PDA

Volledige versie bekijken : Groep 4 - Uitslagen

Zaicon
26 oktober 2009, 10:29
Groep 4:

Bayern München - dinho87
Real Madrid - Aelside
Inter - Glen
Chelsea - Haagse070

Post hier alleen al jullie uitslagen van de wedstrijden die gespeeld zijn!

Iedere ploeg speelt één wedstrijd tegen elkaar.

Winst = 3 punten
Gelijkspel = 1 punt
Verlies = 0 punten

Bij deze wedstrijden geld dat de stand na het fluitsignaal van de scheids in de [color=red]90ste minuut telt. Dus gewoon een normale wedstrijd zonder verlenging.

Beide partijen dienen te posten dat ze het eens zijn met de uitslag.

Dit topic is alleen toegankelijk voor personen uit deze poule. Anderen die hier posten krijgen een waarschuwing en hun post wordt verwijderd, na meerdere waarschuwingen volgt verwijdering uit het toernooi.

Eindstand!!
1. Chelsea
2. Real Madrid
3. Bayern Munchen
4. Inter

aelside
4 november 2009, 00:10
Bayern München 1 - 2 Real Madrid

Was een goede pot van bayern ik zag al aan z'n stats dat ik het moeilijk zou krijgen, Ik kwam ook op 1-0 achterstand, daarna iets omgegooid en dat hielp, na rust een mooi voorzet en kaka kopte hem erin nog voor het uur was het weer raak 1-2. Dat is altijd een lekker begin.

GG dinho

Dinho87
4 november 2009, 00:10
Bayern Munchen - Real Madrid 1-2.

Goed Gespeeld Aelside

haagse070
10 november 2009, 18:43
real madrid 1 - 4 chelsea :

1e helft vond ik mezelf de bovenliggende partij maar dankzij foutje met een corner kon aelside van 2 meter intikken. vervolgens de druk opgevoerd en met een mooi stift balletje scoorde ik de 1-1. toen proberen door te zetten en voor rust scoorde ik volgens mij nog de 1-2. na rust was ik het even kwijt en trof aelside wat ongelukkig 3 keer de paal in 10 minuten. waarvan er zeker 1 had moeten zitten misschien zelfs 2. hij koos ervoor om vervolgens alles of niets te spelen. het werd niets. helaas goed gespeeld

aelside
10 november 2009, 23:17
was idd niet al te best had eigenlijk gelijkt of misschien zelfs wel voor moeten komen maarja dat mag niet baaten. Helaas 3x op de paal geschoten en toen maar alles op de aanval gegooid, ik had gegokt en verloren.

Maarja dan maar een goed resultaat tegen glenn als ie me nog een keer toevoegd.

Dinho87
12 november 2009, 05:43
Chelsea - Bayern Muchen 4-2

Gelijk opgaande wedstrijd met allebei een paar goede kansen. Het verschil zat erin dat ik, net zoals in de wedstrijd tegen real, de kansen niet benutte en dan is Haagse dodelijk ;) Gefeliciteerd met de overwinning en succes verder in het toernooi.