PDA

Volledige versie bekijken : Multi The Elder Scrolls: Skyrim

Pagina's : [1] 2 3

Geestig
7 januari 2011, 23:49
Geen topic gevonden hierover, is die er wel? mijn excuses dan ;)

http://www.playfire.com/a/forum/elder-scrolls-v/thread/91126

Daar staan allemaal foto's, ziet er echt vet uit!

Oblivion heb ik echt wel 100 uren ingestopt, en heb het sinds kort ook al op mn PC! Dit word ook echt een toppertje!

smaiden
8 januari 2011, 10:20
heb echt zin in deze game! Oblivion ook zeker met heel erg veel plezier gespeeld :-)

Geestig
8 januari 2011, 13:52
Ja idd, heb trouwens ook nog nergens anders plaatjes van Skyrim gezien. Ziet er erg vet uit, ook de sneeuw!

Geestig
15 juni 2011, 16:30
Er is zoveeeeeeel nieuwe informatie! ik kan echt niet meer wachten!
Duel wielding en nog veel meer! wohoo :D

haagse070
15 juni 2011, 16:59
oblivion is ook voor mij een trendsetter geweest die fallout vervolgens heeft doorgetrokken toch vond ik oblivion veel leuker.. kan ook niet wachten.

Argelonius
15 juni 2011, 17:02
Ik ken het hele spel niet 8( Heet dat toevallig een gebrek aan je opvoeding:D:D

Geestig
15 juni 2011, 17:55
oblivion is ook voor mij een trendsetter geweest die fallout vervolgens heeft doorgetrokken toch vond ik oblivion veel leuker.. kan ook niet wachten.

Ik ben bij Morrowind begonnen, en toen met de PS3 moest ik Oblivion hebben haha, en toen ik eenmaal begon was ik verslaafd, heb echt sowieso wel 300+ uren in het PS3 spel zitten.
Jaartje later ook gekocht voor de PC, voor mods en makkelijker aimen met range :P Én ik kreeg alle DLC.

Kan echt niet meer wachten op Skyrim, gaat ook weer zoveeel tijd inzitten :D

smaiden
20 juni 2011, 13:52
gameplay filmpje, echt super vet, tegen draken vechten enz.

YouTube - ‪The Elder Scrolls 5 - Skyrim E3 live new gameplay‬‏ (http://www.youtube.com/watch?v=YCdiNaF13Ug)

NLSoldaat95
7 augustus 2011, 12:43
Gameplay van zo'n 40 minuten van skyrim gelekt! Wel van mindere kwaliteit en je hoort het publiek enz.
Gameplay begint bij 5.30

http://www.youtube.com/watch?v=QFuUdMsPsK0&feature=player_embedded#at=375

haagse070
7 augustus 2011, 13:00
Godver ik wil ik wil :D:D

---------- Post added at 13:00 ---------- Previous post was at 12:54 ----------

ahh het ziet der zo gaaf uit.. ik krijg flashbacks naar oblivion :'(

Geestig
7 augustus 2011, 14:19
heb 30 minuten gekeken, en dit word mijn meestgespeelde game van het jaar :P

NLSoldaat95
7 augustus 2011, 14:51
Misschien dat ik deze ga halen, heb nooit dit soort games gespeeld maar ben wel benieuwd.

haagse070
7 augustus 2011, 14:53
het is een echte aanrader je bent er zo 60 uur zoet mee misschien wel meer ook..

Sjakie070
7 augustus 2011, 15:55
Game of the year!
Daar gaat me sociale leven :P

NLSoldaat95
7 augustus 2011, 19:30
Had een preview in de PU gelezen, daar stond volgens mij 100+ uur gameplay in. Is er al een releasedatum bekend?

haagse070
7 augustus 2011, 19:34
11 november heb ik ergens gelezen dat is echt zwaar klote... 30 september komt fifa uit en iets na skyrim komt de nieuwe cod uit.. hoe moet ik tijd vrijmaken voor deze topper :'(

Sjakie070
7 augustus 2011, 20:16
ja 11 nov komt ie idd.
Uncharted komt 1 nov en nieuwe batman 2 weken daarvoor ohja en PES ook nog rond die tijd....
Maar extra nachtdiensten draaien voor al deze toppertjes :P

NLSoldaat95
7 augustus 2011, 21:52
Dan laat ik deze maar 3 maanden links liggen en speel ik 'm later wel eens voor 20,-.
Te veel toppers en dit genre ken ik daar te weinig voor dus zou ook een 'teleurstelling' kunnen zijn.

Sjakie070
7 augustus 2011, 21:58
Als je van RPG's houd dan is dit een must have imo.
Als je er niet zo bekend mee bent dan kan k het me wel voorstellen ja.

Geestig
7 augustus 2011, 22:44
het is een echte aanrader je bent er zo 60 uur zoet mee misschien wel meer ook..

60 uur maar? in Oblivion heb ik alleen al 200+ uur inzitten, deze lijkt mij veel vetter omdat je ook baantjes in die dorpjes kunt doen zoals houthakken enzo. Dat vind ik gewoon vet!

haagse070
7 augustus 2011, 22:47
het was maar een minimale schatting de gameplay is nog niets over vrijgegeven kwa lifespan.

Geestig
7 augustus 2011, 23:59
Haha klopt.

Ik ga deze iig voor CoD en uncharted halen.

Lafelt
15 augustus 2011, 15:56
http://cache.gawkerassets.com/assets/images/9/2011/08/sky2.jpg

Dit is echt een vette foto :O verschillen op 8 jaar tijd !

xPerfectReloadz
21 augustus 2011, 18:41
Ga dit spel gewoon al kopen door alle dingen die je kunt doen :O
Houthakken ftw :p

Lafelt
21 augustus 2011, 21:15
Ga dit spel gewoon al kopen door alle dingen die je kunt doen :O
Houthakken ftw :p
Inderdaad je kunt er echt ALLES doen, zou me niks verbazen als je ook kon schijten en dat naderhand oprapen om er mee te experimenteren in een of ander vergif xD

haagse070
21 augustus 2011, 22:50
Ik wil weer een trailer of meer info.. 9 letters 2 woorden.. duurt lang

xPerfectReloadz
21 augustus 2011, 23:02
Ik wil weer een trailer of meer info.. 9 letters 2 woorden.. duurt lang
DIT;)
[QUOTE=Inderdaad je kunt er echt ALLES doen, zou me niks verbazen als je ook kon schijten en dat naderhand oprapen om er mee te experimenteren in een of ander vergif xD[/QUOTE]
Je bent GENIAAL :D

Lafelt
21 augustus 2011, 23:49
Haha ja niet dan zie je het al voor je in je heavy armor haha xD
En idd ik wil ook nog een trailer zien! Ik vind het jammer dat de gamescom zo weinig erover vrijgaf :(
Maar die screens van de characters waren wel super vet :O

Mu12DeR
22 augustus 2011, 10:21
in filmpje dat ik zag kwam ie 11 november uit en meer als 300+ uur gameplay, maja waar haal ik de tijd vandaan om daarin je beginnen haha

Lafelt
22 augustus 2011, 10:24
in filmpje dat ik zag kwam ie 11 november uit en meer als 300+ uur gameplay, maja waar haal ik de tijd vandaan om daarin je beginnen haha

Ja hij komt 11-11-11 uit! En er is veeeeeeel meer daan 300 uur gameplay haha :P De mainquest duurt wel wat korter, weet niet precies hoelang, maar ik schat het gemiddelde. En daarna kun je nog lekker guilds joinen, sidequests completen, alles verkennen,... Die tijd maak ik daar wel vrij voor xD al is het maar elke avond een paar uurtjes, heb ik ook lange tijd niks nieuws nodig!

Geestig
22 augustus 2011, 13:15
Als ik de hoofdmissie heb uitgespeeld, ga ik houthakken, van al dat hout mijn eigen huis in elkaar zetten, en dan in het dorp waar ik mijn huisje bouw feestjes vieren en heb ik een baan als blacksmith.

Haha ik vind het zo vet dat je zoveel kan doen, laat die game nu maar uitkomen!

Lafelt
22 augustus 2011, 13:24
Als ik de hoofdmissie heb uitgespeeld, ga ik houthakken, van al dat hout mijn eigen huis in elkaar zetten, en dan in het dorp waar ik mijn huisje bouw feestjes vieren en heb ik een baan als blacksmith.

Haha ik vind het zo vet dat je zoveel kan doen, laat die game nu maar uitkomen!

Als het goed is gaat dat allemaal! :D Alleen feesje bouwen weet ik niet, maar dat doe je meteen als je Skyrim in je PS3 stopt xD

Geestig
22 augustus 2011, 13:28
Als het goed is gaat dat allemaal! :D Alleen feesje bouwen weet ik niet, maar dat doe je meteen als je Skyrim in je PS3 stopt xD

Haha klopt, het is al feest als ik hem door de brievenbus zie komen!

Kun je ook vissen? :P

Lafelt
22 augustus 2011, 13:31
Haha klopt, het is al feest als ik hem door de brievenbus zie komen!

