PDA

Volledige versie bekijken : De Knockout's: Uitslagentopic (DL = 26/4)

bacardiboy-dh
12 april 2010, 18:59
Hier kunnen jullie de uitslagen posten van jullie wedstrijd. Tournament ladder komt asap.

Uitslagen only Svp.

Ginum
14 april 2010, 16:46
Nicholas-Nip(hoffenheim)-Ginum(stuttgart) 5-4 ( na verleningen)

Goed gespeeld wel een klasse te hoog voor me goodluck verder:biggrin:

Reiverdemon
14 april 2010, 17:00
Reiverdemon 4-5 Moelie

Stond ik eindelijk is een keer voor, kopt C.Cole de bal tussen 3 verdedigers onderkant lat erin... Nou toen was het geloof weer weg en dus ook de overwinning.

GG Moelie.

Ries1976
14 april 2010, 17:32
Davirus_NL - Ries1976
----------------------------
Dortmund - Celtic: 1 - 5

Nicholas-Nip
14 april 2010, 17:34
5-4 ik tegen ginum was leuke wedstrijd zat alleen niet in mijn spel

Moelie
14 april 2010, 17:36
Moelie 5-4 Hellbiggetje

patje
15 april 2010, 01:10
Zo ook mijn wedstrijd gespeeld:

patje-fr(Sampdoria)-Reddo(Fenerbache) 4-0
45min Cassano 1-0
65min Pazzini 2-0
67min Pazzini 3-0
73min Cassano 4-0
84min Ziegler rood

Heb je een goede wedstrijd gespeeld? Hieronder vind je het Scoutverslag van je laatste 1-tegen-1 wedstrijd voor het klassement:

Sampdoria patje-fr
Skill-niveau: 26
4

Fenerbahçe SK Reddo-s
Skill-niveau: 15
0

Overzicht klassementspunten Uit Thuis
Team Fenerbahçe SK Sampdoria
Wedstrijdprestaties 13 1
Teambeoordelingen 0 0
Totaal punten 1872 3880
Huidig skill-niveau 15 26
Klassementspunten tot volgend niveau 128 120
Wedstrijdstatistieken Uit Thuis
Team Fenerbahçe SK Sampdoria
Uitslag 0 4
Schoten op doel 3 10
Schoten 5 12
Balbezit 47 53
% passes 79 84
% tackles 62 66
Kaarten 0 2
Overtredingen 2 5
Hoekschoppen 1 3

Bedankt voor het spelen van FIFA 10 en succes bij je volgende wedstrijd!

Erg geflatterd, maar nadat je wat aanvallender moest liep ik er zo doorheen, goed gespeeld.

Elf-1
18 april 2010, 11:22
FIFAOWNAGE10 (Elf-1 met Olympiacos)-R-zinho(El commandante met Udinese): 2-0

Goed gespeeld, ik miste veel teveel en hij werd alleen gevaarlijk via afstandsschoten, ik miste 4 1op1 kansen (helemaal weg was ik), maar gelukkig scoorde ik de 5e en 6e wel snel achter elkaar, toen was het gespeeld. Ik heb Di Natale precies zo laten spelen zoals ik wilde totaal geen gevaar van die geweldige speler die 86 is! En had verwacht dat hij met eigen opstelling en tactiek enzo zou komen zoals hij had aangekondigd maar niets bleek minder waar hij speelde gewoom met standaard tactics! Zonde want Udinese is op papier veel beter, had voor deze match al aantal wedstrijden tegen udinese gespeeld en had het tegen andere mensen met eigen opstelling veel lastiger dan tegen R-zinho.

Nou ja ik ben door en ik moet volgens mij tegen Moelie met West ham, ik heb een hekel aan Carlton Cole. Hopelijk kan ik die net zo onder druk zetten als Di Natale!

Nicholas-Nip
18 april 2010, 11:31
Kan je niet lezen? Uitslagen only.

El Comandante
18 april 2010, 11:44
enige wat ik als excuus kan geven is...

bij balbezit van mijn verdedigers op jouw helft (nog 10 meter over de lijn) kwam ik niemand van jouw tegen...

Logisch dat Di Natale er niet aan te pas kwam... stond met 7 man achterin!

