PDA

Volledige versie bekijken : Wie gaat er voor elite?

M-judy
23 augustus 2011, 13:38
Tijdens het Call of Duty event heeft de CEO van Activision, Eric Hirshberg, bekend gemaakt dat Call of Duty: Elite 49,99 dollar per jaar zal kosten.
Voor deze prijs krijgen leden van Elite alle downloadbare content voor Modern Warfare 3 ‘gratis’ en eerder dan spelers die geen betalend lid zijn van Elite. Hirshberg wist ook nog te vertellen dat er iedere maand een nieuwe DLC voor Modern Warfare 3 zal zijn. Daardoor zullen de spelers het hele jaar door verzekerd zijn van nieuwe content. Zoals je al in een eerder bericht kon lezen, zal in de Hardened Edition een code zitten voor één jaar Call of Duty: Elite. De prijs voor een jaar Elite in Europa is nog niet bekend.
Hirshberg maakte ten slotte ook nog de vergelijking met de DLC-prijzen van Call of Duty: Black Ops. Deze vier map packs kosten samen 60 dollar. Met Elite zal je dus ‘maar’ 49,99 dollar moeten betalen voor iedere maand een DLC en dat een jaar lang. De DLC’s zullen bestaan uit nieuwe multiplayer maps, nieuwe maps voor de Spec Ops-modus en nieuwe modi voor beide speltypes.

Weet je niet wat elite is ? bekijk dan deze video:

http://www.youtube.com/watch?v=GdqvsZRbDuU&feature=player_embedded

bacardiboy-dh
23 augustus 2011, 13:51
Wat is Elite? xD

NLSoldaat95
23 augustus 2011, 13:55
Call of duty Elite bedoelt ie denk ik. Die betaalde service van activision.

Ik ga het iig niet doen, geldzuigerij en ik geil niet op goede statistieken en shizlle. Als ik map packs wil, schaf ik het wel voor een maandje aan :P

Sonics
23 augustus 2011, 13:57
"Call of Duty: Elite is een abonnement die je optioneel kan aanschaffen bij Call of Duty: Modern Warfare 3. Dit is dus een bedrag wat je bovenop de aanschaf prijs betaald."

http://inthegame.nl/nieuws/call-of-duty-elite-geeft-kopers-extra-mogelijkheden-in-modern-warfare-3/

xD

M-judy
23 augustus 2011, 14:01
Ik heb de video uitleg toegevoegd..

bacardiboy-dh
23 augustus 2011, 14:36
Hoeveel gaat het kosten dan?

M-judy
23 augustus 2011, 14:40
heb ik helaas niets over kunnen vinden..

bacardiboy-dh
23 augustus 2011, 14:51
Ik heb er een tijd geleden ook iets over gehoord en hoorde geruchten dat het echt tien euro in de maand ofzo zou zijn. Of eenmalig 15 euro.. maar met dat bedrag kan ik in de war zijn met map packs.

Niet iets voor mij tho :P Maar t is wel een afknapper als ze straks de mensen die niet betalen die statistieken niet (goed of genoeg) laten zien.

Schaapje__
23 augustus 2011, 15:11
Als hij een beetje acceptabel geprijsd is, ga ik het wel gebruiken. Alleen al voor de clan feature, ook het snel kunnen opzoeken van GameBattle tegenstanders is handig. Omdat je dan kan anticiperen op hun gebruikte classes etc.

Geestig
23 augustus 2011, 15:16
Het is heel makkelijk idd, maar om er voor te betalen gaat me te ver.
Als je niet betaalt krijg je ook genoeg van deze service, op bepaalde dingen na.

puinhoop_1
23 augustus 2011, 16:38
Vind het echt bull shit dan zie je alleen maar hoe mensen lopen wat voor wapen der veel wordt gebruikt in levels etc etc etc.....

Het is misschien handig voor de beginnende gamer ik bedoel je loopt toch wel hoe je wil lopen je gebruikt toch de wapen die jij lekker vind spelen...ik vind het geld kloperij

barcelonagek
23 augustus 2011, 17:47
Het is dan ook een video van 30 minuten, dan krijg ik al gelijk zoiets van , pffffff ben ik nog wel ff bezig:P

haagse070
23 augustus 2011, 17:53
Ik ga hem zeker halen :d al het extra is tof en cool :D

zykon-hunter
23 augustus 2011, 18:03
mw3 komt er wel, maar die elite kan me reet in... k ga niet nog extra shit betalen waar ik niks aan heb...

arobar
24 augustus 2011, 17:44
Ik aarzel nog, maar wss komt hij er wel in, heerlijk om een extensie van je spel te hebben

M-judy
28 augustus 2011, 12:03
Ik heb net de video gekeken, maar die clan functie is wel echt vet !

