PDA

Volledige versie bekijken : MW3 [iTG] top 5 plays of the week

DrunkSoldier
9 november 2011, 12:05
Nu MW3 uit is en iedereen volop aan het knallen is, lijkt het me tijd voor een top 5 Play of the Week van [iTG] leden. Ik denk dat de meeste wel bekend zijn met dit concept anders kan je op youtube daar wel voorbeelden van vinden.

Ik ga voor het iTG utube kanaal een top 5 maken van clips die jullie van jullie eigen gameplay kunnen inzenden. Hieruit zal ik een top 5 maken. Het kan een multikill of across the map throwing knife, mooie sniper streak, ninja defuse zijn etc etc. Kortom van alles, het hoeft niet per se een rampage of ownage clip te zijn, het kan ook iets grappigs zijn, bijv. een care package die op je eigen kop valt (ontzettende faal acties mogen ook ingezonden worden). Dit zijn de voorwaarden voor inzending:

- clip niet langer dan 30 seconden. Dus een hele match waar je een goede score haalt telt niet mee.
- Zorg zelf voor een clip en zet die clip in je vault. Als je zelf de mogelijkheid hebt om het in HD te kunnen uploaden, dan stuur je mij die link. Heb je die mogelijkheid niet, dan zet je de clip in je Vault, zodat ik de clip kan bekijken en recorden. Als je mij nog niet op PSN hebt en je wilt een clip insturen, voeg me dan toe, psn=DrunkSoldier.

De deadline voor de eerste [iTG] top 5 is vrijdag 18 november, je kunt die hele vrijdag nog insturen, dan kan ik er in dat weekend ermee aan de slag.

Mocht jouw clip nou niet geselecteerd zijn, als de top 5 een succes word, dan doe ik het vaker en kun je ook vaker clips insturen!

Voor vragen kun je me een PM sturen,

DrunkSoldier
ps. clips waarin jouw naam + de [iTG] clantag te zien is genieten de voorkeur

TraXxii
9 november 2011, 12:40
Netjes Drunk, geweldig initiatief! En je weet dat je me altijd kan vragen wanneer je hulp nodig hebt ;)
Misschien een tip, probeer in de top 5 een qountdown Extra te doen, zie je vaak bij Top 5 plays. Dit is bijvoorbeeld iets wat te maken heeft met een fout in het spel, een uav die op zijn kop vliegt (zoals in mw2 soms :p).
Dit houd het aantrekkelijk om naar te kijken.

DrunkSoldier
9 november 2011, 12:44
Netjes Drunk, geweldig initiatief! En je weet dat je me altijd kan vragen wanneer je hulp nodig hebt ;)
Misschien een tip, probeer in de top 5 een qountdown Extra te doen, zie je vaak bij Top 5 plays. Dit is bijvoorbeeld iets wat te maken heeft met een fout in het spel, een uav die op zijn kop vliegt (zoals in mw2 soms :p).
Dit houd het aantrekkelijk om naar te kijken.
ja zoiets bedoelde ik ook met faal of iets, gewoon iets wat niet klopt maar wat wel grappig is
btw 1e inzending al binnen!!

gazhims3lv
9 november 2011, 13:10
Ik kan eventueel dan wel een frontpage bericht regelen dus zeg het maar als daar interesse in is

DrunkSoldier
9 november 2011, 15:45
Ik kan eventueel dan wel een frontpage bericht regelen dus zeg het maar als daar interesse in is
mocht er na t weekend nog weinig mensen hebben gereageerd dan is dat een goed idee,

en ik zal niet een clip van mezelf opnemen in de top 5 natuurlijk. Ik zal nog iemand benaderen op msn/psn of waar dan ook die met mij samen kan kijken naar de inzendingen volgende week, zodat we zo eerlijk mogelijk kunnen kiezen hoe de top 5 eruit zal gaan zien.

MightyMostert
9 november 2011, 16:03
Dat is echt vet man!!
Ik ga me best doen....

bacardiboy-dh
9 november 2011, 17:49
Ik ga even uitvogelen hoe dit allemaal werkt. Kan ik zelf een compilatie van mijn 5 mooiste kills maken bijvoorbeeld op de computer, en t je dan sturen?

