PDA

Volledige versie bekijken : FIFA 11 - Bugs

bacardiboy-dh
30 september 2010, 20:18
FIFA is weer uit en hoewel we allemaal elk jaar weer lyrisch zijn, geeft EA ze vrij met de nodige bugs. Dit jaar weer niet anders zoals ik heb gehoord. Heb jij ook last van ze? En zoja, welke?

Reddo
30 september 2010, 20:45
Ik klap er soms uit tijdens club match ?? iemand idee op te lossen of wachten op de patch

Lashroman
30 september 2010, 21:51
Ik denk dat het dan aan de server ligt, of internet. Geldt ook voor mij. Want als ik 1 tegen 1 klassement speel, duurt het lang voordat ik teams kan kiezen terwijl de andere al kan kiezen. Heel raar.

't Was ook eenkeertje dat ik Marseille koos, ik ging naar teammanagement en zag gewoon spelers van Real Madrid. Daarna toen de wedstrijd cut-scene begon zat het spel vast.

Ook met de commentaar gaat het mis. Na de verlenging deden we penalty's. Het stond 4-3 voor mij. Toen zij Evert gewoon: ''Het zit erop, tot de volgende keer'' ... Ik dacht WTF ? Nog paar penalty's vriend ... Ik moest er eigenlijk best wel stiekem om lachen ...

tiicotico
30 september 2010, 22:27
Ik heb onderhand het cometaar alweer uit gezet word gek van evert die maar blijft zeggen: dat was een tackle soms wel 5 x in 30 seconden word er gek van.

haagse070
30 september 2010, 22:30
Heb vanaf het begin engels commentaar ingesteld. online vrij weinig bugs tegengekomen verder online er ook nog niet uitgeklapt gelukkig :)

Sjoerd
30 september 2010, 22:40
Ik heb een dikke bug gehad!
BUG - heel veel spelers verschijnen niet op het veld, slechts twee die de aftrap nemen in Carrière - Goal (http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/38923799)

Reddo
30 september 2010, 22:52
Zou het er aan kunnen liggen dat bij fifa 11 bij de firewall restricted staat ?

DavirusNL
30 september 2010, 22:59
scheids staat vaak in de weg bij mij en dzudzak en lens worden eruit gelopen door de zeeuw..????

Sjoerd
30 september 2010, 23:01
Dat filmpje van mij, dat was Offline. Heel gek..

Lashroman
30 september 2010, 23:18
Ik heb een dikke bug gehad!
BUG - heel veel spelers verschijnen niet op het veld, slechts twee die de aftrap nemen in Carrière - Goal (http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/38923799)

Ligt aan je connectie ;)

Sjoerd
30 september 2010, 23:19
Ligt aan je connectie ;)

Lijkt me stug, aangezien het offline was, en na de goal was iedereen er opeens.

Lashroman
30 september 2010, 23:25
Lijkt me stug, aangezien het offline was, en na de goal was iedereen er opeens.

Dan ligt het inderdaad niet aan je connectie. Ik dacht dat het online was, want dat had ik meestal met FIFA 10.

bacardiboy-dh
30 september 2010, 23:30
haha CHEATER! :P

robert7741
1 oktober 2010, 00:23
Bij online match klopde de weersvoorspelling niet, bij aanvang wedstrijd stond "droog" maar het regende pijpenstelen

bacardiboy-dh
1 oktober 2010, 00:43
ik denk ik sla een goal op, maakte online een heerlijke goal in de laatste minuut. kon ik alleen maar tot en met een of andere flut actie daarvoor terugkijken :( lijkt me niet de bedoeling...

Sjoerd
1 oktober 2010, 01:18
haha CHEATER! :P
Het werkte niet echt in mijn voordeel, ik stond na 2 seconden al 1-0 achter.:P

ik denk ik sla een goal op, maakte online een heerlijke goal in de laatste minuut. kon ik alleen maar tot en met een of andere flut actie daarvoor terugkijken :( lijkt me niet de bedoeling...
Jawel, maar het kiesbeleid van FIFA heeft dus mooiere dingen gezien.:P

bacardiboy-dh
1 oktober 2010, 01:20
haha, echt stom het laatste wat je kopn terugzien was een mislukte lob-pas die de keeper gewoon makkelijk oppakte xD

Sm4shed
1 oktober 2010, 12:56
het woord 'tackle' word mij echt te vaak genoemd. Heb het wel eens gehad dat hij 10x in 4 zinnen het woord noemt. Ik weet niet of het een bug is, maar vrij irritant is het wel

folkert87
1 oktober 2010, 15:42
het woord 'tackle' word mij echt te vaak genoemd. Heb het wel eens gehad dat hij 10x in 4 zinnen het woord noemt. Ik weet niet of het een bug is, maar vrij irritant is het wel

hij staat bij mij al weer op Engels

rstorm93
1 oktober 2010, 15:48
Wat mij stoort is dat de ene keer je opstelling herkent en de andere in 40 seconden mijn opstelling moet maken.. of is daar wat voor?

bacardiboy-dh
1 oktober 2010, 15:49
Waar ik dus achter ben gekomen is dat je die online hoogtepunten wel kunt terugkijken en opslaan, maar dat hij maar een 10 hoogtepunten opslaat (de eerste 10).

