Volledige versie bekijken : FIFA 12 - Aanmelden iTG Clubs
bacardiboy-dh
25 september 2011, 04:44
Beste FIFA'er,
In dit topic kun je je aanmelden voor onze club(s). Wat je hiervoor moet doen is heel simpel: Post een bericht in dit topic met een korte motivatie, en vergeet niet hierbij je PSN-naam te vermelden.
Hoe zitten onze clubs in elkaar?
Er zullen uiteindelijk 2 clubs in totaal komen. Aan de hand van of de kleedkamers in FIFA 12 terugkomen of niet, zullen wij beginnen met één of club om daar de eerste weken onze virtuele spelers mee op te werken tot echte klassenbakken.
Uiteindelijk zullen de twee clubs bestaan uit de Pro club, waar er vooral voor de fun gespeeld wordt en de Elite club, waar er een goede mix gemaakt wordt tussen plezier en resultaat. voor de Elites wordt aangeraden om met 2 accounts een 80+ virtuele pro te creëren, zodat er wanneer er in deze gelimiteerde clubs niet gespeeld wordt, toch nog met clangenoten samen geclubt kan worden. Op deze manier kunnen de die-hards haast altijd aan hun trekken komen en hebben de Elites ook profijt van het hebben van goede profs in hun club. Deze worden namelijk voor 80% gekozen op hun skills en samenspel tijdens het clubben.
Bij deze alvast een welkom in onze gezellige FIFA community, en veel succes op het veld!
haagse070
25 september 2011, 10:37
Ik wil me alvast aanmelden.. :d Heb hier super veel zin in :D
sjaakthenler
25 september 2011, 12:00
Reporting for duty, HuLsHoFFiE, je weet zelf.
maumoss
25 september 2011, 13:20
ik doe zeker mee zoals altijd
binnenkort nieuwe psn id(ik laat het weten als ik zkr weet dat ik een nieuwe id ga gebruiken)
Shelly
25 september 2011, 13:25
ik heb besloten fifa toch gewooon te kopen dus ik kom ook cloebe ;p
dglavimans
25 september 2011, 13:39
Ja lijkt me duidelijk dat ik ook dit jaar weer mee doe he :) .
Geestig
25 september 2011, 13:59
Wat houd dit eigenlijk in?
Ik wil me iig wel aanmelden!
Maukey
25 september 2011, 16:44
Zal er uiteraard weer bij zijn;)
haagse070
25 september 2011, 17:11
Wat houd dit eigenlijk in?
Ik wil me iig wel aanmelden!
Schaam je :P Fifa clubs is dat je allemaal met je eigen pro in een club zit ( 1 elftal dus ) Vervolgens kan je bijvoorbeeld met 3 itg leden tegen 3 andere mensen spelen van de wereld :) soort clanmatch dus en iedereen bestuurd 1 poppetje
Geestig
25 september 2011, 18:34
Schaam je :P Fifa clubs is dat je allemaal met je eigen pro in een club zit ( 1 elftal dus ) Vervolgens kan je bijvoorbeeld met 3 itg leden tegen 3 andere mensen spelen van de wereld :) soort clanmatch dus en iedereen bestuurd 1 poppetje
Haha sorry, speel alleen 1vs1 of 2vs2 matches met fifa, maar daar komt verandering in met fifa 12 :P
En bedankt, klinkt erg leuk!
jona_than
25 september 2011, 21:29
laat ik er maar ook een keer mee beginnen! met FIFA 11 speelde ik alleen 1vs1 online.
