Volledige versie bekijken : Algemeen: Website vragen en suggesties
bacardiboy-dh
10 mei 2011, 20:13
Felis_Rufus staat bij mij in mijn vriendenlijst, maar hij staat ook nog onder aanvragen voor vriendschap. Ik heb hem dus al 10 keer geaccepteerd en 5 keer geweigerd maar het verdwijnt niet, uitloggen en verversen werkt ook niet.
Same, dit heb ik met Shelly en Sonics.
hoppermania
10 mei 2011, 20:13
Felis_Rufus staat bij mij in mijn vriendenlijst, maar hij staat ook nog onder aanvragen voor vriendschap. Ik heb hem dus al 10 keer geaccepteerd en 5 keer geweigerd maar het verdwijnt niet, uitloggen en verversen werkt ook niet.
Kan door cache misschien komen. Heb je al een harde refresh geprobeerd (Ctrl-F5 in IE) ?
bacardiboy-dh
10 mei 2011, 20:22
Stom, ik kon er zien wie er jarig waren :D in tegensteling tot met de vorige lay out.
bacardiboy-dh
10 mei 2011, 20:27
Kan door cache misschien komen. Heb je al een harde refresh geprobeerd (Ctrl-F5 in IE) ?
Ja, werkt niet.
Macromark
10 mei 2011, 22:55
als ik bij een artikel (bijv. http://inthegame.nl/videos/dark-souls-trailer-2/) op de auteur klikt, krijg ik een 404 - not found.
Rinus454
10 mei 2011, 23:09
Let's see.. Baco, Sonics, Kanzlooz, Shelly en Felis_Rufus.. Allemaal members met een shit-load aan vrienden.
Kan iemand vriendschap aanvragen als de ander al vriendschap heeft aangevraagd(nog niet geaccepteerd)? Oftewel dat bijvoorbeeld Baco en Shelly nagenoeg tegelijk vriendschap hebben aangevraagd en dat het systeem daardoor in de war is?
Het zijn ook niet allemaal beta-testers?
Macromark
10 mei 2011, 23:25
Als je op een 404 - page not found-pagina komt, schuift alles naast en beneden het vak waar de 404-error in staat, naar rechts. Zie pic. Moeilijk te zien maar ik doel op de scrollbalk die onderaan de browser te zien is:)
[UPDATE] Nog iets opgevallen: http://inthegame.nl/groepen/ . Helemaal rechts (de facebook en twittericoontjes enzovoort) beweegt de envelopicoontje niet mee.
Ik gebruik Google Chrome 11.0.696.65. Zie ook pic.
[UPDATE] Server loopt hier nog steeds 2 uur achter. Hopper had iets gepost over een tijdsprobleem dat was opgelost. Weet niet of hij de servertijd van het forum bedoelde? Weet dat het eigenlijk in het forumtopic moet maar het viel me zo op, dus ik dacht, ik meld het even snel ;) Zal in het vervolg op de juiste plek posten:P
Macromark
10 mei 2011, 23:49
Nog een behoorlijk ernstige fout opgemerkt. Nogmaals, ik gebruik Chrome 11:)
Zie pic.
Wat een grote fout is... als je in de NDS sectie op 'nieuws' klikt... krijg je alle nieuwtjes, dus ook met betrekking tot ps3, xbox, wii enzovoort.
Dit geldt ook voor de review sectie, specials sectie, prijsvragen sectie, releases. Ze betrekken alle platformen.
De NDS sectie moet echt opgepoetst worden ;)
Admin>> Thnx ! ik heb de bugs gefixed ! My bad ! Ik was denk ik moe toen ! :)
bluelightning76
11 mei 2011, 12:44
ik kwam toevallig deze tegen bij activiteiten
http://inthegame.nl/gamers/espionoza/achievements/
hij heeft 2 keer de achievement populair gekregen ook de punten, ik heb ze voor de zekerheid opgeteld. Foutje van het systeem?
Macromark
11 mei 2011, 13:19
Er staan iets van tags onder het reactievak:S
bluelightning76
11 mei 2011, 13:32
Er staan iets van tags onder het reactievak:S
Klopt die mag je gebruiken! is geen bug
Ricotjuhh88
11 mei 2011, 15:45
Als ik op 'markeer forums als gelezen' klik krijg ik:
Your submission could not be processed because a security token was invalid.
If this occurred unexpectedly, please inform the administrator and describe the action you performed before you received this error.
Dit is (in ieder geval) bij mij nu opgelost!
overigens heb ik nog een bug ontdekt, ik had een topic gemaakt alleen ik had een spelfout gemaakt, die heb ik nu weer aangepast maar hij blijft er nog steeds staan zie hier wat printscreens
Dit was opgelost in het topic zelf, voor de mensen die dezelfde vraag hebben, ga naar edit--> meer opties daar kun je hem veranderen
Dit is (in ieder geval) bij mij nu opgelost!
Markeer forums als gelezen werkt nog steeds niet:
http://i54.tinypic.com/jidk68.png
bacardiboy-dh
13 mei 2011, 06:31
een vervelende bug op het forum dat geen enkele pagina ververst wordt (ook meerdere keren op 1 plek) als er een topics verplaats is, bekeken (gaat het vet gedrukte topic niet weg, ook al direct je er naar toe >> dus niet pagina terug), etc.
Alles moet met F5 (geen hard one) ververst worden.
bacardiboy-dh
13 mei 2011, 06:40
De FP lijkt bij mij nu soort van 'freezed' te zijn. Maar niet voor 100%.
Zo zie ik bijvoorbeeld bij een groep, dat er 8 leden zijn. Echter zie ik alleen nog de updates tot en met gisteren, in dit geval maar 3 aangemelde leden en dat was al van 4 dagen geleden. Ik heb er in gepost gisteren, dus weet zeker dat er minimaal 1 (+ minimaal 5 vanwege de nieuwe leden) moeten staan. Een harde refresh helpt niet, en het is zo bij alle groepen.
Zelfde geld voor mijn PM. Een update in mijn eigen activiteit zie ik weer wel.
Firefox 4.0.1
hoppermania
13 mei 2011, 07:04
Kan cache zijn of nog problemen door de DNS.
MightyMostert
13 mei 2011, 08:36
Geen idee of dat het een storing was maar kon gisteren de hele avond niet online komen.
hoppermania
13 mei 2011, 08:57
Jeps, we hadden een DNS aanpassing ivm performance problemen. Vanaf vandaagz ou iedereen ons nieuwe IP moeten hebben. En dus toegang.
Macromark
13 mei 2011, 15:48
Niet iets urgents maar dit viel mij op bij een nieuwsitem: je ziet bij gerelateerde de grijze tekst "nieuws" staan en vervolgens een onderwerp. Alleen sluit het niet allemaal even mooi aan, soms verspringt het. Natuurlijk nu niet echt van belang om dat te veranderen maar misschien kan er later naar gekeken worden.:)
Zie ook pic.
hoppermania
14 mei 2011, 13:19
Smilie bugs in Activity opgelost
Noem deze gebruiker bug opgelost
Prive Bericht probleem opgelost (versturen naar andere of meerdere personen)
Muppet-NL
14 mei 2011, 14:09
Smilie bugs in Activity opgelost
Noem deze gebruiker bug opgelost
Prive Bericht probleem opgelost (versturen naar andere of meerdere personen)
jullie zijn er maar druk mee he ? jezus hee .. maar goed het werpt zen vruchten af de site wort steeds beter en gaver ..
enig idee wanneer we een skip button krijgen om naar de volgende post te gaan in plaats van steeds terug te moeten naar de hoofdpagina
beuk_nl
15 mei 2011, 19:48
Geen bug maar een suggestie (kon de topic voor de fp daarvoor niet vinden)
Ik mis een "nsb"-knop voor de fp, wat een bagger staat er nu op de fp onder het psn-topic en het zou handig zijn als je moderators daarop zou kunnen wijzen zodat ze er iets aan kunnen doen
bacardiboy-dh
15 mei 2011, 21:18
Ik heb telkens last van verschillende dingen:
1. Ik heb rechtsboven (Meldingen: 1), betekent dat ik een PM heb maar als ik daar op in mijn inbox kijk dan staat er geen nieuwe PM.