Echt heel stom... want er zitten ook echt stomme highlights bij. Doe dan alleen de doelpunten ofzo. Want nu kan ik weer niet mijn mooiste en winnende goal opslaan :S

DavirusNL
1 oktober 2010, 15:51
hebben jullie er geen last van dat de scheids steeds in de weg loopt ?
ik verlies er best vaak de bal door..

haagse070
1 oktober 2010, 16:00
niet vaak wel is. op fifa 10 was dat ook dankzij de scheids schakelde ik sjoerd uit in de 92e minuut.

swift4life
1 oktober 2010, 16:07

Had het gisteravond regelmatig in meerdere 1v1 matches tegen Loneranger

Zaicon
1 oktober 2010, 16:15

Ja...! Dat ook inderdaad lol.. Ik ben online al meerdere keren de bal kwijtgeraakt, een enkele keer de bal gewonnen dankzij de twaalfde man :P

DavirusNL
1 oktober 2010, 16:17
oke dan ben ik gelukkig niet de enigste.
ik kreeg net me enigste doelpunt tegen online omdat de scheids tegen mijn man aanliep en daardoor raakte ik de bal kwijt echt zuur8(

bacardiboy-dh
1 oktober 2010, 16:22
hoppa, disconnected van de EA servers :P tijdens club, eerste keer dit.

Reddo
1 oktober 2010, 16:44
hoppa, disconnected van de EA servers :P tijdens club, eerste keer dit.

1 keer maar ??? ik heb het al 20 keertjes gehad ofzow begint me echt te irriteren. Ik heb nu eventjes een vast ip adres op me ps3 gezet straks eventjes iets met DMZ doen. Dat zou helpen bij fifa 10 en daar had ik ook al problemen met connecten met vrienden. Misschien is dit de oplossing omdat er ook staat de het helpt met het connecten met PSN en gameservers, headsets zou ik weer moeten horen en ik zou weer erdoor kunnen praten en problemen met media servers zouden verholpen moeten worden. Afgezien van het laatste heb ik al deze problemen plus fifa 11 geeft aan dat me firewall een beetje restricted is. Dus er zit een grote kans in dat het helpt.

bacardiboy-dh
1 oktober 2010, 17:07
yes.. die dmz en de poorten openen are the way to go..

weet iemand of er nieuwe poorten bij gekomen zijn t.o.v. fifa 09 en 10? heb geen boekje gekregen bij de review code :P

Reddo
1 oktober 2010, 18:12
waar staan die in het boekje dan zeg ik het wel ff

Zaicon
1 oktober 2010, 18:20
Hebben jullie ook regelmatig last van het trofeeen laadscherm? Dat het scherm op 0% blijft staan in het begin en je dus gewoon de game weer mag afsluiten?

Heart-2-Beat
1 oktober 2010, 22:44
Nee, nog geen 1x last van gehad.

Kevin03
2 oktober 2010, 13:29
Nee heb ik ook geen last van.

Ik heb wel een bug in het laden van de volgende speelronde bij cariere. Bij kalender loopt hij soms vast als het aan het laden is voor de volgende dagen. Hier heb ik vooral last van tijdens de transferperiode. Dan moet ik het laden stop zetten en weer overnieuw doen. Maarja is een klein bugje.

BrianMontBlanc
3 oktober 2010, 14:20
Om te kunnen spelen met fifa online moet je bepaalde poorten open hebben staan.

Om die poorten open te kunnen zetten moet je inloggen bij je router. ga eerst naar start dan druk je bij zoeken/start cmd en klik je enter er opent dan een DOS scherm daar tik je in ipconfig/all wat er bij default gateway staat voer je in bij je browser het begint meestal met 192.168...wat jij er hebt staan.
inplaats van www. tik jij daar dus dat ip adres in.
je komt dan in het scherm van je router. als je nooit het wachtwoord hebt veranderd is de username vaak admin en het wachtwoord ook admin of 1234.

Om de poorten op het juiste ip adres open te zetten moet je eerst het ip adres weten van je ps3 dat doe je door naar netwerkinstellingen te gaan en daar staat dan het ip adres van je ps3

Onderstaande poorten moet je open zetten :
TCP 80 443 9980 9989 10000 10500 42100 42199

UDP 3659 6000 9570 10500 12500.

Als die poorten openstaan moet je je ps3 internet opnieuw aansluiten dus zegmaar naar netwerkinstellingen enz en dan zeggen hoe je verbonden bent met internet draadloos of met draad etc.

Als alles correct werkt ga je opnieuw bij netwerkinstellingen staan en daar zie je dan je IP adres van je ps3 en een NAT type dat type moet NAT type 2 zijn.

Als je dan fifa hebt opgestart en je drukt op online speltypen zie je je firewall type dat moet geel zijn restricted.
als dat alles correct staat ingesteld kan je online probleemloos spelen.

Er komt binnekort ook een patch uit voor dit probleem maar je router poorten moeten sowieso aanstaan bij bepaalde games.

Mochten er nog vragen zijn kan je me pmen

Elf-1
3 oktober 2010, 17:51
Nee heb ik ook geen last van.

Ik heb wel een bug in het laden van de volgende speelronde bij cariere. Bij kalender loopt hij soms vast als het aan het laden is voor de volgende dagen. Hier heb ik vooral last van tijdens de transferperiode. Dan moet ik het laden stop zetten en weer overnieuw doen. Maarja is een klein bugje.

Nee dat is geen bug, komt gewoon doordat in de transferperiode hij veel transfers moet laden en dus selecties moet updaten, dat duurt wel even!

Sjoerd
4 oktober 2010, 00:24
Ik heb weer een paar dikke bugs gevonden hoor.
Online (verschillende game modi) hoor ik, Nip en Sjappie helikoptergeluiden, het lijkt net alsof een headset heel erg stoort, maar dat is dus niet zo. Heel vreemd, ik zal binnenkort een filmpje uploaden.