ronald87big
26 september 2011, 19:50
ik maak ook weer een pro aan, dus ik doe mee :D
barcelonagek
26 september 2011, 20:58
Ik zal eerste week nog carriere beginnen en me pop trainen en 1 vs 1 willen gaan oefenen, maar daarna zou ik me graag willen toevoegen:D
Kubisme19
26 september 2011, 22:33
Ik wil wel mee doen :)
Psn: Kubisme19
Positie: middenveld centraal, aanvallende middenvelder (Ik stuur graag mensen diep en laat iemand anders graag scoren)
bacardiboy-dh
26 september 2011, 22:37
wij spelen meestal een formatie met 3 aanvallers en vleugelspelers (5121) maar soms spelen we ook met een nummer 10 en 2 spitsen ervoor :D (5212). Either way zal het vooral het wennen zijn dat belangrijk is, en een goede any. Dan komt de rest vanzelf :D
Nog heeeeel even wachten, ik kan niet wachten :P
Kubisme19
26 september 2011, 22:41
Aanval is ook goed, ik wil gewoon lekker veel spelen en plezier maken!
haagse070
26 september 2011, 22:44
Aan spelen kom je zeker wel toe, er is altijd iemand om mee te clubben bij ons :D Mocht je vrienden hebben haal ze lekker hierheen hoe meer ziel hoe meer vreugd.
Ginum
26 september 2011, 23:01
Ik doe ook wel mee maar ga ook eerst wat carriere spelen daarna zul je me vast wel zien ^^
mieske
26 september 2011, 23:34
Aan spelen kom je zeker wel toe, er is altijd iemand om mee te clubben bij ons :D Mocht je vrienden hebben haal ze lekker hierheen hoe meer ziel hoe meer vreugd.
Geldt dat ook als je er niet zo goed in bent :-P
Ga namelijk weer FIFA halen na een aantal jaren niet gespeelt te hebben :-P
bacardiboy-dh
26 september 2011, 23:37
Geldt dat ook als je er niet zo goed in bent :-P
Ga namelijk weer FIFA halen na een aantal jaren niet gespeelt te hebben :-PZeker weten :D
moessa
27 september 2011, 21:49
heb ook besloten Fifa te kopen ipv te downloaden dus lijkt me leuk jullie clan te joine.
Wordt wel weer voor het eerst sinds tijden online, dus moet ik mij speler fifa zelf beter te maken of
kan dit ook online? Zal wel even wat meer info willen over hoe en wat:)
Speel het lieft op het middenveld of voorin:)
Greetz Moessa
bacardiboy-dh
28 september 2011, 00:50
Hey Moessa!
Je virtuele speler kan je overal voor gebruiken :D Of het nou competitie single player is, of online clubben, be a goalkeeper/player, of een of ander toernooi met je vriendjes thuis. Verdiensten haal je dmv bepaalde doelstellingen te halen als 'Scoor 2 doelpunten in een wedstrijd' of 'scoor 2 kopballen in een duel', etc :D
Iig welcome to the club ;) Het iTG Pro Club topic is aangemaakt, daar kan jij, en de rest vinden hoe je joinen moet :D
Craig
28 september 2011, 19:34
Bij deze wil ik me alvast aanmelden! :D
pauzemenu
28 september 2011, 19:56
Bij deze wil ik me aanmelden, ik zou graag in een team willen zitten om hiermee fun te hebben en natuurlijk een mooi resultaat neer te zetten.
Mijn PSN = pauzemenu
bacardiboy-dh
28 september 2011, 20:16
Mooi! Jullie kunnen alvast aanmelden, gewoon op de Ps3 zoeken naar iTG Pro Club :D Meld het wel in dit topic wanneer je je aanmeld (voor nieuwe members) anders weet ik niet van je af en wordt die niet geaccepteerd.
moessa
29 september 2011, 09:36
Ik zal me vanmiddag even aanmelden met moessa88
bacardiboy-dh
29 september 2011, 11:32
Gezellig :D
Kubisme19
29 september 2011, 15:38
Ik denk dat ik vanaf volgende week mee kan spelen, heb nog veel huiswerk te doen en wil ook nog mijn pro en mijn online status verbeteren :)
haagse070
29 september 2011, 15:45
haha neem de tijd je bent altijd welkom :D
pauzemenu
30 september 2011, 12:47
Mooi! Jullie kunnen alvast aanmelden, gewoon op de Ps3 zoeken naar iTG Pro Club :D Meld het wel in dit topic wanneer je je aanmeld (voor nieuwe members) anders weet ik niet van je af en wordt die niet geaccepteerd.