2. Soms zie ik verschillende posts niet, die ik eerst wel kon zien, vooral die ik daarna heb geplaatst.
3. Ik kon eerst mijn avatar wel uploaden maar hij werd niet zichtbaar bij mijn posts.
Plaatjes helpen niet echt, daar kan je de fout niet aan zien.
Wordt hard aan gewerkt. Tot dan F5, F5, en F5.
Hopper zie mijn screenshots ;)
http://i52.tinypic.com/ohfe8.jpg
Uitlijning klopt niet echt o.O
http://i52.tinypic.com/286qx5d.png
http://i53.tinypic.com/241l448.png
Nee wacht ik besef me iets, dit kan ook aan mijn beeldscherm resolutie liggen:-/
Nee ligt niet aan mijn beeld resolutie
http://i54.tinypic.com/352qhjs.png
bacardiboy-dh
21 mei 2011, 13:31
Als ik wil reageren op het goodbye ps3clan toernooi forum krijg ik de hele tijd de melding om in te loggen en als ik dat doe en hij me automatisch doorstuurt kom ik weer terug op het scherm waar ik weer moet inloggen. Ik kan dus daar niet reageren want ik krijg constant het scherm om in te loggen. Best wel vervelend als je afspraken moet maken om wedstrijden te spelen voor het toernooi
Welke browser gebruik je?
Kan je misschien je cookie-cache legen?
Heb je het in een andere browser geprobeert?
Probeer deze dingen even, maar als het goed is kan je ook als gast reageren als het nu nog niet lukt om in te loggen. Vanavond zitten we allemaal bij elkaar dus regelen we het meteen :D
Als er een trophy-lijst van DLC van een game komt dan klopt de info rechts niet meer.
http://inthegame.nl/trophies/dirt-3-dlc-trophies/
http://inthegame.nl/trophies/dirt-3-trophies/
Zoals je ziet veranderd hij het dus naar de laatst geposte aantallen ipv op te tellen.
X-Treme
24 mei 2011, 09:42
Ik heb een vraag; waarom heb ik niet de mogelijkheid op de website om mijn eigen posts te editen/verwijderen?
hoppermania
24 mei 2011, 10:36
Deze functie zit er nog niet in. Maar die gaan we wel binnen een maand toevoegen.
X-Treme
24 mei 2011, 11:26
Oke, bedankt voor je antwoord.
dom5nater
4 juni 2011, 08:08
Ligt het aan mij of is al het PS3 nieuws verdwenen op de website?
Ik zie alleen nog maar xbox, multi en pc nieuws staan.
Ricotjuhh88
4 juni 2011, 12:19
Ligt het aan mij of is al het PS3 nieuws verdwenen op de website?
Ik zie alleen nog maar xbox, multi en pc nieuws staan.
http://inthegame.nl/forums/showthread.php?p=1068095#post1068095
Bugreport 1:
Ik heb deze vaak ...
http://img5.imageshack.us/img5/5825/bugkoi.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/5/bugkoi.jpg/)
http://img10.imageshack.us/img10/4369/bug2xa.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/10/bug2xa.jpg/)
IE8
XP
AzureKillSkill
5 juni 2011, 10:32
moet je naast de refresh op dat gescheurde blaadje klikken. let op werkt alleen op de site niet op het forum.
moet je naast de refresh op dat gescheurde blaadje klikken. let op werkt alleen op de site niet op het forum.
Dan doet zich een andere bug voor.....ik kan dan niet meer de tabs bekijken/openen onder games en community
---------- Post added at 12:49 ---------- Previous post was at 11:18 ----------
[COLOR="Blue"]Bugreport 2:
Als je een reactie van iemand beantwoord, op de website, dan wordt deze niet bijgezet bij de reactie maar helemaal onderaan alle reacties!
hoppermania
6 juni 2011, 11:15
Problemen hierboven zijn opgelost
Brigadier92
7 juni 2011, 10:14
Ik heb vaak last dat ik 2 keer moet inloggen als ik wel het goede wachtwoord intik, krijg dan welkom je bent ingelogd te zien maar dat ben ik dan niet. Als ik vervolgens weer inlog werkt het wel?
enig idee waar dat aan ligt?
waterpolow
7 juni 2011, 12:05
Ik heb vaak last dat ik 2 keer moet inloggen als ik wel het goede wachtwoord intik, krijg dan welkom je bent ingelogd te zien maar dat ben ik dan niet. Als ik vervolgens weer inlog werkt het wel?
enig idee waar dat aan ligt?
jha man, ik heb het alleen maar, elke keer wanneer ik inlog.
zo errie
hoppermania
7 juni 2011, 15:04
Dit wordt alles eerste opgepakt wanneer Jerry terug van vakantie is. (volgende week)
beuk_nl
7 juni 2011, 19:29
linux-> firefox; pakte het wachtwoord van de blue pil niet...misschien iets te maken met de de uitlijning van de header waar dat nieuwsbericht in staat ook niet goed is(lees midden van site staat, zie eerder bugreport)
linux->chrome; werkt het wachtwoord wel en is de uitlijning ook goed
gazhims3lv
7 juni 2011, 20:19
Misschien tijd om osx of Windows te gebruiken?
beuk_nl
7 juni 2011, 21:16
Misschien tijd om osx of Windows te gebruiken?
nee geen optie, windows kan nog niet de helft van wat ik van mijn pc vraag
Problemen hierboven zijn opgelost
Het probleempje, waar ik wat screens van had geplakt, is er helaas nog steeds.
Compatibiliteits weergave aanpassen, dan kan ik niets meer zien qua tekst
Muppet-NL
11 juni 2011, 16:49
Ik zou graag zien dat je niet meer als gsst kan inloggen op de fp die gasten lopen alleen maar te zeiken en de members lastig te vallen .. Totaal geen toegevoegde waarde
hoppermania
12 juni 2011, 07:50
@muppet
Ouwe zeur.. :)
Resureyu
13 juni 2011, 09:49
Als je het boetbabes nieuws bekijkt en je wil pagina 2 zien dan openen hij een totaal nieuw scherm. Kan niet de bedoeling zijn toch?
hoppermania
13 juni 2011, 10:07
Nee dat klopt inderdaad niet. Ik ga het doorgeven.
Muppet-NL
21 juni 2011, 08:27
1. is het niet een leuk idee om op de FP een soort van foto album optie te maken ? net als op het forum dat je je profiel iets persoonlijker kan maken ?
of neemt dat teveel ruimte in beslag ?
