PDA

Volledige versie bekijken : PS3 ModNation Racers

Rinus454
20 december 2009, 03:40
Ja, we hebben er natuurlijk allemaal allang van gehoord, gezien en sommige hebben er zelfs al een beetje van mogen proeven.

Ik heb het natuurlijk over ModNation Racers, de "opvolger" van het alom geprezen Little Big Planet. Wederom onder het motto: "Play, Create, Share."

http://www.youtube.com/watch?v=_M2m7JFylgA

Ik heb de beta inmiddels gespeeld en ik kan hier lang over lullen, maar ik houd het voor de verandering simpel: Wauw! :D

Ik heb zojuist 3 uur de beta gespeeld, wat slechts een fractie is van het spel, en ik kwam tot de conclusie dat ik hier na 3 dagen nog mee bezig zou zijn als ik er nu niet mee zou stoppen.

http://static2.videogamer.com/videogamer/images/ps3/modnation_racers/screens/modnation_racers_27.jpg

De mogelijkheden zijn werkelijk waar eindeloos! Als voorbeeld bij karakter creatie, voor alleen al het gezicht, heb je keuze uit: 250 linkerogen, 250 rechterogen, 315 monden, 70 neuzen, 10 paar oren, 29 haarstijlen en 10 vormen van gezichtsbeharing. Dat komt neer op: 399.656.250.000 mogelijkheden om een gezicht samen te stellen. En hier heb ik de verschillende kleuren, grootte en plaatsing niet eens bij meegeteld. Zoals ik al zei, de mogelijkheden zijn EINDELOOS!

Eigenlijk geld voor het hele spel: De enige grens is jou creativiteit!

Verwacht trouwens niet dat het een simpel spel is, want als ik het zo bekijk is het dat zeer zeker niet.

En wat denken jullie? Zijn jullie net zo enthousiast over dit hoogstandje of zien jullie er niet zoveel in?

Bij mij staat die op het lijstje!

Lente 2010 wordt die verwacht! ;)

Speakr
20 december 2009, 09:10
Staat op mijn lijst. ;D
Hoop alleen wel dat ze dit keer de "krijg zoveel hartjes"-achtige trophies achterwege laten, die verpestten bij LBP een makkelijke platinum en de online community.

gazhims3lv
20 december 2009, 11:57
er is al een beta van bezig ik had een code kunnen hebben als ik subscriber zou zijn van fileplanet

Resureyu
20 december 2009, 11:59
man man... ik moet deze gewoon hebben! Lekker!!!!!!!

SyamX
20 december 2009, 12:14
Ik zit in de beta. Hartstikke leuk. Moet zeggen dat je enorm scherp stuurt. Dat is af en toe een beetje storend. Ook duurt het voor mij enorm lang voordat ik nu eenmaal in een match zit.

Voor de rest ben ik enorm te spreken over deze game.

Resureyu
20 december 2009, 12:16
Heeft er iemand voor mijn een BETA key over!?!?!?! ;D

dglavimans
20 december 2009, 12:18
of mij !!!!!!!!

wil die game erg graag wist niet eens dat je je moest inschrijven :P

arobar
20 december 2009, 13:05
Staat op mijn lijst. ;D
Hoop alleen wel dat ze dit keer de "krijg zoveel hartjes"-achtige trophies achterwege laten, die verpestten bij LBP een makkelijke platinum en de online community.

Die hartjes vellen toch nog mee?

Rinus454
20 december 2009, 13:09
Nee, sorry mensen! Heb geen key over... Is er geen topic ofzo waar je kan melden waar je een beta-key kan krijgen? :-\ Lijkt me verdomd handig. :)

kanzlooz
20 december 2009, 13:11
heb ook de beta gekregen, heb hem meteen ingeleverd bij mn broer. wilde hem zelf wel op zich graag spelen maar met games als the saboteur en smackdown vs raw 2010 heb ik daar geen tijd voor :P

Reiverdemon
20 december 2009, 16:26
De inschrijving voor de Beta is alweer gesloten geloof ik. Heb er gelukkig wel één ;D

Vind het een leuk idee. Alleen niet echt van kunnen genieten door die ellelange laadtijden >:(
Echt niet normaal gewoon. Beetje jammer.

smaiden
20 december 2009, 17:18
ga hem zeker halen :D lijkt me zeker een toffe game ;D

Rinus454
20 december 2009, 20:40
Vandaag heb ik gespendeerd om mijn drift-skillz te perfectioneren. :)

En dan te bedenken dat het laatste race-spel dat ik gespeeld heb Need for Speed 2 SE was! Daarna heb ik gewoon 12 jaar lang nog niet de minste interesse gehad voor een racespel. Gevalletje: als je er 1 kent, dan ken je ze allemaal. Te weinig vernieuwing i.m.o.

Maar dit opent echt opeens zoveel mogelijkheden dat het aanvoelt alsof ik iets TOTAAL nieuws speel. :D

Dat zegt toch wel iets. :)

Speakr
20 december 2009, 20:58
En dan te bedenken dat het laatste race-spel dat ik gespeeld heb Need for Speed 2 SE was!

Maar NFS2SE is dan ook wel het beste racespel wat ik ooit gespeelt heb. :P

Die hartjes vellen toch nog mee?

Nee, driekwart van de online levels waren lege levels met de naam H4H. :\

SyamX
29 december 2009, 15:25
Ach er waren wel wat toffe online levels. Heb nu in de beta ook een paar toffe levels gevonden. Ik ben alleen niet te spreken van het lange laden. Tering wat moet ik lang wachten en ik word ook super vaak uit de server gekickt. Andere mensen ook last van?

Moelie
29 december 2009, 16:20
Deze game word een 100% must have voor mij, van wat ik heb gezien is het echt een toppertje

Rinus454
29 december 2009, 18:44
Ik heb nog geen tijd gehad voor online... ::)

Wachttijden? Geen idee... Erger ik me eigenlijk nooit aan. :-\

dorusss
29 december 2009, 23:10
Ik kan niet online, de Wi-Fi ontvangst van mijn playstation is erg slecht en mijn UTP kabel is te kort..

@SyamX misschien werd je gekickt omdat je je buiten de US bevond (of omdat je een Nederlands PSN-account gebruikt)? Ik zou het anders ook niet weten waar het aan licht...

gangstha95
30 december 2009, 10:54
Is dit niet een soort van mariokart? Alleen dan zonder mario en dan met mensjes???
Lekker met heel P3c gaan scheuren :P

Rinus454
30 december 2009, 14:46
Ja, iets soortgelijks...

Het is meer Mariokart+LBP=ModNation Racers...

Bijzonder vermakelijk. :)

gangstha95
22 januari 2010, 15:29
Nu ik de beta heb, ging ik het spelen, nadat ik in mijn wagentje voor het eerst was gestapt had ik geen geluid meer >:(
En het loopt redelijk vaak sloom..

Moelie
22 januari 2010, 15:30
En lange laadtijden niet normaal! en veel happeringen in het beeld :P

smaiden
22 januari 2010, 17:48
hehe heb de beta ook, en ik moet toegeven, ik heb nog nooit een beta met zo'n glimlach op me smoel gespeeld :P die autotjes oppimpen is echt geniaal :P ik ga deze game zeker weten halen ;D

Maulerr
22 januari 2010, 17:55
Uiteraard ben ik ook van de partij met ModNation Racers. Is het jullie al gelukt om met de Beta online te gaan, of een wagen of coureur te uploaden?