TraXxii
28 augustus 2011, 14:44
Het is afwachten wat de kosten ervoor zijn, de prijzen worden bekend gemaakt op Call of Duty XP op 2 september.
Belangrijk is dat je wanneer je betaalt voor CoD Elite, je alle mappacks erbij krijgt en daar dus niet ook nog eens voor hoeft te betalen.

M-judy
28 augustus 2011, 16:11
Ik wist niet dat het dan bekend werd gemaakt, Ik hoop dat het niet te duur wordt.
Ik vindt het wel een must have van mw3 (A) De verleiding is groot haha

arobar
28 augustus 2011, 17:04
ik hoop op 5 euro, max 8, maar anders ga ik toch eens twee keer nadenken, tenzij er ook nog eens een goedwerkende met even grote functionaliteit bijhorende app is, dat lijkt mij vet

NLSoldaat95
31 augustus 2011, 07:48
Als ik een map pack nodig heb, wordt ik wel abbonee voor een maandje, daarna ben ik wel klaar met die packs..

waterpolow
31 augustus 2011, 12:24
Niet voor mij, ik vind het bullshit

TraXxii
3 september 2011, 10:52
ik hoop op 5 euro, max 8, maar anders ga ik toch eens twee keer nadenken, tenzij er ook nog eens een goedwerkende met even grote functionaliteit bijhorende app is, dat lijkt mij vet
Waarschijnlijk ligt de prijs op 50 euro voor 1 jaar, maar daar zitten alle dlc's bij waar je dus los 45 euro voor kwijt bent.

M-judy
3 september 2011, 13:51
Nou voor mij is het zeker, zoveel kost het ook weer niet per jaar

puinhoop_1
3 september 2011, 14:23
Je bent gewoon 100 euro kwijt als je elite en mw3 koopt

NLSoldaat95
3 september 2011, 14:36
Ja, daar kan je ook gewoon BF3 en nog een vet MP spel kopen.. Mss dat ik MW3 bij een PU abbo neem, kost ie niet zoveel en levertijd maakt me niet uit daarvan.

M-judy
3 september 2011, 16:24
als ik kijk naar black ops dan heb ik er 105 euro aan uitgegeven en er komt nog 1 map pack.
aangezien ik altijd alle map packs download is het voor mij voordelig om elite aan te schaffen.
ik krijg alle map packs + de extras van elite wat het spel een stuk leuker maakt voor mij.
Met name de clan functie die erin zit. Zal toch vet zijn om met iTG zo hoog mogelijk te komen ?

Geestig
3 september 2011, 16:27
Clan functie is het enige vette aan Elite IMO.

Ik ga het niet halen iig, ik vind 45 euro voor een spel alleen al duur genoeg, jammer dat de DLC niet gewoon gratis is zoals de good old times.

EDIT:
http://www.callofduty.com/elite/whats-included.html

Wooot, HD Video capturing is gratis!

haagse070
3 september 2011, 17:23
Ik ga het zowiezo halen als je weet dat je alle map packs toch gaat kopen is uiteindelijk een elite voordeliger. Daarnaast heeft het super veel vette functies waaronder hd capturing :D

kanzlooz
3 september 2011, 17:32
sowieso niet voor mij, lijkt me nogal zonde aangezien ik het spel waarschijnlijk maar sporadisch zal gaan spelen naast BF3. voor de die-hard COD'ers lijkt het me wel echt een must-have.

Gorkumpjes
3 september 2011, 18:54
Dus jij wilt zeggen, kanz, dat polow, puin en ik, geen die-hard CoD'ers zijn?^^

kanzlooz
3 september 2011, 18:57
Dus jij wilt zeggen, kanz, dat polow, puin en ik, geen die-hard CoD'ers zijn?^^

nee, ik zeg dat het een must-have is voor de die-hards. dat jullie nu zeggen dat je het niet gaat halen is net zo zinloos als ik ga roepen dat ik de nieuwe COD niet ga kopen, want je weet dat je het uiteindelijk toch wel gaat doen.

