PDA

Volledige versie bekijken : Zondag 17 April iTG Grand Prix van China!

DrunkSoldier
10 april 2011, 16:43
Beste F1/iTG coureurs,

Het Formule 1 seizoen is weer begonnen en wij kunnen natuurlijk niet achterblijven. Volgend weekend staat de Grote Prijs van China (Shanghai) op het programma. Graag wil ik jullie bij deze uitnodigen om deel te nemen om onze eigen iTG GP van Shanghai!

Na een lange, stille periode online op het gebied van F1 gaan we het weer onveilig maken met z'n allen. Het word een Grand Prix van 20% van de laps zonder qualifying met een random start grid. We zetten de Tyre Wear and Fuel aan, zodat er pitstops gemaakt moeten worden.

Deze fantastische Grote Prijs van China gaat plaatsvinden aanstaande zondag 17 april en zal beginnen rond 19.30u. Ik hoop op een goede opkomst! BAM!

groeten

http://i51.tinypic.com/1iir7r.jpg

ps. wil je meedoen, laat het weten!

DEELNEMERS:

- DrunkSoldier

- Traxxi control!

- gorkumpjes

- geestig a.k.a. ghoster

- buizerd a.k.a grindbakmonster

- barcelonagek a.k.a. "in fafoer"

TraXxii
10 april 2011, 16:59
Drunk, lijkt me erg gezellig en ik doe graag mee!
Heb er echt weer zin in gekregen als ik zo op tv formule 1 zit te kijken :-)

DrunkSoldier
10 april 2011, 17:03
mooi Traxxi, je staat erbij!

Gorkumpjes
10 april 2011, 17:05
Ik wil ook meedoen, maar dan is het ook training.

DrunkSoldier
10 april 2011, 17:13
Ik wil ook meedoen, maar dan is het ook training.

oh ja dat is waar ook, dan word het zondag 17 april om 19.30

mikeymouse1
10 april 2011, 17:16
balen, ik kan zondag niet...
nouja, misschien doe ik volgende keer wel mee dan! :D

Gorkumpjes
10 april 2011, 17:38
Ik heb er wel zin jongens, vrijdag na de training nog even een paar keer rondrijden.

Buizerd_NL
10 april 2011, 18:29
ik ben der bij

Geestig
10 april 2011, 18:32
Nou, daar moet ik ook bij zijn!

Leuk Drunk! :)

Gorkumpjes
10 april 2011, 18:46
Nou, daar moet ik ook bij zijn!

Leuk Drunk! :)

Ow nee, jou kan ik niet bijhouden:D
De rest kan ik trouwens ook niet bijhouden, dus waar maak ik me eigen druk om:noworry:

DrunkSoldier
10 april 2011, 19:45
buizerd en geestig jullie staan erbij!

TraXxii
10 april 2011, 19:59
Buizerd niet weer agressief gaan rijden hè! :-P

Buizerd_NL
10 april 2011, 20:13
Hahaha ik rij gewoon me lijn wie voor me rijd of naast me is niet mij probleem als je crasht. Als je duel aan wilt gaan laat het me dan weten dan ben ik voorbereid.

Gorkumpjes
10 april 2011, 20:36
Haha, ik weet nog wel dat we allemaal aan het discussieren waren wie wie nou van de baan reed op Sao Paulo. Reed Geestig Buizerd de muur in? Of reed Buizerd juist Geestig de muur in?

Hoe staat de damage eigenlijk?

DrunkSoldier
10 april 2011, 20:38
Haha, ik weet nog wel dat we allemaal aan het discussieren waren wie wie nou van de baan reed op Sao Paulo. Reed Geestig Buizerd de muur in? Of reed Buizerd juist Geestig de muur in?

Hoe staat de damage eigenlijk?

laten we de damage maar uitzetten, dus zetten we de damage op Cosmetic. Anders crash je de 1e lap, en moet je wachten

TraXxii
10 april 2011, 20:39
moet zeggen dat dat filmpje van Drunk toen wel boekdelen sprak hoor, je ziet geestig echt 30m de lucht door vliegen maar het was niet buizerd zijn schuld, geestig had de Jet-mode aangezet van z'n F1 wagen.

Wordt een interessante avond, heb er echt al zin in! Misschien een leuk idee om dit bijvoorbeeld 1 of 2x per maand te regelen :)

Gorkumpjes
10 april 2011, 20:46
laten we de damage maar uitzetten, dus zetten we de damage op Cosmetic. Anders crash je de 1e lap, en moet je wachten

Ok, maar is wel zo realistisch, daarbij moet je zelf ook opletten, waardoor niemand als een gek door de eerste bocht gaat.

