PDA

Volledige versie bekijken : Zaterdag 11 Juni: Grand Prix du Canada!

Gorkumpjes
8 juni 2011, 21:07
Mede F1-iTG'ers (ja dat heb ik net verzonnen),

Na overleg met Drunk is besloten dat er zaterdag aanstaande (11 Juni) om 19.30 een GP wordt gehouden. Helaas had Drunk het te druk, dus zal ik het even overnemen.

Na een paar weken afwezig te zijn geweest, strijkt het F1-iTG circus neer in Montréal, waar ze zullen racen voor het podium op het circuit Gilles Villeneuve.
Dit op voorbeschouwing op de GP die zondag 12 Juni te volgen is op RTL7.

Dus bij deze wil ik jullie uitnodigen. Het zal een 20%-race zijn, met Fuel en Tyre Wear aan, dus pitstops moeten gemaakt worden!

Zoals ik al zei; 11 juni om 19.30. Ik hoop op een goede opkomst!

Groeten, Gorkumpjes

Lijst van deelnemers:
- Gorkumpjes/TheWaffel-Lover
- Racestra
- DrunkSoldier/ThePakiLover
- Kenny-Slipknot
-
-

Reserves"
- Geestig/ghoster0078

Racestra
8 juni 2011, 21:08
I'm in!:D

Gorkumpjes
8 juni 2011, 21:11
I'm in!:D
Damn, jij bent snel! Staat erbij ;-)

Kenny-slipknot
8 juni 2011, 21:18
Zaterdag kan ik net niet, jammer :-(

DrunkSoldier
8 juni 2011, 21:21
hey prima topic gorkumpjes! ik ben er bij, en zal dan wat recorden want ik heb nog wat beelden nodig van een F1 race voor het itg intro filmpje

Gorkumpjes
8 juni 2011, 21:22
Zaterdag kan ik net niet, jammer :-(
Das jammer man, volgende keer beter!

hey prima topic gorkumpjes! ik ben er bij, en zal dan wat recorden want ik heb nog wat beelden nodig van een F1 race voor het itg intro filmpje
Thanks! Ook jij staat erbij ;)

Geestig
8 juni 2011, 21:25
Ik hoop dat ik er bij kan zijnn, weet het niet zeker.. zijn er reserves?

Gorkumpjes
8 juni 2011, 21:26
Ik hoop dat ik er bij kan zijnn, weet het niet zeker.. zijn er reserves?
Nu wel!

Gorkumpjes
10 juni 2011, 11:33
Beetje lage opkomst, hoop op nog iets meer inschrijvingen.

barcelonagek
10 juni 2011, 15:49
Ik had het nog niet gezien, maar ik kan helaas ook niet:S
Meestal zaterdagavond heb ik ook andere plannen met vrienden. Fijne avond nog als er wat meer opkomst is. Denk dat zaterdagavond ook niet de beste dag is, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Ik vond zondag het fijnste;)

Wel netjes topic gorkumpjes!

Buizerd_NL
10 juni 2011, 16:03
Aangezien zondag grand prix van Canada is en het begint pas om 19 uur omdat er een tijd verschil is met Nederland willen de meeste dat kijken zoals ik. Dus dan is de race pas laat afgelopen.

Gorkumpjes
10 juni 2011, 16:06
Zoals Buizerd al zegt. En dan is het ook eerste pinksterdag ;-). Buizerd, doe je mee?

Kenny-slipknot
11 juni 2011, 16:11
Ik zal er waarschijnlijk wel zijn vanavond dus als ik nog kan meedoen ^^

En is het ook met qualifying?
Dat lijkt me een stuk leuker namelijk

Buizerd_NL
11 juni 2011, 17:02
Ik moet even kijken of ik der bij.. ik kan niks beloven..

Gorkumpjes
11 juni 2011, 17:14
Hmm, Drunk weet ook al niet of ie op tijd is;-). We kijken wel om half 8. Als het maar 4 man is misschien afkappen?

Kenny-slipknot
11 juni 2011, 19:09
Of we gaan met z'n 4en online

Buizerd_NL
11 juni 2011, 19:14
Ik ben nu kwalificatie aan het kijken van F1 daarna eten dus ik denk dat het hem niet word.

Gorkumpjes
11 juni 2011, 19:16
Ok jammer ;), dan is idd het beste gewoon met een party online te gaan.
De GP wordt nu afgelast. Helaas.

Racestra
12 juni 2011, 04:19
Sorry, ik was nog aan het eten en zag de uitnodiging al veel later, ook vergeten dat het vandaag was. Hopelijk kunnen we nog eens een echte GP doen, als er wat meer mensen kunnen. In ieder geval ben ik de komende tijd nog wel online met F1 2010, die level 50 gaat maanden duren..

barcelonagek
12 juni 2011, 13:35
Ik hoop dat ik er dan ook bij kan zijn, maar gister waren mijn vrienden er dus dat werd hem niet.

Hopelijk volgende keer wel,maybe op zondagmiddag als de GP s'avonds is, want vrijdag en zaterdagavond zijn gewoon de meeste mensen uit of gaan naar vrienden toe.

Maar jammer dat het niet is doorgegaan, je hebt je wel goed ingezet, alleen als er een paar mensen afhakken is de groep gewoon te mager om een GP te houden.

Gorkumpjes
12 juni 2011, 13:37
Nee klopt, daar heb je gelijk. Normaal werd ie gehouden op een zondag. Echter kon ik niet wachten :D. Vandaag is het ook eerste Pinksterdag, en dan kon ik weer niet :P

Volgende keer beter!

Buizerd_NL
12 juni 2011, 13:53
+ Dat er savonds de grand prix is van Canada.