Volledige versie bekijken : Games hebben mij geleerd dat...
Geestig
15 augustus 2011, 19:31
Leuk en makkelijk spel;
Uncharted heeft mij geleerd dat, als er iets glimt, dat het een schatkist is!
Pokémon heeft me geleerd dat, wilde beesten heel makkelijk te vangen zijn, door ze in een bal te stoppen.
etc!
redje-_-roy
15 augustus 2011, 19:32
games hebben mij geleerd
Dat schelden geen ene reet helpt, blijven kut games ^^
Geestig
15 augustus 2011, 19:50
Assassins Creed heeft mij geleerd dat, als je problemen met iemand hebt, dat je ze maar gewoon moet neersteken.
NLSoldaat95
15 augustus 2011, 21:48
TDU2 heeft me net geleerd, dat auto's niet kunnen zwemmen.
Tuureluur
15 augustus 2011, 22:34
Games hebben mij geleerd dat het met 2 duimen op iemands ogen drukken niet altijd op prijs word gesteld.....*moet dat Killzone 3 toch eens opbergen* ;-)
Geestig
16 augustus 2011, 02:02
MW2 heeft mij geleerd dat, heel snel inzoomen en schieten, in het echte leger heel makkelijk is!
puinhoop_1
16 augustus 2011, 11:07
Mw2 heb mijn geleerd dat er meer noobs zijn dan alleen Gorkumpjes :P
haagse070
16 augustus 2011, 11:14
Alle shooters leren mij dat er leven na de dood is.. je blijft respawnen
zykon-hunter
16 augustus 2011, 11:17
Alle shooters leren mij dat er leven na de dood is.. je blijft respawnen Ahh, zoiets wou ik al zeggen...
GTA IV heeft mij geleerd dat, je erg ver vliegt als je jezelf opblaast...
NLSoldaat95
16 augustus 2011, 13:02
GTA IV heeft me geleerd dat hoeren niet zo slim zijn, ze zijn niet altijd goed met uitstappen.
http://www.youtube.com/watch?v=GP54eA-oYJ4
http://www.youtube.com/watch?v=lzVpVmngr-Y
Dankje voor +1tjes :)
Geestig
16 augustus 2011, 16:17
Assassins Creed heeft mij geleerd dat je alleen maar hoeft te fluiten, en BAM er komen Assassins aan die je helpen.
Geestig
19 augustus 2011, 17:33
The Sims hebben mij geleerd dat, je elke dag moet douchen, want anders ga je dood.
deadguyy
19 augustus 2011, 22:15
Call of Duty heeft mij geleerd dat je niet als een malloot moet gaan rushen in het echt, je gaat dood.
kanzlooz
19 augustus 2011, 22:27
games hebben mij geleerd dat je je niet druk hoeft te maken dat je iets fout doet want je kunt altijd nog gewoon herstarten
NLSoldaat95
19 augustus 2011, 22:31
Red faction heeft me geleerd dat je hamer je beste vriend is.
Geestig
20 augustus 2011, 02:37
GTA IV heeft mij geleerd dat je mobiel, alles voor je kan regelen, zoals een auto voor je neus spawnen.
barcelonagek
20 augustus 2011, 17:08
Fifa heeft mij geleerd om over voetbal na te denken en misschien iets te veel te spelen:P
Al deed ik dat zonder fifa ookal.
Prachtig spel!
Geestig
21 augustus 2011, 17:05
DJ Hero heeft mij geleerd dat, DJen heel makkelijk is, je hoeft alleen maar wat knopjes op je turntables te drukken.
handek1986
21 augustus 2011, 17:39
GTA heeft mij geleerd dat alles wat fout eigenlijk goed is
NLSoldaat95
21 augustus 2011, 17:54
Games hebben mij geleerd dat wanneer je pasgeboren babies in een ziekenhuis vermoord, dat ook wel 'Spawn killing' wordt genoemd :P
Muppet-NL
21 augustus 2011, 18:03
games hebben mij geleerd dat ik me niet druk hoef te maken als zombies de wereld over nemen ..
want ik own ze
Sm4shed
21 augustus 2011, 18:26
Games hebben mij geleerd dat je altijd op pauze kunt drukken als je naar de WC moet gaan
handek1986
21 augustus 2011, 19:37
pac man heeft mij geleerd dat je alles wat geel en klein is op moet eten
Gorkumpjes
21 augustus 2011, 19:44
Games hebben mij geleerd dat je best dood mag gaan in het leven, je kan nog altijd je savegame laden...
M-judy
21 augustus 2011, 20:36
Black ops heeft mij geleerd dat je niet beter wordt als je met de controller gooit
Geestig
22 augustus 2011, 16:27
Guitar Hero heeft me geleerd dat de moeilijkste solo's met 5 knopjes te doen zijn!
handek1986
26 augustus 2011, 16:38
Mario heeft me geleerd dat paddo's heel goed zijn voor de groei:P
---------- Post added at 16:38 ---------- Previous post was at 16:35 ----------
carmageddon heeft mij geleerd dat mensen aanrijden en vooral ouderen heel veel punte opleverd
Nogchistallion94
29 november 2011, 00:15
Deus Ex heeft me geleerd dat vrouwen absoluut niet te vertrouwen zijn.
gazhims3lv
29 november 2011, 01:40
Deus Ex heeft me geleerd dat vrouwen absoluut niet te vertrouwen zijn.
