PDA

Volledige versie bekijken : De gang van prijsvragen...

vgamer
21 maart 2010, 20:46
Hoi allemaal,

ik ben vrij nieuw hier dus ik vroeg me af hoe het hier precies gaat op dit forum. Waarschijnlijk zijn de prijsvraag threads jullie niet ontgaan en ik vroeg me daarom ook af wat de bedoeling was. Ik doel dan op die prijsvragen waarbij staat 'reageer in deze topic'. (zie bf bc2 thread als voorbeeld) Hoe bepalen ze een winnaar? Nemen ze gewoon een random nummer en is diegene dan de winnaar? Of kijken ze welke gebruikers er allemaal gereageerd hebben en heeft iedereen gelijke kansen?

In ieder geval ben ik erg benieuwd. Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Maulerr
21 maart 2010, 20:48
Volgens mij is het random... maar het schijnt dat als je een meisje bent je een streepje voor hebt ;-)

vgamer
21 maart 2010, 20:52
Bedoel je dus dat het loont om die thread vol te spammen? Zou je dan meer kans maken dan iemand die zich aan de regels houdt en 1 reply aanmaakt? :S

hoppermania
21 maart 2010, 20:59
De Battelfield prijsvraag is iets anders dan normaal omdat deze prijsvraag van iemand anders afkomt. Via random.org trekken we een paar nummertjes. Als we 3 winnaars hebben dan kijk ik of 1 van deze personen actief is geweest afgelopen week (duur vd prijsvraag), heeft ie nuttig gepost (geen spam), was ie aardig voor de mede bezoekers..

Maar misschien hou ik de game zelf wel ;)

Sportfan18
21 maart 2010, 21:07
en, hoeveel games heb je al 'zelf' gehouden? :P

hoppermania
21 maart 2010, 21:08
Veels te weinig ;)

Sportfan18
21 maart 2010, 21:10
maar niet nu hè ;) iedereen wilt BC2 te graag :D en ik ook!

Maulerr
21 maart 2010, 21:11
Maar even serieus...

Over de uitslag kan niet worden gecorrespondeerd. Deze gaat op slot.