PDA

Volledige versie bekijken : Film Green Zone

Buizerd_NL
14 april 2010, 11:11
Green Zone is een film uit 2010 van regisseur Paul Greengrass. De hoofdrol in de film wordt vertolkt door Matt Damon. Greengrass en Damon werkten eerder al samen aan The Bourne Supremacy (2004) en The Bourne Ultimatum (2007). De film is gebaseerd op Imperial Life in the Emerald City, een boek van schrijver Rajiv Chandrasekaran.

Verhaal
Enkele Amerikaanse CIA-agenten onder leiding van Roy Miller gaan in de Irakese woestijn op zoek naar massavernietigingswapens. Ze krijgen daarbij het gezelschap van een buitenlandse correspondente, Lawrie Dayne. Terwijl ze van het ene gevaar in het andere tuimelen, komt er heel wat geheime informatie aan het licht. Miller bekijkt de situatie nu vanuit een andere ooghoek en beseft dat het doel van de missie op de helling staat.

Hij komt 15 April in de Bioscoop in Nederland en voor Belgie is die vandaag in Premiere gegaan.

Mu12DeR
14 april 2010, 13:59
kheb al wel wat trailers ervan gezien op tv enz. en ik ben de film nu ook aan het downloaden dus ik ben benieuwd:D

Buizerd_NL
14 april 2010, 14:06
Ik ga hem zekker niet download, Ik moet hem gewoon in de bios zien..:p

Mu12DeR
14 april 2010, 14:12
Ik ga hem zekker niet download, Ik moet hem gewoon in de bios zien..:p

hahah ik download em wel aangezien me vriendin niet zo van actie houd en iedere keer 27 euro voor een filmpie is ook veel
kwas trouwens zaterdag naar From Paris With Love (aanrader) geweest is ook een vette actie film!

Buizerd_NL
14 april 2010, 14:21
Die duurt maar 90 min helaas.