Bij een vrije trap kan een speler gevangen raken tussen de muur en de bal, waardoor hij de hele tijd tussen die twee punten heen en weer gaat lopen. Je weet bijna zeker dat je je eigen speler gaat raken.:P

Dinho87
4 oktober 2010, 00:35
Idd die "helikoptergeluiden" heb ik ook last van. Ik kreeg het toen ik mijn hs aanzette. Ik hoorde dat geluid toen via mijn hs, zette ik mijn hs uit dan hoorde ik het via mijn tv luidsprekers. Heb toen maar weer mijn hs aangezet en die in een kast gelegd zodat ik het niet meer hoorde :p. Ook vind ik buitenspel staan raar gemaakt. Soms wordt er gefloten voor buitenspel terwijl de bal totaal niet bij je in de buurt komt.

bacardiboy-dh
4 oktober 2010, 00:46
klopt die helikopter geluiden kreeg ik de heletijd van haagse (als hij zijn headset niet gebruikte was t weg) en hij weer bij dglavimans... oh wat RETE irritant. En buitenspel is inderdaad ook achteruitgegaan ipv vooruit.

KempiX23
4 oktober 2010, 15:09
Mijn bugs:

Ik maak overtreding (BARCA bijv) tegen ARSENAL
COMMENTAAR: OVERTREDING TEGEN BARCELONA / VRIJETRAP VOOR BARCELONA
terwijl ik geen vrijetrap krijg (verdien ook geen :P)

BUG 2:

Stomme online code moet ik vaak opnieuw invoeren omdat deze beschadigd is of helemaal weg

Heart-2-Beat
4 oktober 2010, 18:39
Ik maakte vandaag een actie met Lens, en speelde iemand uit. Toen stond ik zelf buitenspel? Heel gaar ^^

Reiverdemon
4 oktober 2010, 19:55
Net me 1e potje proberen te spelen...
Na mijn 2e goal werd ik eruit gegooid 0-3 verloren :(

bacardiboy-dh
4 oktober 2010, 20:17
heb je open poorten? Probeer eerst enkele unranked potjes te spelen..

Reiverdemon
4 oktober 2010, 22:29
2e potje ging goed. Allemaal port forward gedaan. En exceptions in de firewall gedaan naar het vaste ip van de PS3.

Hopen dat er nu geen disconects meer komen :-S

Sjoerd
4 oktober 2010, 22:34
Ik wacht nog even met online spelen tot na de eerste update.
Ze hadden FIFA ook wel een week uit kunnen stellen, net zoals PES, maar ik ben toch blij dat ik hem al kan spelen, liever met bugs dan zonder. Hopelijk komt de update snel!

robert7741
4 oktober 2010, 22:45
zelfde hier kan geen match afmaken online, Super irritant!
heb alle poorten openstaan voor de ps3 dus daar kan het niet aan liggen.

DavirusNL
4 oktober 2010, 23:50
klopt die helikopter geluiden kreeg ik de heletijd van haagse (als hij zijn headset niet gebruikte was t weg) en hij weer bij dglavimans... oh wat RETE irritant. En buitenspel is inderdaad ook achteruitgegaan ipv vooruit.

haha dat hoorde ik ook bij haagse leek wel een mitrailleur 8D

Sjoerd
5 oktober 2010, 22:22
Holy shit, ik had net een enorme bug! Na de rust liep het spel opeens niet meer goed, hij ging de herhalingen de hele tijd afspelen, terwijl de tijd af en toe doorliep. En opeens hoor ik "that's the equalizer". Ik heb het opgenomen, ik ben het nu aan het uploaden..

YouTube - Major FIFA 11 Bug (http://www.youtube.com/watch?v=e6DBLwr664M)

bacardiboy-dh
6 oktober 2010, 02:52
Do the moonwalk. LOL.

Jij hebt ook altijd van die kutbugs he? Echt fucking vaag. De enige bug die ik tot nu toe ben tegengekomen is één keer een zwart veld voor een wedstrijd in de arena hebben. En die ging weg toen ik scoorde... lol

Reiverdemon
6 oktober 2010, 14:26
Soms als ik terug in de Arena kom, zie ik Kaka weer verschijnen. Alleen nu met een Ajax shirt aan, omdat die staat ingesteld als fovoriete club lol :-S

bacardiboy-dh
6 oktober 2010, 15:37
Soms als ik terug in de Arena kom, zie ik Kaka weer verschijnen. Alleen nu met een Ajax shirt aan, omdat die staat ingesteld als fovoriete club lol :-S
ik zie ook weleens Kaka in een Benfica shirt, maar erger me er niet echt aan aangezien binnen 2 seconden mijn virtuele pro daar dan weer komt.

Sjoerd
6 oktober 2010, 15:47
Daar heb ik dan weer geen last van..

Kennen jullie ook die bug, dat als je online speelt en een rematch doet, dat je dan de selectie van je eerst gekozen team ziet bij je tweede team..

bacardiboy-dh
6 oktober 2010, 16:06
Ze durven nooit rematch te doen tegen mij....

Sjoerd
6 oktober 2010, 16:18
Ik heb ook nog maar 2 potjes tegen vreemden gespeeld, de rest tegen Nip.. Ik werd gisteren gewoon 2 keer van de EA servers gekickt, ik wou mijn 0% NV/DNF behouden.:-(

bacardiboy-dh
6 oktober 2010, 16:58
Haha, ik heb in FIFA 10 dat probleem veeeeel gehad in het begin (meteen 30% DNF), nog kunnen terugbrengen tot 4% uiteindelijk maar de 0 wordt echt heel erg moeilijk... Hoewel 2 nog wel valt te overzien ^^ (100 potjes heb je straks wel onder de 5%, daar gaat het om).