Kun je ook vissen? :P

Ja ik ga hem zelf ophalen, anders sta ik uren voor de brievenbus xD En geen idee of je kunt vissen, heb er nog niks over gehoord, maar het zou wel ruig zijn, vooral omdat je in oblivion helemaal geen echte vissen had! =D

Geestig
22 augustus 2011, 14:00
Haha dat zou idd wel erg vet zijn, beetje vis voor je dorp gaan vangen xD

Ja mss ga ik hem ook wel gewoon uit winkel halen, dagje vrij van school ;D

Lafelt
22 augustus 2011, 14:39
Haha dat zou idd wel erg vet zijn, beetje vis voor je dorp gaan vangen xD

Ja mss ga ik hem ook wel gewoon uit winkel halen, dagje vrij van school ;D

De datum komt voor mij in ieder geval geweldig uit, op een vrijdag, en dan een heel weekend Skyrim spelen, mijn werk maak ik tijdens de week wel af haha :P Ik vraag me ook af hoe het zwemmen nu gaat want op oblivion ging dat niet altijd super vlotjes.. =P ik schaf wel sowieso een hond aan! :D

Geestig
22 augustus 2011, 16:09
Dat zwemmen is idd wel beetje apart op Oblivion :P
Ben ook benieuwd naar de characters, die lopen rond en doen hun ding terwijl je met hun praat.
Ben ook benieuwd hoe het bergenklimmen is want dat ging ook niet altijd vlot en realistisch op oblivion :P

Spellcasten in Skyrim is ook 100000x beter van wat ik heb gezien!

Lafelt
22 augustus 2011, 16:15
Inderdaad, 1 spreuk in elke hand lijkt echt badass >;) Bergbeklimmen moet inderdaad echt verbeterd zijn, maar daar twijfel ik niet aan :P Hoop dat het paard de bergen ook aankan. En de elven en orcs zien er een stuk realistischer uit. Eigenlijk alle rassen :P
Vond orcs altijd lelijk in oblivion, maar in Skyrim wil ik er zeker wel eentje maken !
Hoop wel dat de dialogen niet raar gaan uitzien omdat iedereen gewoon verder blijft doen wat ze bezig zijn, zoals 20 keer op hetzelfde houtblokje slaan ofso ... :P

Geestig
22 augustus 2011, 16:23
De rassen zien er idd veeeel beter uit en ik ga deze keer wss voor de Khajit! Zien er echt vet uit en hebben ook wel handige skills.

Ik wil een assassin worden met range en magic skills. Thief vind ik ook altijd leuk dus probeer dat ook!

http://img33.imageshack.us/img33/8494/6045294619be14980a86.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/33/6045294619be14980a86.jpg/)

Denk zelf dat de dialogen wel mee gaan vallen, ze zullen waarschijnlijk wel paar keer op houtje slaan maar dat ze vervolgens weer iets anders gaan doen.

Lafelt
22 augustus 2011, 16:26
Khajiit ga ik sowieso ook meteen pakken, dat had ik bij oblivion ook gedaan :D En nu zien ze tenminste echt uit als een kat, met echte snorharen en geen geverfd op het gezicht xP

Geestig
22 augustus 2011, 16:32
Ik was in Oblivion een Elf dacht ik. Heb ook als Breton gespeeld.
Heb al een tijdje geen Oblivion meer op PS3 gespeeld, op PC nog heel af en toe, maar dat was alleen omdat ik daar de DLC heb.

Khajiit vond ik niet echt cool in Oblivion maar de stats waren wel vet, nu issie echt een kat idd!

http://img189.imageshack.us/img189/592/oblivionandmorrowindvss.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/189/oblivionandmorrowindvss.jpg/)

Argornians zien der ook wel vet uit.. eigenlijk allemaal wel.. ik ben weer aan t twijfelen welke ik wil :D

Lafelt
22 augustus 2011, 16:35
Ik had alles van oblivion zowel op ps3 als pc :P Op de pc wil ik skyrim ook hebben, al is het maar om al die mods uit te proberen, want daar zitten er echt vette tussen!! Bij Oblivion was dat Elsweyr Desserts. Alsof het spel zo al niet vet genoeg was. xD
Toch ben ik benieuwd hoe het alchemy skill in elkaar zit want daar doen ze ook geheimzinnig over =s

Geestig
22 augustus 2011, 16:39
Ik had alles van oblivion zowel op ps3 als pc :P Op de pc wil ik skyrim ook hebben, al is het maar om al die mods uit te proberen, want daar zitten er echt vette tussen!! Bij Oblivion was dat Elsweyr Desserts. Alsof het spel zo al niet vet genoeg was. xD
Toch ben ik benieuwd hoe het alchemy skill in elkaar zit want daar doen ze ook geheimzinnig over =s

Ja ik deed t dus ook voor mods, maar ook voor range, was veel makkelijker op PC :D

Ik ga hem ook voor PC en PS3 halen, maar eerst PS3, want ik speel eerst toch zonder mods.

Alchemy skill zeggen ze inderdaad niets over, maar heb zo'n gevoel dat je allemaal animaties gaat zien over het mixen van potions etc.

Lafelt
22 augustus 2011, 16:41
Ja ps3 versie komt hier ook eerst het huis binnen! de laatse keer dat ik speelde deed ik echt alles met alchemy, was echt super handig, dus hoop dat het weer zoveel voordelen heeft :p animaties zien zou idd wel stoer zijn, ook als je een wapen maakt ofso.

Geestig
22 augustus 2011, 16:44
Ik deed eigenlijk weinig met alchemy, maar het is inderdaad superhandig!
Ben nog steeds met die quest van nirnroot bezig lol :P

Ik deed altijd spells die gesloten deuren opende, beetje sneaken, detect life spells etc. Grotten bezoeken :D

Ik ging ook elke dag 1x naar Fort BlueBlood, even wat looten en winst maken, hield me jammer genoeg niet bezig met de plantjes, maar als het weer zoals Oblivion word ga ik het zeker vaker gebruiken.

Lafelt
22 augustus 2011, 16:47
MOet je echt doen is super fijn, en geeft je weer wat te doen als je rondloopt :P Nirnroot quest vond ik echt vervelend, dan kwam je aan met je plantjes, ja ga er nog maar een paar halen. Ik had op de pc cheat gebruikt daarvoor, krijg je gwn helemaal niks, ja de fame omdat je mee hebt geholpen aan de wetenschap xD
Weet je wat overigens een vette grot is in Oblivion: Rockmilk Cave -> daar spawnen vijanden elke dag opnieuw, en worden de kisten ook altijd bijgevuld, en afentoe lig er echt goed spul tussen! Hoop dat zo'n grot ook in Skyrim zit, is altijd handig ook om te trainen ;)

Geestig
22 augustus 2011, 16:53
Ja ga het ook doen!
Oh lol, gelukkig dat ik die quest niet heb afgemaakt dan :P

Rockmilk Cave is precies hetzelfde als Fort BlueBlood!
Om de 3 uur werden de kisten weer bijgevuld en kwamen er weer vijanden.
En ik weet wel zeker dat, dat terugkomt in Skyrim.

Lafelt
22 augustus 2011, 16:55
Shill !! BlueBlood kende ik nog niet ö ga ik zometeen eens plunderen xD

Geestig
22 augustus 2011, 17:08
Die moet je zeker opzoeken! makkelijk fort!

http://www.youtube.com/watch?v=25TuZ9AGzbg

Door dat filmpje ben ik erachter gekomen, en het was 3 dagen, niet 3 uur. maar 3 dagen slapen is ook zo done in oblivion ^^

Lafelt
22 augustus 2011, 17:13
Nice daar ga ik zeker eens naartoe, Rockmilk cave is volgens mij ietsje kleiner en wat duisterder die ligt aan de andere kant van Leyawinn bij de blackbow bandits ;)

Geestig
22 augustus 2011, 17:15
Ook goeie loot?

Ga hem zeker eens opzoeken nog voor Skyrim!

Lafelt
22 augustus 2011, 17:18
Ook goeie loot?

Ga hem zeker eens opzoeken nog voor Skyrim!

Geweldige loot, ongeveer vergelijkbaar, alleen lopen er ook een paar Blackbows rond, die dropen niet zo veel speciaals :P

Skyrim is btw speelbaar op Eurogamer Expo. die valt 22 tot 25 sept als ik me niet vergis :) jammer dat ik dan niet kan, anders ging ik er heen, alleen al om Skyrim te spelen!! :D

Geestig
22 augustus 2011, 17:21
Geweldige loot, ongeveer vergelijkbaar, alleen lopen er ook een paar Blackbows rond, die dropen niet zo veel speciaals :P

Skyrim is btw speelbaar op Eurogamer Expo. die valt 22 tot 25 sept als ik me niet vergis :) jammer dat ik dan niet kan, anders ging ik er heen, alleen al om Skyrim te spelen!! :D

Ahh nice, dan ga ik die eens bezoeken :D

Ja ik wil er opzich ook wel heen om alleen Skyrim te spelen, maar ik vind het altijd zo fijn als ik dan alleen ben, net het spel erin doen, en dat ik dan steeds nieuwe dingen vind etc, bij Eurogamer zit iedereen over je schouder mee te kijken en is het zo druk :P

Ik word liever gewoon helemaal verrast :D

sjaakthenler
22 augustus 2011, 18:10
11-11-11 duurt nog veel te lang joh, ik wil skyrim nu whehehee :'(

Geestig
22 augustus 2011, 22:40
Duurt inderdaad nog een eeuwigheid! Ik wil het nuuuuuuuu!

smaiden
25 augustus 2011, 16:54
1 van de weinig games waar ik echt naar uitkijk. Uren en uren zoet zijn met een game, omdat je alles wilt ontdekken.

Deze game gaat zoizo voor al het andere!

