011, 18:50
Mensen die een vol vifit pakket kapotschoppen waardoor meerdere mensen onder zitten door dat stinkende spul.

Hehe, das gewoon epic!
Mensen die telkens Second Chance gebruiken @ Blops. In het echte leven heb je dat toch ook niet :notrust:

kanzlooz
12 april 2011, 18:56
ik had dit topic nooit moeten wakker maken.. nu gaat iedereen lopen klagen! stelletje ouwe zeuren :notrust:

Gorkumpjes
12 april 2011, 18:58
ik had dit topic nooit moeten wakker maken.. nu gaat iedereen lopen klagen! stelletje ouwe zeuren :notrust:

Dacht toch echt dat de klaagmuur was. Wat best knap is toch kanz?
Ik bedoel, wie heeft er nou een muur gezien op internet.?

dglavimans
Haat aan de media, die games de schuld geven van gebeurtenissen.

kanzlooz
Ja belachelijk.. wie verzint nu zoiets :notrust:

Gorkumpjes
12 april 2011, 19:00
i Agree, net zoals Tuur zei: "Ik speel te veel Angry Birds. Moet ik nu met vogeltjes gaan gooien?"

Maakt toch niks uit. Ik speel teveel Leisuit Larry, en ik rand toch ook geen vrouwen aan in het winkelcentrum? o.O

kanzlooz
12 april 2011, 19:02
ja ik ga toch ook niet heel de dag blokjes in elkaar zitten duwen omdat ik wel eens tetris speel :notrust:

dglavimans
12 april 2011, 19:03
Ja ik ga toch ook niet voetballen omdat ik FIFA speel...
Ow wacht :notrust:

Nee het is gewoon te lachwekkend voor woorden :D .

Gorkumpjes
12 april 2011, 22:05
Ja, ik maak me eigen toch ook niet blauw om daarna te gaan freerunnen, en dan te zeggen dat ik Sonic ben :notrust:

barcelonagek
12 april 2011, 22:09
Dit is wel een topic voor mij al zeg ik het zelf:P hahaha

Wie is hier op het forum een roostermaker in het echt als beroep?

pff wat een gezeik, op school bij ons kennen ze echt totaal geen roosters maken!

Resureyu
12 april 2011, 22:10
Ik heb niks meer te klagen sinds het bericht "Het ingevoerde bericht is te kort. Verleng het bericht tot minimaal 10 tekens." niet meer verschijnt. Het zijn er namelijk nog maar 5 :D

NLSoldaat95
12 april 2011, 22:12
@Barca, same here.

kanzlooz
17 april 2011, 19:45
Mu12der loopt over mij te klagen maar dan wel snel in een ander topic... alsof ik het daar niet kan lezen :notrust:
:D

Mu12DeR
17 april 2011, 22:15
die betweterige personen altijd op het forum!:D

en mijn bieropener is kapot gegaan gister:O

Resureyu
17 april 2011, 22:34
gatver, ik moet morgen weer aan het werk en ik weet dat ik nu al stress ga krijgen. Het is al half elf en moet zo al weer naar bed omdat ik vroeg op moet en dan kan ik er niet uitkomen. Was het nog maar zaterdagavond dan kon ik lekker uitslapen. Maarja life sucks!

http://piquanterieen.files.wordpress.com/2009/03/life_sucks.jpg

Muppet-NL
18 april 2011, 07:02
wat zijn jullie allemaal een stel zeikerds zeg :D

oja nu weer werken :notrust: boriiiiiing

mikeymouse1
18 april 2011, 16:19

haha, maar dat deed ik niet expres hoor :$
:P

Mu12DeR
19 april 2011, 08:23
voor 2 uurtjes naar school..

AzureKillSkill
19 april 2011, 21:41
klaagerdieklaag: Huiswerk zuigt.

Gorkumpjes
19 april 2011, 21:57
Klaaaaaag: morgen vrij en donderdag toets tot 10.50 en dan weekend, bah :P
Oeh, volgens mij ga ik hier offtopic:-)

gazhims3lv
19 april 2011, 21:58
Optyfen gorkumpjes! haha nice hoor..

