Volledige versie bekijken : The Messi and Ronaldo Mission
Zaicon
26 november 2010, 00:10
FIFA 11 Ultimate Team.. Vanaf het moment dat ik hoorde dat het uit ging komen, wist ik dat ik er niet aan moest beginnen, ik kende mijn verslaving van vorig jaar nog, die mij toen enkele tientjes heeft gekost, waar ik uiteindelijk te weinig van heb geprofiteerd.
Op uitnodiging van bacardiboy-dh heb ik me er ook dit jaar toch weer aan gewaagd, FIFA 11 lag alweer een tijd stof te happen en ik zocht toch vernieuwing in de footie waar ik al jaren verslaafd aan ben.
Goed, FIFA UT gedownload en gelijk 2 gouden pakjes gekregen om mee te beginnen, allemaal crap uiteraard.
De eerste tientjes werden geïnvesteerd, het team begon al redelijk wat te lijken, al gauw kwam ik er (zomaar automatisch denk ik) achter dat het de Spaanse liga ging worden, aangezien de meeste spelers daarin speelden die toch het meeste kwaliteit hadden.
Vorig jaar leek de hunt op Ronaldo onmogelijk, en gaf ik het al gauw op. Dit keer was ik echter vastbesloten en heb ook een salaris dat meer meewerkt aan deze missie. Nooit had ik gedacht dat ik zoveel uit zou geven dan dat ik uiteindelijk heb gedaan; 300+ euro, een krankzinnig bedrag. Maar dat doet mij nog steeds niet veel, aangezien ik reteveel plezier van het hele gebeuren heb.
Even op de market place kijken wat Ronaldo nou kost, al gauw kreeg ik tranen in mijn ogen, dat is niet haalbaar op een handelmanier, als ik al in Baco's One Million topic keek, kreeg ik soms al de kriebels als ik zag hoeveel je moet handelen, inkopen, verkopen noem maar op.. Nee dacht ik; dan maar een shitload aan pakjes kopen en hopen dat ie er tussen zit..
Afijn, na denk wel meer dan 100 pakjes geopend kwam ik op dit team;
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#xiFQZTR097xy
Lol, ik hoopte dat ik meer sharelinks had gemaakt dat ik nog een noobie team had, maar dit is de eerste..
14 november, rond etenstijd, was het wonderbaarlijke moment.. Na honderd+ pakjes geopend te hebben, gok je er niet meer op. 2x Kaka, 1x Robben, wat andere spelers van rond de 84 maar that's it.. Geen spectaculaire spelers.
Kaka en Robben verkocht, Villa gekocht en de rest ook bij elkaar geraapt door de coins die ik had verzameld.
Dan open je ineens zo'n pakje en zie je een RW van 89 glimmen en je denkt; wtf? Het zal toch niet? Jawel, Cristiano Ronaldo.. Eindelijk! Mijn eerste missie voltooid..
Allright, na nog wat pakjes kopen, spelers verkopen kwam ik op dit team;
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#cWinHewZ97TZ
Weinig verandering, een CDM gekocht, Xavi. En een IF Ricardo Cavalho.
Maar toen bedacht ik me dat er nog zo'n topper is die toevallig bij Barca speelt, die PERFECT zou passen naast David Villa, de topspits van Barca, namelijk; Messi! Alleen die is ook zo duur.. Dus weer handelen en pakjes kopen.
Forlan kwam uiteindelijk de IF Hulk vervangen, want Hulk had al weinig meer met mijn team te maken... Forlan verkocht voor 67k en na een hele zooi van mijn Club (tellend 780 spelers nu...) kwam ik toch in een nacht al op 560k, een IF Messi van 500k SB ging aan mijn neus voorbij; laatste bod 600k...
Vanavond ging het vrij rap eigenlijk, ik kom thuis, de teller staat op 580k en ik zie een IF Messi van 92 met een BIN van 575k... Ik liet me geen 2e keer passeren en besloot hem te kopen. Gauw een RW-RF kaart erop en een 4-1-2-1-2 formatie kaart eroverheen.