Gorkumpjes
3 september 2011, 18:58
Ik heb nooit DLC gehaald, behalve bij MW2, en zelfs dat heb ik niet echt legaal gedaan:P
Ik kan je verzekeren dat ik het niet ga halen. Nergens voor nodig..

kanzlooz
3 september 2011, 18:59
we shall see :noworry:

Gorkumpjes
3 september 2011, 19:01
Wanna bet? Heel makkelijk voor mij hoor, ik vind van alle DLC dat het gay is, want tegenwoordig is het gewoon content die ze niet op de Blu-Ray hebben staan...

M-judy
3 september 2011, 19:15
wat maakt het nou uit of je het wel of niet koopt.
Dlc koop je als je het leuk vindt om nieuwe mappen te spelen.
Je koopt het niet als je het overbodig vindt.

Elite schaf je aan als je het leuk vindt om inzicht te krijgen op je gameplay.
boeit het je niet, dan koop je het niet.

puinhoop_1
4 september 2011, 07:47
als ik kijk naar black ops dan heb ik er 105 euro aan uitgegeven en er komt nog 1 map pack.
aangezien ik altijd alle map packs download is het voor mij voordelig om elite aan te schaffen.
ik krijg alle map packs + de extras van elite wat het spel een stuk leuker maakt voor mij.
Met name de clan functie die erin zit. Zal toch vet zijn om met iTG zo hoog mogelijk te komen ?
Dat is waar maar we kunnen niet van leden verwachten dat ze het gaan kopen....

Clan functie is het enige vette aan Elite IMO.

Ik ga het niet halen iig, ik vind 45 euro voor een spel alleen al duur genoeg, jammer dat de DLC niet gewoon gratis is zoals de good old times.

EDIT:
http://www.callofduty.com/elite/whats-included.html

Wooot, HD Video capturing is gratis!
O dat wist ik niet dat is zeker vet ......twijfel twijfel

nee, ik zeg dat het een must-have is voor de die-hards. dat jullie nu zeggen dat je het niet gaat halen is net zo zinloos als ik ga roepen dat ik de nieuwe COD niet ga kopen, want je weet dat je het uiteindelijk toch wel gaat doen.

we shall see :noworry:

In eerste instantie zou ik het niet kopen maar nu ik hoor over die HD shit begin ik te twijfelen......ik wacht het ff af

M-judy
4 september 2011, 09:47
volgens mij mag je 1 clan joinen zonder ervoor te betalen.
zal wel goed komen...

kanzlooz
4 september 2011, 09:50
volgens mij mag je 1 clan joinen zonder ervoor te betalen.

pff, sukkels bij activision! dat is gaat ze een hoop geld kosten.. er is maar één clan namelijk :noworry:

zykon-hunter
4 september 2011, 11:54
met FIFA 12 ook in het vooruitzicht en de arbeidsloze ik xD dan zie ik sowieso af om te betalen voor die elite dinges, extra shit maakt mij niet uit... spel ziet er zo al goed genoeg uit... extra mappen hoeven voor mij niet per se....

Geestig
4 september 2011, 13:44
Ohja, voor de mensen die Activision afzetters vinden omdat we hier ook voor moeten betalen, het geld van Elite gaat naar het goede doel.

kanzlooz
4 september 2011, 14:40
Ohja, voor de mensen die Activision afzetters vinden omdat we hier ook voor moeten betalen, het geld van Elite gaat naar het goede doel.

Dat vond ik het googelen waard.. en ik kwam er totaal niets van tegen! Wel zag ik dat de opbrengsten van de kaartjes voor het COD XP event naar het goede doel gingen maar niets over de opbrengsten van elite. Bron graag?

Geestig
4 september 2011, 18:19
Dat vond ik het googelen waard.. en ik kwam er totaal niets van tegen! Wel zag ik dat de opbrengsten van de kaartjes voor het COD XP event naar het goede doel gingen maar niets over de opbrengsten van elite. Bron graag?

De bron is een vriend van me, dus ik zou niet weten waar het op internet staat, ik zal hem nog eens vragen ;)
Misschien dat ie dan in de war is met de kaartjes?

