PDA

Volledige versie bekijken : Prijsvraag 12: Win 2x The Eye Of Judgement Legends

Maulerr
1 april 2010, 07:50
We weten het, vandaag is het 1 april. Maar wat onze prijsvragen betreft zijn we bloedserieus. We zijn nog niet door onze prijzen 15-daagse heen. Nog steeds liggen er hier flink wat prijzen te wachten. In samenwerking met Sony geven we twee exemplaren weg van The Eye Of Judgement: Legends voor de PSP™ op UMD.

Eerder werd The Eye Of Judgement uitgegeven voor de PS3™. De game werd goed ontvangen, zeker onder cardgame-spelers. Maar helaas verloor de game haar glans. De verplichte kaarten die moesten worden aangeschaft waren kennelijk toch een doodsteek voor de game die uit de stal van Wizards Of The Coast kwam, o.a. verantwoordelijk de cardgame Magic: The Gathering.

http://ps3clan.nl/wp-content/uploads/2010/04/ScreenShot010.jpg

Sony probeert het opnieuw en wil er nieuw leven in blazen, maar dan voor de PSP™. Wij vinden het een goede zet. Titels als Pokémon, Bakugan, Yu-Gi-Oh, en andere soortgelijke titels vinden hun weg naar de handheld. The Eye Of Judgement is een tactische en ook vermakelijke cardgame. Een grote pluspunt in deze versie is het feit dat er geen fysieke kaarten meer nodig zijn. Het heeft een singleplayer modus, maar je kunt tevens met de verzamelde kaarten een eigen deck in elkaar zetten en andere spelers uitdagen.

Liefhebbers van het genre zullen genieten van The Eye Of Judgement: Legends. Ondergetekende in ieder geval wel, want die heeft de PS3™-versie helemaal grijs gespeeld en zelfs de begeerde platinum Trophy ervan binnen gehaald.

Wat moet je doen?

Helemaal niets. Nee, dat is niet waar. We willen dat je hieronder aangeeft wie deze game volgens jou zou moeten winnen. In het bijbehorende nieuwsbericht (klik!) (http://ps3clan.nl/2010/04/prijsvraag-12-win-2x-the-eye-of-judgement-legends/) moet je een comment achterlaten.

stooge
1 april 2010, 09:49
wie o wie verdient deze prijs?

denk, denk...eureka! iedereen op dit forum, maar hoop toch dat ik hem zelf win

als ik dan toch iemand moet nomineren: marlies16

Stoef
1 april 2010, 10:30
natuurlijk verdiend dg hem
mijn grote/kleine singstar vriend :-P
waarom hij: hij is altijd actief op het forum, kan je goed mee praten en helpt je altijd.

Muppet-NL
1 april 2010, 10:46
iemand die de game erg graag wil hebben lijkt mij

waarvan ikzelf er 1 bent

Felis_Rufus
1 april 2010, 12:52
Ik ben voor Stoef omdat we zo'n voorspoedige en snelle ruil hadden laatst!

ingridsb
1 april 2010, 12:57
Ik ben ook voor stoef, want hij komt ook uit Zeeuws-Vlaanderen =D

Lijkt me eigenlijk best wel een toffe game, maar m'n psp is game loos tegenwoordg :( [Hint Hint xD]

Wknight555
1 april 2010, 12:59
Ja ik denk de mensen die het spel graag willen, waaronder ik ook hehe.
Maar ja de mensen die dit spel willen of de mensen die nog nooit hier iets gewonnen hebben (Waaronder ik ook) XD.

ripley
1 april 2010, 13:55
wie oh wie zou hem moeten winnen ?
gewoon iedereen die hem echt graag wil hebben :)
waaronder ikkes kan ik weer is leuk op mijn psp spelen

twisted
1 april 2010, 14:10
Ik nomineer ook Stoef voor de PSP versie van Eye of Judgement.

