Volledige versie bekijken : Cod Mw3 - Wapenoverzicht
bacardiboy-dh
23 augustus 2011, 14:02
Dit is de lijst van bevestigde wapens in Mw3 dmv trailers/screenshots
Assault Rifles
M4A1
AK-47
FN FAL
FAMAS
M16A4
G36c
SCAR-L
ACR 6.8
FAD
CM901
AN-94
Submachine Guns
MP5k
UMP-45
P90
Vector
MP5-A2
AK-74u
Scorpion
Shotguns
AA-12
Model 1887
Striker
SPAS-12
KSG
USAS-12
Sniper Rifles
M21-EBR
Barrett .50 cal
RSASS
Light Machine Guns
RPD
M60E4
PKP
Machine Pistols
G18
FMG9
MP9
Handguns
M1911
P99
MP412
SIG P228
FN Five-Seven
Launchers
AT4
RPG-7
M320
XM25
Wat vind jij van de wapens? En welke zou je graag nog zien terugkomen?
M-judy
23 augustus 2011, 14:05
Intervention 8(
bacardiboy-dh
23 augustus 2011, 14:08
Ik ben al blij met de AK47, Spas en MP5 lol :D
Maar die goede sniper van Blops.. waar je vaak 1 shot 1 kill hebt, is er niet meer? (LSAS ofzo?)
Zijn deze snipers een beetje goede vervanger? :P
Geestig
23 augustus 2011, 14:10
Ik wil heel graag de M24. M82 is ook goed maar heb toch liever de M24 of M40A3.
Ik snipe bijna alleen maar..
Voor de rest zijn de assault rifles wel hetzelfde.
Sniper Rifles
* M21-EBR
* Barrett .50 cal
* RSASS
M21 en RSASS zijn beiden niet 1 shot 1 kill. Barret (M82) wel, maar ik hou niet van dat soort snipers..
@Baco, je bedoelt L96A1 ;) En nee deze snipers zijn geen goede vervanging :'( dit is toch niet allemaal definitief en komen er nog wapens bij?
Schaapje__
23 augustus 2011, 14:21
Oeh ik zie er wel wat lekkers tussen staan ^^ M4, FAMAS , G36, ACR, UMP, MP5A2, G18. En misschien zitten er ook wel een aantal pareltjes tussen de nieuwe 'onbekende' wapens.
bacardiboy-dh
23 augustus 2011, 14:39
Als deze alleen zijn geconfirmeerd uit screenshots en gameplay dan is het nog zeker niet definitief nee.
Waarom hou je niet van 1 shot 1 kill snipers geestig? Want ik zuig sowieso met snipen, dus als het beter zou kunnen (in jouw mening) met die andere wapens.. dan zou ik dat graag horen :P
NLSoldaat95
23 augustus 2011, 14:56
Weinig snipers, had graag een bolt action rifle gezien op z'n minst. Vind ik toch altijd lekker aimen. Maar ik kan het opzich wel met de barret doen.
Geestig
23 augustus 2011, 15:22
Als deze alleen zijn geconfirmeerd uit screenshots en gameplay dan is het nog zeker niet definitief nee.
Waarom hou je niet van 1 shot 1 kill snipers geestig? Want ik zuig sowieso met snipen, dus als het beter zou kunnen (in jouw mening) met die andere wapens.. dan zou ik dat graag horen :P
Oeps verkeerd gezegd dan, ik hou juist WEL van 1 shot 1 kill, maar dan bolt action. dus niet dat je zoals met de M82 kunt sprayen.
En de M24 is altijd al mijn favoriete sniper geweest.. al vanaf dat ik 8 jaar ben :D
bacardiboy-dh
23 augustus 2011, 15:25
Ah ok haha :D Het zal mij benieuwen. Ben altijd in het begin en het eind van een COD game best verslaafd eraan, en tussendoor speel ik dan alleen maar FIFA.
Begin altijd ook met een kut ratio (0.90 ofzo), en op t eind staat die dan op iets van 1.40 :D
NLSoldaat95
23 augustus 2011, 15:28
Jaja, en met die spas game had je telkens martydom :P
Volgens mij had baco het verkeerd gelezen of niet?
M21 en RSASS zijn beiden niet 1 shot 1 kill. Barret (M82) wel, maar ik hou niet van dat soort snipers..
Geestig
23 augustus 2011, 15:30
Haha, CoD4 was mn eerste online game op ps3. had toch een k/d van 1.40
Toen MW2 uitkwam was ik een week ziek van school (Ja echt ziek, was echt heel toevallig haha) was binnen een week prestige 1 met een k/d van 3.00.
Probeer ook bij het begin van MW3 goed mijn best te doen, want in het begin leer je het meest, en wil weer proberen een k/d boven de 2.50 te houden, bij MW2 is die nog maar 1.80 door al het gekut :P
Ohja, vanaf Cod4 speel ik bijna alleen met sniper :P
(sinds mijn eerste online shooter speelde ik eigenlijk al met sniper)
Buizerd_NL
23 augustus 2011, 15:42
Jaaaaa me G36C met AA-12, Spas12 word een dodelijke combinatie. De rest spreek voor zich zoals ACR, Scar-L, UMP45, MP5 (de nieuwste versie), M4. :D
Mu12DeR
23 augustus 2011, 15:42
vind wel raar allemaal soort van 'nieuwe' wapens en dan zit er een Model 1887 tussen?:P
bacardiboy-dh
23 augustus 2011, 16:29
Jaja, en met die spas game had je telkens martydom :P Volgens mij had baco het verkeerd gelezen of niet?Jongen, ik heb Mw2 een jaar niet gespeeld :P Was die deathstreaks uberhaupt alweer vergeten xD
En ja ik heb het verkeerd gelezen whihi.
