PDA

Volledige versie bekijken : Prijsvraag: Win 2 kaarten voor FirstLook 2010

Maulerr
31 juli 2010, 15:40
Al eerder hebben wij hier aandacht aan besteedt, maar de opkomst is nog wat mager. Daarom doen we het nog wat dunnetjes over met 'aangepaste' spelregels. Wil jij kans maken op een toegangskaart voor FirstLook 2010 te Amsterdam? Doe dan mee met onze prijsvraag.

De eerste variant die we introduceerden was dat je moest winnen van onze eigen redactielid 'Maulerr' met de games Red Dead Redemption, Transformers: War For Cybertron, Uncharted 2: Among Thieves, en ModNation Racers. Hoewel de zomer- en vakantieperiode een rol speelt was het animo toch wat aan de lage kant. Daarom passen we de regels aan en maken we het nog aantrekkelijker.

Hoe werkt 't?

Je bent vanaf nu niet langer beperkt tot de hierboven genoemde games. We trekken nu zoveel mogelijk games uit de kast waarmee jij onze Maulerr kunt verslaan. Ben je beter dan Maulerr dan score je één punt. Eindig je als eerste, na bijvoorbeeld een potje Uncharted 2: Among Thieves, dan score je drie punten. Aan het einde van de maand kijken we wie de meeste punten heeft. De eerste twee winnen een toegangskaart voor FirstLook 2010.

Hieronder volgt een lijst met games waarmee je Maulerr kunt (proberen te) verslaan:
Buzz! Quiz TV
DJ Hero
Guitar Hero 5
LittleBigPlanet
ModNation Racers
Red Dead Redempton
SingStar
Split/Second
Super Street Fighter IV
Tom Clancy's EndWar
Transformers: War For Cybertron
Uncharted 2: Among Thieves
Age Of Booty
Catan
Battlefield 1943
Fat Princess
Hustle Kings
Warhawk
WipEout HD
WipEout HD Fury

Hier op het forum kun je eventueel afspraken maken als je een voorkeur hebt voor een bepaalde dag, tijd, en/of game. En anders stuur je Maulerr via een PSN een bericht met een verzoek. E-mailen mag ook naar maulerr@ps3clan.nl.

Sm4shed
31 juli 2010, 22:50
Jou verslaan met Uncharted heb ik al vaak genoeg gedaan, ben er alleen hele volgende week niet, ik hoop dat dat niet veel uitmaakt?

haagse070
31 juli 2010, 22:55
yes heb uc2 :D dankzij drunk want ik kreeg hem van hem op de meeting voor me verjaardig let's go :D

dglavimans
31 juli 2010, 23:45
jottum ik heb RDR...
Maar weet niet wat de leeftijd moet zijn ? :-S

Lashroman
31 juli 2010, 23:53
Jou ga ik afmaken met Transformers ! xD

Maulerr
1 augustus 2010, 10:01
Jou ga ik afmaken met Transformers ! xD

Dat van gisteravond telt niet he. Ik ben die laatste paar rondjes dat jij er was in slaap gevallen. Daarom stond ik stil en deed ik niks. ^^

brydyl
1 augustus 2010, 10:46
ik heb er 3 behalve transformers

kingduckie13
1 augustus 2010, 14:37
heb red dead redemption gisteren weg gedaan was ook eerlijk gezegt niet van plan om daarheen te gaan is weer zover weg

SirPudding
1 augustus 2010, 16:10
Mogen Belgen ook meedoen?
Ik heb UC2 en RDR :D

haagse070
1 augustus 2010, 17:35
Als je erheen zou gaan als je wint mag je ntrlijk meedoen.

Lashroman
1 augustus 2010, 19:05
Dat van gisteravond telt niet he. Ik ben die laatste paar rondjes dat jij er was in slaap gevallen. Daarom stond ik stil en deed ik niks. ^^

Wuhahaha, ja. Speelde ook niet echt serieus. Ook half in slaap ... :-P

Maulerr
2 augustus 2010, 14:51
Startpost is heeft een update en is aangepast.

mieske
2 augustus 2010, 15:07
ik zal eens kijken of het me gaat lukken :P

alleen zuig ik met transformers dus zal het toch red dead worden denk ik :P

ook al verwacht ik niet te winnen toch leuk.maak je op het einde dan ook de hele lijst bekend met punten?,altijd leuk om te weten :P

Maulerr
2 augustus 2010, 17:09
Vanavond trappen we af met Uncharted 2.