Je doet niet goed je huiswerk!!!! Udinesse speelt als ik goed heb, 4-3-3... ik speelde 4312
Maar ja, hoop dat je er blij mee bent... de overwinning! Je hebt er zoveel tijd ingestoken zo te zien
(speciaal wedstrijden voor spelen etc)
Zo goed ben ik niet hoor!!! Volgens mij zie je mij voor de verkeerde aan... Sta niet 1ste in ''online klassement'' (kom daar niet eens voor in de top 1.000) ;)

owh ja... je scoorde 83ste minuut en 87ste
je mistte beste kansen maar die 1ste stond je tussen 2man tegen je speler aan en kon je zo doorheen lopen (drukte x, maar deden nix)

Elf-1
18 april 2010, 12:16

El Comandante
18 april 2010, 12:25

Nicholas-Nip
18 april 2010, 12:26

dglavimans
18 april 2010, 12:53

Elf-1
18 april 2010, 12:59

Moelie
18 april 2010, 13:21

El Comandante
18 april 2010, 14:50

Elf-1
18 april 2010, 15:24

Resureyu
18 april 2010, 16:40
Hier kunnen jullie de uitslagen posten van jullie wedstrijd. Tournament ladder komt asap.

Uitslagen only Svp.

Jongens... kunnen jullie lezen of hoe zit dat?

Uitslagen only en geen gezeik of wat dan ook.....maakt mij niet uit wie er begon...gewoon voetballen ;-)

Nicholas-Nip
18 april 2010, 18:57

Dinho87
19 april 2010, 15:44
Poert - Dinho87 4-2

Leuke wedstrijd waarin ik al na 3 minuten op voorsprong kwam en dacht het makkelijk te krijgen. Helaas bleek poert toch wel goed te zijn:P Kansen op en neer de eerste helft en het werd uiteindelijk 1-1 met rust (had ook 4-4 kunnen zijn). Tweede helft werd het al snel 2-1 voor poert en ik miste nog 2 grote kansen op 2-2. Toen maakte hij ook nog de 3-1 rond de 80e minuut. Ik kwam nog terug tot 3-2 maar in de aanval van hem daarna was het 4-2 en afgelopen voor mij. Terechte overwinning overigens voor hem want hij had op zijn minst net zoveel kansen maar was duidelijk scherper voor het doel.

Succes verder.

Nicholas-Nip
21 april 2010, 17:26
Celtic-Hoffenheim 3-2

nou ik kan 1 ding zeggen onverdiend 90 min valt de 3-2 maar omdat mijn controller raar deed en dit is echt geen smoes vielen mijn doelpunten niet fifa word weer eens bedankt ries s6 verder maar om zo te verliezen vind ik zuur met ries zijn kwaliteiten is niks mis hoor maar ik weet gewoon zeker dat als mijn controller normaal had gedaan ik had gewonnen

Ries1976
21 april 2010, 17:30
No excuses ;-P Op naar de halve finale !!!!!!

haagse070
21 april 2010, 17:41
Haagse070 : Schalke04 0 - 3 napels : Rstorm

De wedstrijd begon heel vreemd eerst een kans voor kuranyi direct erna een afgekeurde goal van rstorm omdat hij in zijn sliding waarmee hij scoorde mijn speler getackled zou hebben. Beetje geluk voor mij dus daarna met fratsen en kunsten overeind gebleven en vervolgens kwam ik er een paar keer uit tot vlak voor het goal tot schoten kwam het zelden ik was niet scherp. Aan de andere kant begon rstorm steeds scherper te worden dat resulteerde in een snelle 1 en 2 0 waarop ik alles of niets moest spelen in de tegenstoot werd het 3-0 einde wedstrijd.

toch vond ik rstorm niet zo sterk ik denk dat hij beter moet spelen wil hij het toernooi winnen maar dat weet hij zelf ook wel denk.

bacardiboy-dh
21 april 2010, 17:53
Kwartfinales kunnen vnaaf morgen gespeeld worden!

