PDA

Volledige versie bekijken : h3adsh0t4l1f3 TOCH nog mod!

Rinus454
2 april 2011, 00:14
Nog iemand die het nu nog gelooft? :P

Het begon allemaal een week geleden.. Ik wou de aandacht van mijn mede-mods trekken om een 1 april-grap te bedenken. Al snel kwam ik op een uitstekende manier om dit te doen. In een topic in het mod-board poste ik het volgende:

Jongens, ik heb een vervelende mededeling..

Ik ben nu al bijna 10 maanden vice-admin van het forum en heb hiervan genoten evenals van mij tijd als mod. Maar ik heb vandaag het besluit genomen om afscheid te gaan nemen van deze functie.

Ik kan het simpelweg niet bolwerken. Elke dag van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat naar school, rijles en om het af te maken heb ik ook nog een baan waar ik alle vrije uurtjes die ik heb aan besteed. Om eerlijk te zijn is mijn bijdrage de afgelopen weken geweest dat ik af en toe de recent-pagina check en naja, dat was het eigenlijk wel.. Ik merk ook dat ik vanwege mijn -soort van- voorbeeldfunctie niet meer kan zeggen wat ik wil en ik zou graag weer terug willen naar die tijd.

Om die redenen vind ik het tijd dat ik een punt achter mijn tijd hier zet. Ik vind het gewoon niet eerlijk om deze (toch wel mooie, ongeacht dat 'vieze') functie bezet te houden, terwijl een van jullie deze plek, waarschijnlijk veel beter, op zou kunnen vullen.

Tot slot kan ik mijzelf niet vinden in de richting waarin onze site zal gaan(multi-plat). Ik ben van mening dat we hierdoor ONS clubje kwijt gaan raken en ik weiger deel van de oorzaak te zijn.

Desalnieteplus wil ik jullie allemaal heel veel succes wensen met de site en het forum! En ik zal natuurlijk gewoon langs blijven komen als member(Nee, echt!).

Hartstikke bedankt en het ga jullie goed!

M.v.g. Marijn a.k.a.(of is het "better known as"?) Rinus

P.S. Eerlijk zeggen. Wie geloofde mij? Wat ik eigenlijk wilde weten is of iemand een idee heeft voor een 1 april-grap. Denk eventjes de tong-uitsteek emoticons erbij hier, die wil ik namelijk niet plaatsen omdat jullie anders onraad zouden ruiken. Niet vergeten het mee te spelen, he.. voor de laatkomers.

Allemaal leuk en aardig natuurlijk.. Ware het niet dat Baco het leuk leek om dat laatste deel weg te editten nadat hij het gelezen had, met als gevolg dat de rest van het team echt geloofde dat ik wegging. xD

Nadat ik het hele verhaal uit de doeken had gedaan zijn we aan de slag gegaan. Want we wilden hoe dan ook een 1 april-grap doen, maar zaten inmiddels in ernstige tijdnood. Uiteindelijk hadden we onze keus snel gemaakt, namelijk het volgende:

- We maken een nieuw account aan.
- Deze persoon stelt zich voor als een goede vriend van mij of Baco
- We laten hem 2 dagen aankloten. Als in offtopic gaan en de members op hun zenuwen werken.
- Na 2 dagen kondigen wij aan dat we hem een trial geven als mod. Natuurlijk vergeten we niet te benadrukken dat het een goede vriend is van ons. Het moest echt als vriendjespolitiek overkomen.
- We geven hem modkrachten, laten hem stoken en members die commentaar geven laten we hem PM's sturen met dingen als "Niet zo'n grote bek hebben! Moet ik je bannen ofzo?".
- Wij, de mods, doen net alsof er niets aan de hand is en wat hij doet heel normaal en totaal niet onredelijk is.
- Op 1 april openen wij een topic met als titel: "dinges aangenomen als mod" waarin we vervolgens alles uit de doeken doen.