Buizerd_NL
10 april 2011, 20:50

Maar het was wel grappig..xD

Doe moeten de andere maar ook opletten anders gaan er mensen juist vol in je rijden zonder pardon.. ''kijkt weg''

DrunkSoldier
10 april 2011, 20:55
Ok, maar is wel zo realistisch, daarbij moet je zelf ook opletten, waardoor niemand als een gek door de eerste bocht gaat.

ja oke maar je kan je rempunt missen en je auto total loss rijden, of gewoon een "race-ongeluk" krijgen. Maar goed, we doen eerst de GP van China, en wellicht daarna nog gewoon 3 lap races met verschillende instellingen.

Enne trouwens, we rijden wel met droog weer!

Gorkumpjes
10 april 2011, 21:07
Hehe toch wel, als je dan achteraan start, dan zie je niks man

Kenny-slipknot
10 april 2011, 21:38
ik weet niet zeker of ik kan, maar als ik kan wil ik wel heel graag meedoen.

Ik laat binnenkort nog wel wat weten ;-)

DrunkSoldier
10 april 2011, 21:55
ik weet niet zeker of ik kan, maar als ik kan wil ik wel heel graag meedoen.

Ik laat binnenkort nog wel wat weten ;-)

is goed! ik zal nog een pm sturen naar de mensen die er eerder ook bij waren, maar ik heb t gevoel dat hun niet zo actief zijn op het forum. Het is wel leuk met wat meer mensen natuurlijk

Darth Vader
11 april 2011, 08:13
ik ben dan naar autorai dus zal denk ik niet op tijd thuis zijn. jammer

Gorkumpjes
12 april 2011, 13:24
Misschien een leuk idee om de spanning op te bouwen; allemaal in de dezelfde ronde een pitstop doen? Maakt het spannender en dan handmatig remmen hè.
Enige nadeel is dat bij sommige de pitstop bug kan opspelen.

Kenny-slipknot
12 april 2011, 16:16
Misschien een leuk idee om de spanning op te bouwen; allemaal in de dezelfde ronde een pitstop doen? Maakt het spannender en dan handmatig remmen hè.

Het lijkt me leuker om ook te kwalificeren en dat je je eigen pitstrategie gebruikt waardoor je misschien wel plaatsen kan winnen of zelfs verliezen

barcelonagek
12 april 2011, 18:34
Uiteraard zal ik er ook bijzijn:D
Moet eerst even kijken of ik zeker kon, maar ik ben er bij!

Tot zondag;)

Vond het afgelopen zondag met 5 man al weer erg leuk!

Gorkumpjes
12 april 2011, 18:39
Ik heb het geprobeerd op de instellingen van Drunk. De zachte banden houdt het met mij rijstijl (agressief door bochten, soms iets te hard) maar 5 max vol, het vijfde rondje verloor ik 3 tienden per rondje.

DrunkSoldier
13 april 2011, 19:03

doen we niet, iedereen is vrij om te kiezen wanneer te pitten. Op die manier is het ook leuk omdat nadat iedereen heeft gepit, het spannend kan zijn op welke plek je ongeveer rijd.

Het lijkt me leuker om ook te kwalificeren en dat je je eigen pitstrategie gebruikt waardoor je misschien wel plaatsen kan winnen of zelfs verliezen

Kwalificatie hebben we al weleens gedaan. Het duurt lang en is niet zo heel boeiend. En achteraan starten is wat mij betreft geen nadeel. Als je vooraan start heb je kans dat mensen achter je, je van de baan drukken in de eerste bocht. Dus we starten met een random grid.

Uiteraard zal ik er ook bijzijn:D
Moet eerst even kijken of ik zeker kon, maar ik ben er bij!

Tot zondag;)

Vond het afgelopen zondag met 5 man al weer erg leuk!

mooi zo, ik zet je erbij!

Gorkumpjes
13 april 2011, 19:12
Op die manier is het ook leuk omdat nadat iedereen heeft gepit, het spannend kan zijn op welke plek je ongeveer rijd.