Lafelt
26 augustus 2011, 14:17
1 van de weinig games waar ik echt naar uitkijk. Uren en uren zoet zijn met een game, omdat je alles wilt ontdekken.

Deze game gaat zoizo voor al het andere!

Idem bij mij, ik ga de zaterdag morgentraining ervoor overslaan xD wordt nachtgamen 11-11 :P

Ddude
27 augustus 2011, 22:16
hij komt wel eens een keer, tegen de tijd dat deze game uitkomt ben ik nog bezig met

Silent Hill
RAGE
Batman
Uncharted 3
Battlefield 3

Dus ik wacht wel..

Geestig
5 oktober 2011, 12:03
Nog ongeveer een maand wachten!
Zijn er nog leuke nieuwtjes over Skyrim?

TraXxii
5 oktober 2011, 16:12
Ok ik ben een noob in dit genre, maar het ziet er vet uit.
Het enige wat ik er mee kan vergelijken wat ik gespeeld heb, is runescape.
Moet ik me ook zoiets voorstellen bij Skyrim? alleen dan vele malen mooier, uitgebreider en beter?
Lijkt me wel vet om weer zo'n spel te spelen waarbij je moet levelen, bepaalde skills hebt etc.
Is bijvoorbeeld het vechten wel gewoon 'real-time', daar bedoel ik mee dat je niet in 'beurten' speelt?

haagse070
5 oktober 2011, 17:10
Traxx schaam je :P

Haha nee vergelijken met runescape gaat ver maar er zijn wel vergelijkenissen je hebt quests en side quests.. Zo kan je de main story doorlopen en ben je misschien binnen 72 uur klaar met het verhaal.. maar je hebt ook allemaal side missies en dan niet eens gesproken over de 10tallen grotten die er zijn en andere dingen.. dit spel is echt zo groot dat je hier maanden zoet mee kan zijn en neit eens alles hebt ontdekt.. ik zal hem je aanraden ik ga hem zelf zeker ook halen!

Geestig
5 oktober 2011, 17:12
Je kan het opzich wel met runescape vergelijken hoor, maar dan idd velen malen groter en veeel beter, de rest zoals haagse al zegt.

En nee, het vechten gaat niet omstebeurt, maar is real-time. Je kunt slaan en verdedigen wanneer je wilt :)

NLSoldaat95
5 oktober 2011, 17:21
Is er een multiplayer of co-op ofzo?

haagse070
5 oktober 2011, 17:22
nope singleplayer only

smaiden
5 oktober 2011, 17:37
je kunt dit gewoon het beste met Fallout 3 en New vegas vergelijken ;-) is ook van de zelfde ontwikkelaar. speelt zich alleen in een compleet andere setting af haha

haagse070
5 oktober 2011, 17:39
jep maar als je nieuw in dit genre bent ken je die games ook niet smaiden :P

TraXxii
5 oktober 2011, 18:59
Fallout ken ik wel, maar niet gespeeld. Skyrim spreekt me meer aan, beetje middeleeuwse setting :) ik zal de game niet voor de volle pond kopen, maar wanneer de game een eurootje of 30 is zal ik hem zeker aanschaffen! ben wel benieuwd naar jullie meningen wanneer dat de game uit is!
@Haagse & Geestig,
Bedankt voor de uitleg! :)

Lafelt
5 oktober 2011, 19:21
Hier de achievements :D

http://www.xbox360achievements.org/game/elder-scrolls-v/achievements/

Je kunt met iemand trouwen hahah xD

NLSoldaat95
5 oktober 2011, 20:23
Ik zal deze ook zeker in mijn collectie halen, ben fan van fallout en skyrim lijkt me ook erg vet, alleen koop ik deze net zoals Traxxi wat later. Aangezien ik eerst nog MW3, BF3, Assasins Creed en Uncharted 3 heb om uit te spelen :)

smaiden
5 oktober 2011, 21:15
Hier de achievements :D

http://www.xbox360achievements.org/game/elder-scrolls-v/achievements/

Je kunt met iemand trouwen hahah xD

ja klopt, je kunt ook trouwen met mensen van hetzelfde geslacht :P

Lafelt
5 oktober 2011, 21:17
ja klopt, je kunt ook trouwen met mensen van hetzelfde geslacht :P
Haha epic :P ik trouw wel met een draak als die me niet wil opeten ^^

Geestig
5 oktober 2011, 22:29
Haha vet! Ik ga iig niet met een orc trouwen xD

Lafelt
5 oktober 2011, 22:33
Zou vet zijn als je ook kinderen kon krijgen :P weet wel dat die sowieso in het spel zitten, dus wie weet... =)

Geestig
5 oktober 2011, 22:34
Hahaha ik zie het nu al helemaal voor me:
Getrouwd, kinderen, huisje in het bos, en dan heb je werk als houthakker. :')

Lafelt
5 oktober 2011, 22:37
Hahaha ik zie het nu al helemaal voor me:
Getrouwd, kinderen, huisje in het bos, en dan heb je werk als houthakker. :')
En dan afentoe eens een dungeon uitmoorden en pickpocketten voor de extra inkomsten xD
En 's avonds eten we drakenvlees ^^

haagse070
5 oktober 2011, 22:45
Zal inderdaad wel kicken zijn.. ik zal waarschijnlijk zowiezo 3 keer opnieuw beginnen om te kijken wat er allemaal mogelijk is met goed/slechte/neutrale karma

Lafelt
5 oktober 2011, 22:47
Zal inderdaad wel kicken zijn.. ik zal waarschijnlijk zowiezo 3 keer opnieuw beginnen om te kijken wat er allemaal mogelijk is met goed/slechte/neutrale karma
KARME?! ö
Geef mij maar liever bounty en 'good en evil'

Geestig
5 oktober 2011, 22:48
Haha ja idd lafelt, en dan moeten de kinderen en de vrouw vissen gaan vangen, en langs het dorp om brood enzo te halen :P

Ik zal btw gewoon een goederik zijn :D

haagse070
5 oktober 2011, 22:48
ohw karma is fallout taal:P?

Lafelt
5 oktober 2011, 22:49
ohw karma is fallout taal:P?

Jaaa haha, en dat blijft hopelijk ook zo ^^

Drakenjager
8 oktober 2011, 13:02
Hoe is het 'levelsysteem' eigenlijk? Is het gewoon naar mate je meer vecht dat je levels omhoog gaan en zo beter wordt of is het dat je levels omhoog gaat en dan punten krijgt die je moet geven aan bepaalde stats zoals attack, strength,... etc. of is het niet met levels?

haagse070
8 oktober 2011, 14:29
Zo iets ja drakenjager..

Voor alles wat je goed doet krijg je xp.. denk aan lockpick, vechten, onderhandelen, en zo nog veel meer dingen.. als je 1 level omhoog gaat krijg je skill points die je kan uitgeven :)

Sjakie070
8 oktober 2011, 23:32
ik weet dat ik bij oblivion ook lvl up ging als k veel sprong of ging zwemmen, dat was echt chill :P

Lafelt
27 oktober 2011, 08:57
New footage! :D

http://www.g4tv.com/videos/55960/the-elder-scrolls-5-skyrim-video-preview/?quality=hd#video-55976

http://www.g4tv.com/videos/55976/the-elder-scrolls-5-skyrim-exclusive-preview/?quality=hd#video-55960

kanzlooz
27 oktober 2011, 09:04
Lafelt :)

Ziet er wel erg tof uit, toch wel een must have! Maar niet een game die ik direct ga kopen door alle andere games die nu uit gaan komen...

Lafelt
27 oktober 2011, 13:07
Lafelt :)

Ziet er wel erg tof uit, toch wel een must have! Maar niet een game die ik direct ga kopen door alle andere games die nu uit gaan komen...

Frenkcy!! ^^
Voor mij is dit een instant buy haha :P
Met een beetje geluk zit ie 10 november in mijn ps3 :D

Mu12DeR
2 november 2011, 13:37
deze shit is echt episch man! heb net ff wat zitten kijken maar dit is echt bruut!:D

Lafelt
2 november 2011, 19:55
Vandaag bewijs van weerwolven gezien!!! Echt te ruig

http://img31.imageshack.us/img31/3636/werewolf1a.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/31/werewolf1a.jpg/)

Uploaded with ImageShack.us (http://imageshack.us)

http://img231.imageshack.us/img231/1664/werewolf5.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/231/werewolf5.jpg/)

http://img840.imageshack.us/img840/6757/721pxwerewolf3.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/840/721pxwerewolf3.jpg/)

Geestig
3 november 2011, 13:24
Wouw! Weerwolven, het blijft ook steeds vetter worden he!

Hopen dat ik genoeg geld heb als ie uitkomt.. -.-''

Lafelt
3 november 2011, 14:47
Wouw! Weerwolven, het blijft ook steeds vetter worden he!

Hopen dat ik genoeg geld heb als ie uitkomt.. -.-''

Je hebt nog 1 week haha :P

EDIT:
Nieuw filmpje :D

http://www.youtube.com/watch?v=XJ7lmWc14uo&feature=player_embedded

Geestig
3 november 2011, 23:27
@Lafelt, pff, denk dat ik hem later pas kan halen.. Echt stom! Ga je niet teveel verhalen vertellen als je hem hebt? anders word ik nog meer jaloers :P

Lafelt
4 november 2011, 15:05
@Lafelt, pff, denk dat ik hem later pas kan halen.. Echt stom! Ga je niet teveel verhalen vertellen als je hem hebt? anders word ik nog meer jaloers :P
Als ik hem heb, krijg ik de tijd niet meer om te posten hiero haha xD
Nee man, ik zal me inhouden!
Als er btw iemand is die nu al volledige gameplay wil hebben, ask me, heb namelijk 12 filmpjes van 15 min gevonden met doorlopende quests :D

smaiden
7 november 2011, 22:00
van de week maar eens ff bestellen! met guide natuurlijk, gewoon voor de heb!

