Volledige versie bekijken : Waar kopen jullie MW3?
M-judy
18 augustus 2011, 08:10
Hee,,
Ik was aan het kijken voor mw3 te pre orderen bij verschillende sites.
Iedere site heeft wel een aparte aanbieding bij de pre order.
eerste keer dat ik iets post en ik weet niet als dit onder reclame valt ^^ geeft bv een gratis wireless controller weg van cod.
Waar bestellen jullie mw3 ? en wat krijg je erbij xD
NLSoldaat95
18 augustus 2011, 10:02
http://www.budgetgaming.nl/game-profile/call+of+duty:+modern+warfare+3_PS3.html
Ik ga 'm zelf niet halen, maar je bedoelt zeker bart smit? Bij deze link kan je ook nog wel kijken op sites met hun aanbiedingen.
zykon-hunter
18 augustus 2011, 12:09
als ik m haal dan doe ik het bij bart smit, daar koop ik 90% van mijn spellen ;)
Weet alleen niet of ik hem wel koop, aangezien ik geen werk meer heb en het geld niet op me rug groeit:D(FIFA 12 is voor mij eerst een must have:P)
NLSoldaat95
18 augustus 2011, 13:13
als ik m haal dan doe ik het bij bart smit, daar koop ik 90% van mijn spellen ;)
Weet alleen niet of ik hem wel koop, aangezien ik geen werk meer heb en het geld niet op me rug groeit:D(FIFA 12 is voor mij eerst een must have:P)
In dat geval moet je kijken naar de prijzen want bij Bart smit/E-plaza/MediaMarkt/FRS wordt je hard genaaid, vaak zijn die spellen 20euro te duur..
zykon-hunter
18 augustus 2011, 16:01
ik ben vaste klant bij bart smit;) krijg meestal wel korting :P
haagse070
18 augustus 2011, 16:21
Ik pre order eignelijk nooit omdat de game altijd wel enkele dagen ergens in een winkel te vinden is.. maar bij nader inzien als je er een gratis controller bij krijgt dan heb ik het er best wel voor over om de game op de dag zelf te kopen..
dglavimans
18 augustus 2011, 16:25
Die controller is alleen van een ander merk dus niet officieel.. Uhm ik weet het niet waarschijnlijk heb ik hem wat eerder maar als ik ergens toffe dingen erbij kan krijgen bestel ik het liever daar :P
The Hatster
18 augustus 2011, 19:15
Ik ga denk ik niet moeilijk doen en het bij media markt kopen:o
puinhoop_1
18 augustus 2011, 20:05
Ik heb hem bij die bolle al besteld
deadguyy
18 augustus 2011, 21:40
bij de media markt meteen bij de release. dan is die in eindhoven 45 euro
The Hatster
19 augustus 2011, 15:33
bij de media markt meteen bij de release. dan is die in eindhoven 45 euroVaag, ik zou zo de prijs hier niet weten maar geen 45 euro. Is toch meestal landelijk?:o
Tuureluur
19 augustus 2011, 15:46
Vaag, ik zou zo de prijs hier niet weten maar geen 45 euro. Is toch meestal landelijk?:o
Mediamarkt heeft vaak per vestiging losstaande acties. Wat je wel kunt proberen is zeggen dat ze bij een andere vestiging het wel voor die prijs verkopen. Zijn ze over het algemeen wel gevoelig voor ;-)
Gorkumpjes
19 augustus 2011, 15:47
Ik wacht wel een paar dagen, en anders wordt het hier wel de Intertoys :)
Geestig
19 augustus 2011, 16:19
Ik wacht ook eerst even af.
Als ik hem uit engeland goedkoper kan halen, haal ik em van eBay/Simplygames. Heb jammer genoeg geen CC dus geen thehut ofzo.