Mu12DeR
19 april 2011, 23:12
Muggen! wat heb ik daar tog een hekel aan!

Sonics
19 april 2011, 23:38
Mensen die mijn naam 1000x roepen :notrust: ;-)

arobar
19 april 2011, 23:42
Mensen die mijn naam 1000x roepen :notrust: ;-)
Dat heeft een reden!

FlatlLinelEditing die maar niet willen antwoorden GVD

Rinus454
19 april 2011, 23:50
Ik klaag omdat ik vandaag 2 uur te laat ben kunnen gaan slapen omdat er 2 niet nader te noemen individuen een meningsverschil hadden..

En het had natuurlijk weer ergens iets met voetbal te maken...

Stoef
20 april 2011, 10:42
Ik wil even klagen over me stage. Dat mijn stage begeleider me kan verplichten om met Pasen te komen werken. :notrust:

bluelightning76
20 april 2011, 20:48
Ik ben moe gisteren avond zware discussie gevolgd op het voetbal topic haha

Resureyu
20 april 2011, 20:50
Ik klaag omdat ik een beetje nerveus wordt van die achtergrond hierzo :notrust:

bluelightning76
20 april 2011, 21:03
Wat bedoel je ik heb nergens last van hier.

Muppet-NL
20 april 2011, 21:55
Morgen nog 2uur werken totdat ik 4 dagen vrij ben ...

deadguyy
20 april 2011, 22:01
ik haat het als je moeder binnenkomt als je zit te gamen. wil je even iets opzoeken voor me? nee ga weg! je ziet dat ik bezig ben!

Mu12DeR
20 april 2011, 23:10
Ik klaag omdat ik een beetje nerveus wordt van die achtergrond hierzo :notrust:

jaaaa idd wtf is dat! stoor ik me egt aan!

Geestig
20 april 2011, 23:20
Klaag: Hele winter heb ik zitten zeuren dat ik zin in de zomer heb, is het eindelijk eens mooi weer, heb ik het weer te warm en komen er weer muggen aan! Was het maar weer winter.

NLSoldaat95
21 april 2011, 16:28
Ik klaag omdat PSN eruit ligt terwijl ik eindelijk een x weekend heb zonder huiswerk! (Heb een weekend van 4 dagen, zoals meerdere denk ik.):notrust:

beuk_nl
21 april 2011, 16:39
Ik klaag op Bacardiboy, die is blijkbaar te druk bezig met het voetbaltopic om even de toernooi aankondiging te doen die hij al 2 dagen beloofd had...

PinkStyleZ
21 april 2011, 16:53
weetje wat ik erg vind! dat ze met onderhoud bezig zijn met PSN! zodat ik op mijn vrije dag nog helemaal niet online heb kunnen gamen. en dat ze het ook nog niet aangekondigd hebben! en ons niet op de hoogte houden!

gazhims3lv
21 april 2011, 16:57
Weetje waar ik over wil klagen.. dat het nieuwe Fifa toernooi nog steeds niet op de site staat..

EDIT: Wow.. telepathie beukie.. las jouw post pas nadat ik had gepost :D

bacardiboy-dh
22 april 2011, 03:05
Weetje waar ik over wil klagen.. dat het nieuwe Fifa toernooi nog steeds niet op de site staat..

EDIT: Wow.. telepathie beukie.. las jouw post pas nadat ik had gepost :D

Ik klaag op Bacardiboy, die is blijkbaar te druk bezig met het voetbaltopic om even de toernooi aankondiging te doen die hij al 2 dagen beloofd had...
http://ps3clan.nl/forums/showthread.php?t=25766 ;-)

Muppet-NL
22 april 2011, 16:27
ik haat al die tyfus prijshunters op twitter die meedoen met prijsvragen en retweet acties en niet eens weten wat het is wat ze kunnen winnen ...

Dus dat

bluelightning76
22 april 2011, 16:34
ik haat al die tyfus prijshunters op twitter die meedoen met prijsvragen en retweet acties en niet eens weten wat het is wat ze kunnen winnen ...