Bedoel je dit bij het gedeelte Pro clubs online in Fifa?
haagse070
30 september 2011, 13:02
klopt :)
pauzemenu
30 september 2011, 13:17
Ik heb me zojuist aangemeld alleen kon nergens vinden waar ik door moest geven dat ik het ben, maar bij deze ik heb me als pauzemenu zojuist aangemeld bij de club.
funkje
30 september 2011, 17:51
Dag,
Ik zou graag willen joinen.
Ik zoek een club die veel met elkaar speelt en het leuk heeft met elkaar en volgens mij zit ik hier dan goed!
PSN: BlackPlague-88
Alvast bedankt!
haagse070
30 september 2011, 17:54
Dat zit je zeker. Zoek alvast onze club op en doe een transfer verzoek dan spreek ik iemand aan die je meteen accepteerd :)
Mvg
Haagse070
---------- Post added at 17:54 ---------- Previous post was at 17:53 ----------
Clubnaam is : iTG Pro Club
bacardiboy-dh
30 september 2011, 18:04
@Kubisme, pauzemenu, Mightyballz, Ginum
Jullie aanvraag is geaccepteerd!
---------- Post added at 18:04 ---------- Previous post was at 18:02 ----------
Dag,
Ik zou graag willen joinen.
Ik zoek een club die veel met elkaar speelt en het leuk heeft met elkaar en volgens mij zit ik hier dan goed!
PSN: BlackPlague-88
Alvast bedankt!en jij nu ook :D
pauzemenu
30 september 2011, 18:28
Bedankt!!!
funkje
30 september 2011, 18:32
bedankt :)
mieske
2 oktober 2011, 18:10
Ik wil me ook aanmelden als het kan :D
Ben FIFA nu een paar dagen aan het spelen en begint nu toch verslavend te worden.
Ben nog niet geweldig erin, maar altijd leuk voor de fun.
PSN mieske82
haagse070
2 oktober 2011, 18:21
Ik wil me ook aanmelden als het kan :D
Ben FIFA nu een paar dagen aan het spelen en begint nu toch verslavend te worden.
Ben nog niet geweldig erin, maar altijd leuk voor de fun.
PSN mieske82
Je moet even via virtua pro de itg pro club opzoeken en daar transferverzoek doen dan word je geaccepteerd en kan je meedoen :)
mieske
2 oktober 2011, 20:08
Lukt helaas niet, krijg de melding dat het maximale aantal spelers bereikt is.
bacardiboy-dh
2 oktober 2011, 23:13
Dan gaan we even mensen verwijderen (lees: onbekende aanvragen).
Je kan in deze FIFA maar een maximaal of 5 mensen open hebben staan die een aanvraag gedaan hebben. Dit gaat ook belachelijk snel, gister alleen kreeg ik er ongeveer 4 (!) per uur binnen. Maar ik ga het nu fixen dus probeer maar nog n keer :D
Mocht je trouwens nog steeds niet kunnen inloggen, dan kan je ook op PSN 'bacardinthegame' toevoegen. Dan kan ik je inviten wanneer er wel weer ruimte is :)
mieske
3 oktober 2011, 06:43
Ok, thnx man
The_joker6000
19 oktober 2011, 16:18
Bij deze zou ik me ook graag willen aanmelden.:)
psn:The_joker6000
VP: CAM : 87 CM : 83
Ik wou al heel graag bij jullie club heb een aantal verzoeken gestuurd via ps3 maar werd steeds niet aangenomen nu snap ik waarom:P
Ik ben een speler die van tiki taka hou ben niet heel goed maar ik kom vooral voor de fun:P
dglavimans
19 oktober 2011, 17:07
@Mieske als dit nog niet is gebeurd komt het vandaag in orde.
En @The_Joker ik had inderdaad geen flauw idee wie je was :P Zou je vandaag toevoegen, welkom :) .
The_joker6000
19 oktober 2011, 17:13
Thanx:)
redje-_-roy
19 oktober 2011, 17:14
@Mieske als dit nog niet is gebeurd komt het vandaag in orde.