En anders zoek ik goedkope nederlandse sites, iets met GHgaming, de sleutel tot games, zulk iets was het :P
Kitesjonnie
28 augustus 2011, 23:37
Ik heb hem bij die bolle al besteld
Ik ook, maak je ook nog kans om elke week 4 andere games te winnen!
M-judy
6 september 2011, 11:18
Nou ik weet het nog steeds niet !
Ik hoef er nu niets extras meer bij aangezien ik de hardened edition wil i.v.m elite
Wie van jullie heeft deze al besteld ?
PinkStyleZ
11 oktober 2011, 10:51
als je hem uit engeland haalt is het 15pleuro goedkoper hoorde ik!? Ik weet niet of ik hardened koop of de gewone
Shelly
11 oktober 2011, 11:20
Waar die als eerst verkocht word natuurlijk !!
M-judy
11 oktober 2011, 20:14
Ik heb de hardened edition te pakken bij game mania.
Er zijn in totaal 8 exemplaren daar en ik heb er 1 :D
Op de nacht van maandag op dinsdag heb ik m in huis
Playa
12 oktober 2011, 21:05
FRS ;) Kan ik m gelijk dinsdag ochtend ophalen :D
Gorkumpjes
12 oktober 2011, 22:01
FRS ;) Kan ik m gelijk dinsdag ochtend ophalen :D
"Laat jij eens je ID zien, jongeman" :D
Ik kijk wel waar ik 'm haal.
Playa
12 oktober 2011, 22:07
"Laat jij eens je ID zien, jongeman" :D
Ik kijk wel waar ik 'm haal.
ja dat is idd nog het enige probleem, moeder begint te zeiken dat ik eerst toestemming van mn pa moet anders gaat ze niet mee :P
Geestig
12 oktober 2011, 22:15
In nederland, ergens waar ie goedkoop is! ~50 euro, maar wil hem wel gelijk op releasedag dus vandaar uit nederland!
Gorkumpjes
12 oktober 2011, 22:19
Ik ga gewoon langs Game Mania ofzo, als ze een leuke actie hebben.
Dus bijv 2 games inleveren en 35 euro betalen. Moet ik nog proberen LA Noire uit te spelen xD
DrunkSoldier
17 oktober 2011, 12:47
in de nieuwe folder van de Media Markt staat dat zij ook een mid-night release hebben (niet bij alle vestigingen trouwens) en dat je dan een voucher ontvangt voor "double xp" voor de eerste 4 uur online gameplay. De game kost daar 55 euro. ik weet niet of dat echt boeiend is, maar ik dacht ik vermeld het even.
MightyMostert
17 oktober 2011, 15:49
in de nieuwe folder van de Media Markt staat dat zij ook een mid-night release hebben (niet bij alle vestigingen trouwens) en dat je dan een voucher ontvangt voor "double xp" voor de eerste 4 uur online gameplay. De game kost daar 55 euro. ik weet niet of dat echt boeiend is, maar ik dacht ik vermeld het even.
Dat is zeker boeiende info... thnx!!
Buizerd_NL
17 oktober 2011, 16:36
Bij ons is er ook een midnight opening. :P
Ruudjjuhh
21 oktober 2011, 14:00
Ik heb hem in Augustus al ge-preorderd bij de Gamemania in Alphen a/d Rijn,
Kreeg gister avond een sms over ophaal tijd etc.
Ze houden ene ngihtrelease dus kan hem 7/11/ om 24:00 ophalen.
4 uur double xp. er bij, en een poster (die me gene reed interesseerd tbh.)
^,^
BobM070
21 oktober 2011, 17:55
Bij MM Den Haag is ie 39,- bij pre-order, alleen in de winkel zelf, PC/XBOX360/PS3
dragon_unleashed
22 oktober 2011, 23:26
hardened edition pre-ordered bij 12game.com
Gorkumpjes
25 oktober 2011, 23:45
Ik heb 'm gepre-orderd bij GameMania, 2 games inleveren en dan voor 35 euri halen 8D
MightyMostert
26 oktober 2011, 08:03
Ik ga gewoon kijken in de winkels of ze de Hard Edition hebben.