Resureyu
22 januari 2010, 18:04
pff ik erger mij kapot aan die laadtijden en die happeringen in beeld..

kan je je auto ook pimpen dan? hmmm ik heb hem er al weer afgegooid.....

smaiden
22 januari 2010, 18:14
pff ik erger mij kapot aan die laadtijden en die happeringen in beeld..

kan je je auto ook pimpen dan? hmmm ik heb hem er al weer afgegooid.....

ja gast, je hebt iig wel wat gemist zeg :P de laadtijden was ook hetgens waaraan ik me ergerde ;) maarja, het is een beta he ;)

gangstha95
22 januari 2010, 18:26
Het pimpen is wel grappig. Maar hoe kan je samen met een vriend racen?
Ik wist niet dat je ook een hitlerpoppetje kon maken en hakenkruizen op je auto's zetten. Ik zag mensen er al mee racen. >:(

Rinus454
23 januari 2010, 00:15
Laadtijden? Haperingen? Speel ik wel hetzelfde spel als jullie? :-\

Moelie
23 januari 2010, 00:29

Blijkbaar niet, want de game is zo traag als stront! en happerd constant als die iets moet laden terwijl je raced. Vooral erg in het begin waar je gewoon free kan roamen haperd die als een gek.

Maulerr
23 januari 2010, 01:17

Volgens mij speel jij stiekem op een Wii ;)

Donkeh
23 januari 2010, 01:59
Ik heb er geen problemen mee eerlijk gezegd...hij moet wel een 20 seconden laden, maar meer problemen dan dat heb ik niet... Het driften is wel fun :p

Moelie
23 januari 2010, 12:36
Ben wel benieuwd hoe jullie poppetje deruit ziet! hier de mijne:

Mod:
http://i165.photobucket.com/albums/u62/MastarOwnar/MODNATION_1.jpg

Kart:
http://i165.photobucket.com/albums/u62/MastarOwnar/MODNATION_5.jpg
http://i165.photobucket.com/albums/u62/MastarOwnar/MODNATION_4.jpg

http://i165.photobucket.com/albums/u62/MastarOwnar/MODNATION.jpg

dglavimans
23 januari 2010, 12:40
ik vind het echt lache maar nog niet lang genoeg gespeeld om alles te checken

gangstha95
23 januari 2010, 13:58
Kunnen we niet met z'n allen gaan racen? Hoe moet je elkaar inviten?

swift4life
23 januari 2010, 15:12
Hoe krijg je het voor elkaar om te driften?
Dat lukt mij maar niet

Never mind zie net voorkomen dat je X ingedrukt moet houden ::)

gangstha95
23 januari 2010, 15:13
Dat is toch gewoon met kruisje in een goede bocht???

twisted
24 januari 2010, 13:16
Ik kan maar heel weinig dingen kiezen. Moet ik die eerst unlocken op de een of andere manier of zitten die er niet in omdat het een beta is.

gangstha95
24 januari 2010, 13:45
Ik kan maar heel weinig dingen kiezen. Moet ik die eerst unlocken op de een of andere manier of zitten die er niet in omdat het een beta is.

Ik weet het ook niet, ik zie van die gasten rijden in autos zonder willen, hoe kan dat? Je ziet ze letterlijk zweven.

Moelie
24 januari 2010, 13:59
Misschien lag ofzo? maar misschien dat je onderdelen vrij kan spelen op een of andere manier :P want als dit alle onderdelen zijn dan is het ook niet echt om te zeggen van Óh wat is dit spel uitgebreid qua creatie

Rinus454
24 januari 2010, 14:29
Er zijn meer verschillende mogelijkheden voor alleen het hoofd dan dat er mensen op aarde zijn. ;)

De mogelijkheden zijn werkelijk waar eindeloos! Als voorbeeld bij karakter creatie, voor alleen al het gezicht, heb je keuze uit: 250 linkerogen, 250 rechterogen, 315 monden, 70 neuzen, 10 paar oren, 29 haarstijlen en 10 vormen van gezichtsbeharing. Dat komt neer op: 399.656.250.000 mogelijkheden om een gezicht samen te stellen. En hier heb ik de verschillende kleuren, grootte en plaatsing niet eens bij meegeteld. Zoals ik al zei, de mogelijkheden zijn EINDELOOS!

Reken maar na. :P Ga nou niet zeggen dat er weinig keus is. :P

Moelie
24 januari 2010, 14:31
Naja in de beta zie je dan niet alles want daar zie ik maar iets van 50 ogen die gelocked zijn.

Rinus454
24 januari 2010, 15:33
Serieus? Ik heb in de US beta zaten ieder geval 250 verschillende ogen. Heb ik zelf gekeken. :-\

Hmmmm, ik ga straks nog eens ff kijken. Zou niet bepaald vet zijn als US 5 keer zoveel spullen krijgen als wij. :-\

Overigens denk ik dat de meeste dingen gewoon gelocked zijn i.v.m. beta, maar andere i.v.m. de carreer. Denk dat als je die speelt dat je weer dingen vrij speelt ofzo. ;)

Rinus454
22 april 2010, 01:53
Om 7:21 op de Frontpage, nu al hier te vinden.. :p

YouTube- Kevin Butler PS3 Commercial ModNation Racers

Waar halen ze die ideeën toch vandaan? :whatchutalkingabout:teeth_smile:

Kitesjonnie
30 april 2010, 18:46
Ik ben geintresseerd geraakt in dit spel, lijkt me super lachen! Mario kart op de supernintendo en op DS was ook altijd lache.

Is het al zeker dat je met zn 2en achter 1 PS3 online kan racen? Dat alleen al zou een reden voor mij kunnen zijn om deze game te kopen. Met zn 4en splitscreen lijkt mij ook erg vermakelijk.

Wie gaat het spel allemaal halen?

Muppet-NL
1 mei 2010, 06:58
nou ik heb de mijne ook besteld :D

ben toch bezweken

Dubldi
5 mei 2010, 22:52
Ga hem ook wel halen denk ik, zag op de E3 al interessant uit en ik kijk wel uit naar een cart race game. Dan is het maar een Mario Kart ripp-off :P

Net de review op IGN ook gelezen, een 9, niet dat cijfers alles zeggen, maar denk wel dat het aan mijn verwachtingen voldoet.

Maulerr
6 mei 2010, 14:52
Had ik al gezegd dat ik deze ook in huis haal?

hoppermania
6 mei 2010, 15:01
PS3Clan gaat volgende week deze game spelen.. Stijn zet hem op he!

De Reyman
6 mei 2010, 16:47
PS3Clan gaat volgende week deze game spelen.. Stijn zet hem op he!

De game is ook gewoon heel tof. Net als "Sonic & SEGA: All-Stars Racing" ;)

kingduckie13
6 mei 2010, 17:09
alleen heeft deze iets wat ik bij sonic & sega all stars racing mis dus ga ik toch voor deze topper

Kitesjonnie
6 mei 2010, 17:28
Ik heb de modnation racers ook in de bestelling. 8D

Muppet-NL
7 mei 2010, 17:27
Nieuws | 7 mei 2010 - Sony heeft aangekondigd dat het gratis DLC voor ModNation Racers gaat verstrekken, en nog wel voor de lancering van het spel. Het downloadbare extraatje krijgt de naam “Air Raid” mee en bevat een kart in de vorm van een vliegtuig, daarbij komt natuurlijk een bijpassende outfit voor jouw personage.