Ik heb nu nog wel 0% na 8 potjes though :D

Sjoerd
6 oktober 2010, 17:10
Ja ik wacht ook gewoon met het online spelen. Bij FIFA 10 had ik het ook, heeft me uiteindelijk een controller gekost.:P

BobM070
7 oktober 2010, 08:48
Tis niet echt een bug (of toch wel..) maar stoor me er steeds meer aan;

Bij Man Utd hebben ze nog steeds de "Argentina, Argentina"-chant, terwijl dit voor Tevez als laatste gebruikt werd en die zit al enige tijd bij Man Shitty.....

haagse070
7 oktober 2010, 19:09
Bij iedereen zijn de online behaalde punten weg iemand enig idee waarom en wat? ik was niveau 11 moet nu opnieuw beginnen verdomme :(

Nicholas-Nip
7 oktober 2010, 19:14
wegens cheating en volgens mij ook vanwege kk servers

BrianMontBlanc
7 oktober 2010, 22:12
Klopt inderdaad een of andere braziliaan had al 1000 + wins dus hebben ze de stats gereset.

haagse070
8 oktober 2010, 14:40
Ojah hebben jullie dat ook heb het al bijna 1 week nu vergeet het heletijd te posten.

Bij de stats in het hoofdmenu heb ik nu al 2 pagen waar hij geen gegevens kan tonen waaronder de vriendenklassement met aantal punten wie heeft dit ook?

rstorm93
8 oktober 2010, 14:42
Ojah hebben jullie dat ook heb het al bijna 1 week nu vergeet het heletijd te posten.

Bij de stats in het hoofdmenu heb ik nu al 2 pagen waar hij geen gegevens kan tonen waaronder de vriendenklassement met aantal punten wie heeft dit ook?

Ja heb ik ook staat er EA kan geen statistieken tonen ofzo.. alleen wel die van prijzen voor manager etcetc.

haagse070
8 oktober 2010, 14:53
Ja inderdaad wel balen ik vond dat juist leuk om te zien. hetzelfde met het aantal doelputnen van mn pro en het gemiddelde.

Sjoerd
8 oktober 2010, 15:00
Ja ik heb het ook, zal wel bij iedereen zo zijn..

DavirusNL
8 oktober 2010, 15:00
net weer paar x dat hij buitenspel gaf terwijl ik geen buitenspeld stond en verder stond er ook niemand buitenspel..

kostte ons 2 x een goal

NL-Funfunner
8 oktober 2010, 15:16
Dat is geen bug, ze hebbe het gewoon realistischer gemaakt. xD

Sjoerd
8 oktober 2010, 15:27
Ja klopt, alles is super realistisch. Gisteren ook met clubben. We speelde in de sneeuw, en ja, iedereen weet dat we mooiweer voetballertjes zijn, dus toen ging het niet lekker.:P

Nee dat is een bug.:P

JoostAFCA18
8 oktober 2010, 20:33
Heeft er niemand van jullie last van die bug als je snelle klassement match doet dat er staat wacht op tegenstander, dan komt die er en zie je dat hij een team aan het kiezen is , maar ik kan op alles drukken maar alleen L3 werkt en O om af te sluiten, kan geen team of niets kiezen ! dit is bij mij echt heel vaak en gruwelijk irritant! :S

ook is online in een potje een keer bij een gele kaart het beeld vast blijven hangen, dat heletijd het stukje herhaald werd waarin mijn speler geel kreeg,

bacardiboy-dh
8 oktober 2010, 21:26
Heeft er niemand van jullie last van die bug als je snelle klassement match doet dat er staat wacht op tegenstander, dan komt die er en zie je dat hij een team aan het kiezen is , maar ik kan op alles drukken maar alleen L3 werkt en O om af te sluiten, kan geen team of niets kiezen ! dit is bij mij echt heel vaak en gruwelijk irritant! :S

ook is online in een potje een keer bij een gele kaart het beeld vast blijven hangen, dat heletijd het stukje herhaald werd waarin mijn speler geel kreeg,
Heb je je poorten geopend?

haagse070
8 oktober 2010, 21:32
Dat heb ik idd ook wel is hij kiest een team en jouw team staat op je favoriet alleen je kan geen kruisje drukken dus moet je eerst afsluiten ik ken het.

bacardiboy-dh
8 oktober 2010, 21:37
ik heb het ook idd, maar niet zoals hij zegt vaak ofzo.. Maar wel regelmatig. Ik denk dat als je gesloten poorten hebt dit vaker gebeurd dan met open poorten.

Sjoerd
10 oktober 2010, 15:38
Ik heb er ook last van trouwens, ook weer zo'n turn-off.

bacardiboy-dh
10 oktober 2010, 15:42
haha jij hebt wel echt pech met fifa, sommigen hebben weinig last en sommigen veel, maar jij hebt ze gewoon allemaal :P

Sjoerd
10 oktober 2010, 15:47
I know, right?:P

Ik heb ook al het hele weekend niet gespeeld, ik ga hem nu maar weer aanslingeren denk ik.:P

Nicholas-Nip
10 oktober 2010, 17:22
Ik vind ook een bug dat als ik headset aan heb tijdens club dat hij vastloopt :(

Reiverdemon
11 oktober 2010, 14:28
Nieuwe glitch/bug 8(

Je kan met de teams Classic XI & World XI spelen.. Online voor het klassement!

Net geprobeerd of het werkte en ja hoor. Ik kon met Zico, Koeman, Beckenbauer en Cantona enzo gewoon spelen.

Hopen dat er snel een fix komt :-S

haagse070
11 oktober 2010, 14:35
Maar dat is dan geen bug toch dat is gewoon stom dat ze dat er niet uit hebben gehaald whaha xD schoonheidsfoutje.

Ik ben toenet de corner bug weer tegengekomen ik kreeg 3 corners tegen 3 keer op dezelfde manier erin elke keer probeerde ik op een andere manier te verdedigen maar het lukt gwn niet. hij wisselde 3 keer van speler dan balke 3 kwart vol en ja hoor erin gekopt.

Sjoerd
11 oktober 2010, 14:41
Ja inderdaad, dat was echt stom.

Ik heb ook weer een nieuwe, als ik online speel (club - 1 vs 1) dan blijft mijn gameface rechts onderin hangen. Die loopt dan ook door zo'n spelersbalkje heen..