Geestig
3 september 2011, 16:22
Baco, mss beginpost updaten? zijn alweer heel wat nieuwe wapens en dingen confirmed!
handek1986
3 september 2011, 18:14
lekker weer mp5 beesten zeer vermakelijk:P
TraXxii
3 september 2011, 18:17
In dit filmpje staan ALLE wapens, dit is namelijk het create a class menu van MW3:
http://www.youtube.com/watch?v=4T8eAG1zSMw
;-)
Playa
3 september 2011, 18:42
Ik kan serieus echt niet wachten, al die leaks en filmpjes op 't internet.. Ik wil gewoon spelen NU! :P
haagse070
3 september 2011, 18:48
Ump ump ump ump :d
puinhoop_1
4 september 2011, 07:50
Ik zag in een ander filmpje van de gameplay ook een vette sub wapen ik denk dat ze allemaal wel goed zijn om mee te spelen maar zoals haagse al zegt ......ump ump ump ump xD
Geestig
4 september 2011, 13:49
l118a l118a l118a l118a :D
TraXxii
4 september 2011, 19:07
l118a l118a l118a l118a :D
Die er overigens niet uit ziet... :S Ben benieuwd naar die ander bolt action sniper!
Geestig
4 september 2011, 20:23
Die er overigens niet uit ziet... :S Ben benieuwd naar die ander bolt action sniper!
Vind je? ik vind hem er wel bruut uitzien, die MSR ben ik ook benieuwd naar, laatste sniper unlockable, nog geen gameplay beelden van, zouden vanavond of morgen uit moeten komen.
Heb je die gameplay beelden van de l118a al gezien?
barcelonagek
4 september 2011, 20:43
Wat is het verschil tussen de Scar-L en de Scar-H ?
Blijkbaar wordt het hier de L en op mw2 was Scar-H mijn favoriete wapen.
puinhoop_1
4 september 2011, 20:52
Blijkbaar wordt het hier de L en op mw2 was Scar-H mijn favoriete wapen.
Niks alleen de naam lieverd
TraXxii
5 september 2011, 17:37
De L en H staan voor het kaliber. (L = Light, H = Heavy) De L versie gebruikt 45mm kaliber, de H een 54mm kaliber.
Niet dat dit waarschijnlijk invloed heeft op de gameplay, maar het zijn even de feitjes op een rijtje.
Toch is er wel een belangrijk verschil want in het echt heeft de Scar-L een magazijn van 30 rounds, terwijl een Scar-H maar 20 rounds per magazijn heeft.
Dus of ze hebben de Scar minder sterk gemaakt (zoals het ook hoort overigens), of hij is nog beter vanwege zijn 30-round magazijn.
@geestig, ja ik heb gameplay ervan gezien, moet ik die hier posten of heb jij die ook al gezien? is niet veel overigens hoor.
Mvg.
Geestig
5 september 2011, 23:05
Jup, Traxxi heeft gelijk over de Scar!
En ja ik heb ze ook gezien, maar ik vond de quickscopes van de l118a best wel bruut!
X-038
7 september 2011, 16:15
L118A is praktisch gewoon de L96 uit blops, verschil is alleen dat je er nu wel fatsoenlijk mee kunt snipen. ^^
En de 2e bolt-action rifle is gewoon sexy!
http://www.youtube.com/watch?v=w4szKF-M_6E
Daarnaast kun je met zowel de Barrett als de AS50 ook prima quickscopen.:)
Geestig
7 september 2011, 16:22
MSR en de L118a worden mijn favo snipers!
Buizerd_NL
7 september 2011, 16:37
Snipers is voor noobs!.
Schaapje__
7 september 2011, 17:00
Snipen an sich vind ik niks mee. Dat zal ik zelf ooit heus ook wel eens gaan doen.
Maar dat hele quickscopen is zo gay. Die gasten zijn zo makkelijk te pakken dat je niet echt kunt oefenen.
X-038
7 september 2011, 17:01
MSR en de L118a worden mijn favo snipers!
Obviously.:D
Ben echt benieuwd naar de eerste MSR gameplay beelden.
Maar dat kan nog wel ff duren denk ik, aangezien de meeste mensen hier op zitten te wachten.
En dat heeft Infinity Wards ook wel door.:noworry:
Schaapje__
7 september 2011, 17:05
Gelukkig ben je sarcastich, toch? ^^ xD
Er zal gelukkig niet meer zo veel geniped worden als nu bij mw2 het geval is ^^ Aangezien de blops mensen nu weer grotendeels naar mw3 komen. En ook de sniperts van nu, toe zijn aan verandering van gear. (Er wordt nu toch bijna alleen maar geQS omdat ze niet veel anders te doen hebben met mw3 in het vooruitzicht)
Anyways, er zijn volgens mij best wel wat sniper gameplay filmpjes. Ik geloof dat Trax en buizerd die al ergens gepost hebben
Geestig
7 september 2011, 17:07
Ik zag een filmpje, met alle sniper gameplaybeelden, behalve de MSR.. :(
Hij zij dat, de MSR beelden snel zouden komen dus ik ben benieuwd!