Na wat overleg over de naam was h3adsh0t4l1f3 geboren! In eerste instantie begon ik langzaam aan wat te spammen, Gorkumpjes gemailt dat zijn naam me deed denken aan een augurk en vooral erg egocentrisch over te komen. Maar we kwamen er al snel achter dat jullie je niet ZO snel op de kast lieten jagen.. Dus besloot ik om het wachtwoord van h3adsh0t4l1f3 te posten in het modboard. En dat hebben jullie geweten binnen no-time had die de aandacht van zo'n beetje iedere trouwe member getrokken.

Bijkomend voordeel hiervan was dat, als iemand de grap door zou krijgen hij nooit zou kunnen zeggen: "Hmmm, h3adsh0t4l1f3 is wel elke keer online wanneer die mod dat ook is.. Verdacht!". Dit was overigens niet de enige maatregel die ik getroffen had. Zo had ik een nieuw mail-adres aangemaakt, mij geregistreerd vanaf mijn mobiel i.v.m. IP's en de aanmelddatum een half jaar teruggeschoven.

Pas toen we hem mod maakten en we in de post hadden gezegd dat we hem kozen, omdat hier niemand te vinden zou zijn, begon de bom pas echt te barstten. Langzaam maar zeker werd het verzet tegen onze nieuwe aanwinst zo groot dat we de stilte wel moesten verbreken. Zo kwam het dat er een aantal mods zich openlijk uit gingen spreken tegen headshot.

Maar helaas, allemaal zonder het gewenste effect. Want, door een aantal zeer oplettende members, begon de geloofwaardigheid tot een dieptepunt te dalen. Hadden we kunnen weten.. Met name van de oud-gedienden hadden we moeten weten dat hun Bullshit-detector nog steeds zou werken. Maar goed.. niks aan te doen.

Enter JobvanV.. Ook ik! ;-) Het plan was om een nieuwe member ruzie te laten krijgen met headshot. Met als gevolg dat Headshot Job, volledig onterecht natuurlijk, zou bannen. Maar eregisteren begonnen wij opnieuw te twijfelen of dit wel voldoende zou zijn en achteraf durf ik met zekerheid te zeggen dat dit niet het geval zou zijn.

Enter Dglavimans.. Want ja misschien is het bannen van een nieuwe member niet overtuigend genoeg, maar het bannen van een squad-leader EN gewaardeerd lid is dat zeker wel! Daarop heeft Baco Dglavimans ingelicht en gevraagd of die het spelletje mee wou spelen. Naja, inmiddels weten jullie wel wat zijn antwoord was. :P

Naja, toen was de shit-storm compleet! Mensen begonnen nog meer om een verklaring van ons te eisen. Een verklaring die ik sowieso niet kon geven.. Inmiddels was namelijk het hele team "overgelopen" en elke verklaring die ik zou geven zou volstrekt onlogisch zijn.. Daarop heb ik maar besloten om niets te zeggen en jullie in twijfel te laten. ;-)

And now you know!

Tot slot willen wij toch nog even kwijt dat we hebben genoten van de eensgezindheid van onze community de afgelopen dagen. Daarnaast baalde ik persoonlijk als een stekker dat ik gisteravond niet kon posten, want dat was zonder twijfel de langste streak karma-waardige posts uit de geschiedenis van ons forum!

April Fools!

Please don't kill us!

P.S. Alle berispingen met als oorzaak onze grap zullen uiteraard opgeheven worden.. Zou niet helemaal eerlijk zijn, he ;-)

Kenny-slipknot
2 april 2011, 00:22
1 April :tsk:

bacardiboy-dh
2 april 2011, 00:23
:grouphug::P

edit -

wie nog niet alles heeft gezien of simpelweg wil nagenieten van headshotforlife :D

http://ps3clan.nl/forums/search.php?searchid=299410 topics van headshot
http://ps3clan.nl/forums/search.php?searchid=299409 posts van headshot

haagse070
2 april 2011, 00:27
Helaas is in de startpost niet elk hoogtepunt van de grap verwerkt zo heb ik nog een speciale verrassing voor muppet die op twitter de hint van zn leven kreeg over headshot van een redactielid maar onze muppert leest er gewoon overheen :