TraXxii
5 september 2011, 18:33
In eerste instantie zou ik het niet kopen maar nu ik hoor over die HD shit begin ik te twijfelen......ik wacht het ff af
HD video capturing is Gratis! Net zoals het nemen van screenshots, het bekijken van je stats, clans joinen, vergelijken met andere spelers.
Iedereen krijgt Elite bij zijn kopie van Call of Duty MW3, alleen de extra's zoals clans creëren en de maandelijkse DLC krijg je bij de Premium Service.
Ik denk dat een hoop mensen dit dus over het hoofd zien, in principe krijgt iedereen Elite.

puinhoop_1
5 september 2011, 18:42
Aha dat zie ik idd over het hoofd je betaald gewoon alleen voor de dlc shit en nog wat dingen

M-judy
8 september 2011, 16:24
In elite is het ook mogelijk om je private match instellingen op te slaan en in je elite page te zetten.
Gebruikers kunnen stemmen op jou opgeslagen spel en het spel met de meeste stemmen komt online !

Modern Warfare 3 could include new multiplayer gameplay modes dreamt up by gamers - if they're popular on Call of Duty Elite, Infinity Ward's Rob Bowling has told NowGamer.

"Community feedback is what drives most of our decision-making for post-launch support especially," he told us during Call of Duty XP. "Because we want to see what they want more of, what they want tweaks on – be it more Spec Ops Survival, more multiplayer maps, new weapons, new game modes."

Modern Warfare 3 will have customisabl e settings similar to Black Ops for private matches, and new user-generated modes can be shared via CoD Elite - the most popular could be incorporated into the official public playlists.

"Call of Duty: Elite is going be a massive help for us, because now, since you can create your own game modes in [a] private match, you can share those on Elite. We’re going to be seeing the ones that are voted the highest, and we’ll see if we want to incorporate them into the public playlist," Bowling added.

MightyMostert
10 september 2011, 08:57
Ik haal de Hard Edition van 100 euro. Daar zit een jaar abbo bij toch?
Dan heb je ook meteen recht op alle DLC... en ik ben best stiekem toch wel een beetje statestieke geil...

Hopelijk dat MW3 niet al teveel problemen in het begin gaat geven. En dat de game een stuk beter beveiligd is tegen cheaters als MW2.

Heb er echt fucking veel zin in!! Novemberrrrrrr

puinhoop_1
10 september 2011, 09:14
Dan heb je idd alle dlc's

M-judy
10 september 2011, 11:28
Ik haal de Hard Edition van 100 euro. Daar zit een jaar abbo bij toch?
Dan heb je ook meteen recht op alle DLC... en ik ben best stiekem toch wel een beetje statestieke geil...

Hopelijk dat MW3 niet al teveel problemen in het begin gaat geven. En dat de game een stuk beter beveiligd is tegen cheaters als MW2.

Heb er echt fucking veel zin in!! Novemberrrrrrr

Waar pre order jij m ?

MightyMostert
10 september 2011, 11:35
Waar pre order jij m ?

Nergens... ik haal hem gewoon in de plaatselijke Gamestore :D Die heeft elk jaar mooie Hard/Prestige/LE edities van games

NLSoldaat95
17 september 2011, 18:25
Ik zou die code voor Elite pas activeren als er DLC uit is, scheelt je toch weer een maandje ofzo na de release.

M-judy
18 september 2011, 08:28
kun je het beter gelijk aanschaffen, dan heb je de statistieken al.
40 euro blijft 40 euro.. xD

Odin
18 september 2011, 08:55
Ik heb de H.E. edition gepre-orderd bij bart smit voor 109,-
Maar ik zit te twijfelen of ik niet de gewone versie + elite los koop...
Voor het voordeel hoef je het niet te doen en ik ben geen gadget fan dus zo'n boek en de rest interesseert me niet zo.

Dus ik weet het nog niet..:S :S :S

Maar elite komt er sowieso Day1, ik hoop alleen dat er de eerste weken niet te veel problemen zijn met de connectie omdat het wel erg druk zal zijn!! :D

M-judy
18 september 2011, 09:02
Ik heb het gepre orderd bij intertoys omdat je er een gratis wireless controller bij krijgt.
Heb nog niets betaald dus ben nergens toe verplicht.
Waar ik alleen bang voor ben is dat elite is uitverkocht in het begin

NLSoldaat95
18 september 2011, 09:14
kun je het beter gelijk aanschaffen, dan heb je de statistieken al.
40 euro blijft 40 euro.. xD

Je hebt ook nog een gratis elite membership, volgens mij kan je daarop al wat statistieken zien. Maar ik zou elite alleen voor de DLC aanschaffen.