Helaas zal niet iedereen deze DLC krijgen, je moet er wel wat voor doen. Op 10 mei geven het US PS Blog en Gamespot codes weg waarmee je de het pakketje kunt binnenhalen.

Dubldi
7 mei 2010, 23:04
Lees net dat de game aanstaande dinsdag een demo gaat krijgen. Ga ik wel ff downloaden :P

Muppet-NL
11 mei 2010, 09:23
Lees net dat de game aanstaande dinsdag een demo gaat krijgen. Ga ik wel ff downloaden :P

zal wel woensdag worden dan !

btw nog max 10 dageno.O:notrust:

haagse070
11 mei 2010, 10:36
Is deze game nog niet uit dan.. ik kan me herrineren dat ik in de winkel stond en hem zag staan dit weekend. wtf.. ik weet het egt bijna zeker met poppetjes op de voorkant van het hoesje. :S

Kitesjonnie
11 mei 2010, 10:45
Was zeker little big planet... Ze willen ook wel eens het hoesje in de winkel zetten en dat er dan opstaat dat je de game kan pre-orderen.

haagse070
11 mei 2010, 10:47
ahh kijk ik denk dat dat het dan idd was. want heb hem echt zien staan in een locale gameshop. maar wss pre order.

Kitesjonnie
11 mei 2010, 10:49
Ga je m ook halen Haagse?

haagse070
11 mei 2010, 10:52
Ga je m ook halen Haagse?

Misschien, moet nog een racegame hebben en dit lijkt me wel een grappige echter als ik een game heb speel ik die 2 keer en speel daarna weer alleen cod of fifa. dusja moet even overwegen zo heb ik nog 20 spellen die ik nog moet uitspelen.

Kitesjonnie
11 mei 2010, 10:57
Hahaha, ken dat! Heb ook nog 7 games liggen die ik moet uitspelen, klote MW2! Ik koop de game ook met name voor met vrienden te spelen in split screen, biertje erbij. Je kent het wel. De game lijkt me erg lache, helemaal met een biertje op. Destijds veel plezier gehad met Super Mario Kart.

Maulerr
11 mei 2010, 14:57
Misschien, moet nog een racegame hebben en dit lijkt me wel een grappige echter als ik een game heb speel ik die 2 keer en speel daarna weer alleen cod of fifa. dusja moet even overwegen zo heb ik nog 20 spellen die ik nog moet uitspelen.

Ik heb het luxe probleem ook. Maar laat dat de pret niet bederven. Gewoon doen en dan gaan we met de P3c-community lekker racen op onze zelfgemaakte circuits ^^

Kitesjonnie
11 mei 2010, 15:26
Lijkt me lache! Volgens mij gaat er heel wat afgelachen worden tijdens die races! Kan je dan trouwens online ook met elkaar spreken via de headset? Vast wel toch?

Speakr
11 mei 2010, 16:58
Vast wel. De community staat hier weer centraal, dus dan lijkt het me dat ze alles wat de communicatie bevorderd er wel in hebben zitten. LBP had het ook. :p

haagse070
11 mei 2010, 17:04
Mauler zei al dat je tegen elkaar kan op zelfgemaakte maps dus ik denk wel zeker dat je online tegen elkaar kan.

Wouter36
11 mei 2010, 20:15
http://www.metacritic.com/games/platforms/ps3/modnationracers?q=Modnation
Deze game lijkt me zo bruut!
Ik keek gelijk nadat ik er maar iets van gezien had uit naar deze game.
Een combi van mario kart en LBP is natuurlijk een must-have.

haagse070
11 mei 2010, 21:01
Ik ga hem zeker ook halen ik twijfelde eerst nog nu ben ik over dit word me volgende aankooop :D is hij voor de 29e uit dan gaan we op mijn meeting dat spel zeker spelen :p

irondragon92
12 mei 2010, 11:15
Ik ben al helemaal verliefd op dit spel :S Net als met little big planet, en little big planet 2. Kan echt niet wachten! Is het trouwens een gesloten beta?

Wouter36
12 mei 2010, 12:50
je kan trouwens een gratis dlc code krijgen op gamespot

Kitesjonnie
12 mei 2010, 17:00
Ik ga hem zeker ook halen ik twijfelde eerst nog nu ben ik over dit word me volgende aankooop :D is hij voor de 29e uit dan gaan we op mijn meeting dat spel zeker spelen :p

Dan hoef ik m niet meer mee te nemen. Is die demo nu te downloaden uit de store trouwens? Ga s kijken.

smaiden
13 mei 2010, 18:18
ik had toen de beta :-) erg tof spel vond ik het! maar ik moet ff wachten todat ik hem ga kopen, want eerst red dead redemption :-)

haagse070
13 mei 2010, 18:29
Idd sjonnie, ik ga hem kopen zodra die uit is dus dan hoef je hem niet mee te nemen k ben benieuwd.

Kitesjonnie
16 mei 2010, 18:42
Nog 5 nachtjes! Kan niet wachten. Jammer dat ik de 19e een weekje op vakantie ga... Dinsdag maar demo downloaden.

haagse070
16 mei 2010, 18:46
Hij komt toch pas de 21e uit?

kanzlooz
16 mei 2010, 18:47
Hij komt toch pas de 21e uit?

ben je al wakker? over 5 nachten is het de 21ste :D

Kitesjonnie
16 mei 2010, 18:55
Volgens mij komt haagse net zijn bed uitrollen.

haagse070
16 mei 2010, 19:00
ohw damn xD ik zag de 19e in zijn post staan van kite maar las niet verder dan dat :p mijn excuses en ben idd net pas wakker en mag zo alweer arbeiten.

Muppet-NL
17 mei 2010, 15:46
jaja nog effe mannen hoop dat ie woensdag er al is :D

anyway ik krijg zo een dlc code van kratos maar die lijkt me niet zo heel cool dus als iemand wilt ruilen voor een andere code dan hoor ik het wel

bij de bart smit krijg je ratchet and clanck geloof ik en die zou ik wel willen hebben

dus krijg jij ratchet and clanck en wil je kratos pm me ff :D
ken niet wachten tot hij er is .
morgen iig de demo vast

Muppet-NL
19 mei 2010, 08:17
ik kan mijn versie zometeen al ophalen :D

Kitesjonnie
19 mei 2010, 13:02
Ik kreeg ook net een berichtje. Zal de mijne vanmiddag ophalen, vanavond ff racen :D

mieske
19 mei 2010, 13:14
ik ga hem nu spelen,ben benieuwd :P

edit:wat een geweldig spel,hier ga ik me vele uren mee bezig houden :P

Muppet-NL
19 mei 2010, 16:11
als je modnation heb add me dan :D

mieske
19 mei 2010, 18:01
dan zal ik je eens toevoegen vanavond :P

Maulerr
19 mei 2010, 19:26
Vanavond geen tijd. Zal 'm dus waarschijnlijk morgen halen. Ruk. ModNation Racers en Red Dead Redemption tegelijkertijd. Dat gaat niet goed komen.

mieske
19 mei 2010, 21:59
dat heb ik dus ook,MNR,RDR en de nieuwe PoP.en dan wil je niet weten wat ik zo nog heb liggen.

maar ligt het aan mij of zijn de laadtijden bij modnation nou zo lang?