Unagi_Don (http://twitter.com/#%21/Unagi_Don) Joël Melieste
@NickRoos020 (http://twitter.com/NickRoos020) het is wel 1 Achterlijke Prutsende Racistische Irritante Lul xD

@NickRoos020 (http://twitter.com/NickRoos020) Heb alles gelezen:P Verder is t ook een Gare Rellenschoppende Asociale Pleurishond ;)

Daarnaast is er zelfs een petitie gestapt dus mensen zeg aub niet ik wist dat het een 1 april grap was want ik weet zeker dat mensen getwijfelt hebben en het zelfs geloofd hebben ( op een enkele na ) en daag me niet uit om bewijs te zoeken in een post :p

Zie bijlage petitie

Kenny-slipknot
2 april 2011, 00:32
En ik had al een idee dat DG er ook iets mee te maken had

ja maar als headshot DG heeft gebanned waarom wordt DG niet unbanned door een andere admin?

de-sletjes
2 april 2011, 00:34
Hahaha het was bij ons bijna gelukt.
Het was puur het gebrek aan reactie van jullie kant uit dat er ongeloof kwam
over het waar zijn van het verhaal.
Maar ongelooflijk hoe erg een fictief persoon de bloed onder iemands nagels vandaan kan halen.
Dus alle lof, heb er lang aan gedacht dat jullie echt knuppels waren die de randdebiel zijn gang lieten gaan.
Ben dus erg blij om te lezen dat we inderdaad gelijk hadden dat dit niet het geval kon zijn.
En jullie wel degelijk het forum op orde houden.

Dus ondanks een stuk ongenoegen(man wat was die puber irritant)
goed gedaan!!

xDanTe
2 april 2011, 00:36
Haha, lekker jongens. Gelukkig ben ik er niet ingetrapt. :P

dglavimans
2 april 2011, 00:39
Ik wil nog even zeggen dat ik het pas een half uur, voordat ik gebannd werd wist wat zich hier afspeelde, mijn eerste post was natuurlijk nog van mij zelf.
Maar die tweede was zwaar overdreven en niet waardig voor iemand die een leider functie heeft hier :P .
Mensen die me kennen weten dat ik het dan ook nooit zou doen, mits iemand er om vraagt.
Het mooie was ook dat ik de hele tijd heb mee kunnen kijken maar ik de mensen op msn zei dat ik dit dus niet kon.

Al met al best geslaagd toch, we hebben het Ps3clan gevoel weer gehad, nu het erin houden:-) .

haagse070
2 april 2011, 00:39
Haha, lekker jongens. Gelukkig ben ik er niet ingetrapt. :P

Hmm dit is de 1e die de uitdaging met mijn aangaat

*Gaat in posts zoeken van dante*

FransR
2 april 2011, 00:41
Zeker goeie uitgewerkte grap!
Ik ben gisteren zelf ook in een goeie grap gestonken.
Onze lokale voetbalclub had getwittert dat ivm met het slechte veld van De Graafschap ze eenmalig op ons veld zouden gaan trainen. Dus ik met mijn vrienden naar de voetbalclub toe blijkt er niemand te zijn.

Sm4shed
2 april 2011, 00:43
Tsjah, wat kan ik zeggen. Ik ben eerst zelf ontploft en daarna werd het mij al kenbaar gemaakt. Ik heb vervolgens 2 dagen op mijn stoel gezeten en de ballen uit mn broek gelachen. Ik mocht natuurlijk aan de gewone members niks laten weten dat ik het wist, dus ene kant ging ik maar zeggen dat het vast een 1 april grap was(dit was overigens al 20x gezegd door andere members, maarja toch blijven mensen twijfelen. En Terecht!) ,anderzijds ben ik wel blijven reageren op Headshot, want ik vond het toch wel leuk om ongestraft af te blaffen.

Kortom; aan het begin trapte ik erin, maar heb mij daarna kostelijk vermaakt:D

Sonics
2 april 2011, 00:50
Geniaal bedacht :P

Ik vond het zeer merkwaardig en het was echt een Go with the flow situatie :D

Rinus454
2 april 2011, 00:53
Ik vind die tweet van Joelmelieste toch wel echt hartstikke pro!