Nicholas-Nip
21 april 2010, 20:26
dus alles is ongeldig ?

bacardiboy-dh
21 april 2010, 20:35
Aangezien jij en ries blijkbaar de komende dagen niet kunnen spelen en niet konden wachten kan die wel blijven staan lijkt mij. Zou een beetje snijden in eigen vingers zijn als we dat goede ongeduld zouden bestraffen (ookal ben jij nu zo sneaky door niks te zeggen omdat je verloren hebt :P).

Nicholas-Nip
21 april 2010, 20:52
ik kan morgen hoor :P

rstorm93
21 april 2010, 20:54
Haagse070 : Schalke04 0 - 3 napels : Rstorm

De wedstrijd begon heel vreemd eerst een kans voor kuranyi direct erna een afgekeurde goal van rstorm omdat hij in zijn sliding waarmee hij scoorde mijn speler getackled zou hebben. Beetje geluk voor mij dus daarna met fratsen en kunsten overeind gebleven en vervolgens kwam ik er een paar keer uit tot vlak voor het goal tot schoten kwam het zelden ik was niet scherp. Aan de andere kant begon rstorm steeds scherper te worden dat resulteerde in een snelle 1 en 2 0 waarop ik alles of niets moest spelen in de tegenstoot werd het 3-0 einde wedstrijd.

toch vond ik rstorm niet zo sterk ik denk dat hij beter moet spelen wil hij het toernooi winnen maar dat weet hij zelf ook wel denk.

deze uitslag klopt, speelde indd niet zo sterk.

Sjoerd
22 april 2010, 13:27
Lucky Ajax haalt de volgende ronde!
Ajax 4-3 Sampdoria

Verslag komt zometeen in het afspreektopic/kantine!

patje
22 april 2010, 15:14
Lucky Ajax haalt de volgende ronde!
Ajax 4-3 Sampdoria

Verslag komt zometeen in het afspreektopic/kantine!

Haha, lucky Ajax;)

De uitslag klopt: Ajax 4-3 Sampdoria na verlenning

Ik begon de wedstrijd heel goed en kwam na 3minuten al op 0-1, dacht dat het erg simpel ging worden en creerde veel kansen aan het begon, waardoor het eigenlijk al 0-3 had moeten staan, onder andere door een schot op de paal. Maar de 2de goal bleef uit en dus viel hij aan de andere kant. Daarna wat meer druk van hem maar we scoorde allebei niet. In de 2de helft (dacht ik) maak ik na wat meer druk van mij 2-1. Waarna hij rond de 70-75ste minuut zijn opstelling veranderd en wat aanvallender gaat spelen (denk ik) dus kon ik counteren naar 1-3, waarna ik dacht dat het gelopen was. Maar direct na de aftrap scoort hij weer 2-3, waardoor het weer open ligt. Uiteindelijk ook nog in 88ste minuut 3-3 (lucky Ajax), door slecht verdedigen van mij. Dus verlenning, waarin hij al gauw op 4-3 kwam en ik dus alleen of niets moet. Dit leidde tot een aantal grote kansen, waaronder een bal op de paal en een 1op1 situati met die keeper die ik normaal zou maken maar verder kwam ik niet goed door de verdediging waar het druk was (is logisch). Op het einde lukte met het ook niet meer om een kansen te creeren en de 4-4 te maken.

Alles bij alles had ik het aan het begin moeten afmaken en dan valt de 2de niet en valt hij bij hem. Was erg lastig te spelen tegen zo'n verdedigend team (wat logisch is met Ajax) maar toen hij alles of niets ging werd het voor mij lastig om te verdedigen. HEt is dan zuur dat het in de 88ste minuut 3-3 wordt (Lucky Ajax).

Maar zeker knap om met Ajax zo ver te komen, goede tacktiek.

Succes nog verder, maar hopelijk wint geen Ajaxied en dan vooral niet het team Ajax.

Elf-1
24 april 2010, 18:12
FIFAOWNAGE10(Olympiacos)-MoelieNL(West Ham) 5-1

Tja nogal zakelijke overwinning :P Kwam zeer vroeg op 1-0 binnen 2e min volgens mij en dacht daarna al gewonnen te hebben, dat bleek niet zo te zijn was achterin aant kloten en na een mislukt trucje dat de verdediger niet kon speelde Moelie het goed uit en zo stond het 1-1.
Daarna ontpopte de wedstrijd zich meer tot een kwartfinale wedstrijd met kansen over en weer, ik scoorde uiteindelijk vlak voor rust de 2-1 en liep na rust verder uit tot uiteindelijk 5-1 in de 88e min toen verbinding verbrak en moelie off ging daarna. 5-1 was zeker niet verdiend alleen verpestte hij het zelf door achterin te gaan tikken en corners weg te geven etc. na de 3-1. Ik ben in ieder geval wel door naar de halve finale(!)en moet volgens mij tegen rstorm met Napels!