Kitesjonnie
19 mei 2010, 22:48
Ziet er vet uit! Laad tijden zijn idd erg lang. Hopelijk wordt hier nog iets mee gedaan.

haagse070
20 mei 2010, 06:58
Ziet er vet uit! Laad tijden zijn idd erg lang. Hopelijk wordt hier nog iets mee gedaan.

Ik heb gister de demo gedownload, het viel me eerlijk gezegd een beetje tegen en idd die laadtijden zijn niet meer van deze tijd ik erger me er kapot aan. zit online een beetje goed in elkaar ?

Muppet-NL
20 mei 2010, 08:14
Ik heb gister de demo gedownload, het viel me eerlijk gezegd een beetje tegen en idd die laadtijden zijn niet meer van deze tijd ik erger me er kapot aan. zit online een beetje goed in elkaar ?

der komt een patch aan voor de laadtijden en online is wel erg vet heb nog geen lag mee gemaakt . totdat het netwerk eruit vloog :D

ik krijg die challenge van wildcard maar niet voor elkaar

behaal 4000 vliegtijdpunten ?

iemand enig idee

Kitesjonnie
20 mei 2010, 21:48
Mooi dat er snel wat aan die lange laadtijden wordt gedaan, echt zwaar irri. Gisteren even gespeeld en ik vind het een leuk spel, hoog funfactor. Wat mij wel tegenviel dat ik geen contact kreeg met het netwerk. Hopelijk is volgende week alles opgelost.

haagse070
20 mei 2010, 22:36
Heb je dat nu nog steeds? dat waren idd wel de 2 minpunten van de revieuw. hoop dat het snel verholpen word ik ga hem morgen ook halen wss.

Kitesjonnie
20 mei 2010, 23:06
Ben nu met vakantie, kan volgende week pas weer checken.

Maulerr
21 mei 2010, 06:31
Echt heel leuk spel! Ik zit alleen nu al 'vast' in op het vierde circuit. Ik moet daar als eerste eindigen, een ronde geen muren raken, en Drillbit een keer op z'n sodemieter geven. Die laatste twee lukken me wel, maar om vervolgens als eerste te eindigen is niet makkelijk.

Muppet-NL
21 mei 2010, 07:23
Heb je dat nu nog steeds? dat waren idd wel de 2 minpunten van de revieuw. hoop dat het snel verholpen word ik ga hem morgen ook halen wss.
het netwerk pakt soms wel en soms niet wordt hard aan gewerkt .. de online mogelijkheden behoren tot eerste prioriteit . en daarna gaan ze de laadtijden aanpakken

Echt heel leuk spel! Ik zit alleen nu al 'vast' in op het vierde circuit. Ik moet daar als eerste eindigen, een ronde geen muren raken, en Drillbit een keer op z'n sodemieter geven. Die laatste twee lukken me wel, maar om vervolgens als eerste te eindigen is niet makkelijk.

hij wordt nog veel moeilijker :notrust:

ken ik jullie toevoegen op psn ?

Maulerr
21 mei 2010, 21:10
ken ik jullie toevoegen op psn ?

Natuurlijk! Ik vroeg me al af waarom je dat nog niet had gedaan ^^

smaiden
21 mei 2010, 21:12
ik ga deze volgende maand halen, moet toch iets te doen hebben na red dead xD

Muppet-NL
21 mei 2010, 21:40
Natuurlijk! Ik vroeg me al af waarom je dat nog niet had gedaan ^^

omdat ik niet zomaar iemand toevoeg haha vraag het altijd eerst netjes

anyway zal het morgen ff doen ga nu zo lekkewr naast men meisie in bed leggen :D morgen weer vroeg op

Wouter36
22 mei 2010, 00:21
Nog ff een paar weekjes wachten tot na de toetsweek en dan ben ik zeer wss ook met MNR te vinden :)

swift4life
25 mei 2010, 15:41
Hoe zijn de laadtijden? Want ik hoorde dat die erg lang waren.

En hoe werkt het online? Lagg of gaat het echt vlekkenloos? En gaat het connecten goed?

Muppet-NL
25 mei 2010, 16:36
Hoe zijn de laadtijden? Want ik hoorde dat die erg lang waren.

En hoe werkt het online? Lagg of gaat het echt vlekkenloos? En gaat het connecten goed?

ja laadtijden zijn een drama maar dat wordt verholpen heb al het idee dat het iets beter is

en online is indd nagenoeg vlekkeloos , dat werkt ook als een tiet dat was wel anders in het begin

swift als je hem nog niet heb dan heel snel kopen

anyway aan de rest kunnen we mekaar niet ff helpen met die share trophy`s ?

Resureyu
25 mei 2010, 19:38
Online is wel goed maar het sucks dat het lang duurt voordat er is iemand meedoet :-/

Kitesjonnie
26 mei 2010, 08:46
Online werkt nu idd goed. Laadtijden is nog wel ergenis.

Jullie kunnen en mogen mij ook toevoegen. Psn Kitesjonnie. Ik zal anders een paar van jullie toevoegen. Valt idd op dat er weinig modnation gespeeld wordt onder mijn huidige vrienden. Het is nog steeds overwegend mw2.

Trunx
26 mei 2010, 14:28
Sony moet die servers snel in orde maken.

Muppet-NL
26 mei 2010, 14:51
kunnen we mekaar ff aan de share trophy`s helpen mensen 10 mods en 10 karts en 10 tracks downloaden

mieske
26 mei 2010, 14:59
kunnen we mekaar ff aan de share trophy`s helpen mensen 10 mods en 10 karts en 10 tracks downloaden

ik zal wel wel even wat van je downloaden,als je ook even wat van mij download uiteraard :P

Muppet-NL
26 mei 2010, 17:36
ik zal wel wel even wat van je downloaden,als je ook even wat van mij download uiteraard :P

haha tuurlijk ik zal van iedereen die ik in me lijst heb wel ff wat downloaden

Wknight555
26 mei 2010, 17:42
Zoek nog paar mensen die mij zouden kunnen helpen met:
Share trophy's etc..

Eerst eventjes me MW2 Platina in me pocket stoppen.

PSN: Wknight555

Kitesjonnie
26 mei 2010, 18:36
Ik zal nog even een track maken. Kart en mod staan al online. Kan je gewoon zoeken op psn naam?

Muppet-NL
26 mei 2010, 19:45
ja als je naar het delen gedeelte gaat dan moetje op downloaden klikken en dan ken je selecteren op vrienden op naam zoeken weet ik niet of dat kan

Muppet-NL
27 mei 2010, 11:57
Maulerr ik heb er voor gezorgd dat je michael knight 10 keer gedownload is dus je hebt je mod trophy binnen denk ik ;)

mieske
27 mei 2010, 13:56
Maulerr ik heb er voor gezorgd dat je michael knight 10 keer gedownload is dus je hebt je mod trophy binnen denk ik ;)

ik zal zo ook nog even wat van je downloaden

Muppet-NL
27 mei 2010, 14:51
ok ik heb van iedereen in men lijst een mod kart en baan gedownload

Kitesjonnie
27 mei 2010, 18:08
Ik ook, heb alleen jou en resu in de lijst. Zal binnenkort iedereen hier even toevoegen.