Ik las de tweet, zag de hoofdletters, probeerde een woord te vormen EN ik wist af van de grap EN NOG zag ik het niet.. xD

xDanTe
2 april 2011, 00:58
Hmm dit is de 1e die de uitdaging met mijn aangaat

*Gaat in posts zoeken van dante*

Oké, ik ben erin getrapt je hebt gelijk haagse en als je wilt heb ik het sniper toernooi ook gewonnen.

Weet je zeker dat je die uitdaging aan wil gaan met mods die jou posts aan kunnen passen? (6) :P

/Rinus

Jongens jongens, wat een amateurtjes ook. Zelfs met posts aanpassen komen jullie er niet. :P Er kan er maar één de beste zijn en dat ben ik toevallig. Cool nog een rood kleurtje ook.

Roze voor jou!

/Rinus

HEY!!! Roze is mijn kleur!!!

dglavimans
2 april 2011, 01:07
Het 1 gevoel was wel mooi, ik kwam mensen tegen die ik in tijden niet had gesproken, alleen wel veel karma gemist want kon er niet op:notrust: .
Maar jullie beetje uitlokken en zielig doen was veel leuker 8D , he muppet?

haagse070
2 april 2011, 01:08
goedzo danté

my_soldier
2 april 2011, 01:12
Oké, ik ben erin getrapt je hebt gelijk haagse en als je wilt heb je het sniper toernooi ook gewonnen.

Weet je zeker dat je die uitdaging aan wil gaan met mods die jou posts aan kunnen passen? (6) :P

/Rinus

maar je kunt toch zien wanneer die aangepast is dan staat eronder gewijzigd door: ......

Is dat zo?

xDanTe
2 april 2011, 01:14
Haha, maar wel geniale actie hoor. Hoe ze niet met zijn allen tegen één persoon er op klappen, te mooi.

bacardiboy-dh
2 april 2011, 01:20
ja man.. heerlijk om als mod alleen maar de members te trollen xD

zal ik die berisping voor muppet ook maar intrekken dan :P

Rinus454
2 april 2011, 01:20
maar je kunt toch zien wanneer die aangepast is dan staat eronder gewijzigd door: ......

Is dat zo?

Niet als ik het edit.. ;-)

JobvanV
2 april 2011, 01:25
Ben blij te lezen dat het een grap was.. Want tjongejonge!

Kan ik dan nu een ban krijgen? Want ik ben nu wel een beetje overbodig geworden..

Tuurlijk kan jij dat..

/Rinus

joelmelieste
2 april 2011, 01:45
haha het was een waar genoegen om een kleine bijdrage te leveren aan deze goed uitgewerkte grap;) Had eigenlijk wel verwacht dat muppet een verband zou leggen, maar hij was blijkbaar zo boos dat hij het niet zag;)

Wel goed om te zien dat de PS3Clan zo solidair opkomt voor zichzelf. Doet me deugt;)

Muppet-NL
2 april 2011, 07:12
ok ten eerste goed gedaan mannen
ik geloofde het eerste wel toen dacht aah fuck it dit kan niet waar zijn en toen gingen jullie DG bannen toen werd ik woest hahah en ja daarna zijn we er allemaal ingetrapt :D

Helaas is in de startpost niet elk hoogtepunt van de grap verwerkt zo heb ik nog een speciale verrassing voor muppet die op twitter de hint van zn leven kreeg over headshot van een redactielid maar onze muppert leest er gewoon overheen :

Unagi_Don (http://twitter.com/#%21/Unagi_Don) Joël Melieste
@NickRoos020 (http://twitter.com/NickRoos020) het is wel 1 Achterlijke Prutsende Racistische Irritante Lul xD

@NickRoos020 (http://twitter.com/NickRoos020) Heb alles gelezen:P Verder is t ook een Gare Rellenschoppende Asociale Pleurishond ;)

Daarnaast is er zelfs een petitie gestapt dus mensen zeg aub niet ik wist dat het een 1 april grap was want ik weet zeker dat mensen getwijfelt hebben en het zelfs geloofd hebben ( op een enkele na ) en daag me niet uit om bewijs te zoeken in een post :p

