Volledige versie bekijken : Stats geglitched?
Speakr
18 augustus 2009, 21:34
Weinig kans dat er hier nog iemand is die deze ervaring deelt maar mijn statistieken lijken nogal te glitchen. Ik stijg levels in co-op, totaal en in competitive en ook mijn kills lopen op terwijl ik nieteens zit te gamen. Ik was net als lvl 29 medic in co-op gestopt om the simpsons, de sony blog en family guy te kijken en nu ik net weer wil beginnen zit ik al op level 30. Ik had de trophy (specter officer) niet gekregen, maar toen ik een potje co-op startte kreeg ik hem opeens. Hetzelfde geld voor mijn totaal aantal kills in competitive, stopte ergens in de 4000, zit nu op 5002.
Dit is natuurlijk geen klacht, maar het is wel vaag.
bacardiboy-dh
21 augustus 2009, 20:51
Speakr,
het kan zijn dat er gewoon vertraging zit in het updaten van de stats door Insomniac.
Trophys heb ik daarom ook soms pas bij de volgende restart gekregen :)
En met het levellen van 29 naar 30 kan dit natuurlijk ook gebeurd zijn..
en anders, good for you! wou dat ik dat dan ook had haha :D
Speakr
22 augustus 2009, 15:25
Ja daar dacht ik later ook aan, had het even gecheckt en ja: de kills updaten gewoon wat later. Maar dat van dat level 30 is wel vaag, want daar zie je de xp er meteen bijkomen maar toch krijg je op de een of andere manier nog meer xp als je niet speelt. :P Maarja het zal wel, bijna platinum dus ik vind het prima. :P
Speakr
23 augustus 2009, 17:00
Excuses voor de dubbelpost maar dit moet gelezen worden,
Het is waarschijnlijk toch een glitch, ik ben nl. lang niet de enige die het merkte. Op ps3trophies.org hebben er ook veel er "last" van. Dus ik suggereer iedereen die de 10k kill trophy nog wil halen te kijken of zij het ook hebben en die eerst te halen.
Bronnekke: http://www.ps3trophies.org/forum/resistance-2/20329-servers-glitched.html
bacardiboy-dh
28 augustus 2009, 19:54
lol, vannacht ff spelen dus hopen dat het lukt om ook geglitched te worden :D
edit - lees dat er bij iemand ook kills in mindering geraakt zijn hahaha. hopen dat dat weer niet gebeurd!