Vandaag ook even tegen muppet geraced, maar ik suckte behoorlijk. Ik ken nog lang niet alle tracks. Nog even oefenen.

Maulerr
27 mei 2010, 20:47
Ik zal jullie shit vanavond ook even downloaden. Vanavond om 21.00u gewoon we ModNation Racers spelen met enkelen uit de redactie en zo. Hopelijk tot vanavond allemaal.

Muppet-NL
28 mei 2010, 19:07
zo mijn wk kart is klaar :D

---------- Post added at 19:07 ---------- Previous post was at 17:09 ----------

ik heb alle races gewonnen :D

nu nog alle uitdagingen van het laatste seizoen en dan ben ik klaar :D

tijnbanaan
28 mei 2010, 22:27
vandaag ook modnation gekocht
net onze kart effe gepimpd
van het weekend even verder kijken hoe het zit8D

Sjoerd
28 mei 2010, 22:39
Ik heb 'm ook maar gekocht, alleen nog nauwelijks gespeeld. Die lange laadtijden zijn echt hinderlijk, maar voor de rest is het een toffe game! Zometeen maar even een track en mod maken, ik heb al een zwarte mustang look-a-like met roze accenten gemaakt..

Muppet-NL
29 mei 2010, 09:00
hell yeah heb net de gloeiend heet trophy behaald :D die leek me vrij pittig

had ik toch nog een goede tijd neergezet gisteren :D

Sjoerd
29 mei 2010, 11:13
Hoe kan ik eigenlijk (terwijl ik een Nederlandse versie heb) ervoor zorgen dat de game in het Engels is?! Ik haat Nederlandse games..

mieske
29 mei 2010, 11:20
je ps3 op engels zetten

Muppet-NL
29 mei 2010, 11:20
geen idee eigenlijk niet gewoon bij opties ??

deze is toevallig in het nederlands ongelooflijk grappig heb meerdere malen zitten lachen in men remy

Sjoerd
29 mei 2010, 11:30
Dat is dus flink balen, want ik heb een jonger broertje en zusje. Naja, ik vind het ook niet heel storend, maar in het Engels had ik vaker gelachen..

Reiverdemon
29 mei 2010, 13:22
Ik kom er net achter dat ik nog een voucher heb voor een karakter van dit spel.
Weet niet of iedereen hem al heeft, maar ik gebruik hem toch niet dus:

HG2J-B7BQ-B867

Je krijgt die gast hieronder :-)

http://i50.tinypic.com/122p8o9.jpg

Sjoerd
29 mei 2010, 13:29
Thanks! Zometeen maar eens even downloaden!

Rinus454
29 mei 2010, 15:08
Jep, die heb ik ook nog 2.

BP96-2DBQ-TTLK
JG56-JEBQ-HNF3

Ik heb ze wel al vannacht in het redactie-forum geplaatst, dus het kan zijn dat ze al weg zijn. SNEL ZIJN DUS! ;-)

Tuureluur
31 mei 2010, 11:39
Promo actie

Promo-actie ModNation Racers. Race naar je console en vul de volgende codes zo snel mogelijk in! Wie het eerst komt, die het eerst maalt want de codes zijn eenmalig en alleen voor de PS3 te gebruiken. PlayStation 3, PSN account en breedband internetverbinding vereist. op=op! Vouchercodes ModNation Racer PS3

TT9T-9JBA-BP3T
AP8B-R3BF-MKT4
299P-GDBA-4A6M
Q832-ETBN-6CHK
KHDT-9KBT-9HPQ
DEZE MAIL KREEG IK VAN INTERTOYS. VEEL PLEZIER ERMEE!

Muppet-NL
1 juni 2010, 08:29
Promo actie

Promo-actie ModNation Racers. Race naar je console en vul de volgende codes zo snel mogelijk in! Wie het eerst komt, die het eerst maalt want de codes zijn eenmalig en alleen voor de PS3 te gebruiken. PlayStation 3, PSN account en breedband internetverbinding vereist. op=op! Vouchercodes ModNation Racer PS3

TT9T-9JBA-BP3T
AP8B-R3BF-MKT4
299P-GDBA-4A6M
Q832-ETBN-6CHK
KHDT-9KBT-9HPQ
DEZE MAIL KREEG IK VAN INTERTOYS. VEEL PLEZIER ERMEE!

het zijn allemaal GOW pack die had ik al :(
had gehoopt dat ratchet en clanck ertussen zat

Tuureluur
1 juni 2010, 08:35
Lol heb ze zelf nog niet eens geprobeerd.

Maar wat een spel zeg! Moet wel erg wennen aan het sturen. Rij nu echt als een zwabberende idioot over de baan en heb geen idee waar ik heen moet soms xD

Maulerr
1 juni 2010, 13:42
Gisteren was ik even in 'download mode'. Heb veel van jullie shit gedownload, maar er kan nog wel meer bij. Zorg dat je mij in je friendslist hebt staan en ik zal nog meer van jullie MNR shizzle downloaden.

Tuureluur
1 juni 2010, 13:54
Dan zal ik vanavond eens een kart in elkaar plakken xD

Wknight555
1 juni 2010, 14:35
Van de week eventjes MNR schijfie erin duwen en dan kijken of mijn shizzle al 10 keer gedownload is :-).

Muppet-NL
1 juni 2010, 15:07
van het weekend ff tornooitje organiseren ??

Resureyu
1 juni 2010, 22:13
Weet je wat ik zo raar vind.... maulerr en ik konden elkaar niet joinen in een race laat staan uitnodigen. Wat we ook probeerde... geen resultaat en meneer verdween weer naar een andere modspot. Superrrr frustrerend. Iemand een idee?

Muppet-NL
2 juni 2010, 08:22
Weet je wat ik zo raar vind.... maulerr en ik konden elkaar niet joinen in een race laat staan uitnodigen. Wat we ook probeerde... geen resultaat en meneer verdween weer naar een andere modspot. Superrrr frustrerend. Iemand een idee?

ja je moet allebei in een modspot zijn en dan elkaar uitdagen en volgens mij ken je vanuit daar meerdere mensen uitnodigen ..
of zo een race met vrienden starten :D

als je op o drukt dan op racen en dan racen met vrienden

moet toegeven dat het erg onhandig gedaan is

Tuureluur
2 juni 2010, 08:35
Mijn kart staat online! Downloaden maar :)

Ff een ander vraagje. Als jullie op dat pleintje (modspot) rond scheuren hebben jullie dan ook wel eens wat schokkerig beeld?

Heb mn PS3 draadloos aan een dikke router (Lynksys wrt320n) hangen en heb 100% verbinding en toch af en toe schokken.

Maulerr
2 juni 2010, 08:45

Ff een ander vraagje. Als jullie op dat pleintje (modspot) rond scheuren hebben jullie dan ook wel eens wat schokkerig beeld?

Heb mn PS3 draadloos aan een dikke router (Lynksys wrt320n) hangen en heb 100% verbinding en toch af en toe schokken.

Jep. Mijn PS3 is niet draadloos aangesloten. Maar dat is heel soms hoor. Meestal omdat er flink wat andere mensen rond scheuren in de ModSpot.