Odin
18 september 2011, 11:26
Ik heb het gepre orderd bij intertoys omdat je er een gratis wireless controller bij krijgt.
Heb nog niets betaald dus ben nergens toe verplicht.
Waar ik alleen bang voor ben is dat elite is uitverkocht in het begin

Houd er wel rekening mee dat dit geen orginele ps3 (sony) controller is, mijn ervaring is dat de replica merken zo kapot zijn.
Het is maar een tip ;)

M-judy
18 september 2011, 11:46
I know, ik heb 2 originele en die zijn ook al naar de ****
Ga er nogal ruw mee om haha :P

M-judy
23 september 2011, 06:54
op www.callofduty.com/elite kun je je aanmelden als beta tester.
Ik ben beta tester en het ziet er goed uit..
Meld je snel aan !

M-judy
6 oktober 2011, 09:51
Ik wilde net een clan aanmaken voor iTG maar je moet meer dan 3 characters hebben.
Ik probeerde Inthegame. maar die is al bezet.

De vraag is: Wat voor clan naam moet ik aanmaken ?
Of is het helemaal niet nodig

Sonics
6 oktober 2011, 09:57
Ik wilde net een clan aanmaken voor iTG maar je moet meer dan 3 characters hebben.
Ik probeerde Inthegame. maar die is al bezet.

De vraag is: Wat voor clan naam moet ik aanmaken ?
Of is het helemaal niet nodig
Haagse of 1 van COD squadleaders zal dit allemaal regelen ;)

pcf-rally
6 oktober 2011, 14:38
Ik Heb gister natuurlijk de elite ge pre order:P nog klein maandje en dan knalle!!!veel vrij in november en december dus JE WEET TOCH

M-judy
6 oktober 2011, 14:41
Ik Heb gister natuurlijk de elite ge pre order:P nog klein maandje en dan knalle!!!veel vrij in november en december dus JE WEET TOCH

Waar ??

Ik nog steeds niet namelijk

pcf-rally
6 oktober 2011, 14:47
Heb hem gewoon Ge Pre orderd bij Free record shop

M-judy
6 oktober 2011, 14:53
hmm nu begin ik weer te twijfelen..
Of ik laat het staan bij intertoys en krijg een gratis controller erbij.
Of ik bestel de hardened edition en krijg elite erbij..

Waar kun je elite aanschaffen..
Hoe gaat dit in z'n werk..
anyone ?

pcf-rally
6 oktober 2011, 14:56
waarom een controller je kan gewoon naar free record shop gaan bol.com, game mania, saturn
waar jij wil en pre order je hem gewoon en haal je hem die dag op of `s avonds dat zou ik doen maar is jou keus:P

M-judy
6 oktober 2011, 15:01
Kun je het bij free record shop ophalen savonds ?
Zover ik weet kan dat bij game mania alleen, en die hadden maar 4 hardened editions.

De controller krijg ik gratis erbij.. maar dat is een normale versie.

MightyMostert
6 oktober 2011, 15:02
Wat ik er van begrepen had is de Hard Edition die waar je zo'n poppetje bij krijgt. Een boekje en uhhh en voucher ding voor je jaar abo Elite.
En dan heb je ook de Elite edition die eigenlijk gewoon de game is incl de voucher voor je jaar abo.

De Hard edition heeft een prijskaartje van 115 euro
De elite edition heeft een prijskaartje van 90 euro

Kan er naast zitten, maar dacht dat het zo zat. Als het anders is dan hoor ik het wel :p

pcf-rally
6 oktober 2011, 15:18
Ja ligt er aan niet overal zijn ze open moet je gewoon even vragen je moet gewoon even naar de winkel gaan en hem bestellen dan weet je zeker dat ej een elite hebt snap... wat maakt het uit dat je dan smorgens er om kan als je hem maar hebt toch... ik zal wel keer vragen aan paar mense die in in sittard wonen waar ze hem s avonds hebben... je hebt me toegevoegd zag ik dus laat het ej wel weten maar als hem echt wil hebben de elite dat reserveer je hem gewoon.

---------- Post added at 15:10 ---------- Previous post was at 15:04 ----------

er is alleen maar de gewone en de hardend te koop toch en ik heb de hardend gekocht voor 115euro

---------- Post added at 15:18 ---------- Previous post was at 15:10 ----------

Hier staat ie deze is alleen van de xbox kon maar de ze versie heb ik voor de ps3 gekocht en kon dus alleen maar kiezen uit de gewone van 60 euro of de deze van 115euro

http://www.bol.com/nl/p/games/call-of-duty-modern-warfare-3-hardened-edition/1004004011691411/index.html

http://www.freerecordshop.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/FreeRecordShop-FRS_B2C_NL-Site/nl_NL/-/EUR/ViewFas-Search;pgid=v8akXIeJCNVSR0ocNO43J4UT0000oy6mOPoi?a ction=search&layout=sample1&fh_search=Call+of+Duty%3A+Modern+Warfare+3+-+Hardened+Edition&searchcategory=all&x=0&y=0