Achteraan dus :notrust:

mikeymouse1
13 april 2011, 19:25
Met een beetje geluk kan ik er ook bijzijn! weet het nog niet zeker, maar misschien lukt t me wel! laat t nog wel ff weten dan! ;-)

edit : verwacht niet teveel van mij, want ben er niet heel goed in :P

DrunkSoldier
13 april 2011, 19:28
Met een beetje geluk kan ik er ook bijzijn! weet het nog niet zeker, maar misschien lukt t me wel! laat t nog wel ff weten dan! ;-)

edit : verwacht niet teveel van mij, want ben er niet heel goed in :P

oke dan horen we het nog wel

Trouwens, ik heb net van Rico gehoord dat de top 3 uitslag van de race van zondag een trophie krijgt hier op het forum. Dit maakt de race extra spannend! Dat word extra oefenen dit weekend! BAM

mikeymouse1
13 april 2011, 19:30
zozo! dat maakt t helemaal spannend dan! zal er proberen te zijn! ^^

Gorkumpjes
13 april 2011, 19:32
Idd, En aangezien bijna niemand van er één heeft, zullen we onze best doen.:P

mikeymouse1
13 april 2011, 19:36
inderdaad! helaas dat jullie allemaal veel beter zijn @ F1 :P

Gorkumpjes
13 april 2011, 19:39
inderdaad! helaas dat jullie allemaal veel beter zijn @ F1 :P

Haha, dat valt echt mee.
Waar we wel beter in zijn, is elkaar de schuld geven xD. Zondag crashte Drunk en ik in de laatste ronde op Sao Paulo.
En meteen elkaar de schuld geven.
"Hij was het!" "Nee, jij was het!"

DrunkSoldier
13 april 2011, 19:42
Haha, dat valt echt mee.
Waar we wel beter in zijn, is elkaar de schuld geven xD. Zondag crashte Drunk en ik in de laatste ronde op Sao Paulo.
En meteen elkaar de schuld geven.
"Hij was het!" "Nee, jij was het!"

daarom staat de damage voor deze race ook uit. Er gaan standaard "ongelukken" gebeuren en het zou lullig zijn als je dan meteen moet pitten voor een nieuwe voorvleugel

mikeymouse1
13 april 2011, 21:10
haha dan maar hopen dat ik door jullie crashes alsnog een podium kan halen! :P
rij m momenteel rond de 1.37.... dus niet echt goed :P

Gorkumpjes
13 april 2011, 21:41
haha dan maar hopen dat ik door jullie crashes alsnog een podium kan halen! :P
rij m momenteel rond de 1.37.... dus niet echt goed :P

Ik zal morgen eens kijken, wat mijn tijd was.

barcelonagek
13 april 2011, 22:35
Mijn stratagie zal ook zijn, zo min mogelijk betrokken raken bij crashes/ongelukken en proberen te profiteren van andere en als het mogelijk is gewoon strakke rondes achter elkaar te maken en geen fout te maken.

mikeymouse1
13 april 2011, 22:37
jup, dat zal mijn strategie ook moeten worden denk ik...
Ik kan de strakke ronde tijden niet keer op keer zetten en zal dus moeten profiteren van de 'fouten' van anderen :P

Gorkumpjes
14 april 2011, 22:16
Ach ja, 1 voordeel voor jullie; ik spin toch wel een keer. Altijd als iemand zegt dat ik spin, paar rondjes later sta ik omgedraaid:notrust:

TraXxii
16 april 2011, 17:16
zelf nog steeds geen F1 gespeeld dus ik ga proberen zonder voorbereiding een zo hoog mogelijke plaats te behalen :-)
Misschien dat ik morgen nog even wat rondjes rij om het gevoel terug te krijgen.

C U 2MORROW!

Geestig
16 april 2011, 18:36
Poe, iedereen zit hier te oefenen terwijl ik net terug ben van Engeland haha, ik zal morgen ook paar rondjes gaan rijden. Ben benieuwd. Kzal mn tijd morgen nog wel even posten (A)

Oh en @ die crash, dat was dus echt niet mijn schuld hoor XD. ik reed voor Buizerd en toen vloog ik opeens door de lucht, maar dat was echt eeen hele vette crash.

Gorkumpjes
17 april 2011, 10:44
Oeh, vanavond gaat het beginnen 8D!