Moelie
24 april 2010, 20:15
FIFAOWNAGE10(Olympiacos)-MoelieNL(West Ham) 5-1

Tja nogal zakelijke overwinning :P Kwam zeer vroeg op 1-0 binnen 2e min volgens mij en dacht daarna al gewonnen te hebben, dat bleek niet zo te zijn was achterin aant kloten en na een mislukt trucje dat de verdediger niet kon speelde Moelie het goed uit en zo stond het 1-1.
Daarna ontpopte de wedstrijd zich meer tot een kwartfinale wedstrijd met kansen over en weer, ik scoorde uiteindelijk vlak voor rust de 2-1 en liep na rust verder uit tot uiteindelijk 5-1 in de 88e min toen verbinding verbrak en moelie off ging daarna. 5-1 was zeker niet verdiend alleen verpestte hij het zelf door achterin te gaan tikken en corners weg te geven etc. na de 3-1. Ik ben in ieder geval wel door naar de halve finale(!)en moet volgens mij tegen rstorm met Napels!

Tja echt klote... speelde goed tot de 2-1 die uit het niets viel, en tuurlijk komt mijn keeper uit wanneer ik het niet wil.. en doet die het weer bij de 3-1.. ja daarna had ik het al opgegeven want kwam er toch niet doorheen, wel erg verdedigend gespeeld..
Oja en werd opgebeld dat ik moest werken wat ik vergeten was.. dus daarom ging ik off.

rstorm93
26 april 2010, 23:19
Fulham( SparC- ) 1 - 6 Rstorm93

Haastige wedstrijd, wel verdiend gewonnen.

GG

bacardiboy-dh
27 april 2010, 16:50
De Kwartfinales zijn allemaal gespeeld. Jullie kunnen de halve finales gaan spelen!

Storm - Elf

Ries - Poert

Deadline = 30/4 23:59

Ries1976
28 april 2010, 23:37
Poert - Ries: 4-2

eerste wedstrijd in de haast weggedrukt bij verlengen omdat ik zn berichtje aan 't lezen was, nieuwe wedstrijd eerste 30 minuten gespeeld, althans tot 18 minuten toen was mijn controller leeg en maakte ie al redelijk snel 2 doelpunten, suc6 in de finale !

Sjoerd
28 april 2010, 23:43
Poert - Ries: 4-2

eerste wedstrijd in de haast weggedrukt bij verlengen omdat ik zn berichtje aan 't lezen was, nieuwe wedstrijd eerste 30 minuten gespeeld, althans tot 18 minuten toen was mijn controller leeg en maakte ie al redelijk snel 2 doelpunten, suc6 in de finale !

Ajax haalt de finale! Uitslag klopt. Ik zal wel in het afspreektopic een verslagje typen!

rstorm93
29 april 2010, 18:00
Olympiacos ( Elf ) 2 - 3 Napoli ( Rstorm93 )

Ik begon erg slecht aan de wedstrijd, elf kwam al snel op 1-0 voorsprong door een lobje:P
Elf zijn eerste helft was goed, en mijn 2de helft was wel oke, goed gespeeld elf.

Zaterdag finale poert?

El Comandante
29 april 2010, 18:02
joepie!!!! storm door ;) gerechtigheid...

bacardiboy-dh
29 april 2010, 18:35
Spannend!! Gratz storm. Ik gunde het elf wel meer aangezien storm me eruit geknikkerd had maar sinds ik weet dat ook hij voor de jeauden is, mag storm van mij nu het toernooi winnen. Dan is het toch nog ten koste van de winnaar (zijn 2de winst op ps3clan als ik het goed heb!) en niet ajax!