X-038
7 september 2011, 17:34
Gelukkig ben je sarcastich, toch? ^^ xD
Er zal gelukkig niet meer zo veel geniped worden als nu bij mw2 het geval is ^^ Aangezien de blops mensen nu weer grotendeels naar mw3 komen. En ook de sniperts van nu, toe zijn aan verandering van gear. (Er wordt nu toch bijna alleen maar geQS omdat ze niet veel anders te doen hebben met mw3 in het vooruitzicht)
Anyways, er zijn volgens mij best wel wat sniper gameplay filmpjes. Ik geloof dat Trax en buizerd die al ergens gepost hebben
Ja, daar heb je grotendeels wel gelijk in. Maar we quickscopen niet alleen omdat we de overige wapens zat zijn.
Quickscopen is gewoon vermakelijk. Het geeft veel meer voldoening om bijvoorbeeld een quad feed te halen met Sniper, dan 3 man van 1 meter afstand te doorzeve met 'n UMP.
En zeker met de verbeterde Theater mode straks, zal het moeilijk worden om niet te snipen.:P:P
Schaapje__
7 september 2011, 17:35
Ieder zijn mening natuurlijk ^^ Van mij mogen ze het doen hoor, alleen maar easy kills.
Geestig
7 september 2011, 17:38
@Ben het met X038 eens.
@Schaapje, hangt ervan af of die quickscopers ook echt skill hebben en niet zomaar wat doen ;)
De meeste zijn wel easy kills ja.
Schaapje__
7 september 2011, 17:42
Ach die enkeling die echt goed kan quickscopen is ook niet heel moeilijk te pakken. (stuns, andere looproute, dropshot etc).
Een pro met een AR > een pro met snipert.
Geestig
7 september 2011, 17:47
Dat laatste zou ik niet te snel zeggen, en iedereen is makkelijk te pakken met dropshot/stun/andere looproute :P
Schaapje__
7 september 2011, 17:50
Dat laatste zou ik niet te snel zeggen, en iedereen is makkelijk te pakken met dropshot/stun/andere looproute :P
Nja hoe zou jij het anders verklaren dat die pro's die in mlg pro circuit gamen, altijd met Sub-machines en AR spelen? xD
@ 2e, ja klopt xD
Geestig
7 september 2011, 18:02
Omdat, soms je dag niet hebt, en is het sniperen moeilijker..
Ik heb geen idee eigenlijk, ik snipe alleen maar :P Vind die submachines enzo wat cheap, makkelijke kills halen.
Ik wil graag wat meer uitdaging, ik weet niet, geeft meer voldoening om een k/d van 3 te halen met sniper ipv de submachines.
Schaapje__
7 september 2011, 18:04
Met sniperen haal je als je beetje normaal snipert (niet gaat rushen) toch ieder potje een K/D van 3+? Ik heb meer respect voor de andere mensen met een 3+ k/d op de games van IW.
Maarja zoals ik al eerder zei: ieder zijn mening ofcourse ^^
X-038
7 september 2011, 18:05
Nja hoe zou jij het anders verklaren dat die pro's die in mlg pro circuit gamen, altijd met Sub-machines en AR spelen? xD
@ 2e, ja klopt xD
Obviously omdat een Assault rifle veel sneller & makkelijker te hanteren is, dan een Sniper rifle.
En je het je niet kunt permiteren om ook maar 1 schot te missen.
Schaapje__
7 september 2011, 18:06
Obviously omdat een Assault rifle veel sneller & makkelijker te hanteren is, dan een Sniper rifle.
En je het je niet kunt permiteren om ook maar 1 schot te missen.
Ja dus: een pro met een AR > een pro met een sniper ;)
Geestig
7 september 2011, 18:09
Haha, dan zijn er alsnog snipers die beter zijn dan iemand met AR :P
Maar ik heb meer respect voor een rushende sniper die een kd van 3+ haalt. Dat is de manier waarop ik speel :P
X-038
7 september 2011, 18:20
Ja dus: een pro met een AR > een pro met een sniper ;)
Yep, in de meeste gevallen wel ja.
Je geeft dus zelf ook toe, dat quickscopen helemaal niet zo makkelijk is, als menig tryhard wel beweerd?
Zeker in vergelijking met rond lopen met 'n Sniper rifle of rond lopen met een Assault rifle, SMG, Shotgun of LMG..
Geestig
7 september 2011, 18:21
Yep, in de meeste gevallen wel ja.
Je geeft dus zelf ook toe, dat quickscopen helemaal niet zo makkelijk is, als menig tryhard wel beweerd?
Zeker in vergelijking met rond lopen met 'n Sniper rifle of rond lopen met een Assault rifle, SMG, Shotgun of LMG..
Ben het weer met je eens haha, daarom krijgen rushende snipers ook respect van mij (als ze goed zijn iig).
Schaapje__
7 september 2011, 18:44
Echt goed QS is zeker moeilijker als de meeste denken. Maar ECHT goed zijn met een AR is ook moeilijk :) En dan kies er liever voor de AR.
my_soldier
7 september 2011, 19:10
QS vind ik zo scheel, het is leuk om het in een party ofzo te doen maar online moet je gewoon niet gaan QS (tenzij het team deathmatch is). QS in een domination, search of ander gametype is gewoon facking scheel, puur om de kills. En rushende snipers zijn meestal ook maar dudes die gaan spawnkillen. Ik zie liever een team tactisch spelen met een AR dan een team hartstikke stoer wezen met zijn QS kill.
Vooral nu die noobs op mw2, eerst noobtube en dan laatste kill allemaal met een snipert dat is zo zielig, maar ja wel easy kills.
X-038
7 september 2011, 19:11
Echt goed QS is zeker moeilijker als de meeste denken. Maar ECHT goed zijn met een AR is ook moeilijk :) En dan kies er liever voor de AR.
Kijk, dat komt al heel anders over als bijvoorbeeld deze kortzichtige bullshit.:)
''Snipers is voor noobs!.''