Kenny-slipknot
17 april 2011, 11:10
Ik zal waarschijnlijk er vanavond ook zijn, maar kan zijn dat ik niet kan ik heb namelijk een verjaardag

mikeymouse1
17 april 2011, 11:35
Ik zal waarschijnlijk er vanavond ook zijn, maar kan zijn dat ik niet kan ik heb namelijk een verjaardag

haha zelfde geldt voor mij;-)

DrunkSoldier
17 april 2011, 13:55
Wat voor tijden rijden jullie op shanghai? Snelste van mij was 1.32.9 maar dat was een invalidated lap wegens corner cutting, dus die telt eigenlijk niet. Andere tijden zijn ergens in de 1.33

Geestig
17 april 2011, 14:14
Ik zal nu F1 erin doen, heb net even op tv gekeken dus ik ben er klaar voor! Rawr! BEAST MODE TURNED ON! (oooeeh, grapje, haha)

mikeymouse1
17 april 2011, 14:15
uhmm....1.36 :P

Geestig
17 april 2011, 14:38
heb nu 8 rondes gereden en mijn 7de lap was een tijd van 1:32:9xx

Gorkumpjes
17 april 2011, 14:40
Ik weet niet wat voor tijd ik rij. Ik kijk wel op het moment supreme:P

mikeymouse1
17 april 2011, 14:43
waarom rijden jullie allemaal zo hard?! :P

Gorkumpjes
17 april 2011, 14:48
waarom rijden jullie allemaal zo hard?! :P
Huh ik? Hell no. :D. Ik reed 1.40, maar daarbij ben ik wel gespind ^^

Geestig
17 april 2011, 15:46
Haha. Ik weet het niet, ik rijd altijd hard ^^.

Net even met Gorkumpjes en Drunk gereden, maar de laatste 2 races gingen echt bagger xD.

Kenny-slipknot
17 april 2011, 15:48
Haha. Ik weet het niet, ik rijt altijd hard ^^.

Nou leuk om dat ook weer te weten :P

Maar ik ga zo ook weer ff een paar rondjes rijden, kijken hoe het gaat

Buizerd_NL
17 april 2011, 16:55
1.33.127

TraXxii
17 april 2011, 17:18
Ik ga vanavond niet redden helaas, heb hier nog visite die blijven eten.
Veel plezier nog vanavond!

DrunkSoldier
17 april 2011, 17:18
Ik ga vanavond niet redden helaas, heb hier nog visite die blijven eten.
Veel plezier nog vanavond!

nooooooooooooo!

Geestig
17 april 2011, 17:23
Neeee! das alweer 1 minder ;(.

Ach, wel meer kans op die top 3 hihi.

TraXxii
17 april 2011, 17:26
nooooooooooooo!

Im sorry misschien kan ik ze nog het huis uit schoppen voor half 8, maar waarschijnlijk blijven ze voetbal kijken hier :-P.

mikeymouse1
17 april 2011, 17:32
haha, hebben wij in ieder geval wat meer kans :P

Racestra
17 april 2011, 17:45
Hmm, zit al heel lang te twijfelen om F1 2010 te kopen. Zijn jullie van plan dit vaker te doen? Klinkt erg leuk namelijk. Hij is nu €18,85 bij Zavvi, best een mooie prijs. Wat zeggen jullie?^^

Kenny-slipknot
17 april 2011, 17:56
Hmm, zit al heel lang te twijfelen om F1 2010 te kopen. Zijn jullie van plan dit vaker te doen? Klinkt erg leuk namelijk. Hij is nu €18,85 bij Zavvi, best een mooie prijs. Wat zeggen jullie?^^

Niet denken maar gewoon doen ;-)

mikeymouse1
17 april 2011, 18:40
sowieso kopen! is echt een geweldig spel!
vind het een van de beste racegames van dit moment! :D

Gorkumpjes
17 april 2011, 18:46

Gebaseerd op de EGO engine van DiRT 2, maar of wij dit vaker gaan doen? Nu het F1-seizoen gestart is, denk van wel. Anders kan je mij iig altijd vragen :D

mikeymouse1
17 april 2011, 18:53
ik doe mee!
weet niet precies hoe ik moet joinen ofzo, dus als iemand mij zo ff invite :P

DrunkSoldier
17 april 2011, 19:02
ik doe mee!
weet niet precies hoe ik moet joinen ofzo, dus als iemand mij zo ff invite :P

ik kom zo online en zal iedereen inviten

mikeymouse1
17 april 2011, 19:04
toppie! ik zie jullie zo wel online dan :D

Gorkumpjes
17 april 2011, 19:26
Daar gaan we dan!8D

Mu12DeR
17 april 2011, 19:39
en?:D

Buizerd_NL
17 april 2011, 19:47
Buizerd win the grand prix form shanghai!!!

