PDA

Volledige versie bekijken : Playfire

Macromark
20 juni 2010, 11:50
Er is dus een site, dat je het best kan vergelijken met facebook. Maar dan is het puur en alleen ingericht voor gamers. Het heeft van alles. Het werkt met je psn Id (trophies laten zien enzo.), met je 360-account en ook Xfire en Steam. Ik zou zeggen check het effe.

http://playfire.com/gamersurvey/333037393132 En vul deze survey effe in:P Kan ik ook games winnen:P

Simon
20 juni 2010, 11:59
Nog nooit van gehoord.. :-/

arobar
20 juni 2010, 13:45
heb er al veel van gehoord, is vooral voor PC-galers, maar nu precies ook voor PS3
het laat oa zien hoeveel je op welk spel gespeeld hebt toch?

Macromark
20 juni 2010, 13:54
heb er al veel van gehoord, is vooral voor PC-galers, maar nu precies ook voor PS3
het laat oa zien hoeveel je op welk spel gespeeld hebt toch?

Dat weet ik eigenlijk niet! Volgens mij heeft de site aardig wat functies en dingetjes waar ik nog niks vanaf weet!

Muppet-NL
20 juni 2010, 15:39
playfire rocks :D

DavirusNL
20 juni 2010, 16:01
heb me aangemeld

thanks

Speakr
20 juni 2010, 21:04
Heb er een tijdje gezeten, wat een trieste community zit daar.

smaiden
22 september 2011, 22:00
Iemand die hier nog opzit? Erg toffe site. En houd alles goed bij.

www.playfire.com/a/register/invite/19mk-1378ba

redje-_-roy
22 september 2011, 22:04
jup wel toffe site
alleen het up2date houden van je trophys is wat traag ( word aan gewerkt geloof ik )
handig ook als je wilt boosten of vragen hebt
snel antwoord enzo :)

kanzlooz
22 september 2011, 22:55
ik vind het wel grappig, https://www.playfire.com/KanzloozNL

er is ook een kanzlooz, maar dat ben ik niet.. smerige namen jattert :P

Geestig
22 september 2011, 23:11
Voor ik actief op iTG was, was ik een vaste member bij playfire, de nieuwe versie heeft het verpest, en als je nu het forum ziet is 75% forum games. En nog 10% is crap zoals ik nog gister keek: Attractive Asian Guys.

Maak elke dag nog wel eens een rondje op het forum, maar daar houd het ook wel op.
Nieuwe versie heeft het voor mij verpest :'(

kanzlooz
22 september 2011, 23:20
heeft playfire een forum??? Het is toch gewoon een soort twitter speciaal voor gamers, houd bij welke games je het laatst heb gespeeld, welke trophies en achievements je het laatst hebt gehaald etc etc.. ik heb helemaal geen forum gezien, maarja ook niet belangrijk eigenlijk :P

Geestig
22 september 2011, 23:50
heeft playfire een forum??? Het is toch gewoon een soort twitter speciaal voor gamers, houd bij welke games je het laatst heb gespeeld, welke trophies en achievements je het laatst hebt gehaald etc etc.. ik heb helemaal geen forum gezien, maarja ook niet belangrijk eigenlijk :P

Whaha ja het heeft al sinds het bestaat een forum!

En sinds de nieuwe versie is het een soort twitter speciaal voor gamers ja. De Buzz feed, bij mij staat bovenin ook: ''Discuss''
Maar dat forum is echt kut geworden.