''Daar heb je geen skill voor nodig en het is ook nog eens lame.''
''Omdat dat een trieste manier van spelen is.....
Je ziet het filmpje toch zit er weer 5 cm naast en toch een kill net als bij mw2 gaat nergens over... Is voor mensen zonder skills die niet kunnen mikken auto-aim sucks!
Maar misschien word het nu iets moeilijker gemaakt zodat niet iedere 12 jarige met een downsyndroom en een vuurwerkhandje kan quickscopen''
''Pfff heerlijk weer quickscopers aanwezig echt snap niet dat ze die bende mogelijk laten Ben je net lekker bezig zit zo'n mongool je weer te luckshotte''
''Het is niet zo dat Quick-scopen beheersen voor gevorderd zijn "skills", want daar geloof ik echt niet in, want je maakt nog altijd gebruik van Auto-aim assist, dus je hoeft alleen snel te kunnen schieten. Ik denk dat je in één dag qs onder de knie hebt. Ik vind het is een vorm van cheaten.''
Schaapje__
7 september 2011, 19:12
QS vind ik zo scheel, het is leuk om het in een party ofzo te doen maar online moet je gewoon niet gaan QS (tenzij het team deathmatch is). QS in een domination, search of ander gametype is gewoon facking scheel, puur om de kills. En rushende snipers zijn meestal ook maar dudes die gaan spawnkillen. Ik zie liever een team tactisch spelen met een AR dan een team hartstikke stoer wezen met zijn QS kill.
Vooral nu die noobs op mw2, eerst noobtube en dan laatste kill allemaal met een snipert dat is zo zielig, maar ja wel easy kills.
Amen! QS in team deathmatch of FFA , waarom niet? MAAR die 'tactische' modes moet je niet voor die kills gaan, maar moet je voor die win gaan.
Geestig
7 september 2011, 19:15
Ja, nu noem je wel een hele lame categorie van QS'ers.
Wat je zegt vind ik ook triest, en dat zijn de 'stoere jongens' die alleen willen showen.
Ik speel zelf alleen TDM en FFA, soms ook wel eens een potje Domination of CTF, maar dan ga ik voor de objective, ookal gebruik ik de sniper.
Ik snap nog steeds niet wat ze bedoelen met het auto aimen, ik richt gewoon op de tegenstander, zoom in en schiet. Heb nog nooit gemerkt dat hij automatisch voor mij richtte? :P
X-038
7 september 2011, 19:22
Amen! QS in team deathmatch of FFA , waarom niet? MAAR die 'tactische' modes moet je niet voor die kills gaan, maar moet je voor die win gaan.
Lmao, wil je nu serieus zeggen dat je met een Sniper rifle niet voor de win kunt spelen?
Een goede quickscoper is dodelijk effectief in search & destroy...
Wat is dat nou voor gehaat op quickscopen man..? :(
Schaapje__
7 september 2011, 19:27
Een QS op S&D , komop even redelijk blijven, dat werkt toch niet...
Geestig
7 september 2011, 19:27
Geen idee waarom iedereen een hekel aan quickscopen heeft..
T zijn makkelijke kills, en alsnog zeuren dat quickscopen mogelijk is.. Raar maar waar :P
my_soldier
7 september 2011, 19:34
Lmao, wil je nu serieus zeggen dat je met een Sniper rifle niet voor de win kunt spelen?
Een goede quickscoper is dodelijk effectief in search & destroy...
Wat is dat nou voor gehaat op quickscopen man..? :(
QS in een tactische modus gaat voor geen meter en weet je waarom?
Omdat QS voor lone wolves zijn en dat is goed als je wilt spelen in je eentje bij free for all maar in een tactische modus werkt dat voor geen meter. Dan kan die nog zo goed zijn die QS, snd speel je met een team, bom planten, bom defenden, bom defusen, vrijwel alle QSers doen dat niet en gaan lekker voor kills want dat is tenminste handig voor hun.
Een goede QS heb ik egt wel respect voor, maar een egt goeie kom je gewoon nooit tegen. Het zijn allemaal noobs, campers, noobtubegastjes, enz. en daar heb ik een ontiegelijke hekel aan
Geestig
7 september 2011, 19:40
QS in een tactische modus gaat voor geen meter en weet je waarom?
Omdat QS voor lone wolves zijn en dat is goed als je wilt spelen in je eentje bij free for all maar in een tactische modus werkt dat voor geen meter. Dan kan die nog zo goed zijn die QS, snd speel je met een team, bom planten, bom defenden, bom defusen, vrijwel alle QSers doen dat niet en gaan lekker voor kills want dat is tenminste handig voor hun.
Een goede QS heb ik egt wel respect voor, maar een egt goeie kom je gewoon nooit tegen. Het zijn allemaal noobs, campers, noobtubegastjes, enz. en daar heb ik een ontiegelijke hekel aan
Ik snap wel wat je bedoeld hoor..
Maar dat betekend niet dat iedereen zo is, als ik met puin enzo speel (dus SnD), speel ik ook met sniper, en alsnog ga ik voor de objective en probeer ik te helpen om te winnen.
Geef toe dat de meeste QSers stoere lonewolfes zijn though.
sjaakthenler
7 september 2011, 21:35
Ik snap wel wat je bedoeld hoor..
Maar dat betekend niet dat iedereen zo is, als ik met puin enzo speel (dus SnD), speel ik ook met sniper, en alsnog ga ik voor de objective en probeer ik te helpen om te winnen.
Geef toe dat de meeste QSers stoere lonewolfes zijn though.