Er zit standaard al 4 uur double xp bij. En dan heb je vanaf vrijdag ook de prestige shop waar je jou prestiges in kan ruilen voor extra's. (tokens)
Daarin zitten ook weer double xp voor de speler voor een paar uur... double xp voor je wapens...
M-judy
26 oktober 2011, 08:07
die 4 uur dubbel xp wat je erbij krijgt, kun je zelf bepalen wanneer je die gebruikt ?
MightyMostert
26 oktober 2011, 10:02
die 4 uur dubbel xp wat je erbij krijgt, kun je zelf bepalen wanneer je die gebruikt ?
Nope die gaat in als je voor het eerst de MP opstart kerel...
Werkt hetzelfde als bij Killzone 3. Je eerste 4 uur gametijd tellen als double xp... Mja game je een uurtje en je gaat daarna even wat anders doen dan houd je de 3 uur voor de volgende keer als je weer online komt.
M-judy
27 oktober 2011, 09:19
Werkt hetzelfde als bij Killzone 3. Je eerste 4 uur gametijd tellen als double xp... Mja game je een uurtje en je gaat daarna even wat anders doen dan houd je de 3 uur voor de volgende keer als je weer online komt.
Okee....
Dan wordt het eerst even survival mode en private matches om aan het spel te wennen..
Wil natuurlijk optimaal gebruik maken ervan xD en in de eerste dagen ben ik nogal slecht
MightyMostert
27 oktober 2011, 09:32
Okee....
Dan wordt het eerst even survival mode en private matches om aan het spel te wennen..
Wil natuurlijk optimaal gebruik maken ervan xD en in de eerste dagen ben ik nogal slecht
Goede tip ja... ik ga altijd eerst even in een private match de maps verkennen in Domination. Das ook vaak de eerste speltype die ik speel, omdat daar de meeste mensen gewoon lekker rushend rondlopen naar de vlaggen.
Nog 12 dagen xD begint al aardig te kriebelen hier...
M-judy
27 oktober 2011, 09:41
het leuke is voor vlaggen pakken krijg je ook points waarmee je killstreaks krijgt :D
bacardiboy-dh
27 oktober 2011, 12:51
Hou t ontopic please xD Dat kan ook in het algemene topic (graag zelfs!).
Die tip van BobDH is goud waard, ga hem daar pre-orderen!
Zag overigens dat E-Plaza Leyweg (DH) om 12 uur ook de games ging verkopen (7 op 8 november).
dominating
31 oktober 2011, 17:03
whaha heb er zin innnnnnnn.
ik fiets gwn ff naar de bartsmit denk ik.
met online bestellen, heb ik slechte ervaringen mee (games die 1 of 2 weken later komen).
en daar heb ik geen zin in bij mw3.
online doe ik altijd domination zowieso! het leukst :D
Elf-1
5 november 2011, 16:14
Ik koop hem sowieso bij Gamemania, heb hem daar vanochtend al gepreorderd, krijgt wel veel extra's en met die inlever actie is de game maar 35 euro, daarvoor kon ik hem niet laten liggen!
waterpolow
8 november 2011, 11:50
als het goed is krijg ik hem vandaag op de post :)
kamikolopopo
8 november 2011, 13:11
Ik haal hem vrijdag bij de saturn, die zijn vaak wel redelijk met de prijs. Wordt een dure week met Skyrim, battlefield 3, MW3 en anno 2070 :(
NLSoldaat95
8 november 2011, 14:33
Net binnen gehad van de power unlimited :)
Kitesjonnie
14 november 2011, 20:45
Dat is met MW3 dus niet zo. Had dezelfde code erbij, maar gisteren geactiveerd en krijg die 4 uur dubbel xp alsnog. VET!