PDA

Volledige versie bekijken : Deense zoekt vader van kind via YouTube

kanzlooz
11 september 2009, 21:04
Een 27-jarige Deense vrouw heeft via Youtube een filmpje verspreid waarmee ze de vader van haar baby hoopt terug te vinden. Anderhalf jaar geleden kwamen de twee elkaar straalbezopen tegen na een feestje en gingen ze bij de vrouw thuis nog iets drinken. De volgende ochtend was de man met de noorderzon verdwenen.

Van deze wilde nacht is een kind gekomen en de Deense vrouw zou de vader graag terug willen vinden. De man was anderhalf jaar geleden als toerist naar Denemarken gekomen en van hem is niets geweten. Geen woonplaats, zelfs zijn naam kent ze niet meer. In het filmpje hieronder vraagt ze aan de man om terug contact op te nemen met haar. Mocht iemand onder jullie zich aangesproken voelen, haar e-mailadres vind je in de zwarte balk tijdens het filmpje.

http://www.youtube.com/watch?v=JE5kkyucts8&feature=player_embedded

www.fok.nl

ik heb al een mailtje gestuurd :P

DavirusNL
11 september 2009, 21:38
haha ze zeggen dat dit ook een condoomreclame stunt kan zijn

Glen
11 september 2009, 21:41
Hmm ze spreekt niet als iemand die de vader van haar kind zoekt.
Vinden jullie niet?

haagse070
11 september 2009, 21:46
denk idd ook dat het een reclame stunt is het is iemand uit het hoge noorden en zover ik weet spreken die niet zo goed engels als zei engels spreekt :P

Had trouwens het filmpj vanmiddag al bekeken hoevaker ik hem bekijk hoe minder geloofwaardg ik hem vind.

kanzlooz
11 september 2009, 21:47
toch wel haagse, mensen in scandanavische landen spreken meestal beter engels dan nederlanders en wij staan ook bekend als mensen die goed engels spreken ;)

edit; op youtube stond dit als video reactie :D

http://www.youtube.com/watch?v=EU5XT-64Tbs

Glen
11 september 2009, 21:49
Nederlanders kunnen over het algemeen niet zo goed engels.

haagse070
11 september 2009, 21:49
ohw dan heb ik niks gezegd toch klopt er iets niet whaha (A)..

Roykiller6
11 september 2009, 21:58
Lol Darthfather. xddd

kanzlooz
14 september 2009, 18:11
Kom massaal op vakantie naar Denemarken en neuk al onze domme sletjes! Dat is zo'n beetje de boodschap van de reclamehoax rond de Deense MILF die een videoboodschap op YouTube zette.

Hierin zocht ze naar die ene man die haar zwanger had gemaakt na een avondje vol drank. VisitDenmark zit achter de video en huurde actrice Ditte Arnth Jørgensen in. Of de viral goed is voor meer toeristenbezoek moet worden afgewacht. Jørgensen heeft inmiddels toegegeven dat het hoax is. De baby is overigens ook niet van haar.

www.fok.nl

:D