Dan nu, na veel geld, uren en leuk onderhandelen:
Mijn Elites FC Liga BBVA Ultimate Team! (http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#hiG9KSjp993H)
De eerste wedstrijd met Messi erbij moet ik nog spelen, dus ben benieuwd.
Wat ik nu verder ga doen? Meer Real Madrid spelers erbij.. En ik wil meer IF spelers regelen om toch dat beetje extra te hebben...
Daarnaast zoek ik nog een betere LB, maar die zijn er maar weinig.
Ik denk mak er een verhaal van, voor de mensen die zich even vervelen, ofzo :P Nu maar even genieten en coins verdienen en dan weer een volgende uitdaging zoeken!
bacardiboy-dh
26 november 2010, 00:38
lol nice, nu nog een IF Ronaldo ipv die je nu hebt :D
Zaicon
26 november 2010, 00:42
WTF maak net een dikke afstandsgoal met Messi! ahhaha ongelofelijk, update m snel!
bacardiboy-dh
26 november 2010, 00:55
hahaha ja hij is dodelijk hé xD
Zaicon
26 november 2010, 00:58
De eerste match (de finale van de gold cup) met Messi heeft hij mij 2 goals bezorgd :) Damn hij is fokking hard!
bacardiboy-dh
26 november 2010, 01:04
haha erg man.. dodelijke speler dus :D
Zaicon
26 november 2010, 01:06
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/51045141
Dit is die goal, achteraf mss minder dik als ik m op dat moment vond, maar dat moment dat je rondje drukt en hij knalt m zo mooi de kruising in, is gewoon een heerlijk gevoel xD
bacardiboy-dh
26 november 2010, 01:10
Haha niks anders dan jaloezie van mijn kant bro..
Zaicon
26 november 2010, 01:12
Haha niks anders dan jaloezie van mijn kant bro..
Maar het komt nog wel.. Want ik heb dan teveel geld hieraan uitgegeven waardoor dit snel kon.. Maar als jij aantal van je spelers zou verkopen zou je toch wel een Messi of Ronaldo kunnen kopen? Of beide.. Iig denk ik dat jij er met de tijd ook wel zo bij staat ;)
Moeten we maar weer eens meeten dan kun je 't voelen xD
bacardiboy-dh
26 november 2010, 01:22
Maar het komt nog wel.. Want ik heb dan teveel geld hieraan uitgegeven waardoor dit snel kon.. Maar als jij aantal van je spelers zou verkopen zou je toch wel een Messi of Ronaldo kunnen kopen? Of beide.. Iig denk ik dat jij er met de tijd ook wel zo bij staat ;)
Moeten we maar weer eens meeten dan kun je 't voelen xD
LOL Die laatste zin klinkt wel heel fout xD
Maar euh tja... winst gaat heel moeizaam de laatste dagen en daardoor is de motivatie ook weg.. hoewel ik vast wel één speler kan krijgen zou het een eeuwigheid kosten om nog een topper te krijgen :P
Zaicon
26 november 2010, 01:32
Bij deze: mocht ik nog een Ronaldo of Messi in een pakje krijgen, dan krijg jij 'm voor een zeeeeeeer voordelige betaalbare prijs ;-)
Ik blijf pakjes kopen dus de kans is er altijd.. :P
bacardiboy-dh
26 november 2010, 01:52
Ik hoop dat je dat nog steeds meent na onze friendly match zonet! xD
Zaicon
26 november 2010, 01:53
Ja man.. Maar dit soort wedstrijden heb ik meer.. Zo vreemd. Alle passes en voorzetten zijn fucking slecht.. Spelers lopen niet.. Regenn .. Maar ja keihard pak slaag van 5-0 gekregen met 4x ibrahimovic :P
Gelukkig win ik voor de rest wel als t nodig is ^^ Maar slecht voor mn ego dit :P
bacardiboy-dh
26 november 2010, 01:54
Hahaha.. ach het is geen schande om van de beste P3c FIFAer te verliezen :P
Zaicon
26 november 2010, 01:54
Check btw die gold rush aanbieding!!!
