Volledige versie bekijken : Driften in GT5
Sjangtepeltang
23 december 2010, 22:51
hallo.
is er iemand goed in driften op GT5 ?
ik heb namelijk hulp nodig met welke tuning onderdelen ik het beste op de auto kan doen en er vervolgens mee te driften
hopelijk kan iemand mij helpen , en met welke AWD , geloof ik ( achterwielaandreiving) kan driften
alvast bedankt.
smaiden
23 december 2010, 23:00
Ik heb je topic even verplaatst naar het goede board, voortaan wel even goed kijken ;-)
ikzelf heb een lamborghini gallardo volledig opgetuned die ik gebruik met driften.
als ik in arcade ga driften laat ik de instellingen van de auto zo staan, maar zet ik alleen de abs helemaal uit (standaard op 1)
zo heb ik ook de trophy gehaald voor 10000 punten met driften
Sjangtepeltang
23 december 2010, 23:18
Ik heb je topic even verplaatst naar het goede board, voortaan wel even goed kijken ;-)
ikzelf heb een lamborghini gallardo volledig opgetuned die ik gebruik met driften.
als ik in arcade ga driften laat ik de instellingen van de auto zo staan, maar zet ik alleen de abs helemaal uit (standaard op 1)
zo heb ik ook de trophy gehaald voor 10000 punten met driften
Nou ik heb Ook een ferrari 430 volledig getuned maar ik heb via een
Goede engelse drifter gehoord dat je beter een AWD geloof ik kan pakken
Want ik kan dus niet goed driften met een ferrari..
Geestig
24 december 2010, 00:59
Ik sta momenteel 1ste van nl op eiger nordwand (245 wereld) dus ik kan wel aardig driften.
Ik gebruik de buick special 62. Die krijg je na een event, moet je even in het topic kijken welk event maar die is erg goed in driften, gewoon volledig optunen en t is klaar ;). Zo heb ik 21000 puntjes gehaald! Ik gebruik trouwens wel een 900 graden stuurtje met koppeling en H shifter. Kweetnie of dat makkelijker is want heb nog nooit gt5 met controller gedaan.
Vragen?
Sjangtepeltang
24 december 2010, 08:19
Ik sta momenteel 1ste van nl op eiger nordwand (245 wereld) dus ik kan wel aardig driften.
Ik gebruik de buick special 62. Die krijg je na een event, moet je even in het topic kijken welk event maar die is erg goed in driften, gewoon volledig optunen en t is klaar ;). Zo heb ik 21000 puntjes gehaald! Ik gebruik trouwens wel een 900 graden stuurtje met koppeling en H shifter. Kweetnie of dat makkelijker is want heb nog nooit gt5 met controller gedaan.
Vragen?
dus ik moet gewoon een AWD kopen en dan gewoon volledig optunen ?
Wouter1980
24 december 2010, 10:04
Vragen?
wat is dat voor stuurtje dan, een 900 graden stuurtje?
Berry
24 december 2010, 10:32
een stuurtje dat je 900 graden kan draaien, net zoals een echte auto.
bij bv een formule 1 stuurtje heb je maar een beperkte draai naar links en rechts, 180 graden denk ik.
kingduckie13
24 december 2010, 11:26
Vragen?
ja misschien ben je ook wel een van de enige nederlanders die dat doet
Geestig
24 december 2010, 12:37
Zou kunnen, ik sta iig tussen al die japannertjes :D
Maar ik zou gwoon awd kopen idd en volledig tunen. Zou dan moeten lukken ;)
Sjangtepeltang
24 december 2010, 13:15
Zou kunnen, ik sta iig tussen al die japannertjes :D
Maar ik zou gwoon awd kopen idd en volledig tunen. Zou dan moeten lukken ;)
Ok ik heb een honda s2000 helemaal getuned en hij drift perfect :)
Geestig
24 december 2010, 13:46
Mooi ;)
Ik sta nu 48ste op die nieuwe driftbaan. En 158ste op die dirttrack. ^^
Edit: nu 23ste op dirttrack xD
Edit: en nu 10de xD
Edit: hoppa! 5de!
Edit: en nu alweer 3de :)
Sjangtepeltang
24 december 2010, 15:07
Mooi ;)
Ik sta nu 48ste op die nieuwe driftbaan. En 158ste op die dirttrack. ^^
Edit: nu 23ste op dirttrack xD
Edit: en nu 10de xD
Edit: hoppa! 5de!
Edit: en nu alweer 3de :)
hahah netjes
lees je pm even
Geestig
24 december 2010, 15:49
Thankss.
Gelezen en beantwoord ;)
Kenny-slipknot
24 december 2010, 16:58
Nou, AWD kan je wel mee driften
maar je kan beter een auto met achterwielaandrijving kopen zoiets als een Rx-7
lander
25 december 2010, 14:05
Nou, AWD kan je wel mee driften
maar je kan beter een auto met achterwielaandrijving kopen zoiets als een Rx-7
ik denk dat dat bedoeld wordt met A(chter)W(iel)D(rijving) denk ik.
normaal is het A(ll)W(heel)D(rive) = vierwielaandrijving
F(ront engine)R(ear drive) = motor in de neus, achterwielaandrijving (e.g. Ferrari 599)
R(ear engine)R(ear drive) = motor achter de achteras, achterwielaandrijving (e.g. Porsche 911)
F(ront engine)F(ront drive) = motor in de neus, voorwielaandrijving (e.g. Ford Focus)
M(id engine)R(ear drive) = Motor voor de achteras, achterwielaandrijving (e.g. Ferrari 458 Italia)
Geestig
25 december 2010, 14:45
Met AWD bedoelde ik idd achterwielaandrijving.