Ja precies, dan ben jij gewoon 1 van de weinigen die dat niet doet :P Op MW2 begint het echt irritant te worden (Op de PC)
puinhoop_1
7 september 2011, 22:08
De functie van een goede sniper is overzicht hebben over het level en de kills pakken die die zeker kan maken Qs is wel leuk maar vergt weinig skill......als je een week alleen maar Qs dan kan je het al ben je misschien niet al goed als menig ander maar dat heb ook niet lang nodig om op het niveau van een gemiddelde goede Qscoper te komen.
Ik vind idd die kut ventjes die alleen maar op hun spawn lopen te kloten en alleen maar de mooie kills wil maken terwijl ze kijhard faalen echte kut noobs.
Persoonlijk vind ik het wel tof dat het QS weer der in zit wand je mist het wel als het er niet meer zit .....ik denk dat ik met die l118 zal spelen.
Geestig
7 september 2011, 22:16
De functie van een goede sniper is overzicht hebben over het level en de kills pakken die die zeker kan maken Qs is wel leuk maar vergt weinig skill......als je een week alleen maar Qs dan kan je het al ben je misschien niet al goed als menig ander maar dat heb ook niet lang nodig om op het niveau van een gemiddelde goede Qscoper te komen.
Ik vind idd die kut ventjes die alleen maar op hun spawn lopen te kloten en alleen maar de mooie kills wil maken terwijl ze kijhard faalen echte kut noobs.
Persoonlijk vind ik het wel tof dat het QS weer der in zit wand je mist het wel als het er niet meer zit .....ik denk dat ik met die l118 zal spelen.
Tsja, als een noob een week lang met de ump speelt, kan hij het ook net zo goed als de gemiddelde ump'er..
Ik vind dat je minder skill voor de ump nodig hebt..
X-038
8 september 2011, 15:13
Tsja, als een noob een week lang met de ump speelt, kan hij het ook net zo goed als de gemiddelde ump'er..
'No doubt about that'.
Zoals ik al eerder zei: een AR, SMG, LMG of Shotgun zijn gewoon allemaal veel makkelijker te hanteren dan een Sniper rifle.
Kun je wel moeilijk over gaan doen, maar dat is inprincipe gewoon een feit.;)
puinhoop_1
8 september 2011, 16:32
Heb het over de gemiddelde gamer niet over een noob...gevoelig onderwerp dit merk ik alweer.
Geestig
8 september 2011, 17:12
Heb het over de gemiddelde gamer niet over een noob...gevoelig onderwerp dit merk ik alweer.
Hahah nee hoor puinie!
Maarja dat is mijn mening, vind het raar dat niet iedereen met sniper rondloopt als het dan toch zo ubermakkelijk is :P
puinhoop_1
8 september 2011, 17:21
Hahah nee hoor puinie!
Maarja dat is mijn mening, vind het raar dat niet iedereen met sniper rondloopt als het dan toch zo ubermakkelijk is :P
nee geestig dat heb ik niet gezegd ik zeg niet dat het makkelijk is ik geef een voorbeeld dat als je een week echt alleen maar snipt dat je dan wel redelijk goed kan worden als je een gemiddelde gamer bent dan.
niet me woorden gaan verdraaien kleine opdonder :P
Geestig
8 september 2011, 17:29
Qs is wel leuk maar vergt weinig skill.......
Hmmmmmmm... :P
Je wou zeggen dat als je met de ump speelt, daar meer skill voor nodig hebt? :P
Ach, dit is ook een waardeloze discussie, we halen elkaar toch nooit over :P
TraXxii
8 september 2011, 17:32
nee geestig dat heb ik niet gezegd ik zeg niet dat het makkelijk is ik geef een voorbeeld dat als je een week echt alleen maar snipt dat je dan wel redelijk goed kan worden als je een gemiddelde gamer bent dan.
Zeker met die playtime die jij er elke week instopt, begrijp alleen niet waarom je na al die tijd nog steeds geen knikker raak schiet.
Ach het zal altijd een gezeik blijven, en terug gaan naar de Cod4/Cod2 stijl van snipen doen ze toch niet. Snipen is een klasse apart, alleen jammer dat het zo verkloot wordt door al die 12 jarige kleuters die het leuk vinden om alleen maar claymoredoublefakey3600spins te doen, waardoor iedereen die een sniper pakt aangezien wordt voor iemand die dat ook doet.
Geestig
8 september 2011, 17:35
Zeker met die playtime die jij er elke week instopt, begrijp alleen niet waarom je na al die tijd nog steeds geen knikker raak schiet.
Ach het zal altijd een gezeik blijven, en terug gaan naar de Cod4/Cod2 stijl van snipen doen ze toch niet. Snipen is een klasse apart, alleen jammer dat het zo verkloot wordt door al die 12 jarige kleuters die het leuk vinden om alleen maar claymoredoublefakey3600spins te doen, waardoor iedereen die een sniper pakt aangezien wordt voor iemand die dat ook doet.
+je voor jou.
puinhoop_1
8 september 2011, 17:43
bwhahah moet ik hier echt net zo serieus op gaan reageren zoals jij nu doet ???
my_soldier
8 september 2011, 17:50
Jonge zelfs puinhoop kon gisteren QSen dus wat nou skill?
de meeste one shot one kill sniperschoten met Qs zijn allemaal van een meter afstand, de rest is allemaal z’n schieten-bukken-schieten concept of ik sta ff op een platform concept.
Geestig
8 september 2011, 17:54
Jonge zelfs puinhoop kon gisteren QSen dus wat nou skill?
de meeste one shot one kill sniperschoten met Qs zijn allemaal van een meter afstand, de rest is allemaal z’n schieten-bukken-schieten concept of ik sta ff op een platform concept.