bacardiboy-dh
26 november 2010, 01:58
Zag het... denk probeer één keer 12 500 coins... wat denk je? 11 fokking spelers tussen de 75 en 78 en die ene ''rare''.. kranjcar -_-
Zaicon
26 november 2010, 02:01
Zag het... denk probeer één keer 12 500 coins... wat denk je? 11 fokking spelers tussen de 75 en 78 en die ene ''rare''.. kranjcar -_-
Wel karige shit idd.. Ik ga er 10 proberen.. Zal posten als k wat moois heb.
bacardiboy-dh
26 november 2010, 02:02
10?? tjonge jonge :P had ik maar een vaste baan in plaats van school dat alleen maar geld kost :'(
Zaicon
26 november 2010, 02:11
10?? tjonge jonge :P had ik maar een vaste baan in plaats van school dat alleen maar geld kost :'(
Tis niks joh, 1 rare speler.. En je krijgt allemaal bende :P Levert me alleen wel coins op maar ook niet veel.
Eigenlijk een zware naai pack :P
---------- Post added at 02:11 ---------- Previous post was at 02:06 ----------
Lol, k koop net zon pack, met allemaal onder de 80.. Had ze allemaal dubbel :P
Nah dit was niks, stom dat ik het gedaan heb want tis echt puur om gouden spelers te verzamelen..
bacardiboy-dh
26 november 2010, 02:13
ja man kans is erg klein dat je wat krijgt zo.. coins lopen in principe wel snel binnen met wat geluk (ik denk zo een 5K per pack gemiddeld) maar dat is het dan ook. toch 50K als je het zo bekijkt :P
Sjoerd
26 november 2010, 02:20
Ik zou Messi op CAM zetten, Ronaldo in de spits, en Kaka als RM.. Heb je dan nog steeds dezelfde chemistry?
Zaicon
26 november 2010, 02:23
Ik zou Messi op CAM zetten, Ronaldo in de spits, en Kaka als RM.. Heb je dan nog steeds dezelfde chemistry?
Opstelling is ERG lastig.. Want de chemistry wordt hard verpest als je die spelers zo switched..
Eigenlijk moet ik van formatie veranderen, maar sowieso zijn Ronaldo En Messi rechtervlank spelers in FIFA, je kunt ze wel links zetten of midden, maar gaat weer ten koste van hun chemistry, liever wil ik dat niet..
Dus ik houd t ff zo en later ga ik het mss omgooien..
Sjoerd
26 november 2010, 02:30
Tja, Ronaldo is gewoon zo'n beest als spits, daar zou ik dan mijn team omheen bouwen, maar ja, beetje lastig als je zo'n team hebt als de jouwe, waar iedereen een spelers is waar ik een team omheen zou bouwen.:P
bacardiboy-dh
26 november 2010, 03:47
ik zou ook ronaldo in de spits doen :P
Gipjs
26 november 2010, 09:56
Waaaat, ik ben jaloers op dat team Zaicon! :-) Vet hoor.
gazhims3lv
26 november 2010, 15:56
Zaicon.. als je naar mijn psn bericht had geluisterd had je messi voor 500k.. maarja je reageerd nergens op.. ;) nice team man...
Maukey
26 november 2010, 16:53
Omg nice:p
ik zou nu gaan sparen voor inform dani alves ;) kan je die eventueel linksback zetten; )
Zaicon
26 november 2010, 16:54
Zaicon.. als je naar mijn psn bericht had geluisterd had je messi voor 500k.. maarja je reageerd nergens op.. ;) nice team man...
Ik had gelijk gekeken. Maar had toen geen 500k nog.. Dus dan houd t op :p
Maukey
26 november 2010, 16:57
Omg nice:p
ik zou nu gaan sparen voor inform dani alves ;) kan je die eventueel linksback zetten; )
En navas inplaats van di maria ?;)
gazhims3lv
26 november 2010, 17:09
Jammer zaicon.. ik denk meestal dat iemand er niet is ofzo als ie niks stuurt maar wel dus no problem..
Zaicon
26 november 2010, 21:19
Bedankt voor de tips jongens!! Had nog niet echt gekeken naar vervanging voor hun, dus is wel makkelijker met deze tips! Heb nu 150k en hopelijk meer als ik thuiskom, dus ga ik daar op hunten!