2. plus als je in activity reageerd op wat iemand heeft gezegd in een nieuwspost dan komt dat niet automatisch bij het nieuwspost te staan.. lijkt me toch een leuke optie dat je vanuit activity kan reageren op wat iemand zegt en dat je dat dus ook gewoon in het nieuwsitem terug vind
3. en ook mis ik de release lijst die wordt nu alleen maar als nieuwitem gepost eerst stond ie gewoon vast op de FP
dicapo
21 juni 2011, 10:42
Ik kan geen games meer toevoegen aan mn wishlist/collectie. Als ik erop klikt laad ie en zodra ik de pagina weer laad is er niks gebeurd :(
Ook mis ik een makkelijke pagina waar je de games aan je wist/collectielijst toe kan voegen.
waterpolow
22 juni 2011, 15:14
mijn complimenten aan de mensen die het forum maken,
ziet er goed uit.
beuk_nl
23 juni 2011, 23:03
ik zou op de fp graag alle uitnodigingen voor nieuwe groepen willen selecteren en met 1 druk op de knop willen wissen...
bacardiboy-dh
23 juni 2011, 23:34
ik zou op de fp graag alle uitnodigingen voor nieuwe groepen willen selecteren en met 1 druk op de knop willen wissen...
Hebben wij van de mods en redactie ook al voorgesteld ja :P
We feel you, community! 8D
Jimmy.
25 juni 2011, 21:58
Ik geraak echt niet wijs in dat Berichten systeem, er blijft maar '1 berichten' op staan.. en ik heb geen friend requests, group requests of iets dergelijks... ik vind dat je trouwens ook zou moeten kunnen zien waar het bericht juist om gaat... nu moet je altijd bij friends eens gaan kijken of groepen.. of mis ik gewoon ietsje?
Muppet-NL
25 juni 2011, 22:57
Ik geraak echt niet wijs in dat Berichten systeem, er blijft maar '1 berichten' op staan.. en ik heb geen friend requests, group requests of iets dergelijks... ik vind dat je trouwens ook zou moeten kunnen zien waar het bericht juist om gaat... nu moet je altijd bij friends eens gaan kijken of groepen.. of mis ik gewoon ietsje?
Het kan zijn dat er iemand op 1 van je berchten heeft gereageerd ook dan krijg je een melding ..
Maar dat kan lastig terug te vinden zijn ..
Het is erg lastig vooral als je erg actief bent .. Het probleem is bekend bij heel veel members blijft er wat staan we werken eraan ..
Bij mij persoonlijk staan er ook 4 berichten die niet terug te vinden zijn
arobar
4 juli 2011, 18:39
Wat ik behoorlijk irritant vindt ivm vroeger is dat je topics waarin je net gereageerd hebt niet meer ziet bij recent topics en als ik iets daarin wil zien, moet ik dus helemaal gaan zoeken waar dat staat, het komt ff in me op dat je ook bij abbo's kan kijken, maar dat doe ik niet.
Muppet-NL
4 juli 2011, 19:13
Wat ik behoorlijk irritant vindt ivm vroeger is dat je topics waarin je net gereageerd hebt niet meer ziet bij recent topics en als ik iets daarin wil zien, moet ik dus helemaal gaan zoeken waar dat staat, het komt ff in me op dat je ook bij abbo's kan kijken, maar dat doe ik niet.
Bedoel je de ispy functie ?
arobar
4 juli 2011, 20:09
Laat vallen, je moet dan op berichten van vandaag klikken en het is weer zoals vroeger.
Waar je vroeger op recente berichten moest klikken, toch zou ik het handig vinden, moest er bij recente berichten je eigen berichten ook staan.
Moet ik daar iets voor aanpassen ofzo?
Muppet-NL
4 juli 2011, 20:27
Laat vallen, je moet dan op berichten van vandaag klikken en het is weer zoals vroeger.
Waar je vroeger op recente berichten moest klikken, toch zou ik het handig vinden, moest er bij recente berichten je eigen berichten ook staan.
Moet ik daar iets voor aanpassen ofzo?
Klik eens op directe links rechts boven .. Misschien vind je daar wat je zoekt .
Ik snap je eigenlijk niet helemaal
Ricotjuhh88
4 juli 2011, 23:30
Rechtsboven ---> Directe Links ---> Live berichten volgen.
Dit is waarschijnlijk wat je bedoeld.
arobar
5 juli 2011, 00:36
Ja, heb het net allemaal wat uitgevonden, maar ben soms wat conservatief zou je kunnen zeggen want vroeger bij recent topics, was dat automatisch zo, dat jouw posts erook nog bijkomen, nu heeft nieuwe berichten dat vervangen, maar komen jouw posts er niet meer bij.
Ben soms wat autistisch:-/
Ricotjuhh88
5 juli 2011, 00:54
Jouw posts komen er ook daadwerkelijk wel bij! Bij mij in ieder geval!
arobar
5 juli 2011, 13:57
Nu net voor de eerste keer wel, maar daarvoor verdween dat topic bij nieuwe berichten als ik er net in had gepost.
Rinus454
5 juli 2011, 14:08
Volgens mij laat Nieuwe berichten alleen topics zien waar jij niet als laatste in gepost hebt(of hij haalt topics weg die jij bekeken hebt, kan ook..)..
Beter kan je dan Recente Stats (http://inthegame.nl/forums/misc.php?do=cybstats) of Live berichten volgen (http://inthegame.nl/forums/vaispy.php) gebruiken.
Die geven gewoon topics aan in volgorde van laatst gepost. :-) Doen ook allebei auto-refreshen.. :D Beide te vinden onder 'Directe links' langs 'Uitloggen'.
Anders even opnieuw proberen uit te leggen wat het probleem is(als dat er nog is), want ik, en anderen ook, kunnen het er maar moeilijk uit opmaken.. :-/
arobar
5 juli 2011, 20:22
Ja snix, ik gebruik nu ook die andere dingen, berichten van vandaag vooral
M-judy
23 augustus 2011, 13:54
Ik weet niet als dit de juiste pagina is voor mijn vraag, maar ik heb nog steeds geen toegang tot de kalender.
Ik ben iTG member
Rinus454
23 augustus 2011, 14:00
Er wordt momenteel (nog!) niks met de kalender gedaan.. Weet eigenlijk niet waarom die er hierboven tussen staat.
De hele kalender staat toch alleen maar vol met namen van mensen die jarig zijn..
M-judy
23 augustus 2011, 14:04
Dat is wel jammer, Zou leuk zijn als de events en trainingen erop stonden inc. de leden die meedoen
Ik krijg deze melding:
M-judy, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:
Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd
Maar ik ben geactiveerd
Geestig
23 augustus 2011, 14:07
Dat is wel jammer, Zou leuk zijn als de events en trainingen erop stonden inc. de leden die meedoen
Ik krijg deze melding:
M-judy, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:
Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd
Maar ik ben geactiveerd
Niemand behalve de admins kunnen het zien denk ik.
Kalender kost veel tijd, en er kijken weinig mensen, dus voor wars/trainingen moet je denk ik alleen het clanboard in de gaten houden.
Rinus454
23 augustus 2011, 14:16
Dit klopt precies. Alleen administrators en super-moderators hebben momenteel rechten om die te bekijken. Misschien(verwacht van wel) gaan we er binnenkort weer wat mee doen. :) Maar maak je geen zorgen voor wars worden altijd ruim van tevoren topics aangemaakt.
M-judy
23 augustus 2011, 14:25
oke, en new events/group messages ?
Wordt hier ook niets mee gedaan ?
Resureyu
23 augustus 2011, 17:44
Ik weet niet als dit de juiste pagina is voor mijn vraag, maar ik heb nog steeds geen toegang tot de kalender.
Ik ben iTG member
De kalender staat niet aan... ze weten nog niet wat ze er mee moeten :D
edit: oh er waren al 5 reacties :notrust:
redje-_-roy
5 september 2011, 17:00
Op de FP blijft die maar aangeven dat ik 1 bericht heb.
Maar er is niks te zien in me inbox :(
Meer mensen hier last van en is dit ''probleem'' al bekend ??
Muppet-NL
5 september 2011, 17:04
Op de FP blijft die maar aangeven dat ik 1 bericht heb.