Blijf dat maar denken.. klopt helemaal, zit je alleen wel je hele leven alleen thuis ^^
Nogchistallion94
29 november 2011, 13:33
Blijf dat maar denken.. klopt helemaal, zit je alleen wel je hele leven alleen thuis ^^
Sorry, maar das het feit, je zegt maar omdat je zelf een meiske zijt zeker?
Ikke? Ja misschien zal ik best wel single zijn, of misschien ook niet.
Hey raad eens. Vrouwen kunnen feiten niet accepteren, kunnen niet mannen en gaan iets doms terugzeggen tegen de persoon die zegt: 'Vrouwen zijn niet te vertrouwen' en ze antwoorden als: 'Zit je alleen wel je hele leven thuis.' Zielig... Misschien zit jij wel hele leven thuis?
Ik vraag me af: waarom maak je zo'n dom opmerking eigenlijk. Wat is er eigenlijk nut voor om zo'n opmerking te geven? Nou ja, vrouwen met hun emoties, altijd zagen he?
Kom, ik ga ook eens hetzelfde reageren zoals jij deed.
Blijf dat maar denken...klopt helemaal, zit je alleen wel je hele leven alleen thuis :noworry:
Wat denk je ervan als ik zo reageer? Nutteloos, ja toch?
Gorkumpjes
29 november 2011, 13:50
Hey raad eens. Vrouwen kunnen feiten niet accepteren, kunnen niet mannen en gaan iets doms terugzeggen tegen de persoon die zegt: 'Vrouwen zijn niet te vertrouwen' en ze antwoorden als: 'Zit je alleen wel je hele leven thuis.' Zielig... Misschien zit jij wel hele leven thuis?
Ik vraag me af: waarom maak je zo'n dom opmerking eigenlijk. Wat is er eigenlijk nut voor om zo'n opmerking te geven? Nou ja, vrouwen met hun emoties, altijd zagen he?
Kom, ik ga terug reageren zoals je zei.
Blijf dat maar denken...klopt helemaal, zit je alleen wel je hele leven alleen thuis :noworry:
Het is gaz :P, die zeikt om alles om niets :D
Games hebben mij geleerd dat je nooit binnen 2 seconden een sniper kan herladen...
gazhims3lv
29 november 2011, 14:07
Kom, ik ga terug reageren zoals je zei.
Ik zet er niet voor niets een ^^ achter he.. was cynisch
gta-kev
9 december 2011, 14:05
GTA IV heeft mij geleerd als je geen auto hebt kun je er gewoon een jatten.
GTA IV heeft mij geleerd als je iemand ziet kun je hem gewoon aanrijden.
mw3 heeft mij geleerd als je iemand neer schiet ren dan weg (ze komen terug the walking dead)
Kathelijne
21 december 2011, 11:29
Geen reclame op ons forum en houd het kind-vriendelijk a.u.b.!
M.v.g. Rinus454
ferdaus
21 december 2011, 18:50
Dat je altijd kan respawnen. PS is gaz een meisje wtf????! ahahahaahah
NLSoldaat95
21 december 2011, 20:05
Dead island heeft mij geleerd dat ik altijd de juiste vakantiebestemming moet kiezen, geen eilanden dus meer.
LANGEFLAP-NL
21 december 2011, 20:36
Man vs Wild leert me dat je alleen bang hoeft te zijn voor alligators. Zolang je voor de rest maar genoeg water drinkt kan je alles aan :)
en hoe the fuck maak je die signature?
Gorkumpjes
21 december 2011, 20:50
Man vs Wild leert me dat je alleen bang hoeft te zijn voor alligators. Zolang je voor de rest maar genoeg water drinkt kan je alles aan :)
en hoe the fuck maak je die signature?
Tussen jouw url zetten
Thriftiv
22 december 2011, 19:44
Ik heb geleerd dat je heel snel rondjes kan draaien en dan een iemand neer schieten met een sniper
MightyMostert
23 december 2011, 07:58
Gran Turismo heeft mij geleerd dat je niet kan afsnijden en dat je de auto kapot kan rijden op vastzittende pionnen.
Codemasters hebben mij geleerd dat je bij racen foutjes mag maken omdat je nog 4x de tijd kan terug spoelen.
Modern Warfare 2 heeft mij geleerd dat je van een afstandje iemand al telepoortend neer kan steken.
Resident Evil 5 heeft mij geleerd dat rotte eieren best wel wat geld waard zijn.
Uncharted heeft mij geleerd dat wanneer er wapens klaar liggen tegen een muurtje er ook vijanden in de buurd zijn.
Activision heeft mij geleerd te accepteren dat ik bij elke nieuwe COD game eerst gespammed wordt met patches.
TraXxii
23 december 2011, 14:18
Skyrim heeft mij geleerd dat je geen avonturier meer kunt zijn wanneer je een pijl in je knie hebt gekregen.
MightyMostert
24 december 2011, 06:45
Black Ops heeft mij geleerd dat je best kans hebt te overleven met 5 kogels in je lijf, maar een hakbijl op je hand direct dodelijk is.