Sjoerd
11 oktober 2010, 17:01
Ik heb er trouwens nog eentje:
De virtuele pro gegevens worden niet netjes doorgegeven aan "online". Als je bij mensen in hun spelershub gaat kijken, dan klopt het percentage wat ze daar hebben niet met was ze in hun offline boekje hebben, om het zo maar even te noemen..
Bij mij in mijn spelershub staat dat ik nog maar 30% van de verdiensten heb gehaald, terwijl dat ik feite al 51% is. Ook zie bij mij bij in mijn spelershub dat ik alle verdiensten in de arena heb gedaan (d.m.v. een aangevinkte box), maar dat ik nog maar 92% heb.

Ook al die keren dat ik online man of the match ben geweest, tellen niet meer voor mijn man of the match verdiensten, fokking gaar.

Berry
11 oktober 2010, 22:14
van de week had mijn tegenstander in de cariere mode geen keeper.
ik speelde alleen met mijn prof speler, dus bij de aftrap van de wedstrijd tik ik hem naar mijn mede speler, die schiet meteen op het doel van de tegenstander en scoort.
in de herhaling zag je ook helemaal geen keeper staan.

helaas de herhaling niet opgeslagen.

na dat doelpunt stond hun keerper overigens wel weer in het doel.

Sjoerd
11 oktober 2010, 22:22
Ja, die heb ik ook gehad, maar dan was mijn team weg, plus zijn team, behalve de twee guys die de aftrap namen.:P Easy goal..

maumoss
12 oktober 2010, 03:04
is ht ook bij iemand gebeurd dat zijn online stats terug naar level 1 zijn gegaan
ik was al boven level 10 de dag daarna wil ik gaan spelen ben ik weer level 1

YoShI1-2_3
12 oktober 2010, 03:09
Dit heeft EA bewust gedaan, denk ik.
Er waren al heel wat 'hackers'/'cheaters' en die hadden de 3de dag al 1000+ wins.

Ik weet niet of dit klopt, want kan me niet herrineren van wat/wie ik dit heb, maar fantaseren zal ik me het ook niet. :p

By the way, erg irritant deze bugs...

JoostAFCA18
12 oktober 2010, 22:59
Als die poorten openstaan moet je je ps3 internet opnieuw aansluiten dus zegmaar naar netwerkinstellingen enz en dan zeggen hoe je verbonden bent met internet draadloos of met draad etc.

Als alles correct werkt ga je opnieuw bij netwerkinstellingen staan en daar zie je dan je IP adres van je ps3 en een NAT type dat type moet NAT type 2 zijn.

Als je dan fifa hebt opgestart en je drukt op online speltypen zie je je firewall type dat moet geel zijn restricted.
als dat alles correct staat ingesteld kan je online probleemloos spelen.

Er komt binnekort ook een patch uit voor dit probleem maar je router poorten moeten sowieso aanstaan bij bepaalde games.

Mochten er nog vragen zijn kan je me pmen

oke, het dikgedrukte deel,

ik kom zover tot ik mijn IP adress van de PS3 moet zoeken, die heb ik dan gevonden, maar waar heb ik dat voor nodig en waar kan ik die poorten open zetten, ik zie nergens die getallen of dingen die jij hierboven zegt

en sorry als het domme vraag is , maar ben echt een noob met pc instellingen :$

in tegendeel met fifa haha

Reiverdemon
12 oktober 2010, 23:18
Je weet het merk van je router?

Zo ja: http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm

JoostAFCA18
12 oktober 2010, 23:28
ja ik weet het merk, heb nu ook gevonden waar die poorten staan, alleen kan ik maar 2 van die poorten vinden die hierboven genoemd zijn, dat zijn tcp 80 en 443 , de rest staat er niet eens tussen, en als ik bij die 2 op enable druk komt er te staan dat LAN server invalid is,

dit zijn mijn poorten ..

Name Protocol LAN Server
Virtual Server FTP TCP 21/21 0.0.0.0
Virtual Server HTTP TCP 80/80 0.0.0.0
Virtual Server HTTPS TCP 443/443 0.0.0.0
Virtual Server DNS UDP 53/53 0.0.0.0
Virtual Server SMTP TCP 25/25 0.0.0.0
Virtual Server POP3 TCP 110/110 0.0.0.0
Virtual Server Telnet TCP 23/23 0.0.0.0
IPSec UDP 500/500 0.0.0.0
PPTP TCP 1723/1723 0.0.0.0

JoostAFCA18
13 oktober 2010, 17:05
en nu ik daar had geprobeerd die poorten open te zetten maar waar er steeds de melding kwam dat mijn LAN server invalid was, heb ik daarna 2 potjes gespeeld en 2x sloot ie meteen af.

goed klote dit want heb nu iets van 12 potjes uitgespeeld en gewonnen, 1 verloren en 1 gelijk, maar om dat ik er zo vaak uit gegooid wordt staan mijn statestieken op 12 winst 5 verloren en 3 gelijk ofzo

kingduckie13
13 oktober 2010, 17:11
even een vraag ik heb online super veel lagg en wordt er vaak uit gegooit
maar met andere games heb ik dit niet hoe kan ik dit verhelpen en zeg ma a.u.b niet dat ik de poorten opnieuw moet gaan instellen :-P

Reiverdemon
13 oktober 2010, 17:37
Poorten openzetten jeeuj :P

Heb ik ook gedaan, en nu werkt alles prima. Geen disconnect meer gehad.

kingduckie13
13 oktober 2010, 17:39
oh oke dan heb ik een probleem zag die post van jou met die site maar daar staat mijn router niet tussen

k heb netgear WN111v2 dus kan iemand me helpen ?

Reiverdemon
13 oktober 2010, 17:45
Klik er is een paar aan van Netgear. Wie weet lijken ze wel op die van jou.