Muppet-NL
2 juni 2010, 08:45

ik heb zelf 2 weken terug men ps3 van het draadloos af gehaald en er een kabel ingedaan en moet zeggen dat ik nooit meer draadloos ga

ik heb me altijd stierlijk lopen irriteren aan de download tijden enzo

dus ik adviseer je om de kabel er weer in te doen ..

bij mij schokt de modspot aleen als ik er net in kom denk om alles toch effe te laden en op zen plek te zetten ..voor de rest is het vrij schokloos :D

is je verbinding wel ok ?

Tuureluur
2 juni 2010, 08:57
Ik moet het nog ff testen met de draad erin hoor ik al. Maar verder in die 2 jaar dat ik mn ps3 heb nooit problemen gehad met draadloos gamen. Viel me gewoon in eens op. Heb het voor zover ik weet ook allen maar op die modspot.

En als Maulerr ook al zegt dat hij het MET draad ook wel eens heeft. Zal het wel aan MNR liggen denk ik.

Als ik die verbindingstest doe op de PS3 zit ik bij verbinding op 95-100 % en is de download 15.3 Mbps en up iets van 2.3 Mbps

Nat 2

Muppet-NL
2 juni 2010, 09:02
ok dan zou ik toch een met de kabel ook effe testen

ik heb met de kabel erin

23.5 mb down
1.8mb upload
en ook nat 2

irondragon92
2 juni 2010, 09:18
Ik kwam er gister achter dat je bij modnations je eigen muziek vanuit het XMB kan afspelen. Ik heb dit nu alleen nog offline geprobeerd, denk dat het online ook wel kan. Tof dat ze dat erin hebben gebouwd, kan je naar je eigen muziek luisteren tijdens het laden :P

Muppet-NL
2 juni 2010, 10:16
Ik kwam er gister achter dat je bij modnations je eigen muziek vanuit het XMB kan afspelen. Ik heb dit nu alleen nog offline geprobeerd, denk dat het online ook wel kan. Tof dat ze dat erin hebben gebouwd, kan je naar je eigen muziek luisteren tijdens het laden :P

haha hoe dan .. volgens mij is er elke keer weer wat nieuws als ik mod nation opstart haha ..tis echt uitgebreid

irondragon92
2 juni 2010, 11:34
haha hoe dan .. volgens mij is er elke keer weer wat nieuws als ik mod nation opstart haha ..tis echt uitgebreid

Gister deed hij het toen die aan het laden was, ff op de ps toets drukken. En naar je muziek gaan en gewoon afspelen zoals normaal. Was wel lekker racen :P

Resureyu
2 juni 2010, 13:30
Ik heb alles aardig onder de knie maar 1 ding kom ik niet achter... Als ik vooraan lig en mijn wapens zijn vol... hoe drop ik dan die wapens dat het een soort bommetje wordt voor diegene achter mij? R1?

Oh ja add me om jullie zooi te downen en andersom natuurlijk.... zo helpen we elkaar aan die trophies :-)

---------- Post added at 13:30 ---------- Previous post was at 13:22 ----------

Zo alles van Maulerr gedownd en ook van Muppet.....

Muppet-NL
2 juni 2010, 15:32
Ik heb alles aardig onder de knie maar 1 ding kom ik niet achter... Als ik vooraan lig en mijn wapens zijn vol... hoe drop ik dan die wapens dat het een soort bommetje wordt voor diegene achter mij? R1?

Oh ja add me om jullie zooi te downen en andersom natuurlijk.... zo helpen we elkaar aan die trophies :-)

---------- Post added at 13:30 ---------- Previous post was at 13:22 ----------

Zo alles van Maulerr gedownd en ook van Muppet.....

je moet je wapen toets ingedrukt houden :D voor de bommen

zal ff downloaden stop zo MNR er weer ff in :D

---------- Post added at 15:32 ---------- Previous post was at 13:32 ----------

ok heb van iedereen weer gedownload mijn mod en kart moeten nog 2 x gedownload worden dan heb ik ze wie helpt me ff :D

Dubldi
2 juni 2010, 23:41
Thanks Muppet!

Het ligt misschien aan mij, dat ik die tutorials snel wegklik omdat ik gewoon wil racen, maar volgens mij heeft het spel mij nooit uitgelegd hoe je precies je wapen als bom kan neerleggen. Alleen dat je het kan doen. Dus thumbs up voor jou ;)

Weet iemand ook hoe je precies die jump start bij het starten van een race doet? Ik krijg hem soms wel, soms niet... Het ligt aan mijn timing denk ik. Maar wat ik dus elke keer probeer is mijn toerental hoog houden, maar gas niet helemaal indrukken, zeg 50 - 60% ofzo. Dan tel ik de lichten af en zodra ze alledrie op groen springen, druk ik op L1. Deze manier heeft het meest gewerkt bij mij, maar soms blaas ik mijn motor ook op. Echt irritant :P

Muppet-NL
3 juni 2010, 07:57
Thanks Muppet!

Het ligt misschien aan mij, dat ik die tutorials snel wegklik omdat ik gewoon wil racen, maar volgens mij heeft het spel mij nooit uitgelegd hoe je precies je wapen als bom kan neerleggen. Alleen dat je het kan doen. Dus thumbs up voor jou ;)

Weet iemand ook hoe je precies die jump start bij het starten van een race doet? Ik krijg hem soms wel, soms niet... Het ligt aan mijn timing denk ik. Maar wat ik dus elke keer probeer is mijn toerental hoog houden, maar gas niet helemaal indrukken, zeg 50 - 60% ofzo. Dan tel ik de lichten af en zodra ze alledrie op groen springen, druk ik op L1. Deze manier heeft het meest gewerkt bij mij, maar soms blaas ik mijn motor ook op. Echt irritant :P

ja dat is het leuke eraan je moet op L1 drukken als de lichten op groen springen dat is het enige .. maar soms duurt dat 2 sec en soms doet hij het meteen dus je moet goed opletten .. vind dit overigens erg geinig gedaan

dus gewoon volle bak gas en op L1 drukken als het groen wordt

en dat met die bommen weet ik ook niet heb het uit het boekje vandaan :D staat er gewoon in :D

Resureyu
3 juni 2010, 10:36
Boekje? oh ja dat bestaat ook nog... ga ik vandaag maar eens doen hahahahah ^^

Muppet-NL
3 juni 2010, 14:33
Boekje? oh ja dat bestaat ook nog... ga ik vandaag maar eens doen hahahahah ^^

haha geloof me die heb ik ook pas gepakt toen ik gek werd en niet meer wist hoe ik die bommen moest achterlaten .. voor de rest weet ik echt niet wat erin staat

Wouter36
3 juni 2010, 16:47
Lol ik zonder het spel weet dat zelf: Vierkantje ingedrukt houden.
(Stond bij de demo :P)

Dubldi
5 juni 2010, 21:57
Misschien is dit ook algemeen bekend; ik moet dat boekje en de tutorials echt een keer gaan lezen eigenlijk... ;)

Maar ik ben er net achter, dat je met de tier 3 boost item (Warp), ook een slipstream achter laat. Zo kunnen anderen jou volgen in je slipstream en ook 'warpen', maar jij kunt dat ook net zo goed doen als zij het gebruiken. Ben hier per ongeluk achtergekomen toen ik erin reed.