Stoef
2 augustus 2010, 17:43
succes iedereen deze laat ik voorbij gaan. Maulerr nu ga je vrienden lijst wel vol zitten. :D

Maulerr
2 augustus 2010, 18:22
succes iedereen deze laat ik voorbij gaan. Maulerr nu ga je vrienden lijst wel vol zitten. :D

Ik denk het ook :P Misschien even de boel opschonen ^^

deadguyy
2 augustus 2010, 19:51
helaas heb ik geen van deze games (meer), toch veel succes

haagse070
2 augustus 2010, 19:56
maulerr kom is online voor uncharted

Maulerr
3 augustus 2010, 15:40
maulerr kom is online voor uncharted

Gisteren was ik er wel om 21:00u.

Vanavond wordt het Red Dead Redemption, klokslag 22:00 uur.

mieske
3 augustus 2010, 15:45
dan ben ik er als het mogelijk is.

Maulerr
3 augustus 2010, 23:39
dan ben ik er als het mogelijk is.

Na veel klooien lukte het gelukkig alsnog. Vind wel dat online verbinding maken wel een beetje zuigt hoor bij Rockstar. Gisteren Uncharted 2 gedaan. Ging toch stukken makkelijker... maar goed.

Morgen verzamel ik de scores. Leuk hoor.

mieske
4 augustus 2010, 00:08
Na veel klooien lukte het gelukkig alsnog. Vind wel dat online verbinding maken wel een beetje zuigt hoor bij Rockstar. Gisteren Uncharted 2 gedaan. Ging toch stukken makkelijker... maar goed.

Morgen verzamel ik de scores. Leuk hoor.

ja klopt,kreeg iedere keer een error en dan opeens gaat het wel.
maar ik ga dit nooit winnen,maar maakt ook niet uit.is even goed leuk :-P

Maulerr
4 augustus 2010, 14:34
Scores zijn bijgewerkt (zie allereerste bericht). DutchTrooper wist tot twee maal toe de beste te zijn, en pakte in zijn laatste pot nog een puntje mee door boven mij te eindigen. Zowel Resureyu als mieske wisten een keer eerste te worden. Helaas voor mieske stond hij ook weer een keer onder mij waardoor er nog een punt afging.

Ben benieuwd wat het vanavond wordt. Ik heb nog geen tijd, maar het wordt sowieso Transformers. Aansluitend doen we heel misschien nog een uurtje Red Dead Redemption.

Resureyu
4 augustus 2010, 15:14
Ik was er pas veel later bij... anders stond ik wel op 1 met mijn killstreak van 7 hahaha^^

mieske
4 augustus 2010, 16:54
daar was ik al bang voor ja,eerste ging zeker lekker maar op sommige maps kan ik gewoon niet spelen :P dan zie ik het gewoon niet.en lezley bleef mij maar afknallen :P

Maulerr
4 augustus 2010, 17:27
Hahaha... Wel, Lesley heeft geen Transformers. Dus het wordt jij vs mij aangezien Lashroman er volgens mij niet is ;-) Ben benieuwd of je punten kunt scoren of dat je gewoon weer op 0 komt te staan :D

mieske
4 augustus 2010, 17:33
zet maar alvast een 0 neer :P

hoelaat trouwens,want het vrouwtje wilt nog tv kijken :P

EDIT:lezen is ook moelijk soms,zie net dat je nog geen tijd weet.

Buizerd_NL
4 augustus 2010, 18:32
Hahaha... Wel, Lesley heeft geen Transformers. Dus het wordt jij vs mij aangezien Lashroman er volgens mij niet is ;-) Ben benieuwd of je punten kunt scoren of dat je gewoon weer op 0 komt te staan :D

Ik heb ook transformers.. :P

Maulerr
4 augustus 2010, 18:45
Wat zullen we afspreken? 21:00u of zo? Eerder dan 20:30u gaat het niet worden. Later kan ook hoor.

Resureyu
4 augustus 2010, 18:46
Ik ga weer voor rdd! zEG MAAR HOE LAAT bRO. (capslock!)