Ja de meesten ja, dus niet allemaal ;)
my_soldier
8 september 2011, 17:57
Ja de meesten ja, dus niet allemaal ;)
Meerderheid bepaalt he:P
Maar ff in puinhoops verdediging want ik vind knikkers ook moeilijk te raken ze zijn behoorlijk klein hoor:P
Geestig
8 september 2011, 20:13
Haha achja.. de meestte zijn wel zoals jullie zeggen ja, en ik heb daar ook een hekel aan.
En sja, knikkers zijn moeilijk te raken ja, maar als je goed oefent (dus niet 1 weekje) kun je dat ook :D
TraXxii
9 september 2011, 14:14
bwhahah moet ik hier echt net zo serieus op gaan reageren zoals jij nu doet ???
Was een grapje kerel, neem t niet te serieus!:P
Iemand die trouwens al hoe dat nou zit met die wapen levels? Unlock je daarmee attachments, proficiency's, camo's etc? En gaat dat dan alleen om kills of ook om headshots, kills met een bepaalde attachment etc?
En de camo's? Ik had een 'screenshot' gemaakt van het wapen menu waarin hij een camouflage kan kiezen, maar ik zag dat ze allemaal PRECIES hetzelfde waren als bij MW2. Artic, Woodland, Urban, Blue, Red, Fall (Don't blame me als ik er eentje vergeet). Lijkt me erg saai en hoop dat ze daar wel echt verandering in brengen. Ik vond bijvoorbeeld een aantal camouflages uit B.O erg vet (Siberia anyone?) en zou het gaaf vinden als we die terug krijgen maar dan wel dat je ze moet halen met challenges.
Mvg.
my_soldier
10 september 2011, 18:43
Was een grapje kerel, neem t niet te serieus!:P
Iemand die trouwens al hoe dat nou zit met die wapen levels? Unlock je daarmee attachments, proficiency's, camo's etc? En gaat dat dan alleen om kills of ook om headshots, kills met een bepaalde attachment etc?
En de camo's? Ik had een 'screenshot' gemaakt van het wapen menu waarin hij een camouflage kan kiezen, maar ik zag dat ze allemaal PRECIES hetzelfde waren als bij MW2. Artic, Woodland, Urban, Blue, Red, Fall (Don't blame me als ik er eentje vergeet). Lijkt me erg saai en hoop dat ze daar wel echt verandering in brengen. Ik vond bijvoorbeeld een aantal camouflages uit B.O erg vet (Siberia anyone?) en zou het gaaf vinden als we die terug krijgen maar dan wel dat je ze moet halen met challenges.
Mvg.
ik zou het vet vinden als je zeg maar je eigen camo kan maken voor je wapen dus dat je bepaalde motieven, patronen en kleuren krijgt/vrijspeelt :) oh en je vergat digital :P
Odin
10 september 2011, 21:43
Kijk, dat komt al heel anders over als bijvoorbeeld deze kortzichtige bullshit.:)
'Snipers is voor noobs!.''
''Daar heb je geen skill voor nodig en het is ook nog eens lame.''
''Omdat dat een trieste manier van spelen is.....
Je ziet het filmpje toch zit er weer 5 cm naast en toch een kill net als bij mw2 gaat nergens over... Is voor mensen zonder skills die niet kunnen mikken auto-aim sucks!
Maar misschien word het nu iets moeilijker gemaakt zodat niet iedere 12 jarige met een downsyndroom en een vuurwerkhandje kan quickscopen''
''Pfff heerlijk weer quickscopers aanwezig echt snap niet dat ze die bende mogelijk laten Ben je net lekker bezig zit zo'n mongool je weer te luckshotte''
''Het is niet zo dat Quick-scopen beheersen voor gevorderd zijn "skills", want daar geloof ik echt niet in, want je maakt nog altijd gebruik van Auto-aim assist, dus je hoeft alleen snel te kunnen schieten. Ik denk dat je in één dag qs onder de knie hebt. Ik vind het is een vorm van cheaten.''
Waarom citeer jij in godsnaam uit andere fora's... ??. En je doet wel tof op dit forum maar iedereen die jou in zijn lijst heb staan, zal zien dat je skills gewoon bagger slecht zijn.
Je loopt te te verkondigen dat je zo goed ben... maar join hem maar eens je zal het tegenovergestelde zien. Je kan niet eens goed qs waarom loop je zo tof te doen dan op forums. Je staat bijna onderaan in de lijst!
Ik vind qs persoonlijk niet zo tof het was in het begin weleens grappig maar nu doet echt iedereen het. Mensen lopen zelfs te gillen in je oortje 'waarom gebruik je geen sniper noob' dan denk ik echt kinders kinders gedraag je eens een beetje :P
bacardiboy-dh
10 september 2011, 22:11
Waarom trek jij het zo aan of hij zich goed vind of niet? Lekker boeiend, als hij wilt geloven dat die goed is ongeacht of die dat is of niet, dan doet die dat toch lekker? Ben je het er niet mee eens, boeien toch? De wereld gaat heus niet kaput eraan ofzo. Live and let live.
CBR1100xx-Vanish
10 september 2011, 22:12
jongens, waar gaat dit topic heen? het gaat over de wapens in mw3 niet QS vs non QS
kom op zeg...
@Odin, als dat zo is, laat hem lekker... iedereen kan zich anders voor doen op fora's. zolang je je aan de regels houd en niemand last van je heeft mag je wat mij betreft doen wat je maar wilt...