M-judy
6 oktober 2011, 15:33
Ik denk dat ik em ook ga bestellen bij free record shop.

pcf-rally
6 oktober 2011, 15:37
jah ik denk dat je het zo moet zien of je betaald om de zoveel maanden een ps3 networkcard en dan zit je op het eind van t jaar op het zelfde bedrag ongeveer veel maakt het niet uit denk ik snap

M-judy
6 oktober 2011, 16:21
Nou ik was zoiezo wel van plan elite te halen..
sterker nog, elite is voordeliger als je de map packs elke maand koopt

dragon_unleashed
6 oktober 2011, 19:21
koop de game bij mm voor 49 of 55 euro en elite voor 49 euro op psn...

de hardened edition zit enkel nog paar (voor mij) onnodige dingen bij

M-judy
8 november 2011, 09:12
Doet de elite code voor de psn store het bij jullie ook niet ?

MightyMostert
8 november 2011, 09:41
Zit ik mezelf eigenlijk te bedenken dat mensen die de Hard Edition kopen eigenlijk best genaaid worden.

Bij de Hard Edition zit namelijk een jaar abo op Elite.
Maar mensen die de gewone game kopen voor 50 euro krijgen 3 maanden trail op Elite.

Dus eigenlijk worden mensen die Hard Edition gekocht hebben gewoon even een kwartaal in hun kont gepakt door Activision.

Of zie ik dit weer helemaal verkeerd?

M-judy
8 november 2011, 09:51
Zoals ik.. :P

MightyMostert
8 november 2011, 10:01
Zoals ik.. :P

en zoals mij :p FUUUUUUUUUUUUUUUUCK

M-judy
8 november 2011, 10:09
Hahahaa! leuk he.
Maarja het inlog probleem is bekend, staat op twitter.
En de code komt inderdaad met de psn store update.

Vindt het trouwens wel echt moeilijk, Mijn K/d zuigt op dit moment xD

BobM070
8 november 2011, 11:25
Heb net mn code voor Elite gebruikt, gaat nu wel goed, vannacht niet.

MightyMostert
8 november 2011, 11:28
Heb net mn code voor Elite gebruikt, gaat nu wel goed, vannacht niet.

Waar gebruik je de code dan?

BobM070
8 november 2011, 13:31
Waar gebruik je de code dan?

In de store, dan download je wat en klaar

wel irri dat je dat founder nog niet ken doen

dragon_unleashed
8 november 2011, 21:43
founder? moet je dat doen via de website ofzo??

M-judy
9 november 2011, 08:15
In de store, dan download je wat en klaar

wel irri dat je dat founder nog niet ken doen

En dan heb je er nog niets aan want het doet het niet :P
Ook vervelend dat het geen in game functie is.

---------- Post added at 08:15 ---------- Previous post was at 08:02 ----------

Iemand moet me toch even helpen want ik snap er niets meer van.

Ik heb de hardened edition dus ook een kaartje voor de founder status.
Ook heb ik dat boekje voor het thema en elite te downloaden.

Als ik naar www.callofduty.com/elite/founder ga staat er nergens iets waar ik de code in kan vullen.
Wie heeft de founder status al en hoe heb je het voor elkaar gekregen ?
Of zijn ze nog altijd aan het werk

BobM070
9 november 2011, 09:36
Founder gaat voorlopig niet werken schijnt

Bryan82
9 november 2011, 14:07
Founder gaat voorlopig niet werken schijnt

Dan maar platinum halen en met ongebruikte code doorverkopen......

arobar
9 november 2011, 15:13
Je bent toch niet genaaid?
Je steekt mw3 erin gaat voor die free trial en na 3 maanden pak je je jaarabbo?

corniels
1 februari 2012, 14:16
net een psn kaartje gehaalt nu alleen nog downloaden:D

BlackBlood
1 februari 2012, 15:01
Zit er ook over te denken.. Maar had eigenlijk gisteren moeten doen, alleen raboreader lag op werk. Maar tot gister kreeg je er prestige token bij hoorde ik ergens..

radarmannetje
9 februari 2012, 22:17
ik vind dat wat te duur. dus ik denk niet dat ik dat ga kope.....