Zie bijlage petitie
hahah wat voel ik me suf ahahaha

Het 1 gevoel was wel mooi, ik kwam mensen tegen die ik in tijden niet had gesproken, alleen wel veel karma gemist want kon er niet op:notrust: .
Maar jullie beetje uitlokken en zielig doen was veel leuker 8D , he muppet?
eikel >:( ..

haha het was een waar genoegen om een kleine bijdrage te leveren aan deze goed uitgewerkte grap;) Had eigenlijk wel verwacht dat muppet een verband zou leggen, maar hij was blijkbaar zo boos dat hij het niet zag;)

Wel goed om te zien dat de PS3Clan zo solidair opkomt voor zichzelf. Doet me deugt;)
ja heb er indd overheen gelezen ..
zal indd ermee te maken hebben gehad dat ik een beetje nijdig was en vooral ook moe ..

maar klasse gasten toen jullie iedereen leek kwijt te raken hebben jullie goed gehandeld door DG te Bannen ..
ik voel me gebruikt bah hahaha

Ricotjuhh88
2 april 2011, 07:55
Omdat Rayzinho de eerste was die geopperd heeft dat het een 1 april grap was heeft hij bij deze een bronze trophie verdiend!

Gefeliciteerd!!

http://ps3clan.nl/forums/member.php?u=21685

puinhoop_1
2 april 2011, 08:05
ja man.. heerlijk om als mod alleen maar de members te trollen xD

Dat was gewoon persoonlijk baco heb je wel door ;-)

Gorkumpjes
2 april 2011, 08:19
Ik kreeg een PM van die gast en dacht weuh, na vijf minuten had ik al geen vrienden gemaakt. Bleek het Rinus te zijn:notrust:

bacardiboy-dh
2 april 2011, 08:29
Dat was gewoon persoonlijk baco heb je wel door ;-)
hahaha zou het?

puinhoop_1
2 april 2011, 08:30
hahaha zou het?

I rest my case ;-)

Sirfalas
2 april 2011, 08:48

nee joh hij is er zo blij mee ;)

MightyMostert
2 april 2011, 08:57
Zoals eerder gezegt ben ik er ook ingestonken. Ook omdat je het gewoon niet zeker weet of het een 1 April grap is.
Denk dat dit wel bij de meeste members zo was.

Wat ik erg leuk vond is dat er mensen waren die het gingen proberen uit te zoeken.
Ik op Rinus zijn Hyves gekeken of er een Bram in zijn friendlist stond van 20 uit Mill haha

Geslaagde grap dus. Want damns wat was het ineens druk op het forum!!

bluelightning76
2 april 2011, 09:03
:grouphug::P

edit -

wie nog niet alles heeft gezien of simpelweg wil nagenieten van headshotforlife :D

http://ps3clan.nl/forums/search.php?searchid=299410 topics van headshot
http://ps3clan.nl/forums/search.php?searchid=299409 posts van headshot

de links doen het niet!

Brigadier92
2 april 2011, 09:47
Leuk bedacht

Maar goed het gaf weer eens wat levendigheid hier op het forum, is ook leuk om te zien hoe eensgezind wij als clan zijn. Hoop dat dit nog jaren zo blijft ook bij iTG ;-)

Ik vond het bashen leuker als de uitleg :P
Kunnen we hem als mod houden? please :D

gta-kev
2 april 2011, 09:59
hahaha,ik ben er niet ingetrapt hoezo, ik zat gister bijna niet online.
ik had gister ook een goede grap. ik had de bril met doorzichtig voli onder de wc bril gedaan en als ze moesten pissen werd het een smeer boel.