Maar er is niks te zien in me inbox :(
Meer mensen hier last van en is dit ''probleem'' al bekend ??
jup probleem is bekend ik heb 6 verloren berichten :p
puinhoop_1
5 september 2011, 17:05
Heb het zelfde probleem maar je moet ff goed zoeken er staat vast wel ergens iets het kan ook zijn als je een vriendschap's verzoek heb gekregen noem maar op.
redje-_-roy
5 september 2011, 18:00
heb overal op gedrukt en bekeken maar niks hoor
puinhoop_1
5 september 2011, 18:05
Zoals ik al zei ik heb het zelfde dan kan ik je verder niet helpen haha
redje-_-roy
5 september 2011, 18:06
dan is wachten op iemand die wel een antwoord heeft ^^
Muppet-NL
5 september 2011, 18:26
dan is wachten op iemand die wel een antwoord heeft ^^
Het zit hem waarschijnlijk in het feit dat iemand jou heeft genoemd op de fp dus als @redje....
Maar om dat terug te vinden moet je je hele activity uitpluizen en dat is echt een schijtklus ..
Wat ik al zei het probleem is bekend
redje-_-roy
5 september 2011, 19:28
Het zit hem waarschijnlijk in het feit dat iemand jou heeft genoemd op de fp dus als @redje....
Maar om dat terug te vinden moet je je hele activity uitpluizen en dat is echt een schijtklus ..
Wat ik al zei het probleem is bekend
woow ik had jou bericht niet eens gezien man haha
vaag
ok maar ik zag ook zo een knop @redje-_-roy staan
maar daar stond niks bij
naja zo heel irri is het niet
bluelightning76
5 september 2011, 19:36
Ik heb ook even een vraag:
waarom hebben alle niet ingelogde mensen die reageren op de FP hetzelfde aantal XP als ik?
Ook de members die reageren en niet zijn ingelogd krijgen mijn aantal XP als ik dan in hun profiel kijk hebben ze een ander aantal punten en achievements.
Als jullie kijken hebben ze dan jullie aantal punten? Of mijn aantal? (1469)
dom5nater
8 september 2011, 03:26
Ik heb ook even een vraag:
waarom hebben alle niet ingelogde mensen die reageren op de FP hetzelfde aantal XP als ik?
Ook de members die reageren en niet zijn ingelogd krijgen mijn aantal XP als ik dan in hun profiel kijk hebben ze een ander aantal punten en achievements.
Als jullie kijken hebben ze dan jullie aantal punten? Of mijn aantal? (1469)
Gasten krijgen zelfde aantal xp als degene die ingelogd is. In mijn geval dus 630
redje-_-roy
8 september 2011, 10:41
idd gasten krijgen dezelfde aantal Xp dat als jij hebt :)
ennuuuhhh
waarom heb ik sterretjes :D
M-judy
8 september 2011, 10:42
Das cooll ^^
redje-_-roy
8 september 2011, 10:45
Das cooll ^^
heeeey jij ook bij de club :D
M-judy
8 september 2011, 10:58
ahah ja, ik neem aan iedereen :D
Ik wil ook goude sterretjes !
Ricotjuhh88
8 september 2011, 11:04
Zo te zien heeft iedereen in plaats van de statusbalk, sterretjes gekregen, maar zeg nou zelf, dit is toch beter? :-)
redje-_-roy
8 september 2011, 11:09
ziet er goed uit idd
de waarde blijft het zelfde alleen de % zijn nu gewoon * ??
M-judy
8 september 2011, 11:24
ik vind het er mooier uitzien in ieder geval :)
bluelightning76
8 september 2011, 12:27
Cool die sterretjes
Rinus454
8 september 2011, 12:48
ziet er goed uit idd
de waarde blijft het zelfde alleen de % zijn nu gewoon * ??
Vooralsnog wel.. Maar als de reacties zo positief blijven ga ik er misschien nog bijmaken waarbij wordt aangegeven hoever je op weg bent naar de volgende ster. Het is alleen een hoop werk. De images moeten gemaakt worden(zitten eisen aan), daarna moet Hopper de plaatjes uploaden naar de server en daarna moeten ze nog toegevoegd worden. Wat ook niet 1,2,3 gedaan is doordat je moet bereken hoeveel posts 25%, 50% en 75% van iedere stap is, invullen en het juiste plaatje erbij vinden.
Nu in ieder geval nog niet.. :)
NLSoldaat95
16 september 2011, 16:50
Ben gewoon ingelogd op de FP, krijg ik dit wanneer ik een comment plaats 2x: Mislukt: vul de verplichte velden in (naam, e-mailadres).
Muppet-NL
17 september 2011, 07:52
heb je dat op je pc ?
want het is bekend dat de fp nog niet lekker werkt op : telefoons en tablets
Ricotjuhh88
19 september 2011, 16:33
Waar is dat tabblad op de FP met laatst aangemaakte forum topics?
Rinus454
19 september 2011, 18:19
Dat is weg.. Er komt een widget met de laatste forum-reacties voor terug. :)
Ricotjuhh88
20 september 2011, 15:54
Ik wil hem terug!! >:(
NLSoldaat95
20 september 2011, 21:44
heb je dat op je pc ?
want het is bekend dat de fp nog niet lekker werkt op : telefoons en tablets
Gewoon op de FP, heb er nu weer geen last van.
NLSoldaat95
24 september 2011, 21:23
Nog een vraagje, wat is er met de Signatures gebeurd? Die van mij en anderen worden niet altijd weergegeven.
P.s. Geen dubbelpost volgens mij want er moet 2+ dagen tussen zitten ^^
Rinus454
24 september 2011, 23:39
Je moet ook maar Plaatjesupload.nl willen gebruiken.. http://www.imageshack.us Tenminste een echte afbeeldingen-site.. ;)
Oh en we kijken niet zo precies naar de dubbelposts.. :P Zo'n erge mierenneukers zijn we nou ook weer niet.. xD
NLSoldaat95
27 september 2011, 17:29
Een leuke suggestie voor wat meer views en potentiële members.
Misschien dat het handig is om meer topics aan te maken zoals dat Fifa topic, waar je de game al voor de release kan kopen info kan halen. Misschien met Battlefield en CoD en Uncharted..
swift4life
1 oktober 2011, 11:48
Dit is meer een forum suggestie NLGo ;)
Maar om toch eventje inhoudelijk te reageren. Dat is inderdaad iets wat we van plan zijn om ook bij andere games te gaan doen.
Dus zodra het zover is zie je de topics vanzelf wel verschijnen.
redje-_-roy
7 oktober 2011, 15:12
Waarom kan ik op geen 1 nieuwsbericht meer +1googlen ???
2 dagen terug kon ik het nog wel
ik d8 naja miss dat het een foutje is maar rinus zei dat die het nog wel kon doen
dus dacht naja ff een dag wachten maar vandaag kan ik het nog niet doen....
op het forum kan ik ook niet meer +1googlen ( noem het maar ff zo xD )
Ricotjuhh88
7 oktober 2011, 17:00
Ben je nog ingelogd bij google zelf?
redje-_-roy
7 oktober 2011, 17:13
Ja man dat sta ik automatisch bij google
het vreemde is ook als ik wel uitgelogd zou zijn hoor ik dat +1 tekentje nog steeds te zien
kan er dan enkel niet op drukken maar nu staat die er gewoon helemaal niet :notrust:
Ricotjuhh88
7 oktober 2011, 17:39
Haha ik heb ze ook niet meer, zowel met IE en Firefox. Misschien dat Hopper uitsluitsel kan geven ;-)
redje-_-roy
7 oktober 2011, 19:09
fijn om te weten dat ik niet de enigste ben
minder fijn dat het er is afwachten dus ^^
magmar
7 oktober 2011, 19:21
Waarom kan ik op geen 1 nieuwsbericht meer +1googlen ???