Vanmiddag liet je mij ook al in de steek... :-/

Maulerr
4 augustus 2010, 18:48
Ik ga weer voor rdd! zEG MAAR HOE LAAT bRO. (capslock!)

Vanmiddag liet je mij ook al in de steek... :-/

Vanmiddag in de tuin aan de gang geweest... Vanavond is Transformers aan de beurt. Morgen ModNation Racers.

mieske
4 augustus 2010, 18:50
zou het iets later mogen,ik weet dat ik niks te zeggen heb.maar vragen kan altijd :P

iig niet alleen rekening met mij houden :P en anders doe ik gewoon weer met rdr mee als je dat nog gaat doen.want het vrouwtje wilt eerst nog wat tv kijken vanavond,en ja ik heb de broek niet aan thuis :P

en met transformers word ik toch afgemaakt,heb de game net 2 keer online gespeeld :P

Resureyu
4 augustus 2010, 18:57
Same here...

21:00?

Maulerr
4 augustus 2010, 19:11
zou het iets later mogen,ik weet dat ik niks te zeggen heb.maar vragen kan altijd :P

iig niet alleen rekening met mij houden :P en anders doe ik gewoon weer met rdr mee als je dat nog gaat doen.want het vrouwtje wilt eerst nog wat tv kijken vanavond,en ja ik heb de broek niet aan thuis :P

en met transformers word ik toch afgemaakt,heb de game net 2 keer online gespeeld :P

Doen we het gewoon iets later... Ik begin straks gewoon met Transformers... en daarna misschien nog een paar rondjes RDR. Ik zie jullie vanzelf wel.

Maulerr
5 augustus 2010, 14:25
*dubbele post... I know*

Vanavond helaas nog geen ModNation Racers. Er is een probleem met die nieuwe update van ze. Daarom gaan we vanavond weer een rondje doen met Red Dead Redemption of Uncharted 2. Iemand voorkeur?

Als het lukt wil ik om 20:30u aan de slag. Wat jullie?

mieske
5 augustus 2010, 14:51
als het RDR word dan doe ik mee,heb uncharted 2 helaas niet meer :-(

ik lees het straks wel wat het wordt.transformers is er niet van gekomen gisteren.

Maulerr
5 augustus 2010, 19:12
Oei, het lijkt erop dat we vanavond wat eerder beginnen dan de beoogde 20:30u.

Omdat ik vrouwlief tegemoet ga komen door samen met haar FlashForward te kijken om 20:30u gaan we nu alvast beginnen met gamen.

Het wordt dan geen RDR, maar alsnog ModNation Racers. Misschien geen EP-races, maar wel gewone. Nodig mij uit in je ModSpot of stuur een bericht via PSN. Dan nodig ik jou uit.

Vanavond ModNation Racers tot 20:30u.

mieske
5 augustus 2010, 19:23
ok jammer,heb mijn modnation uitgeleend :-P

Maulerr
6 augustus 2010, 14:51
Let op! De regels zijn aangepast en daardoor nog makkelijker.

Wie durven er? Jullie bepalen met welke games jullie het tegen mij gaan opnemen.

Brigadier92
6 augustus 2010, 14:53
mauler wat is je psn

dan ga ik je proberen te verslaan met buzz en guitar hero 5

Maulerr
6 augustus 2010, 16:04
mauler wat is je psn

dan ga ik je proberen te verslaan met buzz en guitar hero 5

PSN: Maulerr ^^
Kom maar op slappe!

Brigadier92
6 augustus 2010, 16:51
PSN: Maulerr ^^
Kom maar op slappe!

begint dat BASHEN nu al :P

Maulerr
7 augustus 2010, 06:15
begint dat BASHEN nu al :P

Wel, voeg me toe en we zullen zien. ^^

mieske
7 augustus 2010, 07:56
vanavond nog iets van plan maulerr?

Maulerr
7 augustus 2010, 10:00
vanavond nog iets van plan maulerr?

Wat je wil. Voorkeur van game?

mieske
7 augustus 2010, 10:18
split/second
rdr
transformers

heb nog wel andere games uit het lijstje maar dan kun je net zo ged gelijk een 0 neer zetten bij mij hahaha.andere games maak ik nog een beetje kans.