DrunkSoldier
9 november 2011, 17:59
Ik ga even uitvogelen hoe dit allemaal werkt. Kan ik zelf een compilatie van mijn 5 mooiste kills maken bijvoorbeeld op de computer, en t je dan sturen?
het gaat niet zozeer om jouw mooiste 5 kills, maar meer om een mooie actie, de top 5 maak ik zelf uit de ingezonden clips, dus stel je hebt ergens veel kills gemaakt binnen korte tijd of een ander ownage actie, dan stuur je mij die clip, dus 1 clip van max 30 sec

bacardiboy-dh
9 november 2011, 18:05
Ja dat is het probleem man, ik faal eerst 10 keer hard, en dan maak ik ineens een mooie kill :P Het is dus niet goed als ik zelf een clip (max 30 seconden) maakt met een soort van compilatie van enkele kills?

---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:02 ----------

Oh ik zie dat je makkelijk een clip kan maken in de vault! Kicke man, ga ik dat wel doen. Nevermind de vraag hierboven :D

Gorkumpjes
9 november 2011, 18:34
Ja dat is het probleem man, ik faal eerst 10 keer hard, en dan maak ik ineens een mooie kill :P Het is dus niet goed als ik zelf een clip (max 30 seconden) maakt met een soort van compilatie van enkele kills?---------- Post added at 18:05 ---------- Previous post was at 18:02 ----------Oh ik zie dat je makkelijk een clip kan maken in de vault! Kicke man, ga ik dat wel doen. Nevermind de vraag hierboven :DAch, al doende leert men:).Ik zal kijken wat ik kan doen:)

bacardiboy-dh
9 november 2011, 18:40
Ik keek alleen net naar een clip van geestig in zijn vault en ik ben meteen weer negatief gestemd :P Dikke quickscope.. moet ik ook eens leren! Snap t niet want hij mikt niet eens... hmm *gaat zoeken hoe te quicksckopen op youtube*

DrunkSoldier
9 november 2011, 19:21
2 inzendingen al binnen!

Gorkumpjes
9 november 2011, 19:25
Ik hoop echt dat er van dat droge commentaar onder zit van Drunk! :D

Geestig
9 november 2011, 19:25
Heeel vet! super dat je dit doet, ik probeer dan ook iets in te zenden!

DrunkSoldier
9 november 2011, 19:27
Ik hoop echt dat er van dat droge commentaar onder zit van Drunk! :D
ik zal t proberen

deadguyy
9 november 2011, 19:27
Heb al 1 clip klaar staan drunk FULL HD , waar wil je dat ik hem upload? (megaupload, mediafire? ) en mag je ook meerdere inzendingen doen?

DrunkSoldier
9 november 2011, 19:28
Heb al 1 clip klaar staan drunk FULL HD , waar wil je dat ik hem upload? (megaupload, mediafire? ) en mag je ook meerdere inzendingen doen?
megaupload kan, en 1 inzending max per persoon

deadguyy
9 november 2011, 20:11
megaupload kan, en 1 inzending max per persoon dan upload ik pas de 18e, eerst even veel spelen ;)

DrunkSoldier
9 november 2011, 20:13
dan upload ik pas de 18e, eerst even veel spelen ;)
geen probleem, dan zie ik t wel tegemoet

rubenfr1908
9 november 2011, 21:43
mijn trowing knife across map staat in mn fileshare:)

gazhims3lv
9 november 2011, 21:51
mocht er na t weekend nog weinig mensen hebben gereageerd dan is dat een goed idee,

en ik zal niet een clip van mezelf opnemen in de top 5 natuurlijk. Ik zal nog iemand benaderen op msn/psn of waar dan ook die met mij samen kan kijken naar de inzendingen volgende week, zodat we zo eerlijk mogelijk kunnen kiezen hoe de top 5 eruit zal gaan zien.
Ik bedoelde meer van de top 5 en dan gewoon een item er van maken.. of dat jij mij stuurt wat je er in wil hebben staan

PaganizeR
9 november 2011, 21:52
Leuk idee!
zal eens gaan kijken :p

DrunkSoldier
9 november 2011, 21:56
Ik bedoelde meer van de top 5 en dan gewoon een item er van maken.. of dat jij mij stuurt wat je er in wil hebben staan
lijkt me een strak plan, dan maak ik die top 5, zorg ik voor wat tekst, en dan op de frontpage, zodat mensen kunnen joinen (clan) of clips kunnen zenden

Geestig
9 november 2011, 22:08
een top 5 op frontpage zou wel vet zijn ja, vooral als je eerste bent geworden, dan ziet iedereen hoe goed je bent :P

DrunkSoldier
9 november 2011, 22:09
een top 5 op frontpage zou wel vet zijn ja, vooral als je eerste bent geworden, dan ziet iedereen hoe goed je bent :P
dus je best doen en inzenden maar!