1 april

sorry dat ik zo laat reageer maar kon er gister niet op, was bezig met tropisch aan het halen

mikeymouse1
2 april 2011, 10:11
haha oke ik trapte er ook in! haha goede grap! ik vond het eerst maar raar en kon het haast niet geloven, maar toen wer Dg gebanned. wtfff, toen werd ik boos en trapte ik er in.

wat een kut grap :P
heb me wel erg kunnen vermaken met al de mooie posts :D

kanzlooz
2 april 2011, 10:17
zie je wel, maar goed... ik moest lachen :-)

Vooral 31 maart lag ik 's avonds helemaal in een deuk achter mn laptop :D Het bracht wel lekker iedereen samen en het gaf een nostalgisch gevoel, allemaal op het forum, ouderwets gezellig op P3c. Zo gezellig dat ik ook weer actiever hier ben geworden :P

bacardiboy-dh
2 april 2011, 11:22
Geslaagde grap dus. Want damns wat was het ineens druk op het forum!!
717 ps3clan forum-posts op de dag van de dg ban :D

de links doen het niet!
http://ps3clan.nl/forums/member.php?u=22718

dan even vanaf hier verder navigeren :D

Resureyu
2 april 2011, 11:26
Goed gedaan jongens.....topgrap want ik moet eerlijk toegeven dat ik er ook ingetrapt ben. Ik had beter moeten weten aangezien ik weet hoe het achter de schermen eraan toegaat xD :Owned::goodjob:

bacardiboy-dh
2 april 2011, 11:28
Goed gedaan jongens.....topgrap want ik moet eerlijk toegeven dat ik er ook ingetrapt ben. Ik had beter moeten weten aangezien ik weet hoe het achter de schermen eraan toegaat xD :Owned::goodjob:
O ja? Jij was toch degene op MSN die mij zei dat je 100% zeker wist dat het een grap was en dat ik het moest toegeven? xD

Resureyu
2 april 2011, 11:32
O ja? Jij was toch degene op MSN die mij zei dat je 100% zeker wist dat het een grap was en dat ik het moest toegeven? xD

Dat was nadat ik er op gewezen was dat het een 1 april grap was.... ^^

Ik heb mij 2 a 3 berichten druk gemaakt namelijk hahah

bacardiboy-dh
2 april 2011, 11:35
haha oh door wie dan?

Resureyu
2 april 2011, 11:36
door een zekere R. uit H. :D

bacardiboy-dh
2 april 2011, 11:38
Hahaha.. the bastard.. ik weet zeker dat hij het B uit A ook verteld heeft. En probably nog genoeg anderen :P Anders was dit helemaal perfect :D

Geestig
2 april 2011, 12:08
Haha, zei toch dat t een 1 april grap was, check mn post maar na (A) haha.

Rinus454
2 april 2011, 12:59
En ik maar denken dat die Resureyu wel weet dat ik nooit zo'n prutser mod zou laten worden.. Niet dus. Lekker vertrouwen weer.. :notrust:

:P

Buizerd_NL
2 april 2011, 13:01
Dus er is nu wel weer een vacature openen voor Mod8D

Brigadier92
2 april 2011, 13:04
En ik maar denken dat die Resureyu wel weet dat ik nooit zo'n prutser mod zou laten worden.. Niet dus. Lekker vertrouwen weer.. :notrust:

is dat ook weer opgehelderd XD

haagse070
2 april 2011, 13:06
@ Buizerd.. nee niet echt.

Buizerd_NL
2 april 2011, 13:08
@ Buizerd.. nee niet echt.

Of je mag me gewoon niet.xD^^

Rinus454
2 april 2011, 13:17
Denken jullie dat wij jullie nog in het team willen? Ze gaan hier zowat rellen als we zeggen dat we iemand anders hebben gevonden... Ego's in mod-posities! Moeten we niet willen met z'n allen..

Misschien dat Smaiden nog een goede vriend weet als mod.. :wondering:

Muppet-NL
2 april 2011, 13:18
Denken jullie dat wij jullie nog in het team willen? Ze gaan hier zowat rellen als we zeggen dat we iemand anders hebben gevonden... Ego's in mod-posities! Moeten we niet willen met z'n allen..

en terecht :D
hahaha zo hoort het iedereen helemaal de pan uit ..

Buizerd_NL
2 april 2011, 13:21

Of net als bij Ajax dat heel het bestuur opstapt.