Maukey
26 november 2010, 21:30
Met een beetje mazzel moet je daarmee inform dani alves kunnen kopen;)
En navas is ook maar 30k ofzo
Stefnnn
27 november 2010, 13:28
Je kan misschien Di Maria IF kopen (86) hoeveel kost dien ik weet het eingelijk zelf niet maar ik wil hem ook :D
bacardiboy-dh
27 november 2010, 15:29
Oja tuurlijk die is ideaal voor je :D
Zaicon
27 november 2010, 16:17
Beter xD Die ga ik scoren, heb vandaag en gister ruim 250k aan coins opgemaakt aan pakjes, lol :P
Leverde me wel leuke spelers op als eto'o, vd vaart, xavi, lahm, essien, alexandre pato en nog wat meer...
Blijf coins uitgeven aan pakjes zolang ik geen betere spelers in vizier heb, altijd leuk om kans te maken op die SIF Messi of een andere topper, al is het echt ongelofelijk dat ik na openen van 300+ pakjes slechts 1 keer een elite heb gekregen; Ronaldo.. Daarnaast alleen spelers als kaka, forlan, en andere spelers die toch wat minder waard zijn dan 150k..
---------- Post added at 16:17 ---------- Previous post was at 16:13 ----------
Holy sh*t! Die IF Di Maria is er maar één van te koop nu, 380k :P Dat gaat 'm voorlopig nog niet worden..
Stefnnn
3 december 2010, 16:44
FIFA 11 Ultimate Team.. Vanaf het moment dat ik hoorde dat het uit ging komen, wist ik dat ik er niet aan moest beginnen, ik kende mijn verslaving van vorig jaar nog, die mij toen enkele tientjes heeft gekost, waar ik uiteindelijk te weinig van heb geprofiteerd.
Op uitnodiging van bacardiboy-dh heb ik me er ook dit jaar toch weer aan gewaagd, FIFA 11 lag alweer een tijd stof te happen en ik zocht toch vernieuwing in de footie waar ik al jaren verslaafd aan ben.
Goed, FIFA UT gedownload en gelijk 2 gouden pakjes gekregen om mee te beginnen, allemaal crap uiteraard.
De eerste tientjes werden geïnvesteerd, het team begon al redelijk wat te lijken, al gauw kwam ik er (zomaar automatisch denk ik) achter dat het de Spaanse liga ging worden, aangezien de meeste spelers daarin speelden die toch het meeste kwaliteit hadden.
Vorig jaar leek de hunt op Ronaldo onmogelijk, en gaf ik het al gauw op. Dit keer was ik echter vastbesloten en heb ook een salaris dat meer meewerkt aan deze missie. Nooit had ik gedacht dat ik zoveel uit zou geven dan dat ik uiteindelijk heb gedaan; 300+ euro, een krankzinnig bedrag. Maar dat doet mij nog steeds niet veel, aangezien ik reteveel plezier van het hele gebeuren heb.
Even op de market place kijken wat Ronaldo nou kost, al gauw kreeg ik tranen in mijn ogen, dat is niet haalbaar op een handelmanier, als ik al in Baco's One Million topic keek, kreeg ik soms al de kriebels als ik zag hoeveel je moet handelen, inkopen, verkopen noem maar op.. Nee dacht ik; dan maar een shitload aan pakjes kopen en hopen dat ie er tussen zit..
Afijn, na denk wel meer dan 100 pakjes geopend kwam ik op dit team;
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#xiFQZTR097xy
Lol, ik hoopte dat ik meer sharelinks had gemaakt dat ik nog een noobie team had, maar dit is de eerste..
14 november, rond etenstijd, was het wonderbaarlijke moment.. Na honderd+ pakjes geopend te hebben, gok je er niet meer op. 2x Kaka, 1x Robben, wat andere spelers van rond de 84 maar that's it.. Geen spectaculaire spelers.
Kaka en Robben verkocht, Villa gekocht en de rest ook bij elkaar geraapt door de coins die ik had verzameld.