2 dagen terug kon ik het nog wel
ik d8 naja miss dat het een foutje is maar rinus zei dat die het nog wel kon doen
dus dacht naja ff een dag wachten maar vandaag kan ik het nog niet doen....
op het forum kan ik ook niet meer +1googlen ( noem het maar ff zo xD )
Ik gebruik Chrome en daarmee kan het nog gewoon?
Rinus454
7 oktober 2011, 20:34
Hmmmm, ook met IE.. Balen. Anders zou het aan Adblock Plus kunnen liggen. :-\
beuk_nl
7 oktober 2011, 20:44
Hmmmm, ook met IE.. Balen. Anders zou het aan Adblock Plus kunnen liggen. :-\
Adblock kan ook even uit;) dan kun je het testen.
Chrome met adblock werkt prima hier
redje-_-roy
7 oktober 2011, 20:48
nope werkt nog steeds niet
hoppermania
8 oktober 2011, 07:04
met FF kan ik ook gewoon +1 klikken..
redje-_-roy
9 oktober 2011, 01:17
vage shizzle ik kijk net toevallig en hij doet het weer ;)
Gorkumpjes
28 december 2011, 14:47
Euh ik heb met Google Chrome een probleempje. De website is door elkaar geschud.
NLSoldaat95
28 december 2011, 15:35
Euh ik heb met Google Chrome een probleempje. De website is door elkaar geschud.
Hier ook, de navigation bar is een beetje fucked op de een of andere manier, heb het ook op de laptop en een andere PC hier met chrome. Alleen die navigation bar bij mij en dan de links naar het forum vanaf community enz.
Het werkt bij mij wel als ik uitzoom naar 83% (1 stapje uitzoomen), maar dan is het lettertype en alles weer uit proporties.
Maak wel ff screenshotje:
http://img195.imageshack.us/img195/1001/naamloosiyx.png (http://imageshack.us/photo/my-images/195/naamloosiyx.png/)
Dit is het origineel zonder rode edit:
http://img408.imageshack.us/img408/6760/naamlooswo.png (http://imageshack.us/photo/my-images/408/naamlooswo.png/)
Gorkumpjes
28 december 2011, 15:40
Idd, hier hetzelfde.
Was alleen te lui om een screenshot te maken.
Muppet-NL
28 december 2011, 16:19
Hier ook, de navigation bar is een beetje fucked op de een of andere manier, heb het ook op de laptop en een andere PC hier met chrome. Alleen die navigation bar bij mij en dan de links naar het forum vanaf community enz.
Het werkt bij mij wel als ik uitzoom naar 83% (1 stapje uitzoomen), maar dan is het lettertype en alles weer uit proporties.
Maak wel ff screenshotje:
http://img195.imageshack.us/img195/1001/naamloosiyx.png (http://imageshack.us/photo/my-images/195/naamloosiyx.png/)
Dit is het origineel zonder rode edit:
http://img408.imageshack.us/img408/6760/naamlooswo.png (http://imageshack.us/photo/my-images/408/naamlooswo.png/)
Probleem is bekend en wordt aan gewerkt.
er zijn wat nieuwe secties aan de site toegevoegd en zo als je ziet gaat dat niet helemaal zonder slag of stoot. F5 drukken kan soms de oplossing even zijn
NLSoldaat95
29 december 2011, 12:37
Ik zie trouwens bij mij dat dat probleem gefixt is.:)
NLSoldaat95
1 januari 2012, 00:13
Is het anders een goed idee om een weekly Steam update ofzoiets te doen voor de PC gamers, net zoals PSN Store update en dat marketplace gedoe.
BlackBlood
2 januari 2012, 13:46
Nu we toch bezig zijn met bugs oplossen. Zag net nog een kleintje in chrome.. Andere browsers doen het prima maar zie screenshot:
2115
pagina: http://inthegame.nl/releases/call-of-duty-modern-warfare-3/
A (http://inthegame.nl/releases/call-of-duty-modern-warfare-3/)ndere pagina's hebben het ook en ook wanneer er PC versie bij staat doet deze ook raar:
2116
Bikkertje
3 januari 2012, 13:15
2119
In Opera kan ik ontzettend ver naar beneden scrollen, zie scrollbalk aan rechterkant
2120
In Firefox is de header een beetje fucked up
smaiden
9 januari 2012, 23:29
Op de ipad ziet de FP er zo uit:
http://i367.photobucket.com/albums/oo111/smaiden1993/f12fb9c9.jpg
Ik weet dat er een speciale mobiele versie is, maar op de ipad is prima de normale site te kijken. Is dit op een 1 of andere manier te veranderen dat het wel goed is?
Ricotjuhh88
10 januari 2012, 11:57
Refresh is Smaiden ;-)
XoGeneRation
10 januari 2012, 12:16
Nvm... :P
BlackBlood
10 januari 2012, 12:19
Is er een speciale versie voor de mobiele telefoon ja? Hoe ga ik die krijgen dan?
Normaal gesproken pakt je telefoon die zelf mits je browser en de website goed ingesteld staan.. =P Kunt even checken of de intsellingen van je browser op mobiele apparaat goed staat. Meestal aangegeven met mobiele weergave of mobiele versies weergeven. Wanneer het uitstaat staat meestal Desktop weergave aan.
EDIT: Ziet er trouwens netjes uit, denk zal ook eens met mijn telefoon kijken =D
XoGeneRation
10 januari 2012, 12:30
Normaal gesproken pakt je telefoon die zelf mits je browser en de website goed ingesteld staan.. =P Kunt even checken of de intsellingen van je browser op mobiele apparaat goed staat. Meestal aangegeven met mobiele weergave of mobiele versies weergeven. Wanneer het uitstaat staat meestal Desktop weergave aan.
EDIT: Ziet er trouwens netjes uit, denk zal ook eens met mijn telefoon kijken =D
Klopt was allemaal goed maar ik had een snelkoppeling van het forum dus dan zie je natuurlijk niks :P
BlackBlood
10 januari 2012, 13:13
Waarom hebben de smilies op de website een witte achtergrond? Wanneer je een comment post en een witte bg krijgt is dat niet erg maar het is nu eenmaal om en om wit en grijs. Dus ziet er raar uit op een grijs vlakje...
Muppet-NL
10 januari 2012, 16:55
Is het anders een goed idee om een weekly Steam update ofzoiets te doen voor de PC gamers, net zoals PSN Store update en dat marketplace gedoe.
Hier gaan we mee aan de gang. Ik heb het in de groep gegooid!
Owning
24 januari 2012, 23:55
Klein bugje op de website ten aanzien van de price watch:
2205
Mogelijke oplossing:
Css wijziging
.ssp_toplevel .platform-divider {
height:19px; (staat nu op 10)
}
Wijziging in html:
<div class="platform-divider"></div>
<strong>Xbox 360:</strong>
<div class="platform-divider"></div>
<strong>PC:</strong>
veranderen naar:
<div class="platform-divider"><strong>Xbox 360:</strong></div>
<div class="platform-divider"><strong>PC:</strong></div>
napke
12 april 2012, 09:51
Als ik op de mainpage van inthegame.nl rechtsboven naar mijn account kijk, staat daar "1 berichten". Als ik er op klik, zie ik nergens een bericht staan. Het staat er nu al een tijdje. Hoe kan ik dit bericht lezen?
the-loucky
12 april 2012, 17:35
Als ik op de mainpage van inthegame.nl rechtsboven naar mijn account kijk, staat daar "1 berichten". Als ik er op klik, zie ik nergens een bericht staan. Het staat er nu al een tijdje. Hoe kan ik dit bericht lezen?
