PDA

Volledige versie bekijken : License en Special discussie

Speakr
26 november 2010, 12:13
Moeite met een license of Special Event, showen welke licenses hebt gehaald of een superstrategie delen? Doe het hier.

Ik zag dat BlindO moeite had met B-5, nou ik dus ook. Dus tips zijn welkom.

Edit: Haha, het is gelukt. Precies 18:900. Mijn tip is om niet die rode lijn te volgen, maar pas halverwege die lijn de bocht in te remmen.

mieske
26 november 2010, 15:04
ik ga nu ook niet het goud,ik heb de meeste momenteel op zilver en brons en een paar goud.achteraf even kijken of ik goud kan halen.

maar ben nu met internatial c license bezig,en daar moet ik bij de laatste,2 rondes rijden met een lambo,is moeilijker dan het lijkt.mag dus niet van de weg af,of een klein tikje tegen een andere auto en kan weer opnieuw beginnen.

probleem is dus dat het allemaal verrekte snelle autos zijn.
betwijfel het eigenlijk ook of goud haalbaar is voor mij :-P

Muppet-NL
26 november 2010, 15:11
check de front page ;)

kingduckie13
26 november 2010, 15:13
check de front page ;)

haha das maar 1 gude :P

mieske
26 november 2010, 15:16
ja waar ik het overheb is de 1 na laatste license.

GamezMaster
27 november 2010, 11:39
Heeft iemand nog tips voor B-7??
Ik kom telkens 0,20 tekort voor goud :(

EDIT: en zo rij ik hem maar eens heel heel rustig, en haal ik hem in 1x...

mieske
28 november 2010, 15:31
naar mijn idee is het gewoon beter om de hulplijn uit te schakelen.want ik merk zelf als ik de lijn niet volg dat het allemaal wat beter gaat.

maar het blijft frustrerend als je er zo dichtbij zit iedere keer :-P

DrunkSoldier
3 december 2010, 17:02
ik heb filmpje gemaakt voor de pylonshalom van de A licentie, ik ben van plan om nog meer filmpjes te uploaden van de wat moeilijkere licenties

YouTube - Gran Turismo 5 @ License A-3 @ Top Gear Test Track // 19.599 (http://www.youtube.com/watch?v=MEx0ZeQ7LXc)

Speakr
3 december 2010, 17:04
Ik vind die licenties nieteens zo heel erg. Hetgeen waarmee ik in mijn maag zit is die AMG challenge op nürburgring. Die is pas erg.

DrunkSoldier
3 december 2010, 17:05
Ik vind die licenties nieteens zo heel erg. Hetgeen waarmee ik in mijn maag zit is die AMG challenge op nürburgring. Die is pas erg.

ja welke, nordschleife is mijn specialiteit hehe

op gran turismo 4 heb ik de nordschleife honderden keren gereden

Speakr
3 december 2010, 17:06
De beginner-testen van de AMG challenge in Special. Daarvan de derde race krijg ik maar niet op goud, die 2 erna nog nieteens geprobeerd.

DrunkSoldier
3 december 2010, 17:07
De beginner-testen van de AMG challenge in Special. Daarvan de derde race krijg ik maar niet op goud, die 2 erna nog nieteens geprobeerd.

zal van het weekend voor je kijken of ik die kan recorden/uploaden

PaganizeR
3 december 2010, 17:15
Nice filmpje DrunkSoldier :)

heb nu alle licence's gehaald moet zeggen dat de S heeeeel moeilijk is en verrot
totzelfs als ANDERE tegen je aan rijden fail je al :/

DrunkSoldier
3 december 2010, 17:21
Nice filmpje muppet :)

heb nu alle licence's gehaald moet zeggen dat de S heeeeel moeilijk is en verrot
totzelfs als ANDERE tegen je aan rijden fail je al :/

uhm ik ben geen muppet

@ speakr: ik had die AMG race ook nog niet gehaald. Net ff gereden, 2e run zit ik nog op 0.594 van de gouden tijd, dus die gaat wel lukken

PaganizeR
3 december 2010, 17:24
Sorry ik keek een beetje scheef xD
heb het aangepast :P

heb je dit trouwens met camera opgenomen ?
of is er een ingame iets waarmee je filmpjes kan maken en op de pc kan zetten?

DrunkSoldier
3 december 2010, 17:37
Sorry ik keek een beetje scheef xD
heb het aangepast :P

heb je dit trouwens met camera opgenomen ?
of is er een ingame iets waarmee je filmpjes kan maken en op de pc kan zetten?

1e vraag: nee met een Hauppauge HD PVR, just google it
2e vraag: voor zover ik weet niet, maar je kan wel herhalingen opslaan, maar ik weet niet of je dat kan exporten naar XMB net als de foto's

PaganizeR
3 december 2010, 17:41
Damn zon "Hauppauge HD PVR" is nog prijzig ook :O
Maar bedankt ^^

enuh je kan ze wel opslaan als replay maar als je hem op usb zet krijg je allemaal rare bestanden die men pc niet ken...
d8 misschien dat jij wist wat k ermee moest ofzo :P

iig bedankt ^^

Speakr
3 december 2010, 19:29
Iemand tips voor IC-3? Zo extreem vervelend is die zeg.

Edit: Bam gehaald. In de eerste bocht gewoon een klein stukje afsnijden, in de tweede bocht je kont iets laten uitbreken en in de derde strak naast de curb rijden.

MightyMostert
4 december 2010, 06:23
Ik vind die Special Top Gear 2e race echt zwaar moeilijk. Dat je met die Lotus wagens moet rijden. Wtf man... die auto's rijden echt gaar met een controller.
Misschien toch maar eens een race stuur halen.

Verder nog niet echt bezig geweest alles op goud te zetten.

Speakr
4 december 2010, 13:00
Je moet overal laat remmen en per bocht er 1 á 2 voorbij kruipen. Dan zou je 2 bochten voor het eind ongeveer wel eerste moeten staan.
Kan inderdaad wat pogingen kosten, die elise heeft banden van boter.

Wouter1980
8 december 2010, 12:20
ik probeer eerst alles gewoon te halen, die gouden tijden dat wordt nog erg veel oefenen, want dan kan je echt geen fouten maken.
straks eens proberen met mijn stuurtje, of dat wat uithaalt.

stoffel
3 februari 2011, 16:43
als ik GT5 gekocht had bezitte ik nog geen stuurtje had dan alle licence behaald met controller had dan 20 gold 14 silver en 26 bronze
nu na 2 dagen proberen heb ik nu 41 gold 19 silver en 0 bronze
dus nog een paar dagen licence doen en ik heb alles gold
daarna zal ik de amg proberen alles gold te behalen die platina dat zit dichter bij te komen

maar volgende maand eerst effe die nieuwe zombie map van BO doen ter afwisseling lol

dang ik dacht dat ik een paar dagen ging nodig hebben om alle licence gold te krijgen
maar heb deze middag niets anders gedaan dan licence en heb nu alle licence gold check it

http://users.telenet.be/stoffels-homepage/licence.JPG

Speakr
5 februari 2011, 11:38
Licenses zijn redelijk simpel, al helemaal vergeleken met Special. Heb ze ook allemaal op goud, en allemaal met DS3.

NLSoldaat95
5 februari 2011, 12:02
Je bent al flink ver zeg!

Ik speel m uit en ga zeker niet mijn leven verpesten met de tijd om platinum te halen:D

stoffel
5 februari 2011, 12:47
ik ben eigenlijk nog maar bezig van 2 januari :p en volgende maand stop ik ik effe om de nieuwe zombie maps te spelen