Dan open je ineens zo'n pakje en zie je een RW van 89 glimmen en je denkt; wtf? Het zal toch niet? Jawel, Cristiano Ronaldo.. Eindelijk! Mijn eerste missie voltooid..
Allright, na nog wat pakjes kopen, spelers verkopen kwam ik op dit team;
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#cWinHewZ97TZ
Weinig verandering, een CDM gekocht, Xavi. En een IF Ricardo Cavalho.
Maar toen bedacht ik me dat er nog zo'n topper is die toevallig bij Barca speelt, die PERFECT zou passen naast David Villa, de topspits van Barca, namelijk; Messi! Alleen die is ook zo duur.. Dus weer handelen en pakjes kopen.
Forlan kwam uiteindelijk de IF Hulk vervangen, want Hulk had al weinig meer met mijn team te maken... Forlan verkocht voor 67k en na een hele zooi van mijn Club (tellend 780 spelers nu...) kwam ik toch in een nacht al op 560k, een IF Messi van 500k SB ging aan mijn neus voorbij; laatste bod 600k...
Vanavond ging het vrij rap eigenlijk, ik kom thuis, de teller staat op 580k en ik zie een IF Messi van 92 met een BIN van 575k... Ik liet me geen 2e keer passeren en besloot hem te kopen. Gauw een RW-RF kaart erop en een 4-1-2-1-2 formatie kaart eroverheen.
Dan nu, na veel geld, uren en leuk onderhandelen:
Mijn Elites FC Liga BBVA Ultimate Team! (http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#hiG9KSjp993H)
De eerste wedstrijd met Messi erbij moet ik nog spelen, dus ben benieuwd.
Wat ik nu verder ga doen? Meer Real Madrid spelers erbij.. En ik wil meer IF spelers regelen om toch dat beetje extra te hebben...
Daarnaast zoek ik nog een betere LB, maar die zijn er maar weinig.
Ik denk mak er een verhaal van, voor de mensen die zich even vervelen, ofzo :P Nu maar even genieten en coins verdienen en dan weer een volgende uitdaging zoeken!
Een Lb, neem gewoon dani alves of ramos dan verlies je bijna geen chem ook ;)
Maukey
3 december 2010, 16:53
Een Lb, neem gewoon dani alves of ramos dan verlies je bijna geen chem ook ;)
Heeft die ook gedaan;)
Zaicon
3 december 2010, 19:07
Ik heb nu ramos links, en IF Dani Alves rechts. Nu alleen nog IF Puyol en ik heb mijn team compleet. Dan heb ik ook maar liefst 7 IFs in mijn team :P
bacardiboy-dh
7 december 2010, 20:43
Dan IF Xavi ipv IF Xabi Alonso :)
Zaicon
7 december 2010, 20:47
Dan IF Xavi ipv IF Xabi Alonso :)
IF Xavi.. Ja idd :P
Nu bezig voor IF Puyol, heb tijd kunnen regelen, over 1 minuut loopt ie af.. Gaat m wel worden denk xD
bacardiboy-dh
7 december 2010, 20:50
voor hoeveel dan?
Zaicon
7 december 2010, 20:51
voor hoeveel dan?
Toch nog 330k geworden, maar ik moest m gewoon hebben. Was een harde battle.
Nu nog 70k over dus wordt weer sparen voor IF Xavi dan, zal ook wel weer veel kosten :P
bacardiboy-dh
7 december 2010, 20:54
Als je Xabi voor een mooie prijs kan verkopen dan moet het kunnen toch?
Zaicon
7 december 2010, 20:55
Allright, update van mijn Ultimate Real Barca Team:
http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app#cjH5PSMWbacxt
Puyol thuis fftjes 41212 maken. :-)
---------- Post added at 20:55 ---------- Previous post was at 20:55 ----------
Als je Xabi voor een mooie prijs kan verkopen dan moet het kunnen toch?