Gebruikersinstellingen > ontvangen berichten
Rinus454
12 april 2012, 18:14
Gebruikersinstellingen > ontvangen berichten
Dat is op het forum, maar op de Frontpage is een apart berichtensysteem ingesteld.
Uitstekende vraag.. Geen idee om heel eerlijk te zijn. Ik weet dat je meldingen krijgt van berichten als iemand op jouw berichten reageert, iemand jou een PM verstuurd, iemand jou als vriend toe wil voegen, achievements, uitnodigingen voor groepen en verzoeken om lidmaatschap van een door jou aangemaakte groep. Misschien dat er nog meer dingen zijn, maar dat zijn de dingen die ik zo op de kop af weet.
Helaas mist er een link-systeem zoals wel op het forum sinds kort is(dat je een melding krijgt als iemand jou quote of mentioned. Misschien dat dit ooit nog komt, maar tot die tijd zal het handmatig gebeuren moeten.
Ik zal eens kijken of ik ergens een lijstje vandaan kan toveren met dingen waar je een melding van krijgt. :)
barcelonagek
12 april 2012, 22:59
Even een vraagje, komt de laatste 5 nieuwtjes van de website nog een keer boven het forum te staan zoals het een tijd geleden ook het geval was?
Er was hier wel sprake van, maar eigenlijk is het er niet meer van gekomen . Komt het er nog of moet ik persee die drukke website opgaan......
Thx
Rinus454
12 april 2012, 23:34
Nou, je hoeft niet per se naar de FP..
In plaats van de nieuwsfeed wordt er nu voor iedere nieuwspost een apart topic aangemaakt in het Gamenieuws en Prijsvragen-board(KLIK! (http://inthegame.nl/forums/forumdisplay.php?336-Game-Nieuws-amp-Prijsvragen)). De redens hiervoor zijn dat het aanzienlijk veel ruimte scheelt bovenaan de pagina, het ruimte creëert om op het forum te discussiëren over het nieuws, het opgenomen wordt in Top Stats a.k.a. Recent(Klik! (http://inthegame.nl/forums/misc.php?do=vsastats)) en er wordt voor iedere game automatisch een topic gegenereerd. En dat laatste scheelt ons, de mods een hele hoop werk..
Toevallig vanmiddag nog over dit onderwerp gehad en voorlopig zijn er geen plannen om dit terug te draaien. Dat is, tenzij we een beter alternatief ontdekken, of er redenen boven water komen om het toch wel terug te draaien(server-problemen bijvoorbeeld).
NLSoldaat95
6 juni 2012, 19:28
Ey hopper, de E3 hub werkt momenteel niet bij mij.
Screenshot:
http://i47.tinypic.com/6sdy5j.png
bluelightning76
6 juni 2012, 19:55
Ey hopper, de E3 hub werkt momenteel niet bij mij.
Screenshot:
http://i47.tinypic.com/6sdy5j.png
Bij mij wel gewoon
DutchFIX
6 juni 2012, 21:29
Werkt bij mij hier ook niet op Google Chrome.
Krijg net als bij het plaatje hierboven een lege pagina met enkel -->
Met IE werkt ie wel gewoon.
hoppermania
7 juni 2012, 06:35
Als je Chrome gebruikt, even de pagina 10 x 20 keer refreshen, dan werkt ie zeker
Owning
7 juni 2012, 06:36
lijkt mij eerder een bug in chrome :-) die handled lijn 305 verkeerd waardoor die --> zichtbaar word en de rest niet.
DutchFIX
7 juni 2012, 10:30
Was idd een cache optie : een paar keer F5 doet wonderen.
D
Ricotjuhh88
7 juni 2012, 12:00
Op de frontpage kan ik niet op berichten in groepen reageren... Kan wel een nieuw bericht aanmaken maar niet reageren op bv het bericht van iemand anders.
Helldon
7 juni 2012, 12:03
Op de frontpage kan ik niet op berichten in groepen reageren... Kan wel een nieuw bericht aanmaken maar niet reageren op bv het bericht van iemand anders.
Probleem is bekend bij Hopper, wordt aan gewerkt.
Resureyu
10 juni 2012, 18:06
Hoe kan Helldon nou master Tagger zijn? Lijkt mij stug...
Helldon
10 juni 2012, 18:13
Hoe kan Heldon nou master Tagger zijn? Lijkt mij stug...
Hangt er volledig vanaf welke 'Tag Cloud' je gebruikt, spreek me ff aan op Msn dan laat ik het je zien :p
Resureyu
10 juni 2012, 18:16
Hangt er volledig vanaf welke 'Tag Cloud' je gebruikt, spreek me ff aan op Msn dan laat ik het je zien :p
Asjemenou... ik heb al jaren geen msn gebruikt op de mac :D
Tag Cloud? Dat moet jij dan toch eens uitleggen in een prive bericht aan meneer de forum adviseur. (dat overigens ook wel weg kan) Owning;
Ricotjuhh88
13 juni 2012, 07:38
Probleem is bekend bij Hopper, wordt aan gewerkt.
Update?
hoppermania
13 juni 2012, 09:15
We gaan van de Community / Buddy press (dat is activity, groepen en achievements) af stappen. Met andere woorden dit gaan we uit de website halen en daarom kijken of lossen we dit probleem niet op.
We zijn wel aan het kijken om de groepen zelf te bewaren maar het buddypress systeem willen we 'elimineren'.
dglavimans
8 juli 2012, 19:38
Ik krijg de laatste tijd als ik reacties door lees op de site dit plaatje te zien gewoon tussen de comments: http://cdn.inthegame.nl/wp-includes/images/smilies/icon_razz.gif Is er 1 of andere prijsvraag aan de gang of hoort dit niet?
Edit what the.. Dit is een heel ander plaatje dan ik net zag :S Zie hem nu ook niet meer in de reacties lol
Owning
10 juli 2012, 10:40
klein coding bugje?
hoppermania;
2706
Rinus454
10 juli 2012, 15:35
Ik heb hetzelfde als Owning, zowel in Chrome als Firefox..
hoppermania
12 juli 2012, 09:04
Thanks, gaan we ff fixen.
DutchFIX
21 augustus 2012, 13:13
Effe een klein puntje...
Vind de titel kleur die wiord gebruikt (wit) in sommige plaatjes van de specials maar erg slecht te lezen. Uberhaubt is het lettertype en het gebruik (één hoofdletter) vere van strak als je de rest bekijkt..
Doet (mijn inziens) een beetje afbreuk aan het verder strake gebeuren van de FP.
D
bluelightning76
21 augustus 2012, 15:05
Effe een klein puntje...
Vind de titel kleur die wiord gebruikt (wit) in sommige plaatjes van de specials maar erg slecht te lezen. Uberhaubt is het lettertype en het gebruik (één hoofdletter) vere van strak als je de rest bekijkt..
Doet (mijn inziens) een beetje afbreuk aan het verder strake gebeuren van de FP.
D
Het is niet slecht te lezen vind ik, tenminste bij mij niet!
2776
DutchFIX
22 augustus 2012, 21:02
Het is niet slecht te lezen vind ik, tenminste bij mij niet!
Nee zie het al.. komt door die outdated IE browser die ze op het werk gebruiken. Die geeft de achtergrond van de tekst niet goed door.
