PDA

Volledige versie bekijken : FIFA 12 - EA Sports Arena

bacardiboy-dh
7 oktober 2011, 00:45
Beste intheGame FIFA-lijers,

Sinds gisteren is er een nieuwe optie in FIFA 12 gekomen. EA Sports Arena, te vinden onder de Online Game modes.

In EA Sports Arena kan je gaan spelen tegen andere mensen, voor echt (!) geld, cadeaus en andere prijzen. Als je de optie voor t eerst aanklikt, krijg je het bericht dat je het eerst activeren moet. Dit doe je via je ingestelde email.

Het contract dat EA afgesloten heeft is met Virgingaming. Via de website www.virgingaming.com (http://www.virgingaming.com) kan je nadat je email bevestigd is een account aanmaken. Vervolgens heb je de keuze om freebies te spelen, dat zijn toernooien waar je zonder inleg wél geld kan gaan winnen, en heb je de optie om geld op je VG account te storten. Met een deposit van minimaal 20 dollar kan je vervolgens ook mensen uitdagen, en voor zoveel, of zo weinig geld spelen als je zelf wilt. Deze wedstrijden speel je in de EA Sports Arena Ranked matches lobby, en de wedstrijdgegevens worden vervolgens automatisch verzonden naar VG waardoor het gewonnen, of verloren geld binnen een paar seconden op je saldo gewijzigd wordt.

Betalen kan met een creditcard, clickandbuy, maar ook via Paypal.

Zijn er anderen die dit van plan zijn te doen? Heb je vragen? Heb je net geld gewonnen (of verloren :P) en wil je dat delen? Post het hier :D

Reiverdemon
7 oktober 2011, 11:53
Is dit niet zo illigaal als wat in Nederland? :P
Vergelijkbaar met gokken en belspelletjes enzo? haha

Maar okee, je kan dus geld winnen. Maar wat kan je er daarna mee?
Moet je met je geld spul kopen op die site? Of kan je het ook op je eigen rekening zetten als je het mooi vind.

Elf-1
7 oktober 2011, 12:03
Lijkt me sowieso dat laatste, heb dat bij online poker ook gedaan, alleen heette die freebies daar freerolls. Maar is er daar een limiet van? Dus dat je maar een aantal x mee kan doen aan zo'n freebies toernooi of zijn er gewoon meerdere per dag (zoals ik bij poker gewend was) en wat kan je dan maximaal winnen als je niks inlegt bij dat toernooi?

bacardiboy-dh
7 oktober 2011, 12:07
Check de site zou ik zeggen xD Sowieso kan je het gewoon terugstorten op je bank, duh :P Die toernooi kan je volgens mij 20 dollar ofzo winnen, misschien wel meer. Ga straks even de andere 2 potjes spelen, ben benieuwd.

Elf-1
7 oktober 2011, 12:46
Van die website word ik ook niet veel wijzer zeg, mede doordat er de hele tijd staat dat er onderhoud is en dat ze zo binnen een paar minuten terug zijn, al is dat al een halfuur lang.

bacardiboy-dh
7 oktober 2011, 14:53
ja die help page is al 2 dagen zo, erg irritant. In het begin was het nog gewoon leesbaar alleen nu niet meer.

---------- Post added at 14:53 ---------- Previous post was at 12:58 ----------

Oh yeah potje gewonnen met penalties xD Heb nu 29 dollar op mijn account staan (had er 20 opgezet).

Elf-1
7 oktober 2011, 15:28
Ik heb bij die FAQ'S enzo gekeken maar snap er niet veel van, ik heb me nu ingeschreven voor zo'n toernooi toen op find opponent geklikt en nu ben ik gelinkt aan durcal ofso dan opent een chat scherm maar die gast reageert niet. Ook op psn niet, wat nu?

bacardiboy-dh
7 oktober 2011, 15:50
ja dat is kut als die niet reageert haha. Je moet kijken naar die tijd rechtsonder, meestal 5 minuten. terwijl die tijd afloopt kan je nog cancelen (doen dus als die niet reageert). Ik had het ook met mn eerste 2 potjes :P Nu moet je meer dan een dag wachten waarschijnlijk voordat de cpu echt weet dat je ie niet gespeeld was, en dan kan je dan pas weer spelen. Misschien op n andere account proberen?