Dus dat

ikke ikke ikke ;-) ?

xDanTe
22 april 2011, 18:27
Vervelend als je met iemand een verslag moet maken en diegene vervolgens nergens meer te bekennen is, waardoor je op een vrijdagavond alsnog aan de gang moet, terwijl je jouw stuk al 3 dagen af hebt. Baggerzooi. >:(

NLSoldaat95
22 april 2011, 18:31
Ach dante, heb ik ook gehad met een klasgenooit, 2 weken geleden was de deadline, nog steeds niet gekregen...

Kenny-slipknot
23 april 2011, 01:09
Ik voel me nu al gewoon 2 dagen helemaal KUT

tijnbanaan
29 april 2011, 20:12
godverdomme t regent en onweert

deadguyy
29 april 2011, 23:38
recht voor je neus de bus missen.. de laatste...

Muppet-NL
30 april 2011, 09:25
gvd het is best fris buiten

Mu12DeR
3 mei 2011, 14:40
moeten leren voor examens, terwijl je totaal geen zin hebt..

Argelonius
3 mei 2011, 15:31
ik had het zo koud vanochtend ik heb gewoon mijn winterjas aangetrokken>:(

kanzlooz
3 mei 2011, 16:06
ik ook, leek wel winter op het fietsje.. 's middags wel erg warm om met die jas aan terug naar huis te gaan :notrust:

Brigadier92
3 mei 2011, 16:09
psn is nog steeds offline en in japan zitten ze al online te gamen :-(

kanzlooz
3 mei 2011, 16:11
in japan zitten ze al online te gamen :-(

aldus de mensen buiten Japan, de japanners zelf ervaren dat heel anders :noworry:

Rinus454
3 mei 2011, 16:32
HAAT aan internet op mijn mobiel! >:(

Dan typ je een superlang bericht op het forum wil je het posten, doet je internet het niet.. En de enige manier om het weer terug te krijgen is door mijn mobiel te herstarten, wat overigens niet hetzelfde blijkt te zijn als afsluiten en opstarten.. :notrust:

Dat flikt dat ding mij elke keer! Kan het ding wel tegen de muur kapot smijten! >:(

En het ergste is nog wel dat ik er maar niet achter kan komen door wat het veroorzaakt wordt en wie de schuldige is! Ligt het aan de telefoon(HTC Desire Z)? Aan het besturingssysteem(Google Android)? Of toch aan de provider(T-Mobile)?

Usual suspect is T-Mobile.. Maar daar lijkt het niet op, want hoe kan het zijn dat ik opeens wel weer internet heb door alleen mijn mobiel opnieuw op te starten?

Dan houd ik HTC en Android over. Maar komt het door HTC dat Android niet goed werkt? Of zit er een fout in Android? En HOE DE HELL moet ik daar achter komen?

>:(>:(>:(

/RAGE

NLSoldaat95
5 mei 2011, 17:39
Ik klaag dat rinus zijn HTC niet kapot wilt gooien.

Mu12DeR
6 mei 2011, 11:34
facking leren voor mijn examens, terwijl ik wel leukere dingen te doen heb..

deadguyy
6 mei 2011, 11:51
ik klaag dat dalijk dit forum en de site offline gaan :(

AzureKillSkill
14 mei 2011, 22:29
ik klaag dat ik zin heb om tv te kijken maar toch ga ik niet tv kijken:S

kanzlooz
15 mei 2011, 20:26
ik verveel me, zit te wachten tot PSN online gaat.

Racestra
15 mei 2011, 20:39
Ik wil even klagen dat mn examens morgen beginnen.>:(
Ik heb echt niet het gevoel dat ik er klaar voor ben en ook gewoon echt zenuwachtig, nu al.. Gaan 2 zware weken worden..

Muppet-NL
15 mei 2011, 20:40
Ik klaag over het feit dat iedereen een grote bek had en nu ajax kampioen is hoor je niemand haahhaah ..... Ik wil gerechtigheid :D ...