Moet toch eens kappe op het werk te internetten
bluelightning76
23 augustus 2012, 09:41
Of zeggen dat ze het nieuwste van het nieuwste aan moeten schaffen omdat je anders niet goed naar porno itG kan kijken.
Owning
3 september 2012, 14:42
http://inthegame.nl/nieuws/systeemeisen-call-of-duty-black-ops-ii/
Missende Pegi 18 rating.
+ de voorkeuren bug in mijn postje iets hierboven bestaat nog steeds klopt dit?
Sonics
4 september 2012, 16:01
Bug gevonden ivm pricewatch
Browser: Google Chrome 21.0.1180.89 m
2793
Edit: zo te zien is het al aangepast :)
hoppermania
4 september 2012, 21:16
http://inthegame.nl/nieuws/systeemeisen-call-of-duty-black-ops-ii/
Missende Pegi 18 rating.
+ de voorkeuren bug in mijn postje iets hierboven bestaat nog steeds klopt dit?
18+ aangepast, die voorkeuren bug klopt, dat systeem gaan we helemaal verwijderen. Maar duurt nog paar weekjes..
Owning
5 september 2012, 04:03
18+ aangepast, die voorkeuren bug klopt, dat systeem gaan we helemaal verwijderen. Maar duurt nog paar weekjes..
my bad, helemaal vergeten :-)
Shinobi
10 september 2012, 16:11
Op de site krijg ik steeds deze melding te zien: "Door het gebruik van de website, ga je akkoord met het gebruik van cookies."
Allemaal prima, maar als ik het eenmaal heb geaccepteerd krijg ik het bij elke pagina steeds weer opnieuw te zien.:notrust:
Ik gebruik trouwens Firefox mocht dat iets uitmaken.
NLSoldaat95
10 september 2012, 16:54
Op de site krijg ik steeds deze melding te zien: "Door het gebruik van de website, ga je akkoord met het gebruik van cookies."
Allemaal prima, maar als ik het eenmaal heb geaccepteerd krijg ik het bij elke pagina steeds weer opnieuw te zien.:notrust:
Ik gebruik trouwens Firefox mocht dat iets uitmaken.
Je bent niet de enige (Chrome) en heb dit ook in m'n chrome browser op mn telefoon (S3)
bluelightning76
10 september 2012, 17:48
Ik heb ook FireFox en geen problemen mee
Tuureluur
10 september 2012, 18:06
Hier ook "last" van met Safari op iPad en iPhone. Telkens als ik een artikel open komt die pop up, best irritant....
Resureyu
16 september 2012, 13:10
Als je een website bericht twittert... is het dan niet handig om gelijk een paar hashjes erin te gooien zoals #inthegameNL o.i.d.?
bluelightning76
16 september 2012, 13:36
Als je een website bericht twittert... is het dan niet handig om gelijk een paar hashjes erin te gooien zoals #inthegameNL o.i.d.?
Wordt er ook een wakker. Wij doen dat wel!
zoals platform en dergelijke
Resureyu
17 september 2012, 17:59
Wordt er ook een wakker. Wij doen dat wel!
zoals platform en dergelijke
Blijkbaar niet anders zeg ik het niet....
barcelonagek
18 september 2012, 18:34
Waarom loopt de ban van Haagse070 eigenlijk niet af?
Heeft hij een misdaad gepleegt?
Ik denk dat hij zoveel voor deze website heeft betekend en dan dat hij mensen probeerde te werven, dat hij misschien terecht is voor gestraft. Nou die straf heeft hij toch wel gehad?
Ik denk dat als je iemand weer actief op het forum erbij wil en ik denk dat velen mensen goed met hem kunnen communiceren?
Rinus454
18 september 2012, 19:00
Dat zijn zaken die alleen ons en Haagse aangaan.. Ik wil jou verzoeken jou vooral niet daarmee te gaan bemoeien..
JeRn
26 september 2012, 10:22
Waarom ligt het forum er "zo vaak" uit? Just asking ;)
Owning
26 september 2012, 10:59
Waarom ligt het forum er "zo vaak" uit? Just asking ;)
te druk, verder niet veel info die voor delen geschikt is.
+ verkeerde forum ;-)
Sonics
5 oktober 2012, 16:45
Hmm is dit nieuw?
Heb dit nog nooit eerder gezien...o.O
2851
hoppermania
5 oktober 2012, 19:18
Dat gebeurd wanneer er een URL link of email link in je bericht staat.
Sonics
5 oktober 2012, 19:33
Aha, ik vond het al vreemd, wou een keertje behulpzaam zijn dan kreeg ik zoiets te zien maar goed.. bedankt hopper!
bluelightning76
5 oktober 2012, 20:12
Hmm is dit nieuw?
Heb dit nog nooit eerder gezien...o.O
2851
Ik heb hem doorgelaten Sonics;
zoals Hopper zegt komt omdat je er een mailadres in had gezet
NLSoldaat95
16 oktober 2012, 14:46
Bij het artikel over psn met ideal en paypal werkt die knop van ' mobiele thema' uit niet voor mij,als ik dir op mn s3 aanklik dan herlaadt ie de mobiele versie opnieuw.
Brigadier92
23 oktober 2012, 11:36
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar als ik door het nieuws wil gaan op de fp dan kan ik niet verder als pagina 1?
pagina 2,3,4 enzoverder geven een error?
gr. brigadier92
M-judy
23 oktober 2012, 11:49
Yup, hier ook
NLSoldaat95
23 oktober 2012, 15:09
Me 2, vrij vervelend idd.
Owning
24 oktober 2012, 02:40
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar als ik door het nieuws wil gaan op de fp dan kan ik niet verder als pagina 1?
pagina 2,3,4 enzoverder geven een error?
gr. brigadier92
voor zo ver bij mij bekend word hier aan gewerkt ;-)
Helldon
26 oktober 2012, 18:11
Hier word inderdaad aan gewerkt, zal spoedig een oplossing voor gevonden gaan worden.
dglavimans
15 november 2012, 17:44
Steeds als ik wil reageren via de telefoon op een artikel zegt die altijd 2x dat het pibliceren van commentaar mislukt is met ern geel driehoekje. Is hier een oplossing voor ( had dit op de galaxy s2 en nu ook op de iphone 5 )
Brigadier92
15 november 2012, 23:16
Ik weet niet waar ik dit eigenlijk moet zetten maar, ik heb vaak dat ik bepaalde artikelen niet kan zien via de itg app
Zou hier naar gekeken kunnen worden? Ook dat er bijvoorbeeld een artikel is met een video en dat het artikel wel laad maar de video er niet aanwezig is -_-
Brigadier92
2 januari 2013, 21:32
Ik kan mijn games niet wijzigen via de gebruikersinstellingen. Ik kan het wel doen via de navbar in mijn profiel maar niet via gebruikersinstellingen en dan "wijzig mijn games" dan krijg ik een blanco scherm.
Of je daar even naar kan kijken Owning;
Owning
5 januari 2013, 00:46
word aan gewerkt
Shinobi
6 januari 2013, 15:32
Dit klinkt misschien heel raar, maar als ik polls klik kan ik niet stemmen. Dan lijkt het alsof er al gestemd is, terwijl ik er toch vrij zeker van ben dat ik dat niet heb gedaan. Is me net ook weer overkomen met de Backwards Compatibility poll.
Iemand anders hier ook last van?
M-judy
6 januari 2013, 15:35
Krijg je dan niet te zien hoeveel stemmen er zijn ?
Als ik het goed heb is de keuze waarop jij gestemd hebt dik gedrukt.
Helldon
6 januari 2013, 15:47
Shinobi;
Het klopt wat M-judy zegt, als je gestemd hebt staat jouw stem dik gedrukt. Is dit niet het geval laat het ons weten.