Muppet-NL
6 juni 2010, 07:45
na altijd goed om dingen te delen of ze al bekend zijn of niet er zijn altijd mensen die het niet weten ...

word tijd voor nieuwe levels beste sony :D

Dubldi
11 juni 2010, 01:22
Ok nog een vraagje dan: bij de laadschermen heb ik gelezen dat je extra xp kunt krijgen bij xp races en series, door met een trick over de finish heen te komen. Wat bedoelen ze precies hiermee en hoe voer ik het dan uit?

Muppet-NL
11 juni 2010, 08:08
ik heb werkelijk geen idee ..nog nooit gezien eigenlijk

irondragon92
11 juni 2010, 09:25
Ik ben er wel laatst achter gekomen dat je ook rond kan draaien in de lucht met L3, en hierdoor dus meer boost krijgt. Wist ik eerst ook helemaal niet :P

Tuureluur
11 juni 2010, 09:31
Ik ben er wel laatst achter gekomen dat je ook rond kan draaien in de lucht met L3, en hierdoor dus meer boost krijgt. Wist ik eerst ook helemaal niet :P

Er is zelfs een trophy voor xD voor een 1080 spin en goede landing.

Hebben jullie die van 100.000 drift punten al? Kwam laatst zo'n level tegen met alleen maar draaien naar boven... De 1e keer dat ik een beetje last had van motion sickness haha

irondragon92
11 juni 2010, 09:42
Oeeeh hebbe hebbe hebbe :P

Welk level was dat? Ik wil er binnekort namelijk ook een maken zodat ik die trophie haal :P

Muppet-NL
11 juni 2010, 09:45
ja indd ik heb ook een track gemaakt voor die drift trophy en 1080spin haal je in de carriere met gemak

Kitesjonnie
12 juni 2010, 17:22
Die 100.000 drift punten heb ik al gehaald (geloof ik), kan toch gewoon in dat level met die track met houten bruggen. Dan moet je van zo'n gastje winnen en dit haal je alleen door minimaal 100.000 driftpunten te halen.

Of heb ik het nu helemaal verkeerd? Trouwens, ga vanavond lekker mnr spelen, heb het even gehad met MW2.

Wie nog meer?

Tuureluur
12 juni 2010, 18:01
Die 100.000 drift punten heb ik al gehaald (geloof ik), kan toch gewoon in dat level met die track met houten bruggen. Dan moet je van zo'n gastje winnen en dit haal je alleen door minimaal 100.000 driftpunten te halen.

Of heb ik het nu helemaal verkeerd? Trouwens, ga vanavond lekker mnr spelen, heb het even gehad met MW2.

Wie nog meer?

Maar wel in 1 keer 100.000 punten... Dus met 1 drift.

Kitesjonnie
12 juni 2010, 18:47
Ooooh, dan heb ik m niet. Haha. Zal ook eens een drift track gaan bouwen :-). Zal vanavond ook even van iedereen iets downloaden.

Wouter36
13 juni 2010, 18:20
Je hebt genoeg tracks voor die trophy, zoek maar gewoon op trophy, maar een paar daarvan zijn net iets te kort, ik had er 3 gedownload, 2 daarvan waren alleen maar bochten maar kwam maar tot 90 000 die 3de was een goed rondje (een rondje maar) en daar haalde ik em :)

Muppet-NL
14 juni 2010, 08:38
soms is het ook de kunst om over die boost vlakken te driften dat geeft meer punten als je drift

Wknight555
14 juni 2010, 08:40
Echt vet, heb MNR tijd niet gespeeld, en ik checkte mijn downloads en volgens mij is die trophy dat mensen 10x jouw dingen moeten downloaden al binnen :-).

Ik kan MNR pas spelen in de vakantie, tot nu blijft het MW2.

Lafelt
8 juli 2010, 11:38
Hey ik heb ook MNR , ben pas begonnen met spelen, en zit nu al vast, nouja niet echt vast, ik kan wel verder, maar wil het niet xD
Ik moet 4000 vliegtijdpunten halen :S
Geen idee hoe ik dat moet doen, iemand tips?

Sjoerd
8 juli 2010, 11:43
Youtube: daar staan filmpjes over hoe je dat moet doen. Uiteindelijk komt 't erop neer dat je een level kan downloaden met een enorme jump. Heel makkelijk, dus.

kingduckie13
8 juli 2010, 11:44
als je een link post is makelijker :P

Kitesjonnie
8 juli 2010, 11:46
Moet helaas weer opnieuw beginnen met mn trophies voor MNR of in ieder geval alle tracks weer halen... Ach zo moeilijk was het ook niet. Zal ook meteen naar die vliegpunten etc kijken.

Lafelt
8 juli 2010, 11:49
Youtube: daar staan filmpjes over hoe je dat moet doen. Uiteindelijk komt 't erop neer dat je een level kan downloaden met een enorme jump. Heel makkelijk, dus.

Ja maar ik moet het in een race zelf doen, om iemand te verslaan en een uitdaging te unlocken, ik heb alle 2 de challenges gehaald buiten als eerste finishen en 4000 vliegpunten halen en blijkbaar wordt je dan niet uitgedaagd -_-
Dus level downloaden heeft weinig zin...

Muppet-NL
8 juli 2010, 19:49
Hey ik heb ook MNR , ben pas begonnen met spelen, en zit nu al vast, nouja niet echt vast, ik kan wel verder, maar wil het niet xD
Ik moet 4000 vliegtijdpunten halen :S
Geen idee hoe ik dat moet doen, iemand tips?

der zijn drie schansen in dat level op een boot 1 voor de finisch en nog eentje in de bocht je moet op die drie vliegpunten halen dan telt ie ze op en voila het is gehaald . heb hier ook vast gezeten .. je moet op alledrie de schansen doen 2x dezelfde kan niet

ArrowJ
15 juli 2010, 19:46
Is deze game beetje aan te raden? En is de multiplayer ook leuk?

Muppet-NL
16 juli 2010, 07:39
lees dit topic eens door zou ik zeggen .. dan heb je snel genoeg antw op je vraag ..

ik zou zeggen ja en ja

Trellgoth
16 juli 2010, 08:50
Op ps3t.org gelezen dat er een patch / update aan zit te komen voor Career mode. Dat deze een optie krijgt voor "casual dificulty".
Ik ben voorstander wel!
Onlangs de game weer even opgepakt en wel plezier mee gehad weer. Maar Career is echt te lastig soms. En wil toch wel graag alle items unlocken, wat nu praktisch (voor mij) onmogelijk is.

Kitesjonnie
16 juli 2010, 09:25
Ik moet nu helemaal opnieuwe beginnen met mn career, maar alles halen valt toch wel mee? Soms moet je het level/race eindeloos overnieuw doen om bepaalde challanges te halen, maar het heeft ook wel iets dat alles niet heel makkelijk te halen is.

Trellgoth
16 juli 2010, 09:54
Ik moet nu helemaal opnieuwe beginnen met mn career, maar alles halen valt toch wel mee? Soms moet je het level/race eindeloos overnieuw doen om bepaalde challanges te halen, maar het heeft ook wel iets dat alles niet heel makkelijk te halen is.

True. Maar Ik kan vrij snel gefrustreerd (aggresief) worden als ik een race keer op keer op keer overnieuw moet doen.... omdat ik de gehele race eerste lig, en in de laatste bocht geraakt wordt en vervolgens 11e lig...
Nee... geef mij die Casual mode maar.

