PDA

Volledige versie bekijken : Film Inglourious Basterds

Rinus454
28 augustus 2009, 20:38
Iemand die naar deze film gaat? Lijkt me persoonlijk een fantastische film! Een film die weer heel wat beroemde quotes gaat opleveren, net zoals de andere films van Quentin Tarantino. :)

Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=dOMKloOEKcU&feature=related

Laat even weten of je naar deze gaat en wat je ervan vind etc. :D

DrunkSoldier
28 augustus 2009, 21:30
Ik ben gister geweest en ik moet zeggen dat ik in tijden niet zo'n goede film heb gezien. Er werd zelfs spontaan geapplaudisseerd in de bios zaal na afloop, dat zegt wel wat. De trailer van deze film is wel aardig misleidend. Ik verwachtte echt een bloedspektakel en nazi afslachtingen. Dat zit er wel in maar het is toch anders in de film. Het is echt een goed verhaal met een hele sterke cast, echt ongelofelijk hoe ze die mensen hebben gevonden. Ik vond ss'er Hans Landa het sterkst acteren en die zorgde bij mij voor een paar wooooooooh momenten.

Over beroemde quotes gesproken, beetje aan t eind van de film deed brad pitt zich voor als italiaanse filmmaker (spoiler alert!) om in een nazi meeting binnen te dringen en hij zegt in zijn brakke engelse accent: bon joooorno, en valt gelijk door de mand aangezien de ss'er tegen wie hij praat ineens vloeiend italiaans blijkt te spreken. Maar goed, ga die film gewoon kijken, geniet van een meesterlijke film, heb geduld (duurt 2.5U) maar er is genoeg humour en actie in de film. Nog een pluspunt vond ik de voortreffelijke acteurs en actrices die gewoon degelijk frans, duits of engels praatten en niet zoals in bijv. Valkyrie dat Tom Cruise na 1 min overstapt van het Duits in het Engels. Voor mij maakte dat al een hoop goed aangezien dat sterk bijdraagt aan de geloofwaardigheid van zo'n film.

Rinus454
29 augustus 2009, 15:19
Ja, ik had gehoord dat dat een criteria was van Quentin. Sommige acteurs moesten 3 talen vloeiend en 1 gebrekkig kunnen praten. :D
Maar als ik het zo hoor is dit wederom een film die het film maken naar een nieuwe hoogte tilt. Even met mijn vrienden overleggen. :D

NEIN, NEIN, NEIN!

Oh, yes, yes, yes! ;D

smaiden
29 augustus 2009, 16:23
deze film lijkt me echt geniaal, nu ik het verhaal van druk zo hoor, ga ik maar naar die film, aangezien ik ook niet naar bruno EN harry potter ben gegaan :'(

EDIT: YESS, morgen naar deze film :D

EDIT2: nounou, nog een edit, dat verdient deze FUCKING VETTE FILM NIET!!!!! ik heb ik TIJDEN niet zon vette film gezien :) :) jemig de pemig wat een vette film :O :O en met dat italiaanse stukje, echt, de hele zaal ging plat ;D oow wat is deze film vet!!!! ;D ;D ik kan niet ophouden met zeggen hoe vet ik deze film vind :D

EDIT3:
"If you know us, you know we're not in the prisoner-taking business, we're in the killing Nazi business. And cousin, business is booming!"

If you ever want to eat a sauerkraut sammich again, take your wienerschnitzel-lickin’ finger and point out on this map what I want to know.”

de hele zaal ging plat bij die uitspraken ;D

0wnAgeTom
4 september 2009, 17:30
en gewoon een goeie geniaale film :P of niet smaiden :D was samen met hem heen gewweest

deze is ook goed: we will give you a little something you can't take on! en dan tekent hij zo'n haken kruis op zo'n gevangen duitser met een mes :P

DrunkSoldier
4 september 2009, 17:35
en gewoon een goeie geniaale film :P of niet smaiden :D was samen met hem heen gewweest

deze is ook goed: we will give you a little something you can't take on! en dan tekent hij zo'n haken kruis op zo'n gevangen duitser met een mes :P

is het niet, we will give you something you can't take off :D

maar je hebt gelijk hoor, echt een geniale film, en die Shosanna (Melanie Laurent) is echt een mooie vrouw als je het mij vraagt!

smaiden
4 september 2009, 18:28

is het niet, we will give you something you can't take off :D

maar je hebt gelijk hoor, echt een geniale film, en die Shosanna (Melanie Laurent) is echt een mooie vrouw als je het mij vraagt!

daar is idd niks mis mee nee ;) maar die brad pitt, vertolkt zijn rol zo verschrikkelijk goed, en hoe die praat is echt geniaal
:D

gazhims3lv
5 september 2009, 10:41
brad pitt is a bastard!
http://www.iwatchstuff.com/2009/05/04/brad-pitt-is-a-basterd.jpg

Ddude
5 september 2009, 20:44
ik vond het maar een kutfilm, maar kwestie van persoonlijke smaak. ben echt wel een tarentino fan maar deze film boeide me echt totaal fucking niet.

viel btw in slaap..... :P