JoostAFCA18
14 oktober 2010, 17:42
echt jongens, wie kan mij verder helpen wordt zo beu elke keer er uit geknikkert te worden :S

ik kom dus tot het punt waar ik mijn poorten zie, heb een router van topcom skyr@cer,

alleen zie ik maar 2 van de boven genoemde poorten, en als ik die op enable ( staan nu op disable) wil zetten geeft ie aan dat mijn LAN server of IP adress invalid is ...

Elf-1
14 oktober 2010, 18:27
echt jongens, wie kan mij verder helpen wordt zo beu elke keer er uit geknikkert te worden :S

ik kom dus tot het punt waar ik mijn poorten zie, heb een router van topcom skyr@cer,

alleen zie ik maar 2 van de boven genoemde poorten, en als ik die op enable ( staan nu op disable) wil zetten geeft ie aan dat mijn LAN server of IP adress invalid is ...

Als je wat meer info over router geeft kan ik je wel ff op weg helpen.

JoostAFCA18
15 oktober 2010, 21:05
uhm ik heb een topcom skyr@cer router WBR 754S G , en als ik naar die poorten ga krijg ik alleen deze poorten :

Virtual Server FTP TCP 21/21 0.0.0.0
Virtual Server HTTP TCP 80/80 0.0.0.0
Virtual Server HTTPS TCP 443/443 0.0.0.0
Virtual Server DNS UDP 53/53 0.0.0.0
Virtual Server SMTP TCP 25/25 0.0.0.0
Virtual Server POP3 TCP 110/110 0.0.0.0
Virtual Server Telnet TCP 23/23 0.0.0.0
IPSec UDP 500/500 0.0.0.0
PPTP TCP 1723/1723 0.0.0.0

of wat voor informatie heb je nog meer nodig? , let me know !

alvast bedankt voor de moeite!

bacardiboy-dh
28 oktober 2010, 12:33
lol wtf.. 13 dagen in dit topic niet gepost wat goed is maar deze kan ik jullie niet onthouden..

Ik speel online mijn 2de potje, met Twente. Ik heb gewonnen.. die ander leaved nou prima.

3de potje iemand kiest Ajaks, dus ik kies Benfica. Ik zit in mn team te wisselen, voer een wissel door van mn Benfica speler.. en.. ineens heb ik de opstelling van Twente! WTF, right?

Dus ik denk het zal wel moest toch alleen die wissel doorvoeren.. kreeg die twente spelers niet weg. Op het moment dat de Arena start, zie ik L de Jong rechts als naam in een Benfica shirt.. en toen kon die het niet meer handelen dus ging het beeld op freeze :P Ps3 weer eens hard-restarten.

EDIT - echt veel lag in elk potje tot nu toe.. heb er 4 gespeeld :/

FransR
31 oktober 2010, 14:49
Ik begin vandaag een nieuwe carriere met manager dus ik doe download nieuwste opstelling.
Kijk ik bij spelers zonder contract krijg ik een speler met de naam bLuThUnD van 16 met 84 alg 1750 salaris per maand. Volgensmij klopt er hier iets niet nog 3 namen van 16 +80 gem salaris 1750 :O

Sjoerd
31 oktober 2010, 15:01
lol wtf.. 13 dagen in dit topic niet gepost wat goed is maar deze kan ik jullie niet onthouden..

Ik speel online mijn 2de potje, met Twente. Ik heb gewonnen.. die ander leaved nou prima.

3de potje iemand kiest Ajaks, dus ik kies Benfica. Ik zit in mn team te wisselen, voer een wissel door van mn Benfica speler.. en.. ineens heb ik de opstelling van Twente! WTF, right?

Dus ik denk het zal wel moest toch alleen die wissel doorvoeren.. kreeg die twente spelers niet weg. Op het moment dat de Arena start, zie ik L de Jong rechts als naam in een Benfica shirt.. en toen kon die het niet meer handelen dus ging het beeld op freeze :P Ps3 weer eens hard-restarten.

EDIT - echt veel lag in elk potje tot nu toe.. heb er 4 gespeeld :/

Deze bug is al een paar keer genoemd hoor.

bacardiboy-dh
31 oktober 2010, 15:10
uh ok... en? :p

Sjoerd
31 oktober 2010, 15:23
Je had het erover dat "je die niet wilde onthouden voor ons" dus ik dacht dat je deze nog niet gelezen had. Deze bug komt vrij veel voor.

bacardiboy-dh
31 oktober 2010, 15:40
Klopt ik had hem ook verder niet gezien. Vind het alleen een beetje nutteloos als je vervolgens dan alleen dat gaat melden in en reply, zo van, alsof je met andere woorden wil zeggen dat ik dom ben :P

Sjoerd
31 oktober 2010, 17:34
Je bent ook dom.:P Haha nee hoor, ik wil alleen niet dat je je "speciaal" gaat voelen omdat je deze bug bent tegengekomen, voorlopig ben ik nog steeds Koning FIFA 11 bugs, maar ik weet niet of ik daar trots op moet zijn.:P

BZRK_WILLiam
31 oktober 2010, 17:45
Vandaag had ik voor de zoveelste keer dat ik een FIFA 11 wedstrijd verlies met 3-0 omdat de verbinding met de EA server verbroken was.
Altijd klote natuurlijk, maar helemaal als je voorstond >:(
Ook bij het offline spelen verschijnt het tusen de wedstrijden door onder in beeld.
Wel blijf ik gewoon aangemeld bij het Playstation netwerk.
Misschien komt het ook voor bij andere EA sport game`s.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Het verpest echt het online spelen :'(

bacardiboy-dh
31 oktober 2010, 18:46
Je bent ook dom.:P Haha nee hoor, ik wil alleen niet dat je je "speciaal" gaat voelen omdat je deze bug bent tegengekomen, voorlopig ben ik nog steeds Koning FIFA 11 bugs, maar ik weet niet of ik daar trots op moet zijn.:PPff nou vooralsnog kan ik ook niet Clubben, én niet online ranked matches spelen. FIFA is ook niet bepaald leuk meer :D Beter dat het woensdag gefixed is met FUT realiseer ik me nu.....