Gorkumpjes
9 november 2011, 22:10
Pff, ik heb zoveel lagg dat ik niet eens een feed kan neerleggen >:(
En sniper lukt wel, maar dan is het geen 30 seconden...

dominating
9 november 2011, 23:51
leuk initiatief dit :)
domme vraag misschien maar hoe maak ik een 30 sec filmpje? xD ik heb een hele game in mn fileshare gedaan via vault, maar heb geen idee hoe ik erin knip en hem dan uiteindelijk op de pc krijg?

Geestig
10 november 2011, 00:06
Ik had net lekkere killfeeds, maar dan heb ik geen zin om tussendoor even te stoppen zodat ik um in mn vault kan stoppen, maar denk niet dat ze zo mooi waren dat ze top 5 waardig waren.

dominating
10 november 2011, 00:14
nooit geschoten altijd mis

my_soldier
10 november 2011, 00:15
domme vraag misschien maar hoe maak ik een 30 sec filmpje? xD ik heb een hele game in mn fileshare gedaan via vault, maar heb geen idee hoe ik erin knip en hem dan uiteindelijk op de pc krijg?

als jij dat niet weet of niet kan, zou drunk in je vault kijken het filmpje eruit halen en bewerken voor je ;) moet je hem daar wel ff een pmetje ofzeuh over sturen

mark-155
10 november 2011, 00:19
kijk effe in mijn vault derde filmpje had 7 kills in 10 seconden dubele triple kill en eentje met een ollie vat
PSN HunterMark_NL

bacardiboy-dh
10 november 2011, 03:12
Zo te zien kunnen we net zo goed aan top 10 houden nav de vele positieve reacties :P

Mu12DeR
10 november 2011, 11:03
er zijn nu al 2 inzendingen binnen he Drunk, maar als er straks nog 3 voor mij zijn dan heb je er dus 5. Heeft het dan nog zin om te sturen? of maak jij gewoon een selectie?

DrunkSoldier
10 november 2011, 14:37
kijk effe in mijn vault derde filmpje had 7 kills in 10 seconden dubele triple kill en eentje met een ollie vat
PSN HunterMark_NL

ja voeg mij dan 'effe' toe, dan kijk ik wel 'effe'

Zo te zien kunnen we net zo goed aan top 10 houden nav de vele positieve reacties :P

zou kunnen, maar het blijft een top 5

er zijn nu al 2 inzendingen binnen he Drunk, maar als er straks nog 3 voor mij zijn dan heb je er dus 5. Heeft het dan nog zin om te sturen? of maak jij gewoon een selectie?

ik maak een selectie natuurlijk, iedereen kan insturen, max 1 clip per persoon. Maar misschien heb ik straks 10-20 of meer inzendingen en daaruit ga ik een top 5 kiezen of misschien samen met iemand

Gorkumpjes
10 november 2011, 14:47
@Drunk, anders wil ik eventueel meehelpen:)Je kan misschien ook een poll doen :D

DrunkSoldier
10 november 2011, 15:30
@Drunk, anders wil ik eventueel meehelpen:)Je kan misschien ook een poll doen :D

geen poll, dat doen die lui op utube ook niet, je stuurt gewoon een clip in, daar word een top 5 van gemaakt

Gorkumpjes
10 november 2011, 16:36
geen poll, dat doen die lui op utube ook niet, je stuurt gewoon een clip in, daar word een top 5 van gemaakt
Okeuj :D
Mijn clip staat trouwens online. Is trouwens de enigste clip van mij dus makkelijk te vinden:)

barcelonagek
10 november 2011, 16:41

Deskundigheid heeft drunk nodig en niet van die stommelingen die maar wat stemmen en vriendjespolitiek:P

he gor^^

Gorkumpjes
10 november 2011, 17:02
Deskundigheid heeft drunk nodig en niet van die stommelingen die maar wat stemmen en vriendjespolitiek:P

he gor^^
Daarom hoef jij je ook niet aan te bieden ;D

mark-155
10 november 2011, 17:04
[QUOTE=DrunkSoldier;1124982]ja voeg mij dan 'effe' toe, dan kijk ik wel 'effe'

oke

DrunkSoldier
10 november 2011, 17:52
[QUOTE=DrunkSoldier;1124982]ja voeg mij dan 'effe' toe, dan kijk ik wel 'effe'

oke
ik heb jouw clip gerecord, dus dat is gelukt

Geestig
10 november 2011, 18:11
Ik wacht nog steeds op mijn 1080 flikflak tripple kill.