En @The_Joker ik had inderdaad geen flauw idee wie je was :P Zou je vandaag toevoegen, welkom :) .
ik heb mieske 2 dagen terug gesproken
hij komt voorlopig niet meer op het forum hij is er een beetje klaar mee door omstandigheden
Weet niet of die wel gewoon club gaat spelen maar als je hem nooit ziet in de club weet je dus waarom
dglavimans
19 oktober 2011, 17:16
@The_joker mocht je nog eventuele vragen hebben kan je me toevoegen op msn: dglavimansp3c@live.nl .
@Redje, ow oke doe hem de groeten en hoop dat we hem nog eens zullen zien met club ;) .
bacardiboy-dh
20 oktober 2011, 23:12
Welkom, je hebt ook een invite voor de FIFA msn afspreekchat :D
Metaban
6 november 2011, 03:31
beste dames en heren van itG,
Na even wat gegoogled te hebben naar een nederlands clubje ben ik hier gekomen. Ziet er naar uit dat jullie een lachen groepje dames en heren zijn die waarschijnlijk wel een goed virtueel balletje kunnen trappen. Bij deze mijn verzoek om met jullie te komen spelen. Ik heb het onderhand wel gehad met de 10 jarige mexicaanse jongentjes die een nieuwe sport hebben gemaakt van het zo egocentrisch mogelijk spelen. Ik hoop dat ik bij jullie een gezellige tijd kan vinden waar mooi spelen en winnen ook hoog in het vaandel staan.
Ik ben op dit moment een 84 ST maar kan vrijwel elke positie met succes bespelen. Mijn IGN is Gevaarlex.
beuk_nl
6 november 2011, 05:15
Even aanmelden bij onze club op je ps3 (zoeken op itg en dan pro club aanklikken) en dgtje zal je zo spoedig mogelijk accepteren zodat je mee kunt doen (pro club is erg actief dus je kunt vrijwel altijd wel meedoen)
dglavimans
6 november 2011, 13:19
Ey Metaban je bent hier aan het goede adres welkom :) Wanneer je een invite stuurt zou ik je accepteren tot de pro club en kun je lekker met de rest mee doen.
Mocht je nou nog vragen hebben kun je me toevoegen op dglavimansp3c@live.nl je kan dan tevens een invite krijgen voor onze FIFA Club msn chat zodat je snel kan afspreken met mensen die in die chat zitten. Veel plezier hier!
zykon-hunter
27 januari 2012, 12:26
I'm on my way back to business... en wil me ook weer aanmelden voor de Prof Club, alleen jullie hebben max verzoeken @ de Pro Club xD
Mitchel161
9 februari 2012, 16:13
Kan ik mij nog aanmelden? zo ja PSN=Mitchel987
Hey ITG'ers,
Ik zoek al een tijdje een nieuwe club voor mijn VP. Ik heb al wat ervaring met Pro Clubs op de vorige Fifa's en speelde sinds Fifa12 in een Top200 club.
Aangezien de speeltijden van mijn vorige club niet overeenstemde met de mijne, heb ik ze verlaten.
Ik kom al vaker op ITG maar niet op het forum. In mijn zoektocht naar een nieuwe club kwam ik hier terecht.
Mijn VP is een CAM met een overall van 85. Dit is nog wel aan het beteren.
Ik kan uitgespeeld worden als spits en middenvelder. Ook de rol van ANY kan ik aan.
Zo dat was het voor de korte voorstelling.
Ik wacht wel op reactie van jullie ;-)
Moest het nodig zijn: mijn PSN is tichke
Ik ben 27 jaar en woon dicht bij Brussel (Belgie)
Grtz,
Tichke
dglavimans
18 mei 2012, 19:59
Ey Tichke,
als je even een invite stuurt naar de iTG Pro Club kan ik je accepteren :)
dglavimans
Ok ik zal vanavond een aanvraag sturen.
Is dglavimans ook je PSN? Dan voeg ik je ook toe in friendlist.
dglavimans
21 mei 2012, 19:49
Nee dat is dgking2008 :)