El Comandante
29 april 2010, 18:41
spoor jij wel, baco...
lol

bacardiboy-dh
29 april 2010, 18:46
Als ik een andere mening toebedeeld heb dan de jouwe en de meesten betekent het niet dat ik niet spoor :)

Nu weer ontopic houden. Over de wedstrijd en het verloop van het toernooi.

rstorm93
29 april 2010, 18:49
Ik startte inderdaad erg stroef, speelde daarna beter maar deze wedstrijd was weer slecht..
tis wel stil valt me op lol

dglavimans
29 april 2010, 18:52
lekker storm(pje) :biggrin:

ben jij dan amersfoortse trots ? ;-)
maar gefeli!

El Comandante
29 april 2010, 18:56
Storm vs Poert... mooie affiche ;)

beiden eigen speelstijl, benieuwd wie er met de titel vandoor gaat!!!

Elf-1
30 april 2010, 15:49
Ja zeker mooi affiche, tja wat kan ik over de wedstrijd zegen, ik heb op zn barcelona's verloren, hij speelde (net als inter tegen barca in CL) met veel mensen achter de bal, ik had deze wedstrijd te weinig creativiteit op middenveld om daardoor heen te breken en mn defence was snel gebroken met spelers als lavezzi en quagliarella.

Dus Poert bereid je maar voor op 5-3-2 opstelling. Maar zoals Guardiola al zei, iedereen mag zelf weten hoe die speelt, maar hij (en ik ook) vond het wel jammer dat het geen echte wedstrijd kon worden. Verder had ik net als Barca ook nog pech met bal op paal en open kans op keeper (barca had pech met (onterecht) afgekeurde goal).

Nou hopen dat Poert wint ipv Rstorm met, zoals ik het zelf altijd noem, tikkeltje anti-voetbal.

beuk_nl
30 april 2010, 16:23
Ja zeker mooi affiche, tja wat kan ik over de wedstrijd zegen, ik heb op zn barcelona's verloren, hij speelde (net als inter tegen barca in CL) met veel mensen achter de bal, ik had deze wedstrijd te weinig creativiteit op middenveld om daardoor heen te breken en mn defence was snel gebroken met spelers als lavezzi en quagliarella.

Op zijn barcelona's verliezen is dus in dit geval terecht verliezen, net als barcelona irl te weinig tempo in de aanval om een verdediging te kraken, dan ben je dus gewoon niet goed genoeg in fifa. Succes Storm

Elf-1
30 april 2010, 16:49
Klopt beuk was idd niet goed genoeg die dag ben ik helemaal met je eens. Maar waar dat goed genoeg in FIFA dan weer op slaat, je hebt me nooit zien spelen en heb nooit tegen je gespeeld dus houd je er lekker buiten, of speel lekker met je miserabele clubje Bluecity Allstars Noobs!

EDIT: Kunnen jullie wel allemaal een prof van 100% hebben maar jullie schieten nog geen deuk in een pakje boter.

El Comandante
30 april 2010, 17:05
lachwekkend ;)

beuk_nl
30 april 2010, 17:17
Klopt beuk was idd niet goed genoeg die dag ben ik helemaal met je eens. Maar waar dat goed genoeg in FIFA dan weer op slaat, je hebt me nooit zien spelen en heb nooit tegen je gespeeld dus houd je er lekker buiten, of speel lekker met je miserabele clubje Bluecity Allstars Noobs!

EDIT: Kunnen jullie wel allemaal een prof van 100% hebben maar jullie schieten nog geen deuk in een pakje boter.
IK heb je genoeg zien spelen, 2 potjes met je club gedaan en dat is genoeg om te zien dat je veel te veel met die bal loopt en te veel niet functionele trucjes wilt doen waardoor je een verdediging als storm niet kunt breken. Die jongen schijt 7 kleuren als die tegen mij speelt, want hij kan echt niet verdedigen , daarom heeft hij dat extra mannetje nodig. Kun je er wel allemaal bijzaken bijhalen maar als je echt goed bent win je "gewoon" van Storm.

dglavimans
30 april 2010, 21:33
jongens ;-)

Elf-1
1 mei 2010, 10:14
IK heb je genoeg zien spelen, 2 potjes met je club gedaan en dat is genoeg om te zien dat je veel te veel met die bal loopt en te veel niet functionele trucjes wilt doen waardoor je een verdediging als storm niet kunt breken. Die jongen schijt 7 kleuren als die tegen mij speelt, want hij kan echt niet verdedigen , daarom heeft hij dat extra mannetje nodig. Kun je er wel allemaal bijzaken bijhalen maar als je echt goed bent win je "gewoon" van Storm.