NLSoldaat95
7 november 2011, 22:04
Zou graag wel wat meningen willen horen over een weekie, ben erg benieuwd naar dit spel. Maar dan wel de spoilers in spoilers zettenxD

Geestig
7 november 2011, 22:33
Hij word geweldig! Dat sowieso!
Als ik geld had, had ik um op release gekocht!

Lafelt
7 november 2011, 22:34
Die mening krijg je van mij wel haha (zonder spoilers uiteraard ;) )

Hier nog een nieuwe foto van en loading screen en een monsterrr :D

http://img23.imageshack.us/img23/4992/falmer.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/23/falmer.jpg/)

http://img841.imageshack.us/img841/9026/722pxdraugrlordbattle.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/841/722pxdraugrlordbattle.jpg/)

http://img696.imageshack.us/img696/2970/722pxskeleton28skyrim29.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/696/722pxskeleton28skyrim29.jpg/)

Lockpicking is wel echt verandert! ö

http://img444.imageshack.us/img444/8211/627pxlockpickinginskyri.jpg (http://imageshack.us/photo/my-images/444/627pxlockpickinginskyri.jpg/)

Geestig
7 november 2011, 23:02
k vond het lockpicking in Oblivion juist wel een grappige uitdaging, maar ben benieuwd of dit beter is :P

Lafelt
8 november 2011, 10:31
k vond het lockpicking in Oblivion juist wel een grappige uitdaging, maar ben benieuwd of dit beter is :P
Dit lijkt meer op fallout lockpicking, maar dan beter :p het lijkt me wel moeilijker dan in Oblivion, maar dat mag ook wel :p

Mikey Cool5
8 november 2011, 12:00
Kan iemand bevestigen dat Skyrim bij GameMania al te koop is?
Hij staat namelijk op 'nu verkrijgbaar' in plaats van 'nog 3 dagen'

kamikolopopo
8 november 2011, 13:35
Ik kan niet wachten, ga hem vrijdag halen :( Te veel huiswerk deze week om te gamen ...

Lafelt
8 november 2011, 15:03
Kan iemand bevestigen dat Skyrim bij GameMania al te koop is?
Hij staat namelijk op 'nu verkrijgbaar' in plaats van 'nog 3 dagen'

Goh geen idee, bel anders eens naar hun filiaal, zou best kunnen dat ze hem al verkopen. Bij mij stond gisteren de release op 10-11. Ik ging net even kijken of er verandering in was en telefoonnummer zoeken, maar gamemania.nl doet het niet om de een of andere manier :S

Mikey Cool5
8 november 2011, 15:21
Goh geen idee, bel anders eens naar hun filiaal, zou best kunnen dat ze hem al verkopen. Bij mij stond gisteren de release op 10-11.
Ik ging net even kijken of er verandering in was en telefoonnummer zoeken, maar gamemania.nl doet het niet om de een of andere manier :S

Nu ligt de site inderdaad opeens plat :s
apart, net deed hij het nog..
Ik heb verder ook geen telefoonnummer van ze, helaas..

Lafelt
8 november 2011, 15:54
Nu ligt de site inderdaad opeens plat :s
apart, net deed hij het nog..
Ik heb verder ook geen telefoonnummer van ze, helaas..

De site is weer online, ik wou bellen, maar de lijn was bezet. Ik probeer het zo nog eens ;)
Ik zag ook dat mijn pre-order weg was, hij staat nu bij de voltooide pre-orders maar ik heb geen sms gehad dat ik Skyrim al kon gaan ophalen. Nja kijken wat ze dalijk zeggen als ik verbonden wordt :P

EDIT::
HIJ IS AL BINNEN JEEEEJ :D
IK GA HEM DUS NU OPHALEN XD

ze hadden het te druk om berichten te sturen ivm met MW3 en skyrim release ;)

Drakenjager
8 november 2011, 20:57
huh hoe kan je hem nu al hebben, officiële release is toch pas 11 november?

Lafelt
8 november 2011, 22:29
huh hoe kan je hem nu al hebben, officiële release is toch pas 11 november?

Sommige winkels verkopen hem eerder ;)
Check gamemania site --> release: 8-11 (nu verkrijgbaar)

Drakenjager
9 november 2011, 07:20
nja, ik wil eerst dark souls uitspelen en dan pas beginnen aan skyrim

Lafelt
9 november 2011, 13:34
Nieuwe trailer voor diegene die hem nog niet hebben :P

http://www.youtube.com/watch?v=fn0N294NFy0&feature=feedu

haagse070
9 november 2011, 13:43
Wow die trailer is vet!!

Ik ben bang dat ik dit topic een maand moet gaan boycotten om spoilers te voorkomen :P zodra ik salaris heb ga ik hem meteen halen.

Lafelt
9 november 2011, 13:46
Wow die trailer is vet!!

Ik ben bang dat ik dit topic een maand moet gaan boycotten om spoilers te voorkomen :P zodra ik salaris heb ga ik hem meteen halen.

Het spel is veeeeel vetter hahah xD
Heb vanmorgen even 5 uur gespeeld, nu ff naar uni, dan weer verder ^^
Ik wordt nog steeds emotioneel als ik een draak op me af zie vliegen :P Deze zijn btw best pittig, vooral als je op de hoogste moeilijkheidsgraad speelt :)

NLSoldaat95
9 november 2011, 21:07
Graag spoilers dan in spoilers hé?

Ben heeeeel erg benieuwd naar meningen!

Lafelt
9 november 2011, 22:26
Graag spoilers dan in spoilers hé?

Ben heeeeel erg benieuwd naar meningen!

Als je me zegt hoe ik dat moet doen, doe ik het haha (a)
Maar Skyrim is echt geweldig!! de graphics, de voiceacting, de vloeiende controlls, de meeslepende muziek, het feit dat je bijna alles kunt doen wat je je kunt voorstellen. Om en voorbeeld te geven, je kunt de vlinders uit de lucht plukken :P
En het verhaal is IJZERSTERK !!! Daarbij komt dat de wereld immens groot is, groter dan Cyrodiil en met meer gebieden, dungeons,...
Dual Wielding speelt echt super fijn, zowel met wapens als met spells. First person speel ik het meeste, maar afentoe switch ik ook naar third person om mijn tijger-achtige Khajiit te bewonderen haha ( en lekker te hakken met mijn orcisch longsword ^^ )

Dit was dan een korte mening heb inmiddels 10 uur gespeeld, ik zou zeggen, als hij je leuk lijkt: KOPEN!!
Je zult er geen spijt van krijgen ;)

Mu12DeR
10 november 2011, 12:20
die shit lijkt me echt vet! maja nu ook MW3 en ik wil niet achter blijven met levels hahaha dus als ik weer tijd heb, binnekort 6 weken facking veel vrij ga ik em zeker halen hahah!

Sonics
10 november 2011, 13:37
Ik heb hem net binnen dus :D
Mijn laatste Elder Scrolls was Morrorwind dus ik loop een beetje achter :P

Lafelt
10 november 2011, 13:37
Ik heb hem net binnen dus :D
Mijn laatste Elder Scrolls was Morrorwind dus ik loop een beetje achter :P

Dan gaat er een wereld van verschil voor je open haha :P

EDITT:

OMFG Check deze trailer :O Echt super vet!!!!!!!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=Y7ciLPadhHQ&feature=feedu

Sonics
10 november 2011, 13:51
Yes ik kan eindelijk beginnen ^^
Its time for character creation :D

Lafelt
10 november 2011, 13:52
Yes ik kan eindelijk beginnen ^^
Its time for character creation :D

Ik zou een elf pakken of een orc, ik heb nu een khajiit, wat ook super vet is maar dan mis je zoveel van wat je boven in de trailer zag :O
Buiten de sneak attacks dan ^^

Sonics
10 november 2011, 13:54
http://www.youtube.com/watch?v=KpTvaAer1p8

Character creations examples :)

Ik hoef geen lelijk orcs :D

Lafelt
10 november 2011, 14:04
Je moet ze zelf 'mooi' maken haha :P
Mijn Khajiit lijkt in geen jaren op die uit het filmpje xD

Sonics
10 november 2011, 14:06
Ik kies toch voor een vrouwelijke dark elf ^^ :love: badass chicks xD

Lafelt
10 november 2011, 14:13
Die zijn ook nice :D (zijn ze eigenlijk allemaal maar toch)
Met blind oog en litteken? :P

Zal vanavond een screenshot maken van mijn Kater haha xD

Geestig
10 november 2011, 18:41
Oawwhh! ik heb hier ook zo'n zin in! Maar heb het nog druk met andere games en heb toch geen geld..
Maar wat ziet het er vet uit zeg..

