Volledige versie bekijken : Multi Dirt 3 - Online
haagse070
2 juni 2011, 13:22
Bespreek hier alles omtrend dirt 3 online.
- Spreek af
- Bespreek je bevindingen
- Post je resultaten hier
- En al het overige dirt 3 online offtopci
haagse070
2 juni 2011, 22:15
We zitten nu al dik 2 uur met 8 man te racen echt geniaal.. zelfs mijn buren kunnen meegenieten haha xD Vanish de sloper :p
kingduckie13
2 juni 2011, 22:21
ben effe op youtube het kijken na de dingen die je online kan doen
ziet er allemaal wel vet uit moet ik zeggen vooral dat tikkertje ziet er wel vet uit
Tuureluur
3 juni 2011, 15:18
Aangezien ik Resu mee zie kijken... Pas op voor hem! Vieze bumperduwer! :noworry:
Resureyu
3 juni 2011, 15:19
We zitten nu al dik 2 uur met 8 man te racen echt geniaal.. zelfs mijn buren kunnen meegenieten haha xD Vanish de sloper :p
Echt een super uber dikke game is dit zeg! Ik heb dirt 2 ook al helemaal grijs gedraaid.
Gister idd met 8 man online en dat was zooo onwijs tof. Haagse, je kan een aardig potje knallen zeg! En dan die commentaren die je hoort hahahah. Ik zal mijn headset eens zoeken want dat is nog veel leuker. Online werkt gewoon zo ongelofelijk goed met dirt. niks geen lag oid. Alleen dat allerlaatste potje ging ff mis. Zeker omdat ik op 1 stond na 4 races :D:D:D
Tuureluur
3 juni 2011, 15:23
Echt een super uber dikke game is dit zeg! Ik heb dirt 2 ook al helemaal grijs gedraaid.
Gister idd met 8 man online en dat was zooo onwijs tof. Haagse, je kan een aardig potje knallen zeg! En dan die commentaren die je hoort hahahah. Ik zal mijn headset eens zoeken want dat is nog veel leuker. Online werkt gewoon zo ongelofelijk goed met dirt. niks geen lag oid. Alleen dat allerlaatste potje ging ff mis. Zeker omdat ik op 1 stond na 4 races :D:D:D
Wat me vooral opviel is dat JULLIE ALLEMAAL >:( in de weg rijden! ^^
Resureyu
3 juni 2011, 15:29
Wat mij vooral opviel is dat jij altijd achteraan reed :D
Wat me vooral opviel is dat JULLIE ALLEMAAL >:( in de weg rijden! ^^
Kun je niet zo gauw van mij zeggen ;p
Ik had daarvoor nog maar 1 race gereden in sp.... was dus nog maar net bezig met het spel.
Resureyu
3 juni 2011, 15:34
Kun je niet zo gauw van mij zeggen ;p
Ik had daarvoor nog maar 1 race gereden in sp.... was dus nog maar net bezig met het spel.
Wat gek zeg... ik hoor jou al vanaf dag 1 dat je aan het oefenen bent... ^^
Wat gek zeg... ik hoor jou al vanaf dag 1 dat je aan het oefenen bent... ^^
Wat gek zeg... heb je vaker stemmen in je hoofd?
^^
Resureyu
3 juni 2011, 15:43
Wat gek zeg... heb je vaker stemmen in je hoofd?
^^
Ja altijd die van jou.
Maare.... vanavond weer? :D Was zo leuk gister met z'n 8ten.
Ja altijd die van jou.
Ja was erg gezellig zo achteraan... ;p
(oja 1x 4de 8D:notrust:)
Maar misschien wel misschien niet. ^^
haagse070
3 juni 2011, 16:16
Ik kom vanavond ook wel weer een potje planken. En die maulerr maar klagen haha geweldig.
Tuureluur
3 juni 2011, 18:04
Ja altijd die van jou.
Misschien wel, ik krijg eerst een professionele massage :-) Weet nog niet of er een "happy end" bij zit ;-)
---------- Post added at 18:04 ---------- Previous post was at 18:03 ----------
Ik kom vanavond ook wel weer een potje planken. En die maulerr maar klagen haha geweldig.
"Planken" in de auto... Levensgevaarlijk zo stijf door de auto liggen ;-)
haagse070
3 juni 2011, 18:07
Haha niets aan joh.. moet je eens proberen.
Resureyu
3 juni 2011, 18:41
Nou ik ben van de party hoor......
(planken.......:D:D:D) goeie haagse.
Gorkumpjes
3 juni 2011, 19:48
Is ie erg vet? Ben namelijk aan het twijfelen...
Buizerd_NL
3 juni 2011, 19:54
Als je van F1 houd en de game geweldig vind is het een must have. Alleen is het nu Rally en race.
haagse070
3 juni 2011, 20:01
Grafisch en kwa geluid is het ook een topgame!
DrunkSoldier
3 juni 2011, 21:08
voor de mensen die online spelen, je hebt dus een groene, gele en rode status achter je naam. Heeft te maken met je rij gedrag dacht ik, dus of je veel damage rijd in een race. Maar ik had zojuist 2 keer een witte status, waarschijnlijk dat je een race zonder damage rijd en wint, of finisht. Maar goed we zijn weer met een aantal online aan t racen! gezellig
Tuureluur
3 juni 2011, 21:21
Grafisch en kwa geluid is het ook een topgame!