Muppet-NL
2 april 2011, 13:23
Of net als bij Ajax dat heel het bestuur opstapt.

en wie is onder ons dan de Cruijff ?? der moet toch iemand met een plan komen om het bestuur om te gooien :p

hostel takeover :D

puinhoop_1
2 april 2011, 13:31
Ik vind dat rinus moet aftreden ;-)

NL_Johan_NL
2 april 2011, 13:43
Ben ik blij dat 1 april voorbij is ;-)

MightyMostert
2 april 2011, 13:55
Ben ik blij dat 1 april voorbij is ;-)

Amen voor dat!

Sm4shed
2 april 2011, 14:07
Hahaha.. the bastard.. ik weet zeker dat hij het B uit A ook verteld heeft. En probably nog genoeg anderen :P Anders was dit helemaal perfect :D

het werd mij verteld door b uit ?, omdat het uit de hand liep haha. Ik was voor die tijd al vrij zeker dat het een grap was,maar je weet het nooit 100% zeker. Ik wou nog het eea organiseren met b uit ?, maar wisten niet goed hoe we dat aan moesten pakken.

Leuke grap

bacardiboy-dh
2 april 2011, 14:14
het werd mij verteld door b uit ?, omdat het uit de hand liep haha. Ik was voor die tijd al vrij zeker dat het een grap was,maar je weet het nooit 100% zeker. Ik wou nog het eea organiseren met b uit ?, maar wisten niet goed hoe we dat aan moesten pakken.

Leuke grap
kut zaicon

Rinus454
2 april 2011, 14:34
Jammer voor jullie dat wij onze Cruijf gewoon kunnen perma-bannen.

En naar de media lopen heeft ook geen zin, want ps3clan.nl is de media!

Moehahaha!

Trouwens, wij hebben wel verstand van gamen, so your argument is invalid! ;-)

Resureyu
2 april 2011, 15:28
zoeken jullie nog mods? :noworry:

Nee hoor... been there done that xD

Rayzinho
2 april 2011, 16:13
award gekregen, omdat ik de 1ste was die doorhad dat een 1 april grap was...
^^

NLSoldaat95
2 april 2011, 19:03
Whaha lol, ik was ook nog eens een vriend geworden van headshot (De enige) en toen postte gorkumpjes of iemand mij kon bannen!!!8D:D

Gorkumpjes
3 april 2011, 11:47
Dat wil ik nog steeds hoor :noworry:
Mods, anyone :D

Ricotjuhh88
3 april 2011, 12:26
Dat wil ik nog steeds hoor :noworry:
Mods, anyone :D

Dus jij wil een berisping voor zelf mod spelen? Kan geregeld worden ;-)

:adminpower:

Sirfalas
5 april 2011, 09:48
Jammer... ik von um best wel aardig :hurt:

bacardiboy-dh
5 april 2011, 09:58
ja he... ik ook. zullen we het maar weer unbannen dan? :P

Rinus454
1 april 2012, 20:56
We waren van plan om er een jaarlijks terugkerend fenomeen van te maken en dus hadden we ook dit jaar weer iets gepland. Maar helaas is het er, vanwege persoonlijke problemen bij de spil van deze grap, dit jaar niet van gekomen.. Dusja, dan maar een nostalgie 1 april bump..

Tot volgend jaar.. :insertevillaughhere

dglavimans
1 april 2012, 21:13
http://inthegame.nl/forums/showthread.php?25554-Nieuwe-trial-mod! omg wat een topic! Was hem helemaal vergeten haha. Mooie tijden ^^ Wat was iedereen toen heerlijk tegen die mod zeg haha.

Gorkumpjes
1 april 2012, 21:22
Had wel iets verwacht hoor jammer :P

bacardiboy-dh
1 april 2012, 21:29
haha goeie grap was dat.. :D

Mu12DeR
1 april 2012, 21:55
Die shit was echt mega!
iedereen was echt helemaal in rage :P

Rinus454
2 april 2012, 06:44
Jaja, mooie tijden, behalve voor mij.. Ik werd meteen gebombardeerd tot Public Enemy NO.2(Headshot was NO.1).. Zelfs de wacht van Wilders kon me niet helpen. xD