EDIT: baco is me weer voor :P
ONTOPIC: ik ga niet kijken naar die wapens, zie dan wel wat erin zit en kijk vanzelf wel wat ik fijn vind om mee te spelen^^
Odin
11 september 2011, 01:01
Waarom trek jij het zo aan of hij zich goed vind of niet? Lekker boeiend, als hij wilt geloven dat die goed is ongeacht of die dat is of niet, dan doet die dat toch lekker? Ben je het er niet mee eens, boeien toch? De wereld gaat heus niet kaput eraan ofzo. Live and let live.
Openbaar forum toch? Volgens mij mag ik gewoon een mening geven. Al heb je wel gelijk dat het offtopic is en dat is niet zo netjes :P
Al gaat het wel een paar pagina's al over QS!
Vind het opmerkelijk waarom dat er 'gequote' word van totaal andere forums (geen itg) vandaar dat ik er zo bij kwam. Geld ook voor jezelf hé leven en laten leven ;)
OT: Naar de scorpion ben ik toch wel zéér benieuwd. Begreep ook dat de shotguns primary zijn geworden..?
X-038
11 september 2011, 01:04
Waarom citeer jij in godsnaam uit andere fora's... ??. En je doet wel tof op dit forum maar iedereen die jou in zijn lijst heb staan, zal zien dat je skills gewoon bagger slecht zijn.
Je loopt te te verkondigen dat je zo goed ben... maar join hem maar eens je zal het tegenovergestelde zien. Je kan niet eens goed qs waarom loop je zo tof te doen dan op forums. Je staat bijna onderaan in de lijst!
Ik vind qs persoonlijk niet zo tof het was in het begin weleens grappig maar nu doet echt iedereen het. Mensen lopen zelfs te gillen in je oortje 'waarom gebruik je geen sniper noob' dan denk ik echt kinders kinders gedraag je eens een beetje :P
Vriend, hoe doe ik tof op dit forum?
En waar the fuck loop ik te verkondigen dat ik goed ben?
En hoe the fuck ben jij uberhaupt!?
Lmao, dat ik hier uberhaupt op reageer... :')
Maar onvriendelijke vriend, ik heb een aantal accounts.
Als ik jou in m'n lijst heb, dan zal 't wel op m'n trickshot account zijn, (TaikoXD).
http://www.youtube.com/watch?v=ZNL_EJax5p4
Je weet wel dit soort dingen...
Daar verneuk je je K/D behoorlijk mee ^^
Tenslotte thanks for makin me smile!:D
Odin
11 september 2011, 01:07
11 dagen gametijd op een trickshot account jaja ... is goed jongen wil ook geen discussie voeren/beginnen.
Filmpje gaat nergens over dancing around like a little balerina. Luckyshot noemen ze dat.
Ik hoop dat het in mw3 weer een beetje serieus gamen word! Ik heb er in ieder geval zin in!
X-038
11 september 2011, 01:17
Ah Xtreme038, in het begin heb ik daar mee lopen quickscopen in FFA's.
K/D van 1.60 had ik toen geloof ik, vervolgens veel mee lope kutte. Throwing knife montages mee gemaakt, en uiteindelijk ook mee lopen trickshotte.
Dat was 't moment dat m'n K/D me geen fuck meer kon schelen.
En waarom ik citeer uit 'n ander forum, omdat het op dat moment relevant was.
Maar goed, what fkin ever.. Grapjas. :)
Nu wil ik nog wel ff antwoord op mijn vraag, hoe the fuck je wel niet bent.
Er zit je duidelijk iets dwars, gooi het er allemaal maar uit jochie. =]
Odin
11 september 2011, 01:19
Laten we er over op houden. Ben er niet op uit om ruzie of discussie te veroorzaken.
X-038
11 september 2011, 01:23
Laten we er over op houden. Ben er niet op uit om ruzie of discussie te veroorzaken.
Hahaha, vanwaar die plotselinge ''aanval'' dan? >.<
Vreemde kwiebus... :noworry:
Odin
11 september 2011, 01:30
Omdat je jezelf voor doet of dat je geweldig bent in mw met qs maar je suckt echt hard! (ik ook:(, maar dat is wéér wat anders:P)
Maar iedereen heeft gelijk, was nergens voor nodig, het is offtopic en iedereen mag zich voor doen zoals hij wil.
Sorry knul ik wist niet dat je direct zo hard op je tenen getrapt zou zijn.
Vreemde kwibus tja... ik ben gewoon mezelf ^^
Is tevens laatste bericht want gaat nu echt nergens meer over. Welterusten.
bacardiboy-dh
11 september 2011, 01:33
En tevens het laatste bericht dat er over deze onzin gepost is. X-038, let op je taalgebruik. Anders maak je geen lang leven mee op ons forum want we zien het liever niet ;)
Over and out, ontopic.
redje-_-roy
11 september 2011, 01:34
ja dus
je weet toch
dat ene wapen
waar kogels uitkomen
daar kijk ik echt naar uit in mw3 ^^
Odin
11 september 2011, 01:39
Word de m16 3 rounds of is het nu automaat? Ik kan altijd erg slecht overweg online met die 3 rounds... het mooiste zou zijn als je zelf kan kiezen :)
X-038
11 september 2011, 01:41
Omdat je jezelf voor doet of dat je geweldig bent in mw met qs maar je suckt echt hard! (ik ook:(, maar dat is wéér wat anders:P)
Maar iedereen heeft gelijk, was nergens voor nodig, het is offtopic en iedereen mag zich voor doen zoals hij wil.
Sorry knul ik wist niet dat je direct zo hard op je tenen getrapt zou zijn.