Maulerr
9 augustus 2010, 16:14
Vanavond ben ik te vinden met Uncharted 2: Among Thieves om 20:45 uur.

Maulerr
9 augustus 2010, 22:55
*dubbel post*

Na twee rondjes Uncharted 2 tegen haagse leek het erop dat hij met 4 ptn zou weglopen. Gelukkig pakte een andere speler op het laatste moment nog een kill waardoor hij na twee rondes met 2 ptn op te teller stond. De twee rondes die daarop volgenden waren duidelijk in mijn voordeel. Ik won tot twee maal toe van haagse waardoor er een puntenaftrek plaatsvond. haagse eindigt de avond met 0 ptn.

Volgende keer SingStar online? ^^

@everyone else:
Het hoeft dus niet perse Uncharted 2 of Red Dead Redemption te zijn he. Er zijn nog een aantal games in de aanbieding waarmee je kunt laten zien dat je beter bent dan mij ;-)

mieske
10 augustus 2010, 00:21
morgen zin in een potje hustle kings maulerr :-P
lang geleden dat ik dat nog gespeeld heb.

ben er niet goed in maar ja....

Maulerr
10 augustus 2010, 06:44
morgen zin in een potje hustle kings maulerr :-P
lang geleden dat ik dat nog gespeeld heb.

ben er niet goed in maar ja....

Sure. Wordt wel pas tegen 21:45 uur dan ik online ben. Maar leuk. Ik ga je inmaken ^^ Ben je straks net als haagse je punten kwijt ;-)

mieske
10 augustus 2010, 07:57
NP,ben toch online.en we zullen zien :-P

mieske
11 augustus 2010, 12:53
sorry voor de dubbel post.

maar sorry maulerr,ik was vergeten dat ik gisteren verplicht film moest kijken.

Maulerr
11 augustus 2010, 15:22
sorry voor de dubbel post.

maar sorry maulerr,ik was vergeten dat ik gisteren verplicht film moest kijken.

No problem dude. We zien wel hoe het loopt. Straks ben ik wel ff online te vinden.

dglavimans
13 augustus 2010, 16:52
LittleBigPlanet
Red Dead Redempton
Battlefield 1943
WipEout HD

Wanneer heb je zin om een potje doen met deze games ? :-)

Maulerr
13 augustus 2010, 18:57
LittleBigPlanet
Red Dead Redempton
Battlefield 1943
WipEout HD

Wanneer heb je zin om een potje doen met deze games ? :-)

Ik ben vanavond vast wel online. Battlefield 1943 of WipEout HD? Lijkt me leuk. Tenzij je nog wat Trophies moet scoren met LittleBigPlanet ;-)

dglavimans
14 augustus 2010, 10:20
Nee ben niet zo trophy hunter:P ...

Maaru whipeout HD is goed, maak ik hopelijk nog een beetje kans:P .

Maulerr
14 augustus 2010, 10:43
Nee ben niet zo trophy hunter:P ...

Maaru whipeout HD is goed, maak ik hopelijk nog een beetje kans:P .

Volgens mij sta je nog niet in mijn friendslist....

dglavimans
14 augustus 2010, 11:08
Dat kan best kloppen ja:P , voeg je zo wel toe

mieske
18 augustus 2010, 14:38
hey maulerr,deze week DJ hero proberen :-P

weinig interesse hier he?

Maulerr
18 augustus 2010, 18:38
hey maulerr,deze week DJ hero proberen :-P

weinig interesse hier he?

Helaas wel. Het is niet anders ^^ Wie weet kun je nog even je score omhoog krikken met DJ Hero.

mieske
20 augustus 2010, 08:12
ik stuur je wel een bericht op psn als me setje binnen heb want gisteren was die er nog niet :-(

Maulerr
20 augustus 2010, 15:50
ik stuur je wel een bericht op psn als me setje binnen heb want gisteren was die er nog niet :-(

Is goed. En zelfs dan... waarschijnlijk moet je eerst nog even de intro e.d. door voordat je online kunt. Tenzij je je save file nog hebt ^^

Maulerr
26 augustus 2010, 15:19
Winnaars zijn bekend.

http://ps3clan.nl/2010/08/uitslag-firstlook-prijsvraag/