Beuk bij deze daag ik je uit om een x tegen mijn eigen club te spelen en niet tegen mijn met alle respect mindere ps3clan club, dan zal je wel anders praten nadat je door club die 250e van de wereld staat bent ingemaakt, bovendien mag je best even mijn stats bekijken bij Dutch Legendzz hoor, heb daar beste stats van iedereen dus ik teer niet op mijn kwaliteit van mn medespelers eerder andersom ;-)
Edit: zal wel ontopic blijven, vandaag wss Rstorm tegen Poert, succes Poert! :P

Craig
1 mei 2010, 11:44
Jeeeeeeeezus wat word hier opgeschept. ''250e van de wereld''. Als je zo goed was had je ook wel altijd van mij gewonnen en zat je nu wel in de finale dus ik weet niet wat je daarmee wilt bereiken? Van mij krijg je in ieder geval allerminst respect aangezien alle excuses (dacht ik?) e.d. ik nu wel zat ben. Ook gewoon andere opmerkingen. Tja, succes Poert en Storm in de finale!

nival
2 mei 2010, 11:02
De Grote Finale:

rstorm93
2 mei 2010, 12:21
Mensen die langer bij p3c zitten weten mijn spel en respecteren die, bijv lashro, helbig , ray etc. Als jij, elf, er moeite mee heb , heb je een probleem met jezelf, want als ik zo wil spelen dan doe ik dat. Speel ook vaak 4-3-3. Poert, vandaag ben ik online

SparC-
3 mei 2010, 08:57
Succes beide! Mooie finale zo met twee oud tegenstanders.

Ben benieuwd

dglavimans
3 mei 2010, 10:39
Mensen die langer bij p3c zitten weten mijn spel en respecteren die, bijv lashro, helbig , ray etc. Als jij, elf, er moeite mee heb , heb je een probleem met jezelf, want als ik zo wil spelen dan doe ik dat. Speel ook vaak 4-3-3. Poert, vandaag ben ik online

hey en ik dan :suspicious::wave::cheer2::-P

El Comandante
3 mei 2010, 10:52
benieuwd wie gaat winnen!!!

Storm mijn p3c vriend, gun ik het natuurlijk ;)

Maar moet zeggen dat ik poert ook een goeie jongen vind (sportief en respect voor zijn tegenstander) laatst 2x tegen gespeeld waren leuke gelijkwaardige potjes (zullen er nog velen volgen)
Stel poert zou winnen, dan gun ik het deze jongen ook heel erg!!!

Zou geen favoriet durven aanwijzen, beiden hebben hun eigen speelstijl en kunnen voorin dodelijk zijn!

Sjoerd
3 mei 2010, 18:10
Vanavond rond 8 uur zal de finale gespeeld worden!
Rstorm, moge de beste winnen en veel succes!

Sjoerd
3 mei 2010, 21:15
Ajax 1-4 Napoli
Rstorm gefeliciteerd! Verdiend gewonnen, hoewel je twee keer scoorde doordat je de bal gelukkig uit de kluts mee kreeg. Maar dat doet er niet toe want je was gewoon beter. Ik kon je snelle spelers niet bijhouden en ik kon zelf niet echt lekker voetballen. Ik dacht een goede vorm te hebben, maar met Ajax wilde niks lukken.

Gefeliciteerd!

rstorm93
3 mei 2010, 21:20
Ajax 1-4 Napoli
Rstorm gefeliciteerd! Verdiend gewonnen, hoewel je twee keer scoorde doordat je de bal gelukkig uit de kluts mee kreeg. Maar dat doet er niet toe want je was gewoon beter. Ik kon je snelle spelers niet bijhouden en ik kon zelf niet echt lekker voetballen. Ik dacht een goede vorm te hebben, maar met Ajax wilde niks lukken.