Sonics
11 november 2011, 00:30
Ruim 5 uurtjes gespeeld en ik ben nog steeds level 2 :P

http://www.youtube.com/watch?v=eSQps6ESaeY
Salt art is cool ^^

daantjuhbest
11 november 2011, 12:35
is het leuk?

haagse070
11 november 2011, 12:45
Haha moet je dit zien dan xD : http://inthegame.nl/videos/hilarisch-spullen-stelen-in-skyrim/

kn0cked-0ut
11 november 2011, 14:11
Ben nu level 4 na zo'n 5 uur spelen, echt een vet spel! Heb een redguard (neger) met dreads en een vlechtbaardje, wat een beest is het toch.

smaiden
11 november 2011, 15:54
hij is besteld, morgen is huis! :-) een dag later dan geplanned :P

Lafelt
12 november 2011, 14:06
Heb gisteren de strategy guide gehaald, en damn die ziet er goed uit haha xD Met een gigantisch grote map van skyrim erbij waar alle locaties opstaan :D
altijd handig ^^ vooral nu, want ik moet een of ander café vinden dat je niet kunt opzoeken in je quest log .. Nja dan maar ff op de kaart kijken xD

Sonics
12 november 2011, 16:55
Heb gisteren de strategy guide gehaald, en damn die ziet er goed uit haha xD Met een gigantisch grote map van skyrim erbij waar alle locaties opstaan :D
altijd handig ^^ vooral nu, want ik moet een of ander café vinden dat je niet kunt opzoeken in je quest log .. Nja dan maar ff op de kaart kijken xD

Ik doe alles zonder guide, alles is wel te vinden via : "Toggle active quest/Show on map " :P

En ik heb een bug gevonden naja het is al bekend je arrow quiver blijft gewoon op zijn plaats zitten terwijl je alle arrows en bows hebt verkocht dit is wel jammer want ik ben een mage :notrust:

edit: trucje gevonden: eerst arrows equipen en dan arrows droppen ..

Lafelt
12 november 2011, 17:43
Ik doe alles zonder guide, alles is wel te vinden via : "Toggle active quest/Show on map " :P

En ik heb een bug gevonden naja het is al bekend je arrow quiver blijft gewoon op zijn plaats zitten terwijl je alle arrows en bows hebt verkocht dit is wel jammer want ik ben een mage :notrust:

edit: trucje gevonden: eerst arrows equipen en dan arrows droppen ..

Kut van die bug :S
maar voor die quest kun je het dus niet zien op de map ;)

PinkStyleZ
12 november 2011, 19:39
een vriend van me heeft het op de PC, het ziet er echt heel vet uit! Heb gister samen met hem er 6uur achter gezeten, je raakt er gewoon niet flauw van..

smaiden
12 november 2011, 20:09
Ik heb hem ook!!! heb er nu ong 6 uur in zitten, ben nog maar level 4.. haha

ik volg tot nu toe wel echt het verhaal, met af en toe een sideqeust, er is gewoon zoveel te ontdekken (net als in oblivion)

het enige echte minpunt (tot nu toen dan :P) is de map in game, wat een schijt map, je kan niet eens zien waar paden lopen, zodat je een beetje kan weten waar je langs moet lopen om ergens te komen, ik moet nu een windhorn (ofziets) pakken en dat ligt is een soort kerker in het bos, met daaromheen bergen, ik ben 20 min bezig geweest om een pad te vinden ... dat vind ik wel erg vervelend.

maar voor de rest een erg vet spel!!

Lafelt
12 november 2011, 20:12
Ik heb hem ook!!! heb er nu ong 6 uur in zitten, ben nog maar level 4.. haha

ik volg tot nu toe wel echt het verhaal, met af en toe een sideqeust, er is gewoon zoveel te ontdekken (net als in oblivion)

het enige echte minpunt (tot nu toen dan :P) is de map in game, wat een schijt map, je kan niet eens zien waar paden lopen, zodat je een beetje kan weten waar je langs moet lopen om ergens te komen, ik moet nu een windhorn (ofziets) pakken en dat ligt is een soort kerker in het bos, met daaromheen bergen, ik ben 20 min bezig geweest om een pad te vinden ... dat vind ik wel erg vervelend.

maar voor de rest een erg vet spel!!

dat probleem had ik dus ook haha xD
Ik heb nu een uitgebreide map bij die guide gekregen en daar staan wel alle wegen op :D Niet dat ik daar 20 keer op ga kijken, want sightseeing in skyrim is ook leuk ;)

kn0cked-0ut
12 november 2011, 20:30
Map ziet er vet uit maar is inderdaad een beetje onhandig..

sjaakthenler
13 november 2011, 10:49
Nou leuk, gister ging die 2x vastlopen toen ik em wou opslaan :( Hoop niet dat dat vaker gebeurd..

Lafelt
13 november 2011, 10:57
Nou leuk, gister ging die 2x vastlopen toen ik em wou opslaan :( Hoop niet dat dat vaker gebeurd..

Ow raar daar heb ik nog geen last van gehad :S Ik had wel gisteren dat de textures van 1 draak wegwaren, leek net alsof ik tegen een draak uit runescape vocht xD
Toen hij dood was kwamen de textures trg .. Nja was wel grappig :P

http://www.dorkly.com/comic/27206/how-to-conquer-a-dragon-in-skyrim

gazhims3lv
13 november 2011, 11:43
Heb hem sinds gisteren ook voor PC gehaald en wat is die vet zeg, heb een vrouwelijke wood elf gemaakt genaamd Neytiri en ze doet het goed ^^ word er alleen wel een beetje moe van dat ik de hele tijd guards achter me aan heb omdat ik een toffe armour gejat heb en een paard, ga gvd geen 1000 coins voor een paard betalen. Heb nu wel het probleem dat iedere keer dat ik van m'n paard af ga dat ik hem opnieuw steel als ik weer opstap

Lafelt
13 november 2011, 12:07
Heb hem sinds gisteren ook voor PC gehaald en wat is die vet zeg, heb een vrouwelijke wood elf gemaakt genaamd Neytiri en ze doet het goed ^^ word er alleen wel een beetje moe van dat ik de hele tijd guards achter me aan heb omdat ik een toffe armour gejat heb en een paard, ga gvd geen 1000 coins voor een paard betalen. Heb nu wel het probleem dat iedere keer dat ik van m'n paard af ga dat ik hem opnieuw steel als ik weer opstap

Haha lol, maar 1000 coins is toch niet zoveel :P
Gewoon eenmalig kopen ^^ Ik kan nu inmiddels vuurspuwen, wordt al een echte Dragonborn!
Ik heb btw die domme texture bug opgenomen, is nu bezig met uploaden, kunnen jullie mijn Khajiit, Almahyr, ook zien ;)

gazhims3lv
13 november 2011, 12:46
Je kan toch al direct vuur uit je handjes toveren?

Lafelt
13 november 2011, 12:54
Ja, maar niet uit je mondje :P

Mu12DeR
13 november 2011, 13:09
ik vind dit spel echt vet! en wil hem ook zeker halen, kga em denk ik over 3 weekjes kopen:D

Sonics
13 november 2011, 13:57
Haha lol, maar 1000 coins is toch niet zoveel :P
Gewoon eenmalig kopen ^^ Ik kan nu inmiddels vuurspuwen, wordt al een echte Dragonborn!
Ik heb btw die domme texture bug opgenomen, is nu bezig met uploaden, kunnen jullie mijn Khajiit, Almahyr, ook zien ;)
Vuurspuwen :O
Heb je ook Whirlwind ?^^

Ik zit nu in Saarthal/The College ^^

Ik ben een Dark Elf Dual Caster Destruction en ik zit nu steeds te sparen voor een huisje :notrust: ^^

kn0cked-0ut
13 november 2011, 18:21
Fus Ro Dah!

Lafelt
13 november 2011, 21:46
Vuurspuwen :O
Heb je ook Whirlwind ?^^

Ik zit nu in Saarthal/The College ^^

Ik ben een Dark Elf Dual Caster Destruction en ik zit nu steeds te sparen voor een huisje :notrust: ^^

Haha ja man die heb ik ook :P Hier is mijn filmpje, vanaf 9:40 zie je die draak die opeens zijn gruwelijke pracht verliest xD

http://www.youtube.com/watch?v=wIxga-44U_o

gazhims3lv
13 november 2011, 21:48
Pff.. jullie zijn echt al ver, ik ben nu pas bij de greybeards

Lafelt
13 november 2011, 21:49
Pff.. jullie zijn echt al ver, ik ben nu pas bij de greybeards
Vanaf dan wordt het steeds leuker met de minuut ^^
Shouts zijn echt epic!

Sonics
13 november 2011, 21:57
Very nice video and Khajiit ^^
Dat waren draak nr 2 en 3?
Ik heb pas 2 draken verslagen :)

Lafelt
13 november 2011, 21:58
Very nice video and Khajiit ^^
Dat waren draak nr 2 en 3?
Ik heb pas 2 draken verslagen :)

Dat waren inmiddels draak 6 en 7 :P nog geen 2 minuten erna kwam ik draak 8 tegen xD

sjaakthenler
13 november 2011, 22:33
Dat waren inmiddels draak 6 en 7 :P nog geen 2 minuten erna kwam ik draak 8 tegen xD

Hoe kom je aan die zwaardje?