Shinobi
6 januari 2013, 16:47
Nope, ook niet dik gedrukt.
Te zien in dit plaatje:
3081
Helldon
6 januari 2013, 17:37
Denk dat dan even hoppermania; er even naar moet kijken. Bedankt voor je feedback!
Trellgoth
6 januari 2013, 22:07
Shinobi; test voor de zekerheid ook even andere browsers en laat even weten welke je hebt getest.
Ik heb zelf hetzelfde probleem. Zowel met Chrome, IE als FF. Als ik op mijn telefoon naar een poll ga, kan ik wel stemmen, maar niet via de laptop(s).
Hoewel er bij mij wel altijd een dikgedrukte regel staat, maar ik NIET gestemd heb.
Shinobi
7 januari 2013, 19:56
Om erop terug te komen. Als ik Firefox gebruik dan heb ik het probleem, met Internet Explorer blijkbaar niet.
hoppermania
7 januari 2013, 21:08
Mannen, nog een paar dagen geduld, dit weekend gaan we om (nieuwe website, nieuwe host, nieuwe server).
Shinobi
20 januari 2013, 16:20
Ik heb er trouwens nog steeds last van dat ik niet kan stemmen op polls zie ik, wederom met Firefox.
M-judy
20 januari 2013, 23:47
Ik heb niets in het reglement kunnen vinden over de prijsvragen wat ik best vreemd vindt.
Iemand zou zich dus gewoon zo vaak als hij wilt kunnen registreren en mee doen ?
hoppermania;
M-judy
11 februari 2013, 13:26
3154
Ik gebruik google chrome.
http://inthegame.nl/nieuws/inschrijven-itg-fifa-13-toernooi/
Edit: Ook in internet explorer wordt het niet goed weergeven.
Shinobi
11 februari 2013, 17:15
Oh, dat probleem heb ik soms ook in Firefox dat de tekst gewoon in elkaar overloopt.
Resureyu
25 februari 2013, 10:22
Het zou toch prettiger zijn als ik een reactie heb gegeven op de frontpage hij niet terugschiet naar boven.
hoppermania
25 februari 2013, 10:56
het probleem met die tekst die door elkaar loopt komt door Baco zijna ccount ;)
de andere worden genoteerd, dat stemmen komt door caching, moeten we uitzoeken.
Shinobi
25 februari 2013, 17:26
Het zou toch prettiger zijn als ik een reactie heb gegeven op de frontpage hij niet terugschiet naar boven.
Same here en ik mis de 'naar boven knop', maar die hebben jullie waarschijnlijk nu weggelaten omdat de site nu steeds automatisch naar boven springt na een reactie geplaatst te hebben.
hoppermania
25 februari 2013, 21:50
ok, we nemen dit op en kijken ernaar.
JeRn
26 februari 2013, 10:22
Op een van manier kan ik me gegevens niet meer ophalen op de website aangezien ik schijnbaar de code steeds fout intyp. Of ik ben zo dom dat ik niet kan lezen :P, of er is een fout.
deze error krijg ik te zien:
FOUT: Unreadable CAPTCHA token file
M-judy
2 maart 2013, 10:18
Het zou fijn zijn als je een melding kreeg wanneer iemand op je bericht antwoord.
hoppermania
2 maart 2013, 15:48
Op een van manier kan ik me gegevens niet meer ophalen op de website aangezien ik schijnbaar de code steeds fout intyp. Of ik ben zo dom dat ik niet kan lezen :P, of er is een fout.
deze error krijg ik te zien:
FOUT: Unreadable CAPTCHA token file
dit is opgelost
MightyMostert
2 maart 2013, 19:02
Ik probeer in te loggen op de website met explorer maar na het inloggen en ik klik op een nieuws item ben ik weer uitgelogt.
Dit ook wanneer ik het vinkje onthouden ingedrukt hebt...
dit heeft meer te maken met cookies denk ik? Heb je iets van een addon welke deze tegen kan houden?
Probeer het eens met firefox of google chrome.
MightyMostert
2 maart 2013, 20:16
Zal ik eens proberen.... gekke is dat het forum en sociale media wel gewoon onthouden wordt via explorer
hoppermania
2 maart 2013, 23:18
Het kan zijn dat we net even bezig waren rond dat tijdstip. Ik weet precies wat je bedoeld, als dit nog eens gebeurd kan je het nog even laten weten Danny?
tx
MightyMostert
3 maart 2013, 13:16
Zal ik doen Ronald... sta nu overigens gewoon ingelogt via Explorer en nergens last van... waarschijnlijk een hikupp
hoppermania
3 maart 2013, 14:38
Nah geen hickup, heeft iets met cache te maken. Dat is dezelfde reden waarom de website stukken sneller is als je als gast rond klikt/kijkt. Voor geregistreerde gebruikers staat dit nu uit. Moet ik nog tunen.
DutchFIX
11 maart 2013, 21:01
Is het bekend dat er bepaalde links zijn van nieuwsitems op de FP die niet door laden maar enkel een witte pagina geven ?
(Chrome, Win 7)
Heb niet iets kunnen vinden wat het precies is... Soms werkt een reload van de pagina maar ook vaak genoeg werkt dit dus niet en blijf ik dus met een kompleet witte pagina zitten..
Was daarnet met twee links die maar met moeite zichtbaar waren te krijgen.
hoppermania
11 maart 2013, 22:20
you got mail.
hoppermania
12 maart 2013, 09:16
mannen, ik heb wat hulp nodig.. kunnen jullie eens kijken op de website, niet inloggen, of je de twee laatste artikelen kan openen? Zie je dan een witte pagina?
M-judy
12 maart 2013, 09:57
mannen, ik heb wat hulp nodig.. kunnen jullie eens kijken op de website, niet inloggen, of je de twee laatste artikelen kan openen? Zie je dan een witte pagina?
Waarvan de laatste ?
Ik zie nergens een witte pagina..
Ingelogd en zonder inloggen geen problemen gezien, echter heb ik vanmorgen wel problemen gezien. Witte pagina's
my_soldier
20 april 2013, 14:18
Ik kan geen berichten meer plaatsen op de website. Ik kan wel inloggen met mijn account, maar wanneer ik een post aan klik om het verder te lezen logt die automatisch weer uit. Ik wil ook niet via facebook inloggen, omdat ik niet wil dat er berichten namens mij worden geplaatst. Kan iemand mij helpen?
ik zit te denken dat dit probleem iets met cookies te maken heeft. Heb je al een andere browser (google chrome of firefox) geprobeerd?
Rinus454
22 april 2013, 08:48
When in doubt.. Ctrl+f5
Heeft me je cache te maken.. Die moet eerst ff ververst worden vanaf de cloud. Of iets in die richting..
my_soldier
28 april 2013, 21:12
When in doubt.. Ctrl+f5
Heeft me je cache te maken.. Die moet eerst ff ververst worden vanaf de cloud. Of iets in die richting..
Ja die richting was wel goed haha :P dank u zanger rinus
Trellgoth
19 mei 2013, 20:58
Is er een manier om op de website, het vinkje bij mail ontvangen bij reactie, standaard uit te zetten?
Nu staat deze standaard aangevinkt, en wil nog wel eens vergeten om dat uit te zetten.
Helldon
22 mei 2013, 10:05
Is er een manier om op de website, het vinkje bij mail ontvangen bij reactie, standaard uit te zetten?
Nu staat deze standaard aangevinkt, en wil nog wel eens vergeten om dat uit te zetten.
Zodra hoppermania; dit leest zal hij een passende reactie geven, aangezien hij voor onze website zorg draagt.