Gefeliciteerd!

Dankjewel, kreeg zeker 1 goal zeer gelukkig de bal mee, ik kon mn spelletje met lavezzi ook niet helemaal doen door regen.. maargoed wel verdiend gewoon dacht ik ja, goed gespeeld!

El Comandante
3 mei 2010, 21:55
gefeliciteerd moatie!!!

wel done ;)

Sjoerd
3 mei 2010, 23:03
Dankjewel, kreeg zeker 1 goal zeer gelukkig de bal mee, ik kon mn spelletje met lavezzi ook niet helemaal doen door regen.. maargoed wel verdiend gewoon dacht ik ja, goed gespeeld!
Tja, met de regen voetballen vind ik ook vervelend. Ik speelde heel slecht dus helemaal niet goed gespeeld!:cheesy: Nee maar het wou gewoon even niet lukken, ik kon niks creëren en jij bent gewoon een zeer sterke tegenstander, dus verdiend gewonnen!

bacardiboy-dh
3 mei 2010, 23:09
Jeuhhh storm kampioen en ook hier Ajax op 2! :P

Haha sorry poert. Dessalnietemin een ijzersterk toernooi van jouw kant! :D Zal snel de hall of fame's updaten ;)

Sjoerd
3 mei 2010, 23:49
Tja, jammer dat ik niet in de hall of fame kom, omdat ik de allerlaatste ronde het verpruts door een best zielige vertoning, maar Rstorm had het gewoon meer verdiend dan ik en is ook de terechte winnaar!

rstorm93
4 mei 2010, 00:12
Tja, jammer dat ik niet in de hall of fame kom, omdat ik de allerlaatste ronde het verpruts door een best zielige vertoning, maar Rstorm had het gewoon meer verdiend dan ik en is ook de terechte winnaar!

Sportiviteits prijs gaat naar jou, dat sowieso!

bacardiboy-dh
4 mei 2010, 00:28
Jep, storm 2de keer ook.

Misschien dat je op het Ps3clan WK hoge ogen kunt gooien Sjoerd ;)

Elf-1
4 mei 2010, 08:24
Balen Poert, maar zoals ik het lees was Rstorm gewoon beter, net als tegen mij, heeft hij dan verdiend gewonnen, ik kwam ook niet door zn verdediging heen en lavezzi en quagliarella waren ook sneller, nou hopen dat we op wk toernooi met betere teams (!) ook beter presteren. Gefeliciteerd Rstorm!

Ries1976
4 mei 2010, 11:57
Gefeliciteerd jonge!!!

SparC-
4 mei 2010, 12:37
Gefeliciteerd Storm!! Jammer Sjoerd, die verdediging is lastig he.

rstorm93
4 mei 2010, 13:52
Iedereen bedankt!!

Reiverdemon
4 mei 2010, 19:03
Gefeliciteerd Storm !:D

bacardiboy-dh
6 mei 2010, 17:42
http://ps3clan.nl/forums/showthread.php?p=634932#post634932

Sjoerd
6 mei 2010, 17:53
Snik. Er zou een poedelprijs moeten komen..:-P

bacardiboy-dh
6 mei 2010, 17:57
Tja, de hall of fame is en blijft iets speciaals waar je echt je best voor zal moeten doen :P

Echter ben ik van plan om voor het WK een uitzondering te maken. Zulke toernooien om de 2 jaar verdienen een top 3 in de Hall of Fame!

Nicholas-Nip
7 mei 2010, 13:59
Gefeliciteerd storm je verdient het ik ben weer terug :P

was denk ik een zeer mooie finale

Sjoerd
7 mei 2010, 21:27
Ik vond 'm vrij matig, het was echt hondenweer. Mijn spelers leken gemaakt van suiker, echte mietjes waren 't. Napoli was duidelijk veel sterker. Het was exact, incl. stand Feyenoord - Ajax.

rstorm93
8 mei 2010, 01:21
Ik vond 'm vrij matig, het was echt hondenweer. Mijn spelers leken gemaakt van suiker, echte mietjes waren 't. Napoli was duidelijk veel sterker. Het was exact, incl. stand Feyenoord - Ajax.

Inderdaad, bij vlagen wel aardig spel van Napoli