Sonics
13 november 2011, 22:54
Bedoel je dat paarse achtige zwaardje?
Dat is een Conjuration spell :)

smaiden
13 november 2011, 23:15
ben net draakje 3 tegengekomen! altijd spannend, vooral als je ze in de verte ziet vliegen, en dan maar hopen dat ie je niet gezien heeft :P

Lafelt
13 november 2011, 23:19

Dat is een ghost sword :D Die kreeg je op het einde in Yngol Barrow. Dat is gelegen aan de rechterkant van skyrim schuin boven Windhelm ;)
IS best een goed zwaard, maar het krijgen was niet al te makkelijk haha xD

@Smaiden: ja haha, ik kwam er gisteren 2 tegelijkertied tegen :O een blood dragon en een gewone. Ik dacht ow die gaan elkaar bevechten, ja niet dus, 2 minuten en ik was dood --

Mu12DeR
14 november 2011, 10:57
http://youtu.be/rt5aUdijAN8

zooo kan het ook!

Lafelt
14 november 2011, 11:03
haha jaa, het werkt ook nog echt xD geweldig dit!! zo kun je makkelijk sneak boosten ^^

sjaakthenler
14 november 2011, 13:54
Dat is een ghost sword :D Die kreeg je op het einde in Yngol Barrow. Dat is gelegen aan de rechterkant van skyrim schuin boven Windhelm ;)
IS best een goed zwaard, maar het krijgen was niet al te makkelijk haha xD

Thanks, zal eens kijken :D Echt een vet spel gewoon, dit blijf ik nog maanden spelen :D

Lafelt
14 november 2011, 14:02
Thanks, zal eens kijken :D Echt een vet spel gewoon, dit blijf ik nog maanden spelen :D
Join the club! en er is zoveeel te doen :O
Die dungeon was btw onderdeel van een orc stonghold quest. Daarvoor moest je handschoenen vinden die je crafting met 25% verhogen en die lagen in Yngol Barrow ;)

Sonics
14 november 2011, 16:25
Join the club! en er is zoveeel te doen :O
Die dungeon was btw onderdeel van een orc stonghold quest. Daarvoor moest je handschoenen vinden die je crafting met 25% verhogen en die lagen in Yngol Barrow ;)
Psstt use spoilers :P spatie weg natuurlijk ^^ ;)

Ik wil dat allemaal niet weten joh :D

kn0cked-0ut
14 november 2011, 18:23
Ben nu een weerwolf!! Fking vet :P

NLSoldaat95
14 november 2011, 18:26
http://www.youtube.com/watch?v=EaOCLic23-Y&feature=channel_video_title

:D

haagse070
14 november 2011, 18:36
Whaaah xD Geniaal die lach ook whaha

smaiden
14 november 2011, 18:58
dacht dat ie zat te janken joh haha

NLSoldaat95
14 november 2011, 19:16
Dat zie je ook bij de comments staan, ik weet het niet iig xD

gazhims3lv
14 november 2011, 19:45
Heb zojuist voor een quest mijn tweede draak moeten vermoorden Die waar je in Riverwood in die geheime kast naar een kamertje gaat..

sjaakthenler
14 november 2011, 19:55
Heb zojuist voor een quest mijn tweede draak moeten vermoorden Die waar je in Riverwood in die geheime kast naar een kamertje gaat..

Hehe, dan ben je al wel ver dus :) Nice man. Ik heb net me 3e dood <3

DeTomeloze
15 november 2011, 00:50
http://youtu.be/rt5aUdijAN8

zooo kan het ook!

Hahaha geweldig, zo kon je ooit met zelda op de gameboy color ook stelen!

gazhims3lv
15 november 2011, 00:53
Heb nu de plannen van die ene bende uit dat huis gejat waar dat feest is.. heeft iemand die al gedaan? Heb nu dus Full Elf Armour en nog wat andere waardevolle spulletjes uit dat huis meegenomen :P

smaiden
15 november 2011, 15:07
ben nu bij het college of winterhold, als sidequest dan.

De mainquest weet ik zo niet, dat zal ik ff moeten kijken als ik thuis ben straks :P

Sonics
15 november 2011, 15:46
ben nu bij het college of winterhold, als sidequest dan.

De mainquest weet ik zo niet, dat zal ik ff moeten kijken als ik thuis ben straks :P
Ben je ook een mage? :P
Ik ben daar ook, zit nu te questen op zoek naar een staff :noworry:

gazhims3lv
15 november 2011, 16:10
Ik heb een staff.. muhahaha :P Heb hem alleen totaal niet nodig aangezien ik Stealthy ben met Boog en af en toe sword

smaiden
15 november 2011, 16:19
Ben je ook een mage? :P
Ik ben daar ook, zit nu te questen op zoek naar een staff :noworry:

nee ik ben geen mage :P je kunt toch alle college doen? Vind het wel vet, extra sidemissions :-)

Sonics
15 november 2011, 16:24
Ik bedoelde een quest staff , heb zelf ook een staff of magelight maar dies beetje nutteloos :notrust:
Alle colleges quests mag je doen ja, je moet wel iets van magie hebben anders mag je er niet in :P

NLSoldaat95
15 november 2011, 17:36
Is het trouwens mogelijk om te variëren qua speelstijl? Dat je dus ala runescape gewoon kan variëren (Mage staff bij je en alsnog een zwaard, boog en een pickaxe bij de hand ofzo) of dat je voor de hele game vast zit aan een skill zoals mage of soldier/archier etc?

kn0cked-0ut
15 november 2011, 17:46
Je kan variëren zoveel je wil.. Zelfs magic in een hand en melee in de ander, je moet de skills alleen wel apart trainen en sommige rassen zijn bijvoorbeeld vanaf het begin al beter in magic of ranged

Sonics
15 november 2011, 17:49
Je hebt wel een Constellations tree, hier kan je eigen perks in een bepaalde tree levelen bv: One-Handed of Two-handed/Conjuration/Archery etc (same system as Fallout)

ps: Mijn Flame Atronach is kicke :D

NLSoldaat95
15 november 2011, 21:16
Oké, das wel beter en is het dan ook mogelijk om al je skills aan het eind te maxen zodat ze een beetje gebalanceerd zijn? Zo'n type ben ik namelijk, speel met alles xD

Sonics
15 november 2011, 21:44
Oké, das wel beter en is het dan ook mogelijk om al je skills aan het eind te maxen zodat ze een beetje gebalanceerd zijn? Zo'n type ben ik namelijk, speel met alles xD
Het kan maar na level 50, level je best traag had ik begrepen dus je perks goed benutten ;)

Geestig
15 november 2011, 23:40
Haha ja man die heb ik ook :P Hier is mijn filmpje, vanaf 9:40 zie je die draak die opeens zijn gruwelijke pracht verliest xD

http://www.youtube.com/watch?v=wIxga-44U_o

Wouw, just wouw, ik wil het spel ook zooo graag!

gazhims3lv
16 november 2011, 00:38
Ben alweer bijna bij de laatste quest van de main story.. ow ow ow wat ging dat snel. Uitgespeeld in 5 dagen(met morgen er bij). Dan nog even een hoopje subquests doen..

smaiden
16 november 2011, 12:20
weet iemand nog waar ik een vet goed one handed zwaard kan vinden? Ik heb op het moment alleen een elven mace van 21 damage, maar ik wil beter :P

gazhims3lv
16 november 2011, 15:45
Dragonslayer ;)

smaiden
16 november 2011, 15:50
Dragonslayer ;)

waar kan ik deze vinden?

The_joker6000
16 november 2011, 16:43
Echt gaaf spel.:)
En Alleen echte mannen die joinen natuurlijk de companions.:P

Sonics
16 november 2011, 16:50
No way The College of Winterhold for the win :P :noworry:

Ik ga vanavond weer verder met mijn mage ^^

gazhims3lv
16 november 2011, 17:07
Winterhold *kots* .. Dark Brotherhood for the win

smaiden
16 november 2011, 17:51
ik weet niet wat ik moet kiezen... ben nu bezig voor college of winterhold, maar ik wil helemaal geen mage zijn :P

Sonics
16 november 2011, 17:55
ik weet niet wat ik moet kiezen... ben nu bezig voor college of winterhold, maar ik wil helemaal geen mage zijn :P
Wat voor "class" ben je ?
Kies The Companions/Stormscloaks/Dark Brotherhood/Legion je hebt keuze zat :P

The_joker6000
16 november 2011, 19:11
Ik heb als allereerst Dark Brotherhood gespeeld maar die guild is vaag man vooral met die dooie wijf enzo.

smaiden
16 november 2011, 20:05
Wat voor "class" ben je ?
Kies The Companions/Stormscloaks/Dark Brotherhood/Legion je hebt keuze zat :P

ik heb als ras Imperial.

Maar als ik nu de sidequests van het college of winterhold af maak, zit ik dan aan die groep vast, of kan ik nog meerdere joinen, of die ene verlaten?

heb me eigenlijk helemaal niet verdiept in hoe dat precies werkt.

Sonics
16 november 2011, 20:23
ik heb als ras Imperial.

Maar als ik nu de sidequests van het college of winterhold af maak, zit ik dan aan die groep vast, of kan ik nog meerdere joinen, of die ene verlaten?

heb me eigenlijk helemaal niet verdiept in hoe dat precies werkt.
Je kunt meerdere guilds joinen :)

Elke guilds heeft zijn eigen trainers dus bv Thieves guild heeft een Thievery/Stealth trainers en The Companions One-handed trainer, College heeft mage trainers etc :)

smaiden
16 november 2011, 20:40
vet thnx :-) gewoon alles doen dus haha

Lafelt
16 november 2011, 20:58
Main Quest Complete :D
Damn wat was dat vettt ^^

Sonics
16 november 2011, 21:38
Damn dan loop ik achter... ik moet nog steeds die horn vinden xD

smaiden
16 november 2011, 21:52
ik moet nu de elde scrolls vinden.