Ik zit nu in de finale van de freebie toernooi!! :D Net met 5-0 de 2e wedstrijd gewonnen (3e wedstrijd is finale). Ik heb dus zeker al 5 dollar binnen, als ik die 3e pot verlies. Als ik win krijg ik 20 dollar :P Dat is die 5000 dollar toernooi, die kan iedereen zovaak blijven spelen als die zelf wilt, totdat die 5000 dollar op is (weggegeven aan prijsgeld).

Hoe vet is dat? :P Ik weet wel wat ik de rest van het weekend ga doen hahaha.

Elf-1
7 oktober 2011, 15:56
Ja dat wilde ik dus aantal uur trug al doen...maar wat betekenen die knoppen daaronder dan 'Request cancel' en 'Concede' dan? Bij Request moet die gast toestemming geven dus dat heeft geen zin als die gast off is, maar houdt concede in opgeven? Dan heeft dat dus ook geen zin....Dan maar wachten tot 18.00 wtf en dan die customer support bericht sturen of wat moet ik eigenlijk doen dan...?

NVE055
7 oktober 2011, 16:14
Iemand misschien een uitleg hoe het werkt?
ik word er niet heel wijs van:S

bacardiboy-dh
7 oktober 2011, 16:30
concede is idd opgeven :P Je kan een mailtje sturen naar support@virgingaming.com, ze reageren best snel. Je moet alleen wel de match number erbij geven, die je vind onder je notifications.

@nve - is de startpost niet duidelijk genoeg?

NVE055
7 oktober 2011, 16:43
Ik kom er niet echt uit hoe ik nou voor geld kan spelen.
kan het niet helemaal vinden, sorry

bacardiboy-dh
7 oktober 2011, 16:48
dus je weet niet waar je geld moet storten? Of kan je de game mode in FIFA zelf niet vinden?

Wees zo specifiek mogelijk, dan kan ik je beter helpen :P

NVE055
7 oktober 2011, 16:57
Uhhh ja kan toch net als poker van die Freeroll games spelen?
hoe zou ik die kunnen starten ?

bacardiboy-dh
7 oktober 2011, 17:01
Als je al een account heb op de site dan moet je naar toernooien gaan. Daar heb je het toernooi van 5000 dollar cash en free buy in. Daarzo moet je ff op klikken en van daaruit instructies volgen. Eerst match 1 aanklikken en spelen.

Elf-1
7 oktober 2011, 17:13
Wel vies, ik heb mn 1e wedstrijd 6-1 gewonnen blijkt waarschijnlijk dat het een friendly was, dus telt het niet via de website en wil die gast niet nog is spelen. Hij invite me gewoon, dus ik dacht zal wel goed zijn. Maar ja heb ze nu mailtje gestuurd, hopelijk reageren ze erop want tijd bijna over...

bacardiboy-dh
7 oktober 2011, 17:18
hoe kan je friendly doen? Je moet alles via de arena lobbys spelen, daar kan je alleen ranked doen (spreek een lobby af op de chat :P)

Elf-1
7 oktober 2011, 17:25
Geen idee die gast invite me, dus ik ging spelen won 6-1. Waar kan je zien of het correct is gegaan? Want staat nog steeds dat ik die wedstrijd moet spelen...en die support antwoordde snel en die zei kom met bewijs, ja lkr makkelijk geen verslag niks als het niet voor klassement was...nou is die gast off en negeert me compleet. Kan nergens iets terugvinden terwijl ik wel gewonnen heb, wat gebeurt er btw als die 2 uur voorbij zijn en die gast niet op komt dagen...?

dglavimans
8 oktober 2011, 17:14
Nou ik ben er alweer klaar mee, je invite iemand en die reageert gewoon niet meer :') Ga wel lekker 1vs1 online :P .