Gorkumpjes
17 april 2011, 19:48
Lekker hoor Buizerd, even Geestig aftroeven is niet niks!:D

barcelonagek
17 april 2011, 19:50
Gefeliciteerd jongen !
De constanste rijder vandaag, Ghoster heel de tijd vooraan tot een foutje en Buizerd grijpt daardoor de macht:D Netjes man!

DrunkSoldier
17 april 2011, 19:50
BAM! race gewonnen door Buizerd

de favoriet - ghoster/geestig - stond lang op de 1e plek, maar buizerd wist m toch nog in te halen 1 lap voor het einde.

Uitslag van de top 3:

1. Buizerd__NL
2. Geestig
3. DrunkSoldier

Ik stond zelf nog een tijdje eerste maar door wat gekloot in de pitlane uiteindelijk derde geworden. Was een leuke race!

Geestig
17 april 2011, 20:24
Het was een zeer leuke wedstrijd, ik reed heel constant tot de 10de ronde, ik wou de snel en ging plankgas na de bocht waardoor ik slipte. Was vergeten dat je in de game ook achteruit kon dus verneukte nogal wat tijd.

Ik had ook een verkeerde pit strategie waardoor buizerd toch ook al wat dichter op mij kwam. Laatste rondje zat ik nogal ver van buizerd, denk iets van 3 seconden en toen we over de finish gingen scheelde dat nog maar 0,8. Was zeer spannend!

Ik zeg, volgende week weer!

mikeymouse1
17 april 2011, 20:29
haha laten we maar zeggen dat ik me dag niet had vandaag :P
niet normaal man, was alleen maar aan t spinnen...
en natuurlijk sorry voor diegenen die door mijn schuld zijn gecrasht enzo!

mag ik nog wel meedoen volgende keer of hebben jullie dat liever niet? :P

DrunkSoldier
17 april 2011, 20:32
haha laten we maar zeggen dat ik me dag niet had vandaag :P
niet normaal man, was alleen maar aan t spinnen...
en natuurlijk sorry voor diegenen die door mijn schuld zijn gecrasht enzo!

mag ik nog wel meedoen volgende keer of hebben jullie dat liever niet? :P

iedereen mag altijd meedoen, zolang je niet met opzet mensen eraf beukt. Maar het was gezellig toch, en het niveau onderling verschilt nogal heb ik gemerkt vandaag. Het is moeilijk om constant te rijden

mikeymouse1
17 april 2011, 20:38
vond t zeker wel leuk ja!
met opzet beuken doe ik sowieso nooit, maar aangezien ik de hele tijd spinde lag ik wel een aantal keer in de weg voor anderen...
zal duidelijk hard aan de bak moeten om met 'de grote jongens' mee te kunnen :P

Gorkumpjes
17 april 2011, 20:40
Ik ook man, wat ging het toch slecht. Eerste rondjes waren een drama, daarna probeerde ik zo dicht mogelijk op barca te komen totdat ik weer spinde:notrust:

mikeymouse1
17 april 2011, 20:43
jij mag niet klagen man, ik haalde jou in de pit in dus ik helemaal blij, gelijk 1e bocht spinde ik weer en was ik weer laatste. damnnn wat ging t slecht :P

Ricotjuhh88
17 april 2011, 23:36
Jullie hebben alledrie een award gekregen, gefeliciteerd!

Buizerd_NL
17 april 2011, 23:47
Dank je wel.;-):D

DrunkSoldier
19 april 2011, 20:55
Het was een leuke race, zeker ook leuk met een trophy erbij. De volgende race zal pas over 2-3 weken zijn, aangezien dan pas de volgende GP is (Turkije). Ik weet niet of we elke race met trophies gaan strooien, maar de volgende race word minsten zo spannend en gezellig als deze was! Jullie horen het nog!

barcelonagek
19 april 2011, 21:29
Mooi lijkt me leuk man:D
Als het elke week een grand Prix is , wordt het denk ik te veel, maar zo om de 3 weken lijkt me gaaf (Y) en gezellig en zeker de moeite om wat tijd vrij voor te maken!

Vind Turkije wel een moeilijke baan altijd...

Geestig
20 april 2011, 19:45
Ja om de 3 weken is prima!
Moet nog level 25 online worden voor die zilveren trophy (A).