PDA

Volledige versie bekijken : internet abonnement

John778
25 september 2010, 17:13
Heeft iemand ervaring met dit internet abonnement (http://www.kpn.com/prive/internet.htm)?

Ben van plan een nieuw internet abonnement te kiezen, en opzich is een alles in 1 pakket ook aantrekkelijk gezien mijn vaste lasten aan internet, bellen en televisie nu op 56 euro per maand zitten. Iemand die een mooi abonnement weet?

Ziggo hoor ik veel slechte verhalen over, maar is dat ook zo?

sgio111
25 september 2010, 21:47
Wij hebben basis volgens mij.
Nergens last van.
Ik kom meestal op de 1Mb/s maar dat ligt aan de computer.

Racestra
26 september 2010, 02:09
Wij hebben een internet + bellen abbonement van kpn. Ben er opzich wel tevreden over, nooit echt problemen, alleen de kpn experia box wordt ik niet altijd zo vrolijk van. Slechte beveiliging, en een hoop gezeik als je een NAT-type 2 wilt hebben (bijv. voor Call of Duty, headset). Had graag gewild dat je een eigen router kon gebruiken, maar dat kan helaas niet.
Ziggo heb ik zelf geen ervaring mee, maar van de mensen die ik ken die het hebben, heb ik nog nooit echt iets positiefs gehoord, dus bij mij zal het er nooit inkomen.

dglavimans
26 september 2010, 09:45
Ik heb het duurste pakket van ziggo en hier werkt alles wel goed, ja in het begin wat kinder ziektes maar de klantenservice is heel behulpzaam, maar nu doet alles het goed en ben ik erg tevreden:-)

dom5nater
26 september 2010, 17:23
Ik heb ook die 120/10 Mbit verbinding van ziggo, maar niks dan lof er over.
Toen ze net over gingen naar ziggo was het soms niet geweldig, maar die tijden zijn al lang voorbij. Natuurlijk is dat wel afhankelijk van waar je zit.
Heb het nooit zo op kpn gehad, vroeger in de telefonie al niet en nu nog steeds niet. Al moet ik zeggen dat ik (gelukkig) al heel lang geen ervaring meer heb met kpn.

Sirfalas
27 september 2010, 13:03
http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/internet/caiwayinternet/kabel/premium

Dat abonnement heb ik zelf thuis en werkt perfect.
Ik download met 1mb en dat vin ik meer dan genoeg.
Geen klachten erover

Misschien wat voor jou?