Vreemde kwibus tja... ik ben gewoon mezelf ^^
Is tevens laatste bericht want gaat nu echt nergens meer over. Welterusten.
Lmao, op basis waarvan baseer je dat ik ''suck'' dan?
100% zeker dat ik nog nooit met jou gespeeld heb.
Maar daar kan wel verandering in komen, wat is je PSN?
Doen we even een 1v1. Hebben de overige Forum leden ook geen last meer van ons. ^^
redje-_-roy
11 september 2011, 01:42
gozer geloof mij
als baco zegt dat het klaar is
dan is het klaar je kunt nu beter gewoon je mond houden en niet verder op ingaan
als je dat wel wilt doen doe dit dan via pm ;)
Word de m16 3 rounds of is het nu automaat? Ik kan altijd erg slecht overweg online met die 3 rounds... het mooiste zou zijn als je zelf kan kiezen :)
ik vind die 3 rounds altijd wel lekker knallen man :O
Odin
11 september 2011, 01:44
ik vind die 3 rounds altijd wel lekker knallen man :O
Maar je weet niet hoe het in mw3 zit?
redje-_-roy
11 september 2011, 01:48
nee geen idee eigenlijk
ben niet zo een mw lover ''ik haat het ook niet hoor''
speel zelf ook mw2 en echt uitkijken naar mw3 ach ik koop hem wel
maar ik vind in mw2 de FAMAS erg lekker schieten
2x goed raken en de ander is dood
dat is zoooo chil :D
Odin
11 september 2011, 01:53
Sommige gasten zijn echt goed met de famas. Zelfs maar 1 keer raken met stopping power toch?? Is niks voor mij ik schiet met zulke wapens vet naast.
Ik speel het liefst met de p90 daarom ben ik ook wel benieuwd naar de scorpion.
X-038
11 september 2011, 01:55
Sommige gasten zijn echt goed met de famas. Zelfs maar 1 keer raken met stopping power toch?? Is niks voor mij ik schiet met zulke wapens vet naast.
Check je PM ff.
Schaapje__
11 september 2011, 01:57
1x je burst laten raken op torso is inderdaad genoeg ^^ 2van de 3 shots in 1 burst op het hoofd trouwens ook.
MightyMostert
11 september 2011, 07:47
Famas was in MW2 een ownage wapen voor mensen die van zichzelf al een hoge aim hebben op tegenstanders.
Met Stopping Power meestal 1 burst kill...
Ik vind de UMP-45 echt lekker.. In MW2 had deze eigenlijk net even een te grote reach.. daardoor dus ook net even te overpowerd in mijn ogen.
Maar veel bekende wapens in de lijst... vet hoor!!
Zou de Famas btw weer een 3 shots burst worden of zoals in Blops Full automatic?
puinhoop_1
11 september 2011, 09:20
ik hoop weer een 3 shot burst vind het laim in blops dat die full was.
TraXxii
11 september 2011, 10:37
Zou de Famas btw weer een 3 shots burst worden of zoals in Blops Full automatic?
De Famas stond toch nieteens in de lijst of wel? Volgens mij waren er 2 wapens 3round burst en dat zijn de M16a4 en nog een onbekende voor mij.
Maar Famas stond niet in het lijstje van assault rifles.
puinhoop_1
11 september 2011, 10:41
Nu je het zegt ja heb hem eigenlijk ook niet zo snel gezien
MightyMostert
11 september 2011, 11:00
Ik ben eigenlijk van de lijst in de startpost van Baco uit gegaan. Daar staat de FAMAS wel bij de assault wapens
TraXxii
11 september 2011, 11:07
Ik denk persoonlijk niet dat de FAMAS erin komt als je kijkt naar het filmpje van het menu. Het lijkt me niet dat ze nu ze zo ver zijn met de game nog extra wapens erin gaan stoppen, zou het wel gaaf vinden want ik vind de FAMAS een van de beste wapens op MW2, maar ga er maar niet van uit.
puinhoop_1
11 september 2011, 11:48
Heb het filmpje stop gezet maar zag het er niet bij staan of het moet nu onder een andere cat staan maar dat lijkt me sterk.
MightyMostert
11 september 2011, 12:59
Mja heb Bowling in een interview horen praten over de maandelijkse dlc dat het niet alleen mappacks waren, maar ook wapens en andere zooi...
Dat van wapens zou dan eigenlijk wel weer een beetje oneerlijk zijn tov de niet elite gamer...
Mja hoe dat uit pakt... Ik vind FAMAS ook een erg lekker wapen ja... Hopelijk komt die er nog wel bij dan
Buizerd_NL
11 september 2011, 13:03
Ik denk dat ze die er niet in gaan stoppen omdat het best een oud wapen is en niet van deze tijd is.:P
sjaakthenler
11 september 2011, 13:04
Ach jah, zo steekt de wereld tegenwoordig in elkaar he, allemaal $ tekens in de ogen.. Zal wel weer een paar mensen overhalen om Elite premium te gaan kopen.
MightyMostert
11 september 2011, 13:13
Ik denk dat ze die er niet in gaan stoppen omdat het best een oud wapen is en niet van deze tijd is.:P
Onder de noemer geef je bek een gooi... dan zouden ze de AK-74 er ook niet in moeten doen omdat ze beide rond dezelfde periode ontwikkeld zijn ;)
Doe mij dan maar de AK-200 :D Nieuwe in de AK serie
http://img294.imageshack.us/img294/2987/maadiacr2.jpg
Buizerd_NL
11 september 2011, 13:18
ik las even over heen.:P achja voormij hoef er geen wapens bij want mij wapens zit er al in.:D