Sonics
17 november 2011, 00:03
vet thnx :-) gewoon alles doen dus haha
ps:

hier moet je wel een keuze maken:
http://cdn.inthegame.nl/wp-content/uploads/2010/01/bronze.png
Taking Sides
Join the Stormcloaks or the Imperial Army

Maar dit is geen guild :P

smaiden
17 november 2011, 00:20
Oke thnx

Kwam dit filmpje tegen...erg vet

http://www.youtube.com/watch?v=c9eGtyqz4gY

Sonics
17 november 2011, 00:31
Haha sweet :D

http://www.youtube.com/watch?v=w1AenlOEXao

Mu12DeR
17 november 2011, 19:16
godverdomme zeg wat is deze shit toch vet!!!:D

ik heb het spel nu sinds dinsdag en het is echt te vet voor woorden! ik ben bij de mainquestline pas bij The greybeards dat ik daarna naartoe moet! maar ik heb al van alles gedaan, zoals ik zit nu bij The Famous Bard college van Solitude, en ik heb me net aangesloten bij The companions! ik vind de sidequests leuker als the mainquestline lol

heb ook al 2 draken gekilled:D

maar als je bij The companions gaat dan kan je ook weerwolf worden fnie?

---------- Post added at 19:16 ---------- Previous post was at 18:33 ----------

Net mijn eerste troll gekilled, damm dat is nog best moeilijk als je full steel armor hebt, die beesten hitten nog best hard!

kn0cked-0ut
17 november 2011, 20:07
Dang Robin volgens mij ben je alweer verder dan ik >.< tijd om te gaan die-harden!

Lafelt
17 november 2011, 20:30
godverdomme zeg wat is deze shit toch vet!!!:D

ik heb het spel nu sinds dinsdag en het is echt te vet voor woorden! ik ben bij de mainquestline pas bij The greybeards dat ik daarna naartoe moet! maar ik heb al van alles gedaan, zoals ik zit nu bij The Famous Bard college van Solitude, en ik heb me net aangesloten bij The companions! ik vind de sidequests leuker als the mainquestline lol

heb ook al 2 draken gekilled:D

maar als je bij The companions gaat dan kan je ook weerwolf worden fnie?

---------- Post added at 19:16 ---------- Previous post was at 18:33 ----------

Net mijn eerste troll gekilled, damm dat is nog best moeilijk als je full steel armor hebt, die beesten hitten nog best hard!
Nice man :D haha een troll heb ik zelfs nog niet gekilled, daar loop ik altijd in een straal omheen, die dingen zijn veels te sterk :P werd er 1 keer door in de lucht gelanseerd hehe xP Ik ben nu bezig met mijn shouts te ontwikkelen, heb nog 7 dragon souls, maar wil eerst even alle shouts verzamelen en de beste unlocken :D
Daarna ga ik mijn team eens uitbreiden zodat ik niet meer in mijn uppie loop: Team Lafelt is on his way!!

Sonics
18 november 2011, 00:46
Yeah ik heb Slow Time geleerd met mijn vrouwelijke Imperialist ^^.

smaiden
19 november 2011, 12:42
ik moet nu een staff zoeken in een soort labyrinth ofzo.. erg irritant, want voor de mainquest moet ik de locatie van de elder scrolls vinden, en die vent die dat weet (zon orc in de college of winterhold) die zegt het niet... ik wil eerst het verhaal afmaken voordat ik al die sidequests wil doen. Maar ik kan nu gewoon niet verder.

Iemand tips?

Lafelt
19 november 2011, 14:11
ik moet nu een staff zoeken in een soort labyrinth ofzo.. erg irritant, want voor de mainquest moet ik de locatie van de elder scrolls vinden, en die vent die dat weet (zon orc in de college of winterhold) die zegt het niet... ik wil eerst het verhaal afmaken voordat ik al die sidequests wil doen. Maar ik kan nu gewoon niet verder.

Iemand tips?

Daar had ik ook problemen mee. Je moet even wachten, en dan legt hij een boek op zijn tafel wat je moet lezen, en dan kun je verder. Ik weet niet hoelang je moet wachten, maar je moet hem niet aan de praat houden, omdat hij dat ene boek nog uit een kast moet halen ;)

Sonics
19 november 2011, 14:29
Is er een Orc in The College?o.O
Ik heb The College Sidequests afgemaakt en het was echt cool :D
Ben nu bezig met een sidequest van The Blades :)

Lafelt
19 november 2011, 14:31
Is er een Orc in The College?o.O
Ik heb The College Sidequests afgemaakt en het was echt cool :D
Ben nu bezig met een sidequest van The Blades :)

Haha ja ergens boven als ik me niet vergis, in zijn luie stoel xD
Ik ben nu bezig met the companions quests, being a werewolf is niceeeeeeeeeee! (h)

Ddude
19 november 2011, 17:57
Ik heb net de college klaar en nu opzoek naar shouts. Heb er 3 compleet haha. Zit momenteel op 26 uur speeltijd. Ik was me trouwens aan het irriteren aan die lydia... Ben ik in die dwergen ruine loopt zij lekker over vallen....

Sonics
19 november 2011, 18:24
Mijn Lydia was al twee keer dood gegaan xD :notrust:
Gelukkig had ik mijn saves nog :noworry:

ps: je kunt ook trouwen maar oppassen ,je kunt niet hertrouwen als je spouse dood is :notrust:
Dus je zit eenmaal vast aan je dooie/levende spouse :D

Ddude
19 november 2011, 20:16
Hoe the hell trouw je dan? Trouwens iemand al de dark brotherhood gezien?

smaiden
19 november 2011, 23:42
je moet een soort medaille kopen ergens bij zon vent, en als je die omdoet, krijg je bij bepaalde personen een extra optie bij het praten. ik ga het morgen zelf eens doen :P

Sonics
20 november 2011, 00:47
Inderdaad wat smaiden zegt :)
Bi-seksual marriage ftw :P

ps:

http://www.youtube.com/watch?v=L8emKNv0gXg

Mu12DeR
20 november 2011, 19:19
Dammn ik moet nu naar Ygromanors cave omdat die gast dood is van The Companions maar die NPC's van the inner circle lopen er niet naartoe man ze blijven de hele tijd op dezelfde plek een rondje lopen... FAIL

nu ben ik zelf gaan zoeken, maar ben ik zo'n Ice cave in gelopen met facking dwarves echt vet maar ik kan ze niet aan hahaha

Ddude
21 november 2011, 14:07
Ik dacht dat die dwemers vriendelijk waren? Laat staan uitgestorven? Ik ben nu level 26 en niet me nightinggale armor geupgrade naar 64... Gisteren toch maar getrouwd, en nu bezig met de dark brotherhood

smaiden
21 november 2011, 16:05
Heb het verhaal uitgespeeld! Wat een verhaal!

Nu beetje sidequests doen, vanochtend ben ik getrouwd haha. Weet iemand waar ik nog een heel good armor kan vinden? Heb nu eigenlijk een vrij standaard armor.

kn0cked-0ut
21 november 2011, 18:43
Hele goede armor? Ik zou zeggen koop alle ingots op en smith je eigen dragon armor :) Heb nu al full Orcish voor mezelf gemaakt op level 17

Ddude
21 november 2011, 21:56
Ik ben nu level 28 en kan ebony armor maken.... Zeer sterk

gazhims3lv
22 november 2011, 10:02
Ik heb Blades armor, is heel sterk maar ook erg zwaar. Daedric wil ik eigenlijk maar dan moet ik nog flink door smithen. Misschien dat er een trainer van is.

Sonics
22 november 2011, 13:05
@ Skyforge is een Smithing trainer ;)

Ik heb een lvl 20 dark elf mage en lvl 14 imperial warrior :noworry:

sodonakh
22 november 2011, 17:00
Nice denk dat het een tof spel is maar ik ga nog even wachten ;)

smaiden
22 november 2011, 17:12
met deze game zal ik niet wachten haha, topgame!!

sodonakh
22 november 2011, 20:07
hehe ja :p maar ik ben niet echt een singleplayer speler ;) en nu met BF3 die uitkwam MW3 assassins creed,fifa12 en SWTOR moet ik echt kiezen ;)

haagse070
24 november 2011, 16:51
Ik heb hem vandaag toch maar gehaald.. nu nog de vraag wanneer ik hem voor het eerst in mn ps3 stop

haagse070
24 november 2011, 23:33
Ik ben weer een gelukkig mens. Heb net een uur gedaan over de eerste missie puur omdat ik elke keer weer afgeleid raakte door de omgeving. De rit in de huifkar heb ik niet eens meegeluisterd bedenk ik me nu. Daarnaast ben ik een ''zoeker'' dus ik sla geen pot of lijk over om te kijken of er wat nuttigs inzit :p En die draak omg wat nice echt prachtig!! dit gaat weer veel gameplay uren opleveren! Top voor de afwisseling met cod :D

Schaapje__
25 november 2011, 00:30
Ik heb hem vandaag ook gehaald en damn wat is dit vet. Dit is mijn eerste elder scrolls en ik ben na 2 uur spelen al helemaal verkocht :D Net eerste dungeon gecleared.