Elf-1
9 oktober 2011, 13:44
ja dat is kut als die niet reageert haha. Je moet kijken naar die tijd rechtsonder, meestal 5 minuten. terwijl die tijd afloopt kan je nog cancelen (doen dus als die niet reageert). Ik had het ook met mn eerste 2 potjes :P Nu moet je meer dan een dag wachten waarschijnlijk voordat de cpu echt weet dat je ie niet gespeeld was, en dan kan je dan pas weer spelen. Misschien op n andere account proberen?

Ik zit nu in de finale van de freebie toernooi!! :D Net met 5-0 de 2e wedstrijd gewonnen (3e wedstrijd is finale). Ik heb dus zeker al 5 dollar binnen, als ik die 3e pot verlies. Als ik win krijg ik 20 dollar :P Dat is die 5000 dollar toernooi, die kan iedereen zovaak blijven spelen als die zelf wilt, totdat die 5000 dollar op is (weggegeven aan prijsgeld).

Hoe vet is dat? :P Ik weet wel wat ik de rest van het weekend ga doen hahaha.

Kan dat ook bij dat freebies toernooi, want toen ik daar op cancel drukte, kreeg ik in mn mail bericht dat ik mn mulligang gebruikt had...

bacardiboy-dh
9 oktober 2011, 13:51
Klopt, je mulligang (ofzo) is dat je 1 x een wedstrijd mag cancelen. Ik had dat dus gedaan in de finale van dit toernooi omdat die gozer op dat account 1 gespeeld en 1 gewonnen had, en ik vertrouwde dat niet :P Maar had hem beter kunnen bewaren voor als ik in de room zat. Die gast had een latency van 1 rode streep, maar ja, wat kan je er tegen doen? nu dus 2-1 verloren in de finale en me 15 euro door de neus geboord :P (5 gekregen, maar bij winst 20) door een onterechte 2-1 en 2 lag goals van hem in het begin (kon niet eens iemand selecteren).

Dus ja, zou je cancel in die toernooi alleen gebruiken als je zoiets ziet als slechte verbinding. Anders gewoon niet spelen, dan moet je wel een dag ongeveer wachten tot het systeem zeker weet dat ie niet gespeeld is, en dan wordt de wedstrijd automatisch gecancelt.

edit - en daarmee komt mijn balans op 34$ :D jammer dat het geen 49 is door lag, maar ach het gaat de goede kant op :P

Ik heb net gekeken naar de withdrawel. Dit kan altijd, alleen het enige is dat je 3 dollar aan paypal betaald hiervoor. Dit vind ik nog wel redelijk, het is iig geen gedoe zoals vaak met pokersites enzo waar je dingen als moneybookers moet gebruiken :)