Ricotjuhh88
1 april 2010, 14:47
Ik hoef hem niet, maar omdat iedereen zo'n grote fan van stoef is gun ik het hem ook wel! :-)

kapitz
1 april 2010, 14:54
Iemand die nog geen PSP heeft maar er wel een wil aanschaffen en omdat
- het een leuke motievatie is om je goede voornemen in daden om te zetten.
- je dan een prima excuus hebt om de PSP aan te moeten schaffen.
- je geen extra financiële aderlating hoeft te doen, je krijgt het eerste spel!
- je PS3 z'n kleine broertje al zo lang mist.
juist, iemand als ik. Voor het gemak nomineer ik me zelf voor deze prijs.
(bovendien kan ik dan zeggen gamen voor mij niet alleen bestaat uit "dom" schieten)

Bardfielt
1 april 2010, 16:02
Ik vind dat de liefhebber hem moet hebben! :D
Of wat al is gezegd iemand die een PSP binnenkort wilt gaan aanschaffen

twisted
1 april 2010, 16:20
Goed idee trouwens, zo'n prijsvraag :D

Kelloggs87
1 april 2010, 17:17
Dit vind ik moeilijk, ik gun het een heleboel mensen. Eigenlijk vind ik dat iedereen die interesse heeft in dit spel hem eigenlijk wel verdiend. ;)

FCBier_NL
1 april 2010, 18:10
Ik heb geen PSP, maar ik gun de game aan.....doet Tuureluur ook mee?

Ninto
1 april 2010, 18:26
Simon mag hem wel hebben. Als die een PSP heeft.

zombieater
1 april 2010, 18:31
Ik vind dat ikzelf hem het meest verdien. at klinkt egoistisch, maar ik ben zo zielig omdat ik die prijsvraag van de GoW-T-shirts niet kan oplossen, en daarom verdien ik dit als troost :) Als ik die prijsvraag wel opgelost krijg verdient iemand anders hem die aar vast zit ;)

0wnAgeTom
2 april 2010, 10:35
ik vind dat smaiden hem moet winnen :p kan ik ook bij hem kijken/lenen! :p

gazhims3lv
2 april 2010, 11:51
Diegene die de game mij toestuurd verdient m

Elf-1
2 april 2010, 15:11
Ik vind dat Ginum hem verdiend, na mn afslachting tegen hem in het FIFA toernooi is dat het minste dat ik kan doen :P

alfaromeogtv6
2 april 2010, 19:37
Ik ga niet liegen natuurlijk heb ik het liever voor mezelf want kom op GRATIS!!!! maar ik vind toch wel degene die van Eye of Judgement houden het toch ook wel verdienen. ( maar het liefst voor mezelf haha )

Mythanics2.0
4 april 2010, 13:12
Iedereen mag hem van me winnen ondanks dat ik hem graag in mijn bezit zou willen hebben, maar ik zou een actieve member kiezen zoals die stoef gast, want hem lijkt behoorlijk actief te zijn geweest in mijn afwezigheid.

dglavimans
5 april 2010, 12:35
Stoef natuurlijk waarom?
Hij is Stoef :p 1 van de meest aardige en actieve op het forum(hij op de 2e plaats he ik op de eerste je weet! XD)

rhoben
5 april 2010, 16:50
ik vind dat iemand moet winnen die dit spel echt al wil hebben maar geen geld heeft.
of gewoon iemand die hem leuk vind.

forsaken92
7 april 2010, 14:53
Een van die koters uit de yu-gi-oh serie zou hem moeten winnen :P hebben ze ook eens een echt kaartspel :).

aloallemaal
7 april 2010, 20:40
tja, de anderen op dit forum ken ik niet en ik weet dat ik het spel zelf wel verdien, dus ik

Maulerr
10 april 2010, 14:32
De winnaars zijn bekend.
http://ps3clan.nl/2010/04/uitslag-psp-prijsvraag-the-eye-of-judgement/