Ja.. nu je het zegt, hem verpats ik dan gewoon idd xD Goeie tip baco, thuis ff verder dealen xD
bacardiboy-dh
7 december 2010, 20:57
hehe sweet.. je zou een heel IF team moeten maken :P
Stefnnn
7 december 2010, 21:39
ooooooooh trade offer gedaan voor berbatov IF , 85k + een domme kaart en hij heeft geaccepteerd uhu goede deal of niet ? :D voor hoeveel zou ik hem zetten ?
bacardiboy-dh
7 december 2010, 21:41
haha lekker. ligt aan de formatie, minimaal 120k bin en 110 sp
Zaicon
7 december 2010, 23:26
hehe sweet.. je zou een heel IF team moeten maken :P
Hahaha! IF Ronaldo gaat zeker minimaal 1 miljoen kosten :P Dat is echt hoog gegrepen.. Dan zal ik er velen euro's meer tegenaan moeten goeien om dat voor elkaar te boksen xD En een IF Ramos wordt ook zeker duur :P IF Cassillas en Villa .. onmogelijk ahhaha...
Maar dat zeg ik nu wel, maar meer dan de helft van mn team is IF, dus het is mogelijk.. Voor weer zoveel geld :P
Maukey
7 december 2010, 23:28
Als je gwn door gaat met pakjes kopen en handelen :P dan is het wel haalbaar hoor:P
Zaicon
7 december 2010, 23:43
Als je gwn door gaat met pakjes kopen en handelen :P dan is het wel haalbaar hoor:P
Jup.. :P Maar ik ben wel tevreden zo, haahaha xD Nu trophies binnenhalen en coins verdienen met toernooien, daar heb je veel tijd voor nodig want zoals eerder gezegd zijn de prijzen die je krijgt als je cups wint errggg karig!
Heb 70k over.. En Xabi Alonso gaat zo'n beetje voor 150k-200k weg... Dus ik ga Xavi daarmee nét niet halen, die gaat toch wel voor dik 300k weg.. Tegen de 400k zelfs.. Dus ff sparen en misschien enkele keer pakje kopen en hopen op zo'n dikke speler :eyebrows:
Krijg nu wel teringveel PM's hoe ik dit voor elkaar heb gekregen, sommigen geloven het niet eens als ik zeg dat ik teringveel pakjes heb gekocht, maar tis echt zo lol..
En als ik verlies met dit team dan wordt ik vierkant uitgescholden.. Tsja.. Dat hoort er ook allemaal bij dus :P
Valt me trouwens op dat er veel teams zijn met dezelfde spelers/spitsen die ongelofelijk sterk zijn en goeie pace hebben, waardoor de mindere spelers je er zelf uitsprinten of van afstand dikke goals maken.. Ook wel vervelend als je nadenkt dat dit eigenlijk niet zo realistisch is..
bacardiboy-dh
8 december 2010, 00:10
Hahaha! IF Ronaldo gaat zeker minimaal 1 miljoen kosten :P Dat is echt hoog gegrepen.. Dan zal ik er velen euro's meer tegenaan moeten goeien om dat voor elkaar te boksen xD En een IF Ramos wordt ook zeker duur :P IF Cassillas en Villa .. onmogelijk ahhaha...
Maar dat zeg ik nu wel, maar meer dan de helft van mn team is IF, dus het is mogelijk.. Voor weer zoveel geld :P
Nee man, je denkt te moeilijk. Als je je huidige Ronaldo verkoopt heb je 8 ton, man :D
Stefnnn
8 december 2010, 12:53
wat o wat zou ik doen :
pedro---torres---robben
davidsilva/xavi---xabi alonso---iniesta
ramos---IFcarvalho---Pique---Dalves
-----------------casillias als ik david silva kies--------------
of andere formatie ?
of :
-------------ronaldo---------
---------------------------
--------------------------- :p
Zaicon
8 december 2010, 14:21
Stefnnn dit topic gaat daar niet over :P beter post je de vraag ff in algemeen. Om de boel overzichtelijk te houden ;-)
Stefnnn
10 december 2010, 18:19
Stefnnn dit topic gaat daar niet over :P beter post je de vraag ff in algemeen. Om de boel overzichtelijk te houden ;-)
Jawel toch RONALDO missie :p