Berry
25 juli 2010, 19:22
Heeft er iemand tips hoe je nog sneller kan worden in de online "snelle ronde" races?

De dag winnaars zijn altijd bij de vliegende start veel sneller weg.
Hoe kan dit, ik zet de instellingen voor mijn kart juist op "snelheid" voor de snelle rondes.
En zelfs als ik dan de ronde helemaal foutloos rij, en overal de kortste routes neem, ben ik nog gemiddeld 10 sec langzamer dan de dag winaar.

ingridsb
29 juli 2010, 00:02
Modnation racers staat ook op mijn verlanglijstje!
Het lijkt me echt een geweldige game.
Maar zijn de trophies beetje te doen?

Berry
29 juli 2010, 16:38
tot aan de 40 á 50 % van de trophy's is goed te doen.
daarna word het wel wat lastiger.

Stoef
3 augustus 2010, 19:02
ik heb een vraag.
bij de aller eerste race moet je 30000 drift punten halen om spulletjes te unlocken ik haal de punten maar ik krijg geen punten hoe zit dat?

Kitesjonnie
4 augustus 2010, 07:52
Je moet idd die punten halen, maar daarnaast ook als eerste eindigen.

Trellgoth
4 augustus 2010, 13:34
Er komt vandaag een massive update aan voor ModNation Racers:

Huge ModNation Racers Update Going Live Tomorrow
Written Tuesday, August 03, 2010 by Richard Walker

United Front Games - those clever people behind ModNation Racers - is releasing a hefty update for the game tomorrow, bringing with it a host of improvements and extras.

As well as rudimentary fixes for load time issues and online access and stability, patch 1.02 will also add an easier 'casual' difficulty mode, new challenges and more.

Here is the entire list of features for the update, which goes live tomorrow (that's Wednesday 4th August) at 2am (Pacific Time):

Load Time Improvements
While there are still loads, you will see decreases in load times throughout the game.

New “Casual” Difficulty Mode
We’ve added a “casual” difficulty setting in the options screen.

Challenge friends in XP Series
We’ve added the ability to invite your friends to XP Races & Series.

No more “Hot Lap” Cheaters
We fixed a bug that allowed players to cut the track and post unbeatable times in Hot Lap.

Get into Online Races Quicker
Along with improved load times, we’ve removed the online game room from the ModSpot so you can get into the race faster.

Improved Server Stability
We’ve addressed issues to improve intermittent disconnects that players were experiencing.

Three Challenges now more attainable
We wanted to provide you challenges, but didn’t want to sacrifice fun. We found 3 challenges that proved extremely difficult and changed the conditions to complete them. This includes:

•Devastator takedown on Wild Run
•Devastator takedown on Modobahn
•Sideswipe 3 opponents on the cliff side on Fracture

The Tin Bucket Unlocked!
Finally this is an item is unlocked and available to everyone by default.

Collector Card Improvement
Now see all player creations in their entirety.

"Improvements to ModNation Racers don’t stop here, we are still constantly listening to the community and are committed to making ModNation Racers one of the most enjoyable experiences you’ll have on your PS3," writes SCEA Community Manager, Ramone Russell on the PlayStation Blog.
Bron: ps3t.org (http://www.ps3trophies.org/news/news-1459-Huge-ModNation-Racers-Update-Going-Live-Tomorrow.html)

Kitesjonnie
4 augustus 2010, 14:15
Nice! Zal het spel er weer eens inklappen. Heb er wel weer zin in gekregen.

Stoef
4 augustus 2010, 14:22
staat je mod altijd bij topkart of niet?
Want die van mij staat op 1 xD
net as mij poppetje?

tijnbanaan
17 augustus 2010, 19:54
waarschijnlijk ben je dan niet online,dan zie je je eigengemaakte karts staan
of je hebt natuurlijk een hele goede gemaakt 8D

Ricotjuhh88
18 augustus 2010, 15:36
Wat een verschrikkelijke laadtijden.....

heb hem even geleend van een maatje van me, maar damn wat duurt het laden lang!

mieske
18 augustus 2010, 15:38
Wat een verschrikkelijke laadtijden.....

heb hem even geleend van een maatje van me, maar damn wat duurt het laden lang!

ik heb hem niet meer gespeeld maar dacht dat dit toch verholpen was?

ik wou hem nog wel gaan spelen deze week.:notrust:

Ricotjuhh88
18 augustus 2010, 15:39
Ik heb hem geupdate naar versie 1.3, kan me niet voorstellen dat het nog erger was lol! :-)

Speakr
18 augustus 2010, 15:46
Ik kan opeens nog maar 12 dingen uploaden. :\ Vond dertig al weinig, maar nu krijg ik bij de dertiende al een foutmelding. :P

mieske
18 augustus 2010, 15:46
Ik heb hem geupdate naar versie 1.3, kan me niet voorstellen dat het nog erger was lol! :-)

ik moet hem nog update,ja je kon wel op je gemak naar de wc ja en wat te drinken pakken :P

Maulerr
21 augustus 2010, 09:37
Ik heb het er helemaal mee gehad. Ik dacht echt dat het een leuk alternatief zou zijn voor LittleBigPlanet, maar nee hoor. Ik speel liever LittleBigPlanet ondanks dat ik die al platina heb. Gare laadtijden.

MNR is best leuk hoor, maar die verzamel drang en verrotte laadtijden vind ik echt prut. Ik kap er mee met deze game.

harriekie
21 augustus 2010, 12:26
Ik heb het er helemaal mee gehad. Ik dacht echt dat het een leuk alternatief zou zijn voor LittleBigPlanet, maar nee hoor. Ik speel liever LittleBigPlanet ondanks dat ik die al platina heb. Gare laadtijden.

MNR is best leuk hoor, maar die verzamel drang en verrotte laadtijden vind ik echt prut. Ik kap er mee met deze game.

is het zo erg?

Ik wou hem namelijk nog even proberen :-/

Stoef
21 augustus 2010, 12:48
Ik heb hier ook niet hetzelfde gevoel als bij little big planet. Bij LBP wilde ik alles graag verzamelen en coole levels maken maar dat heb ik niet bij MNR. :-)

Speakr
21 augustus 2010, 13:51
Valt bij mij wel mee, heb niet zo'n moeite met de laadtijden. Zodra ik de 500k XP heb ga ik er dan ook eens goed van genieten.

Maulerr
21 augustus 2010, 14:20
is het zo erg?

Ik wou hem namelijk nog even proberen :-/

Begrijp me niet verkeerd, het is geen slechte game. Ik wil gewoon LBP2, en ik dacht MNR die honger kon stillen... Niet dus. Daar komt bij dat ik mijn games graag platina heb... En daar heb ik bij MNR geen zin meer in.

gillis-s
7 september 2010, 21:05
Is de game het geld waard?

kevbrouwer1990
2 november 2010, 23:57
De zogenaamde DLC van afgelopen woensdag is nog steeds niet online wel?

Berry
7 november 2010, 10:32
nee.
alleen voor de us store was die gratis blijkbaar.

smaiden
17 mei 2011, 22:20
is er iemand die deze game nog speelt? Ik heb hem net sinds vandaag gekregen, en tot nu toe een erg vermakelijke game! Heb net 2 of 3 racejes gedaan :P