PDA

Volledige versie bekijken : [PSN] Lead & Gold: Gangs of the West

kanzlooz
10 oktober 2009, 14:50
De Zweedse ontwikkelaar Fatshark heeft de third-person multiplayershooter Lead and Gold: Gangs of the Wild West aangekondigd. Het spel zal als downloadbare game aangeboden worden in de PSN store en zal daarnaast ook op de PC en XBox 360 verschijnen. Een game die intressant is voor degene die graag een western game willen hebben maar geen zin hebben om de volle prijs te betalen voor western games als Call of Juarez of Red Dead Redemption.

http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/101/1012479/LeadAndGold_003_1249927381.jpg

In Lead and Gold typische plaatsen van het Wilde Westen, zoals mijnschachten, muffe Salloons en houten woestijndorpjes. Het is een multiplayer game maar geeft je ook de mogelijkheid om alleen te oefenen tegen AI tegenstanders.

De grafische kracht van Lead and Gold wordt geleverd door de DIESEL-engine van de ontwikkelaar GRIN. Deze engine werd ook gebruikt in Bionic Commando, Terminator Salvation en Wanted: Weapons of Fate.

http://www.youtube.com/watch?v=ITL_MfomTLI

Release datum en prijs zijn helaas nog niet bekend, maar hou deze game in de gaten ;)

haagse070
10 oktober 2009, 19:05
ziet er lachen uit.. zeker met de psn cards nu is dit spel een reele optie :D

gangstha95
10 oktober 2009, 20:09
Ziet er goed uit, ik wacht wel meningen af.

Speakr
13 oktober 2009, 17:17
Ziet er idd vet uit, en 't werkt op een diesel motor. ^^

kanzlooz
23 april 2010, 23:17
game is dus uitgekomen maar niet beschikbaar in NL, ik heb even navraag gedaan waarom niet, of ze soms niet wilden dat nederlanders hun games speelden en ik kreeg de volgende reply

Yes, we've purposely banned Holland and all it's people from playing our games . On a serious note however, there seems to have been a snafu with the process/translation which we are working to solve asap. So hopefully you'll be able to play it soon.

Kind regards
Susana Meza

nog even wachten en dan is deze game ook hier beschikbaar in de store :smile:

bacardiboy-dh
23 april 2010, 23:26
haha lol @ haar eerste reactie!

robert7741
29 april 2010, 10:05
http://twitter.com/Sus_paradox

Misschien haar twitter in de gate houden?

kanzlooz
6 mei 2010, 18:51
hij is uit!! ben hem nu aan het downloaden, prijs is 15€

robert7741
6 mei 2010, 19:10
laat ff weten hoe die is, misschien leuk om mee te vermaken untill read dead redemption uit is

kanzlooz
7 mei 2010, 14:38
Het is leuk om een een paar potjes te knallen op een avond en wat trophies te halen.. maar niet om uren te spelen. Maar het ziet er goed uit en vind het wel leuk spelen :-) Lekker snipen of rushen met je pistool of shotgun, rollen door de saloon en je eigen te pletter springen van een dak :D

headsets werken er volgens mij niet :-S

YouTube- Lead And Gold Beta gameplay video

Muppet-NL
7 juli 2010, 20:01
hij is nu in de aanbieding en zit eigenlijk een beetje te twijfeln of ik hem zal halen

Tinu-s
9 juli 2010, 00:54
Same here, 6,99 is toch wel een erg aantrekkelijke prijs.
Vraag me alleen af of er nog veel mensen online zijn?
Zelfde vraag eigenlijk voor Fat Princess als een van jullie dit heeft, ik overweeg die ook te halen.

NL-Funfunner
9 juli 2010, 01:06
Ik heb Fat Princess, speel het ook nog wel is. best grappig, alleen helaas speelt niemand op P3c het echt meer volgens mij, met meerdere online maakt t natuurlijk altijd leuker.

Stoef
9 juli 2010, 06:45
ik was gisteren aan het nadenken om het te kopen maar niemand speelt hem meer hier.8(