okt 09, 1:43 PM
cashprize - match #1702241
$5,00
$34,00

okt 07, 2:38 PM
Winner - match #1715301
$8,16
$29,00

okt 07, 2:04 PM
Entry fee - Match #1715301
$-4,64
$20,84

okt 06, 4:34 AM
Entry fee - Match #1706939
$-3,00
$25,48

okt 06, 4:32 AM
Winner - match #1706844
$4,40
$28,48

okt 06, 4:13 AM
Entry fee - Match #1706844
$-2,50
$24,08

okt 06, 4:06 AM
Winner - match #1706664
$8,80
$26,58

okt 06, 3:38 AM
Entry fee - Match #1706664
$-5,00
$17,78

okt 06, 3:01 AM
Winner - match #1705721
$3,50
$22,78

okt 06, 12:57 AM
Entry fee - Match #1705721
$-2,00
$19,28

okt 06, 12:52 AM
Winner - match #1705583
$5,28
$21,28

okt 06, 12:27 AM
Entry fee - Match #1705583
$-3,00
$16,00

okt 05, 10:59 PM
Entry fee - Match #1705266
$-1,00
$19,00

okt 05, 5:23 PM
Deposit #467026PP118941763569
$20,00
$20,00

Elf-1
9 oktober 2011, 13:59
Sry misschien heb ik de vraag dan verkeerd gesteld ik refereerde naar dat gequote stukje "Je moet kijken naar die tijd rechtsonder, meestal 5 minuten. terwijl die tijd afloopt kan je nog cancelen (doen dus als die niet reageert)", op die manier die jij beschrijft kan je dus cancellen zonder mulding te verliezen en zonder dag te wachten, nou was mn vraag kan dit ook in freebies toernooi want zag daar die optie niet. of kijk ik scheef?

bacardiboy-dh
9 oktober 2011, 14:02
oh ja in de toernooitjes kan dit ook, echter kan dit maar 1x. En dus niet zonder je muldinglingpingsingofzo te verliezen haha

gazhims3lv
9 oktober 2011, 14:24
Ik vind dat ze het hadden moeten integreren in de game want dit werkt echt totaal niet, had dus een potje gewonnen in het freebies toernooi met totale lag krijg ik een bericht dat die de uitslag niet kon vinden :S

bacardiboy-dh
9 oktober 2011, 14:28
Heb je wel goed gespeeld dan? Je spreekt een lobby af, zoekt die man op, en als die je geinvite hebt moet je in de lobby zelf op zijn naam klikken en 'join game' doen.

Snap jullie niet, ik heb al 10 potjes gespeeld en nog geen last gehad met niet gevonden wedstrijden.

gazhims3lv
9 oktober 2011, 15:23
Heb het precies zo gedaan als jij hebt beschreven.

bacardiboy-dh
9 oktober 2011, 15:37
Enige wat ik me kan verzinnen is dat hij een DC heb gedaan? misschien voor t eind van de wedstrijd, of dat je naar startmenu kan gaan ofzo. Anders moet je gewoon ff contact support doen.

bacardiboy-dh
10 oktober 2011, 06:41
Gekregen mail van de customer support op de vraag wat te doen als je tegenstander niet op komt dagen

Hey bacardiboy,
If your opponent is a no show we ask that you let us know right away so that we can assist you. If your opponent fails to show for your tournament match, he will be awarded a loss. If you do not report the no show, the match will automatically be cancelled 36 hours after the scheduled start time. Let us know if you have any further questions.
Thanks,
Virgin Gaming Support

Elf-1
10 oktober 2011, 14:25
Jep stond ook ergens in de FAQ die ik gelezen heb volgens mij, idd customer support erg handig en antwoorden op normale tijden altijd erg snel.

@Baco:
Ik kan nu dat ene freebies toernooi niet meer spelen omdat ik hoger ben dan niveau 5 geeft die aan. Moet je nou om echt geld spelen of zijn er ook van die freebies toernooi voor hoger dan niveau 5?

bacardiboy-dh
10 oktober 2011, 14:44
volgens mij zijn er geen freebies voor hoger dan 5. Gewoon een nieuw account aanmaken anders :P

Elf-1
10 oktober 2011, 14:47
Ja maar das vies, als ze erachter komen, door bijv. ip enzo kunnen ze je al het gewonnen geld afnemen.

bacardiboy-dh
10 oktober 2011, 15:55
Waarom? Je kan toch ook een broertje hebben die speelt?

bacardiboy-dh
21 januari 2012, 21:53
Ik ben vannacht maar weer begonnen met voor geld spelen :P Had 34 dollar erop staan op mn VG account, eerste potje voor 5 dollar met veel lag net aan verloren, dus 29 dollar. 2e potje weer voor 5 dollar gespeeld, en die gewonnen :D Helaas geen 10 dollar terug maar 8.80 vanwege het inhouden van de 1.20 per 10 euro, maar ach overwinning voelde wel lekker :P Ga nu proberen weer wat in het positieve te komen :D