Vandaag had ik voor de zoveelste keer dat ik een FIFA 11 wedstrijd verlies met 3-0 omdat de verbinding met de EA server verbroken was.
Altijd klote natuurlijk, maar helemaal als je voorstond >:(
Ook bij het offline spelen verschijnt het tusen de wedstrijden door onder in beeld.
Wel blijf ik gewoon aangemeld bij het Playstation netwerk.
Misschien komt het ook voor bij andere EA sport game`s.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Het verpest echt het online spelen :'(Ik zou zeggen lees dit topic door en daar heb je je antwoord.. Ik heb even je topic samengevoegd met deze omdat een nieuw topic niet echt nodig is hiervoor :-)

BZRK_WILLiam
2 november 2010, 18:11
:goodjob:
Ik kwam het wat later hier tegen :$

Mn vriendin loopt steeds voor het beeld, heeft daar ook iemand een oplossing voor?
Ik denk niet dat EA dat kan fixen

dglavimans
2 november 2010, 19:57
Geef der wat geld kan ze shoppen, hup probleem opgelost :-) .

Maar ik heb best veel last van dq bug -_-

Elf-1
2 november 2010, 19:59
Nog ff w8en dan tot patch mid november dg, daarna is het als het goed is verholpen! Ik heb alleen last in club maar ook steeds minder

BlackLizard
20 november 2010, 10:46
Hallo,

Ik heb sinds 1 of 2 maanden FiFa11 voor PS3, vanaf het eerste moment liep ik al tegen 2 bekenden problemen aan.
1. als je in teammanagement bezig bent dan kom je plotseling in een andere team terecht!

2. verbinding met de EA server wordt elke keer verbroken.

Ik heb al een klacht ingediend bij EA en ik kreeg zo'n standaard mail wat ik allemaal moest doen. Ik heb nog nooit problemen gehad met eerdere fifa's. maar toch heb ik alles uitgevoerd, ik heb deze poorten open gegooid op mijn router:

TCP 80 443 9980 9989 10000 10500 42100 42199

UDP 3659 6000 9570 10500 12500.

er is ook een week geleden een patch uitgebracht, die heb ik ook gedownload maar dit heeft allemaal niet geholpen, gisteravond kon ik niet eens een game afmaken tot het einde, iedere keer werd mijn verbinding verbroken met de server. Dit is echt heel erg frustrerend, ik weet gewoon niet meer wat ik zou kunnen doen. ik heb op verschillenden forums hierover gelezen maar er zijn geen duidelijke oplossingen.

Wie kan mij nog verder helpen?

gr, Sam

Beste Sam,

We hebben een bugs topic waar je dit soort dingen in zou kunnen posten. Een nieuw topic is daarom totaal niet nodig. Daarbij houden we de topics die we hebben graag netjes dus is het niet toegestaan meer dan één leesteken achter elkaar te schrijven. Zou je hier voortaan op willen letten?

Thanks.

Elf-1
20 november 2010, 11:43
Ik heb er zelf haast geen last meer van in ieder geval geen disco tijdens match. Je zou kunnen proberen ip van ps3 in dmz te zetten of handmatig alle poorten ernaar open te zetten (dat zijn deze poorten: 1 t/m 65535). En dan UPNP uit, zo heb ik het staan.

Ik zou ook hier even kijken en dit tekenen:
http://ps3clan.nl/forums/showthread.php?p=988807#post988807

Maukey
21 november 2010, 20:16
Zit in potje FUT en hij loopt gewoon telkens vast elke keer als de bal buiten gaat of als die te lang niet buiten gaat;P tegenstander stuurd me pm can u leave XD rofl

tafliman
24 november 2010, 18:22
Er zijn onderhand heel veel kleine bugjes bekend bij FIFA 11. Zoals:
-regelmatige freeze
-commentaargever die maar constant roept "tackle"
-muziek die blijft doorspelen tijdens wedstrijd
-spelers die onzichtbaar worden
-verkeerde commentaar etc. etc.

Maar deze bug laat mijn PS3 crashen. In het 2de seizoen van career mode met Liverpool en PSV verdwijnt de naam van een speler en erachter staan de cijfers bv. 2115313. Bij teammanagement is die speler rood. Ik kan hier niets aan doen en als ik verder wil spelen crasht mijn PS.

Ik zit met Barcelona, AC Milan, Bayern Munchen, Galatasaray en Kayserispor ook in het 2de seizoen. Bij deze teams heb ik dit probleem niet. Hoop dat er een patch komt voor dit.8(

bacardiboy-dh
24 november 2010, 18:27
-regelmatige freeze

Maar deze bug laat mijn PS3 crashen. In het 2de seizoen van career mode met Liverpool en PSV verdwijnt de naam van een speler en erachter staan de cijfers bv. 2115313. Bij teammanagement is die speler rood. Ik kan hier niets aan doen en als ik verder wil spelen crasht mijn PS.

