Volledige versie bekijken : PS3 VGA kabel
Lashroman
16 november 2009, 22:05
Ik ben namelijk van plan om PS3 te spelen op mijn PC monitor met behulp van een PS3 VGA Cable voorlopig.
Ik heb veel goede en slechte dingen over gehoord maar dat bespaart me even de moeite om steeds in de woonkamer te spelen en geen gezeur over te krijgen met mijn ouders.
Mijn vraag is nu of het wel gaat lukken met mijn Acer AL2017 ''20. Het heeft geen HD(CD) en DVI, is gewoon VGA. Want ik vind mijn beeldscherm wel groot genoeg om ermee te gamen. Iemand ervaringen hiermee ?
http://www.bigdennis.com/wii-ps3-vga-kabel-p-14860.html?language=nl&TRANSID=353623345&m4n_aid=7491&_df=true&?partner=m4n
Kom dan alsjeblieft niet met opmerkingen van waarom ik geen nieuwe LCD tv/monitor haal, want ik zit er nu voor te sparen. ;D
beuk_nl
16 november 2009, 22:18
Zoals ik al zei in de offtopic. dat gaat wel werken, geen idee hoe de kwaliteit is maar dat zie je vanzelf ;D
MightyMostert
16 november 2009, 22:33
Ik denk dat je hier geen duidelijk antwoord over krijgt kerel.
Denk dat er weinig mensen ervaring mee hebben.
VGA kabel kan best wel. De kabel is er bij bigdennis.
Hou er alleen wel rekening mee dat je graphics er niet mooier op worden.
VGA is namelijk analoog. Staat ongeveer in dezelfde kwaliteid als Scart.
Alleen dan op een monitor. Je ps3 zal in PAL uitzenden. Dus alles staat in SD vorm
En of je dat wilt? sja ik neem aan dat je beneden in de woonkamer gewoon in HD kan gamen op een LCD of plasma scherm? Dan zou ik persoonlijk gewoon even doorsparen en het gezeur aan blijven horen.
Tegenwoordig heb je al relatief leuke LCD televisies voor echt een prikkie.
Succes iig en als je het toch doet. Dan lees ik graag je bevindingen er van.
harriekie
16 november 2009, 22:40
Ik ben het eens met wat mostert zegt.
even door sparen en je hebt een leuk hd schermpje.
maargoed ik kan ook niet in jou portemonnee kijken, maar de vergelijking tussen Hd en Sd..
vergelijk het verschil maar met een Ps2 en een Ps3 ::)
Lashroman
16 november 2009, 23:30
Ja, over dat de kwaliteit minder wordt vind ik geen probleem.
Heb al een paar video's op Youtube gezien, ze hebben allemaal HD monitoren dus tjah. Helpt niet echt veel denk ik.
Mostert, je hebt het duidelijk voor me gemaakt. Thanks iedereen.
Ik moet er nog even over nadenken, sowieso ga ik al werken als vakkenvuller maar gaat wel een maandje duren ... ;D
humewami
17 november 2009, 00:36
uhm ik game al 2 jaar met een scart kabel, snap het probleem niet mostert. ::)
weet ook niet wat ik mis wss :P
MightyMostert
17 november 2009, 00:50
uhm ik game al 2 jaar met een scart kabel, snap het probleem niet mostert. ::)
weet ook niet wat ik mis wss :P
waarschijnlijk niet nee ;) Misschien eens een keer kijken hoe alles eruit ziet op een lekkere full HD tv.
Eenmaal dat hebben gedaan wil je niet meer terug kerel ;)
humewami
17 november 2009, 00:51
ik kijk wel als ik geld heb voor een tv.. ::)
moet nog een pc, spellen, en miss een camera maar dat kan ook de tv worden idd :P
Lashroman
17 november 2009, 01:22
Ik zie natuurlijk wel een verschil als ik HDMI gebruik of AV component/Scart. Dan mis je inderdaad veel wat Mostert ook al zei.
In kamer spelen, hoelang je wilt met slechte graphics OF in woonkamer, korte tijd (max 2 uurtjes) met mooie graphics (full HD) ?
Dan ga ik natuurlijk voor de eerste in dit geval.
Wouter36
9 november 2010, 23:24
Even een bump, is de kabel waar het hier om gaat een Scart naar VGA kabel? Of hoe moet ik het zien?
En kan je me vertellen of dit goed gewerkt heeft?
Wouter36
30 maart 2011, 20:04
Even een bump, is de kabel waar het hier om gaat een Scart naar VGA kabel? Of hoe moet ik het zien?
En kan je me vertellen of dit goed gewerkt heeft?
even een kickje:)