Inderdaad! Wheeeeeeeeppppbammerdebambam! Vrooooaaaaappppsssst(turbo)...BAMMERDEBAMBAM...En dan weer terugschakelen...BAMBAMBAMBamBam!!!:noworry:^^
Gorkumpjes
3 juni 2011, 21:24
Inderdaad! Wheeeeeeeeppppbammerdebambam! Vrooooaaaaappppsssst(turbo)...BAMMERDEBAMBAM...En dan weer terugschakelen...BAMBAMBAMBamBam!!!:noworry:^^
Goh, ben benieuwd hoe het klinkt als je vijf keer over de kop slaat.
Tuur, ga je gang:D
Tuureluur
3 juni 2011, 21:46
Goh, ben benieuwd hoe het klinkt als je vijf keer over de kop slaat.
Tuur, ga je gang:D
Dat zal zoiets zijn als, en laat ik het netjes houden, yes yes yes 8D ik lig 1e whohooBAMSCHUIFFFFSCHEURBRRRAAABAMKNALLEZLEEEEYYYY YHHH!!! Jij hond!!!! Blijf van mn achterbumper af!!!! >:(>:(8(o.O
Gorkumpjes
3 juni 2011, 21:49
So de knetter o.O. Dat klinkt realistisch :D.
DrunkSoldier
3 juni 2011, 22:09
nu rij ik net in kenia, ik stop, ik kijk naar links en ik zie dit
http://i56.tinypic.com/npqloh.jpg
Gorkumpjes
3 juni 2011, 22:16
Haha, lol Drunk! Zelfs daar kennen ze iTG.
barcelonagek
4 juni 2011, 01:13
voor de mensen die online spelen, je hebt dus een groene, gele en rode status achter je naam. Heeft te maken met je rij gedrag dacht ik, dus of je veel damage rijd in een race. Maar ik had zojuist 2 keer een witte status, waarschijnlijk dat je een race zonder damage rijd en wint, of finisht. Maar goed we zijn weer met een aantal online aan t racen! gezellig
Is die van buizerd donker rood?
Buizerd_NL
4 juni 2011, 01:43
Nee toevallig niet, Groen en Oranje.. Oranje kan ik niks aan doen.
Resureyu
4 juni 2011, 12:52
Dat zal zoiets zijn als, en laat ik het netjes houden, yes yes yes 8D ik lig 1e whohooBAMSCHUIFFFFSCHEURBRRRAAABAMKNALLEZLEEEEYYYY YHHH!!! Jij hond!!!! Blijf van mn achterbumper af!!!! >:(>:(8(o.O
Hahahaha ik doe niks hoor. Jij rijdt tegen mij aan! :D
barcelonagek
12 juni 2011, 13:43
verkeerde topic zag ik net,
Half 8 vanavond party maken voor online. Ik zal online zijn. PSN = Barcelonagek
Ik hoop dat er wat mensen zullen aansluiten.
Resureyu
13 juni 2011, 09:50
Hahah nee is niet mijn sterkste kant.
Zullen we vanavond anders weer is online gaan met een groep.
Ik stel voor dat we om half 8 een party maken en dat iedereen zo kan aansluiten. Misschien dat ik om 7 uur al wel begin...???
Mvg,
Barca
Joepie, ik verheug mij er nu al op :D:D
Resureyu
18 juni 2011, 19:06
Nou nog maar een x proberen vanavond dan? Ik ga eerst ff eten halen zo en dan om 20:00 - 20:30 ff knallen?
AzureKillSkill
19 juni 2011, 14:03
Vanavond half 8 ofzo?
Resureyu
25 juni 2011, 18:13
Nog maar een keer proberen dan...
Vanavond om 21:00 uur? Kunnen we gelijk even trophy boosting doen. Moet er nog wat online namelijk..
barcelonagek
25 juni 2011, 19:28
misschien is het handiger om iemand een topic even aan te laten maken en dan dat iedereen even kan inplannen om mee te doen en kunnen we even kijken hoeveel belangstelling er is, want ik heb het idee dat dit niet gaat werken.
Resureyu
29 juni 2011, 17:29
We kunnen ook een poultje maken en dan een zooi wedstrijden erin zetten..
barcelonagek
31 juli 2011, 23:32
Lijkt me leuk! Ik snap alleen even kort je idee erachter niet:P
want lijkt me lastig gezien de aanwezigheid en animo ervoor, avonden met groepen te spelen.
mieske
20 augustus 2011, 16:25
Nog mensen die dit spel veel spelen?
Voor een potje online te spelen kun je me altijd toevoegen.
Geestig
20 augustus 2011, 16:30
Ik ga dirt 3 hopelijk binnenkort kopen, hangt van wat dingen af. maar als ik hem heb voeg ik je toe! ;)
mieske
21 augustus 2011, 08:27
Is goed, voeg maar toe.
Gisteren voor het eerst online gespeeld, maar dat is wel echt lachen.
Hebben ze echt goed gemaakt.
Racestra
12 september 2011, 23:27
Nog mensen die DiRT 3 online spelen?
Ben nu aan mn laatste trophies bezig maar het lijkt wel uitgestorven online.. (of het ligt aan mij).
Als iemand wilt boosten voeg me dan toe -> Racestra.
CBR1100xx-Vanish
15 oktober 2011, 15:14
Jongens, wordt het niet weer eens tijd om een dirt 3 avondje te organiseren? hij ligt hier alleen maar stof te happen en dat is niet goed :P
barcelonagek
15 oktober 2011, 18:24
Ja is al meerdere malen geprobeert, maar weinig interesse van mensen. Jammer!
CBR1100xx-Vanish
17 oktober 2011, 20:10
Dat is ook niet de goede instelling barca :P nou kom op mensen, wie heeft er zin om binnenkort weer wat laps eruit te knallen op dirt 3?