Maar goed

beuk_nl
15 mei 2011, 20:55
IK klaag over mensen die vragen om complimenten,

en als ik die van de boog straks weer een keer hoor blaten ga ik kotsen, hij had het over gerechtigheid en genoegdoening, maar ik durf wel te zeggen dat ze ondanks van de boog dit jaar kampioen geworden zijn

Rinus454
16 mei 2011, 00:00
Ik klaag over het feit dat iedereen een grote bek had en nu ajax kampioen is hoor je niemand haahhaah ..... Ik wil gerechtigheid :D ...

Maar goed

Works both ways.. Ik heb een hoop van jullie ook lange tijd niet gehoord... En wie hebben er nu een grote bek?

Geen haar beter..

Daar klaag ik over! ;-)

-edit- Leuk, die karma.. Thanks, maar hetzelfde geld voor de andere clubs! En desalnieteplus heeft Muppet wel gewoon gelijk... ;-)

deadguyy
16 mei 2011, 16:39
ik haat het dat ik die mail van sony niet krijg om mijn account om te zetten dat ik weer online kan :(

bacardiboy-dh
16 mei 2011, 16:42
even bellen.. veranderen je mail naar een niet-hotmail account.

beuk_nl
24 mei 2011, 19:39
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/76581134

deze had ik nog nooit gezien...en ja hij tikt hem er zelf in

Muppet-NL
3 oktober 2011, 17:20
ik heb zo een ontiegelijke tyfus weken achter de rug en het houdt maar niet op ..
klussen die fout gaan (wat overigens niet mijn schuld is ) waar ik niks aan kan doen ..
Alles maar dan ook godverdomme ALLES zit tegen
4 klussen de soep in gedraaid , 2 bekeuringen gehad , ruzie met een goede maat om niks , als klapper rijd ik net men hele fucking achterkant van de bus in elkaar gewoon omdat ik niet zit op te letten (omdat ik teveel aan men hoofd heb door al dat gezeik , dan heb ik een collega de te lui is dat ie wat doet en totaal niet kan timmeren bah ..
ik heb het GVD echt zo gehad en ik kom maar niet uit die negatieve spiraal ..

pff ik rijd al 8 jaar schade en boete vrij en deze 2 weken heb ik de volle bak gekregen qua boetes 150 euro en schade aan brommer en auto :S

ik wil van men slechte aura af :'(
HELP

kanzlooz
3 oktober 2011, 17:30
Ik begin gewoon weer fokking verkouden te worden, was er zojuist vanaf.... :(

NLSoldaat95
3 oktober 2011, 20:33
ik heb zo een ontiegelijke tyfus weken achter de rug en het houdt maar niet op ..
klussen die fout gaan (wat overigens niet mijn schuld is ) waar ik niks aan kan doen ..
Alles maar dan ook godverdomme ALLES zit tegen
4 klussen de soep in gedraaid , 2 bekeuringen gehad , ruzie met een goede maat om niks , als klapper rijd ik net men hele fucking achterkant van de bus in elkaar gewoon omdat ik niet zit op te letten (omdat ik teveel aan men hoofd heb door al dat gezeik , dan heb ik een collega de te lui is dat ie wat doet en totaal niet kan timmeren bah ..
ik heb het GVD echt zo gehad en ik kom maar niet uit die negatieve spiraal ..

pff ik rijd al 8 jaar schade en boete vrij en deze 2 weken heb ik de volle bak gekregen qua boetes 150 euro en schade aan brommer en auto :S

ik wil van men slechte aura af :'(
HELP

Doneer aan de dierenbescherming :)

Tijdens collecteren wel geïrriteerd aan mensen die eerst heel langzaam de deur opendoen en dan later zeggen (Terwijl ze mijn collectebus al zien...) 'Nee, wij doen niet aan de dierenbescherming'..