Ik zit met Barcelona, AC Milan, Bayern Munchen, Galatasaray en Kayserispor ook in het 2de seizoen. Bij deze teams heb ik dit probleem niet. Hoop dat er een patch komt voor dit.8(Balen man.. ook als je de wedstrijd simuleert? Die speler misschien anders release'n?

rstorm93
25 november 2010, 13:40
-regelmatige freeze

Ik zit met Barcelona, AC Milan, Bayern Munchen, Galatasaray en Kayserispor ook in het 2de seizoen. Bij deze teams heb ik dit probleem niet. Hoop dat er een patch komt voor dit.8(

Dit heb ik ook, juist met simuleren last van..

ik dacht eerst als een speler geschorst was dat heb daarkom kwam ofzo maar nee fout van fifa, moet je je hele PS3 opnieuw opstarten

tafliman
25 november 2010, 18:21
Je kunt wel simuleren, maar als je op een gegeven moment wilt spelen, crasht hij.
Je kunt de speler met de bug ook niet kwijt.

reuv1982
28 november 2010, 17:45
(

Ik had dat ook met tottenham, kon niets meer met die speler. Ps3 opnieuw opgestart, was de hele speler weg! in de lijst met contractspelers stond ie nog wel.. Was nog G. BALE ook nog..>:(

Ik heb hem op de transferlijst gezet. kan me alleen niet meer herinneren of ik hem ook daadwerkelijk verkocht heb of dat ie later helemaal verdwenen is! 8D

RS-010
28 december 2010, 18:36
Ik heb de laaste tijd heel vaak dat het beeld voor een paar seconden blijft vasttaan, ik speelde eerst de Nederlands en Engelse competitie daar had ik het maar 1 keer per wedstrijdt of alleen de eerste wedstrijdt en daarna niet meer, maar nu speel ik de Italiaanse en Duitse competitie en nu gebeurt het zeker 5 keer per helft van 5 minuten.
Ik heb ook een 2e probleem dat als ik het spel wil opstarten dat me ps3 het niet opstart omdat met cd vies of beschadicht zal zijn wat totaal niet het geval is geen krasje of vette vinger te zien.
Dat het beeld soms vast blijft staan wis ik maar 5 keer alleen al in de 1e helft zijn hier nog meer mensen met deze problemen en mischien een oplossing ??

bacardiboy-dh
28 december 2010, 18:38
dat is wel vreemd gozert. Ik heb toevallig gister voor het eerst een zogenaamde 'freeze' gehad. Ik nam een corner en ineens hield alles ermee op, het beeld bevroor en er was geen geluid meer. Ook interactie was niet meer mogelijk (geen enkele knop deed het meer).

Ik denk dat je moet proberen je savedata allemaal weer te verwijderen, en nieuwe aan moet maken. Mocht dit niet helpen dan kan je je oude weer erop zetten door middel van ze eerst op een usb sticky of dergelijke te zetten. Vaak hebben dit soort problemen te maken met corrupt savedata.

succes.

RS-010
28 december 2010, 18:48
Bedankt vanavond maar eens kijken of het helpt.

Maukey
28 december 2010, 19:08
Heb daar ook last van maar ja valt volgens mij weinig tegen te doen zonder die save files verwijderen:P

Aangezien ik nog 2 trofee moet voor platinum gaat dat hem niet worden voor mij:(

RS-010
28 december 2010, 19:13
Dan zal ik het ook niet doen maar ik ben nog maar op 14 % en het zijn allemaal trophys die je makkelijk haalt dus vanavond maar effe kijken of het wat helpt.

bacardiboy-dh
28 december 2010, 19:17
Maukey kan makkelijk hoor.. je bent niks kwijt, je moet ze alleen van tevoren op een USB sticky zetten (als dat mogelijk is, sommige files staan vast maar van FIFA 11 geloof ik niet).

RS-010
31 december 2010, 17:28
@bacardiboy-dh

Je had gelijk er stond tussen me savegames indd beschadichte data dus dat heb ik verwijderd en alle save's van fifa 11 ook en ik was me trophies niet eens kwijt.
Het loopt nu een stuk beter nog wel freeze maar het is nu maar 1 keer voorgekomen in 3 wedstrijden en niet meer 5 keer per helft van 5 minuten.

NOG BEDANKT !

Rayzinho
6 januari 2011, 12:03
Hey mannen,

Laatste 2 weken druk aan online klassementen (60 potjes)

Heb DNF op 0%, duz nog nooit verbinding verbroken
(of quitten, maar doe ik niet)
Heb weleens potjes waar erg lagg is, maar dan maar beste van maken, tot nu toe nog alles kunnen winnen waar dit plaats vond^^(ging dan echt met erge vertraging, leek wel alsof een x zolang duurde, maar verbinding viel maar niet weg)
Maar heb idee, dat het Engelsen zijn, qua gevoel..
(gekozen team, standaard team waarop ze hebben staan en de psn-naam)
Op wat lullige goals (waardoor geen winst had) die ook ook gepost had, weinig tot geen gedoe met F11...

Hoe zit bij jullie, nu online spelen?
(buiten club om, lees dat nog vaak disco's voorkomen)

Reiverdemon
6 januari 2011, 15:57
Heb je helemaal geen Disco's meer?
Wat heb je allemaal lopen instellen in je router?

Ik heb nog steeds problemen met het verbinden met tegenstanders, en af en toe disco's. 8(

Rayzinho
6 januari 2011, 16:03
nog nooit wat ingesteld, heb internet van Ziggo... Kreeg zo'n zwart kastje erbij, die heb ik nog^^
Nee nog geen 1x disco gehad...

Wel eens gedoe met opstarten, als je team aan kiezen bent, gaat ie niet verder... geeft ie aan van team buiten bereik (zoiets) denk dat ze bedoelen dat ie niet van zelfde niveau is ofzo:-S

Jij dan? dingen ingesteld?

Reiverdemon
6 januari 2011, 18:55
Heb al van alles geprobeerd. Maar het probleem blijft.
Probleem met de vorige Fifa's nooit gehad, Begon nu opeens met 11.

Toch erg irritant allemaal. Dik spelbederf zo.

Rayzinho
6 januari 2011, 19:03
Wat ik wel heb gedaan, halverwege F10... is niet meer draadloos ps3 internet, maar via stekker connecten met internet