PDA

Volledige versie bekijken : Aanvoerde Dani Jarque van Espanyol OVERLEDEN

seppe_rmcf
9 augustus 2009, 12:47
Daniel Jarque, speler van Espanyol, is op 26-jarige leeftijd overleden. Op een trainingskamp in Italië werd de aanvoerder van de Spanjaarden onwel en verloor even later de strijd. Toen hij niet kwam opdagen voor een maaltijd werd hij gevonden.
De 26-jarige Dani Jarque verbleef met de ploeg van Espanyol in een hotel.

In Italië bereidde Espanyol zich voor op het nieuwe seizoen. Medespelers van Jargue vonden de voetballer in zijn kamer. Ook een defibrillator kon het leven van de speler niet redden.

Dani Jargue heeft zijn hele loopbaan voor Espanyol gespeeld. In 2002 maakte hij zijn debuut in het eerste elftal van de club uit Barcelona. In zeven seizoenen kwam Dani Jargue 173 maal binnen de lijnen en scoorde daarin acht maal.

de Spanjaard overleed ten gevolge van een Hartaanval

kanzlooz
9 augustus 2009, 13:00
zegt me helemaal niets :-\
Maar goed wel erg jong om dan al zomaar te overlijden, hebben ze enig idee wat de oorzaak was?

Buizerd_NL
9 augustus 2009, 13:04
Ik denk dat er nog een onderzoek wordt gedaan naar ze dood oorzaak.

seppe_rmcf
9 augustus 2009, 13:30
zegt me helemaal niets  :-\
Maar goed wel erg jong om dan al zomaar te overlijden, hebben ze enig idee wat de oorzaak was?

Ik denk dat er nog een onderzoek wordt gedaan naar ze dood oorzaak.

Hij overleed aan een Hartaanval. Hij werd onwel op de training en kreeg later een hartaanval in het hotel op zijn kamer.

Ik kende hem als verdediger. Hij was een grote waarde voor Espanyol en was sterk in de verdediging. Dit nu de 2de Spaanse voetballer. Antonio Puerta overleed 2 jaar geleden aan hetzelfde voorval. een Hartaanval

Ik leef mee met de familie, vrienden en de Club.

R.I.P. Dani Jarque :(

SilverNL
9 augustus 2009, 13:31
Ze willen het stadion nu naar hem vernoemen toch?

Vind ik beetje te ver gaan.
Noem dan het trainingsveld waar hij onwel werd naar hem..

seppe_rmcf
9 augustus 2009, 13:39
idd. is beetje te ver maar idd het traingsveld ofzo.

Tsjitjingking
9 augustus 2009, 16:49
Zonde :( Doet me denken aan die andere voetballer die gewoon midden op het veld dood neerviel. Hij was gewoon een goede centrale verdediger, verder weet ik er ook niet veel van :-\

Dit is m btw:

http://www.fuerzaperica.com/media/galeria/37/3/3/2/4/n_rcd_espanyol_daniel_jarque_gonzalez-4233.jpg