Muppet-NL
3 oktober 2011, 21:10
dat is het enige waar ik aan doneer:p

Gorkumpjes
3 oktober 2011, 21:14
Ik haat het dat m'n reisproduct pas op de 15 oktober ingaat, ben al 200 euro kwijt aan het reizen >:(

M-judy
3 oktober 2011, 21:31
ik wil alleen maar even zeggen dat het saai is op psn.

deadguyy
3 oktober 2011, 21:33
ahaha ik lach me hier dood. zo'n oud klasgenoot van me zit te beweren dat ik al mijn mixen en alles jat..

gast kom op? ik heb hier de FL studio bestanden ervan die ik zelf heb gemaakt. volgens mij is hij fucking jaloers

Muppet-NL
4 oktober 2011, 07:04
ik ben zo sjaggie he bah ..
heb ook echt geen zin om naar men werk te gaan ..

ben in staat me gewoon ziek te melden .
nog 2 dagen en dan heb ik lang weekend

kanzlooz
6 oktober 2011, 20:33
Aan de ene kant heel blij dat mijn BF3 minitage in een paar dagen meer dan 1000 views heeft gekregen maar aan de andere kant haat ik het dat er maar 12 waren die op het duimpje omhoog of omlaag hebben geklikt en er maar 4 een reactie achter hebben gelaten.. feedback krijgen, positief of negatief, is toch altijd wel fijn.

Ik haat ook de loners in de battlefield beta, zit in een lekkere killstreak van 18 is mn ammo op maar niemand die ammo geeft... stuur zelfs een PSN bericht om te vragen maar helemaal niks :notrust:

Resureyu
6 oktober 2011, 23:01
Ik haat het als mensen zeiken om totaal iets onbelangrijks.... :noworry:

NL-Funfunner
7 oktober 2011, 07:25
Doe dat dan ook niet! xD

Ppffff klote ns met hun klote vertragingen en uitvallen! Haat aan ns!

Ddude
11 oktober 2011, 13:12
Ik haat het he, als ik met goede zin ga werken en daar kom en zie hoe zo'n asskisser bijna met zijn kop helemaal bij zijn baas in zijn reet zit....
Instant slechte zin..

Muppet-NL
15 oktober 2011, 07:13
het is veel te vroeg voor een zaterdag >.<

Gorkumpjes
20 december 2011, 22:12
Ik haat het als school alles in de laatste weken propt! Zo van; "Ah joh, die hebben toch niks beter te doen dan school -.-"".

Geestig
20 december 2011, 22:14
Ik haat het als school alles in de laatste weken propt! Zo van; "Ah joh, die hebben toch niks beter te doen dan school -.-"".

Haha ja idd! Bij mij was het meer van:
Och, we besparen die jongens een toetsweek, dus we plannen onze toetsen allemaal voor de vakantie -.- alsnog een toetsweek dus xD

Gorkumpjes
20 december 2011, 22:16
Haha ja idd! Bij mij was het meer van:
Och, we besparen die jongens een toetsweek, dus we plannen onze toetsen allemaal voor de vakantie -.- alsnog een toetsweek dus xD
Bij ons:
Project wat af moet inclusief website
Portfolio website.
Tentamens na vakantie
En nog wat herkansingen.
FML

NL-Funfunner
20 december 2011, 22:28
Ik haat school!!, Ik haat lange dagen op school!! Ik haat het dat het niet sneeuwt met kerst!! Ik haat stomme stage opdrachten!! Ik haat arrogante mensen!!

Gorkumpjes
20 december 2011, 22:37
Ik haat school!!, Ik haat lange dagen op school!! Ik haat het dat het niet sneeuwt met kerst!! Ik haat stomme stage opdrachten!! Ik haat arrogante mensen!!
Pfoe, wij lijken wel erg elkaar op elkaar:P
Ajacied ook hier! :P

Thriftiv
23 december 2011, 22:35
Ik haat dat constante gezeik wat ik krijg. Dingen die lang geleden heb gedaan, dingen die ik nog niet heb gedaan, en dingen die ik nog moet doen...

Gewoon even niet. :S

Brigadier92
23 december 2011, 22:47
mijn autootje is total los :(

Thriftiv
23 december 2011, 22:48
Oei, door jou zelf?

Brigadier92
23 december 2011, 22:54
met 70km/uur achter op een bakwagen door gladheid, helaas wel :(

Thriftiv
23 december 2011, 23:03
Heb geen idee hoe dat is, heb nog nooit eigen auto gehad. Wel is gereden =).