Lashroman
25 november 2011, 00:40
Heb hem voor de PC gehaald. Details zijn werkelijk prachtig! Eindelijk weer eens een game waarin ik dikke uren speel plezier mee kan hebben.
Toch gekozen voor een Dark Elf (Mage). Ben nu bij de eerste dungeon, met de Golden Claw en de eerste shout. Best wel frustrerend. Shield helpt voor geen meter. Firebolt scroll gebruiken heeft ook weinig zin.
Kan je zijn aanvallen nou echt niet verdedigen?

Sonics
25 november 2011, 00:44
Veel afstand nemen en potions gebruiken :) zo deed ik het met mijn mage...
Of anders een companion aannemen.

Schaapje__
25 november 2011, 00:46
en met 'zijn aanvallen' bedoel je de 'eindbaas' van die die dungeon met die golden claw?

Lashroman
25 november 2011, 02:14
en met 'zijn aanvallen' bedoel je de 'eindbaas' van die die dungeon met die golden claw?

Inderdaad ja.
Ik heb nu helemaal geen potions. Die ga ik verder ook niet halen. Anders moet ik helemaal terug.
Nu je ''Afstand nemen'' schreef dacht ik eraan om toch maar een bow te proberen. Ik probeer het morgen. Nu pitten.

Schaapje__
25 november 2011, 02:20
Wat ik deed: je attackt met je sword, loopt terug uit laat hem uithalen, als het goed is mist hij je (als je ver genoeg staat) dan loop je naar voren, attack je weer en zo ga je verder tot hij dood is.

haagse070
25 november 2011, 02:44
Cod ff weer uitgezet nu weer ff verder met skyrim :D

Sjakie070
25 november 2011, 04:00
Spel is te verslavend 8D

Alleen irriteer ik me echt aan die freezes die er komen na een tijd spelen o.O

Bijna het hoofdverhaal uitgespeeld en veeeel zijmissies al gedaan.Nu lvl 31 en al teveel gekillt :P

haagse070
25 november 2011, 04:21
Heb nu de Golden Claw teruggehaald heb ruim 1.5 uur in die grot gelopen en ik ben best slim geweest voor ik daarheen ging had ik een side quest bij sven gedaan die heb ik voltooid vervolgens kon ik vragen aan hem of die me wou helpen die heb ik lekker mee de dungeon in genomen :) 2 is altijd sterker dan 1.. ik heb hem schild alles gegeven en ik deed alles van afstand met pijl en boog

Rinus454
25 november 2011, 14:00
Je kon beter die andere helpen.. Die heeft namelijk een glitch waarbij die je gratis jou archery leert.. :P

Zit er nu 58 uur in en er is nog lang geen eind in zicht.. xD Snap niet hoe sommige die main-quest zo snel kunnen voltooien.. Raak steeds afgeleid door van alles en nog wat.. xD

Archery is het makkelijkste.. Ik one-hit kill zo'n beetje alles en wat ik niet one-hit kill is wel dood voordat het bij mij is. Bovendien heb ik mijn paard wat ze schijnbaar een grotere dreiging vinden als ik, want mij laten ze met rust.. :P Overigens vind ik het vet lame dat ik niet kan schieten vanaf mijn paardje.. Ooit gehoord van cavalry archers? Maar whatever..

Hebben jullie al met een giant geworsteld? Goede slagarm hebben die.. xD

http://www.youtube.com/watch?v=M35w1wFUYtA

Sonics
25 november 2011, 14:36
Je kon beter die andere helpen.. Die heeft namelijk een glitch waarbij die je gratis jou archery leert.. :P

Zit er nu 58 uur in en er is nog lang geen eind in zicht.. xD Snap niet hoe sommige die main-quest zo snel kunnen voltooien.. Raak steeds afgeleid door van alles en nog wat.. xD

Archery is het makkelijkste.. Ik one-hit kill zo'n beetje alles en wat ik niet one-hit kill is wel dood voordat het bij mij is. Bovendien heb ik mijn paard wat ze schijnbaar een grotere dreiging vinden als ik, want mij laten ze met rust.. :P Overigens vind ik het vet lame dat ik niet kan schieten vanaf mijn paardje.. Ooit gehoord van cavalry archers? Maar whatever..

Hebben jullie al met een giant geworsteld? Goede slagarm hebben die.. xD

http://www.youtube.com/watch?v=M35w1wFUYtA
Schiet maar es op een paard, dan zie je vanzelf wat voor bedreiging dat ie kan vormen :D

Rinus454
25 november 2011, 14:39
Fair enough.. Mijn paard killt er meer dan ik als ik mijn paard te dichtbij heb staan.. xD

Lafelt
25 november 2011, 17:04
Fair enough.. Mijn paard killt er meer dan ik als ik mijn paard te dichtbij heb staan.. xD
Haha lol, ik heb nog niet eens een paard xD
Heb net mijn 20ste draak gedood, en een quest gedaan waar ik een skillboek kreeg waar al je stealth skills van omhoog gaan ö en dan ga je meteen van level 23 naar 25 haha :P
Nu even verder met dark brotherhood quests ^^

Mu12DeR
25 november 2011, 22:12
ik had em gewoon gelijk al de helft van zijn leven eraf voordat ie zijn kist uitkwam, als je dat al doet lukt het ook goed!

Lafelt
25 november 2011, 22:17
ik had em gewoon gelijk al de helft van zijn leven eraf voordat ie zijn kist uitkwam, als je dat al doet lukt het ook goed!
Indeed, zo doe ik het ook altijd, en daarna een hevig woord-gesprek met hem voeren, oftewel zijn hele huid vol shouten!! >: )

IK ben morgen btw van plan om alle dragonpriests een bezoekje te gaan brengen =D Die hebben me toch epische maskertjes xD

PinkStyleZ
25 november 2011, 23:01
Krijg het spel van onze liefe Sint. kan niet wachten, ik speel het wel eens bij een maat van me op de PC (hij is lvl42). Echt een heel vet spel!

Lafelt
25 november 2011, 23:04
Krijg het spel van onze liefe Sint. kan niet wachten, ik speel het wel eens bij een maat van me op de PC (hij is lvl42). Echt een heel vet spel!

Respect dat je dat wachten uit kan houden haha :P Maar lvl 42? :O wow dat is echt al hoog!

Sjakie070
25 november 2011, 23:08

Main-quest is wel handig om te doen omdat je daar een aantal shouts leert zoals dragonrend (L)

PinkStyleZ
25 november 2011, 23:11
Respect dat je dat wachten uit kan houden haha :P Maar lvl 42? :O wow dat is echt al hoog!

Je moet die gast zijn gear eens zien, helemaal gloeien enz :P Hij maakt zelf wapens en armors.

Sjakie070
25 november 2011, 23:13
Maarre weet iemand hoe je de glorie van thieves gilde herstelt??
Heb alle missies gedaan en kan alleen maar van die kleine missies doen zoals huize leegroven enzo.

Lafelt
25 november 2011, 23:19
Je moet die gast zijn gear eens zien, helemaal gloeien enz :P Hij maakt zelf wapens en armors.
Oh ik wil ook hoger level worden al is het maar voor het armor :D
Heb nu Elven Armor met 25% health bonus een mooie hoofband die 25% meer bow damage geeft, en de boots van de dark brotherhood om lekker sneaky te zijn!
En af en toe wissel ik met een glass helmet. En dat vind ik al goed uitzien, maar als ik die armors zie van hogere levels kan ik niet wachten om die te dragen ^^

Rinus454
25 november 2011, 23:29
Zit zelf op 45 met en full dragonscale-armor, hiero.. xD Hit 324 met mijn Daedric bow.. :P Alles Legendary en Enchanted zodat het mijn Archery boost.. ^^

PinkStyleZ
25 november 2011, 23:29
kijk maar eens op youtube naar Dragon Armor en dat soort dingen. Dat is echt beest gewoon!

Sjakie070
25 november 2011, 23:39
Dragon armor krijg je door het zelf te maken??
Want dan moet k smithing ff boosten, zitn u op 74.

Lafelt
25 november 2011, 23:41
Dragon armor krijg je door het zelf te maken??
Want dan moet k smithing ff boosten, zitn u op 74.
Hoe wil je dat nu trainen?? :O
Ik snap er echt niks van xD

Sjakie070
25 november 2011, 23:44
gwn leather/leather strips overal kopen en hide bracers maken stuk of 50 :P

Rinus454
25 november 2011, 23:57
Je smithing stijgt pas als je er iets van maakt.. Niet van het smelten dus. Gewoon ff kijken wat het meeste xp per resources oplevert en die maken.. :)

't is eigenlijk teveel farmen, want wat de hell moet je met zoveel armor? Voor het geld hoef je het tegen die tijd niet meer te doen.. xD

Sjakie070
26 november 2011, 00:03
K maak altijd steel daggers en hide bracers.Kost niet zoveel mats en je smithing stijgt redelijk.
Alleen merk dat het nu wat langer duurt voordat het stijgt.en moet nog 25 punten tot 100 :notrust:

Sonics
26 november 2011, 00:08
Smithing train je door wapens/armors te maken maar ook het upgraden van wapens/armors :)
Ik heb zelf Full Orcish op mijn level 14 warrior :P
Bij mijn "high level" mage hou ik het lekker simpel, Arch-Mage robes en da maskertje :P

Sjakie070
26 november 2011, 00:12
Ja, maar met upgrade lijkt het niet zo snel te gaan.Beter gwn simpele dingen maken.
K draag full Steel Plate (flawless).K heb ook zown maskertje, maar damn wat was die baas die dat droeg moeilijk te verslaan.Vooral omdat ie samen met een draak kwam 8D