barcelonagek
10 november 2011, 18:14
Daarom hoef jij je ook niet aan te bieden ;D

Dat zie je goed, ik weet mijn plek:) Als indien drunk mij nodig zou hebben, vraag tie het wel:P
JIj daarintegen.....
Overschatting pffffff je zal is snel potje met mij moeten spelen:)

DrunkSoldier
10 november 2011, 18:19
Ik wacht nog steeds op mijn 1080 flikflak tripple kill.

lol whut?

Dat zie je goed, ik weet mijn plek:) Als indien drunk mij nodig zou hebben, vraag tie het wel:P
JIj daarintegen.....
Overschatting pffffff je zal is snel potje met mij moeten spelen:)

jongens verder nog iets te melden over de top5 of een inzending?

barcelonagek
10 november 2011, 18:24
The moment of fame moet nog komen drunk:P Geduld is een schone zaak.

Gorkumpjes
10 november 2011, 22:03
Drunk, als je clip al gerecord is en je hebt daarna iets mooier mag het dan worden vervangen?(À) i'm just asking ^^

DrunkSoldier
10 november 2011, 22:24
Drunk, als je clip al gerecord is en je hebt daarna iets mooier mag het dan worden vervangen?(À) i'm just asking ^^
natuurlijk maar je moet wel aangeven welke clip je wilt laten meetellen voor de selectie, dus uiteindelijk 1, dus misschien kan iedereen beter wachten tot vrijdag, en dan kijken wat de beste clip is en dan inzenden

dominating
11 november 2011, 18:49
pff zo goed ben ik nog niet in mw3 :( over het algemeen wel alleen soms ga ik ineens 10x dood in 1 minuut. grrr spawnkill

CBR1100xx-Vanish
12 november 2011, 23:42
ey drunk ik heb er eentje in mijn vault staan, is ook een semi faal dus kijk maar ff :P

Buizerd_NL
12 november 2011, 23:50
Hoe neem je zo filmpje op dan?

my_soldier
13 november 2011, 01:35
ey drunk als jij een fimpje uit mijn vault moet halen moet je dat dan wat eerder aangeven of kan dat ook gewoon op de vrijdag?

dominating
13 november 2011, 13:31
ey drunk als jij een fimpje uit mijn vault moet halen moet je dat dan wat eerder aangeven of kan dat ook gewoon op de vrijdag?

mijn vraag aan jou is; wat doe jij op zaterdagavond om half 2 achter je pc? :O
denk erom he, laat ik dat niet meer zien!

DrunkSoldier
13 november 2011, 14:00
ey drunk ik heb er eentje in mijn vault staan, is ook een semi faal dus kijk maar ff :P

ik heb t bekeken maar zie geen faal, is dat je inzending dan ook?

Hoe neem je zo filmpje op dan?

zet het in je vault via theatre mode dan record ik het

je moet zelf aangeven welk filmpje je wilt inzenden, dus zet erbij welke je bedoelt en je mag max 1 clip inzenden van om en nabij de 30 seconden

Buizerd_NL
13 november 2011, 14:03
zet het in je vault via theatre mode dan record ik het

Uhmm waar staat de Theater mode?:P Die ben ik namelijk niet tegen gekomen.

DrunkSoldier
13 november 2011, 14:39
Uhmm waar staat de Theater mode?:P Die ben ik namelijk niet tegen gekomen.
moet je kijken bij Vault

Geestig
13 november 2011, 14:59
Ik heb met de sniper een double kill, allebei een headshot, wacht nog wel tot ik iets mooiers heb, maar anders is dat mn inzending :P

my_soldier
13 november 2011, 15:24
ik heb een 360 sniper, een dikke faal met een mesje en 6 kills in kort tijd achter elkaar maar ik moet ff kijken welke ik in ga sturen
sowieso wacht ik tot vrijdag, misschien dat ik nog een epic kill van de week :)

Djoekboks
13 november 2011, 17:34
Wel een super tof idee man. Heb tot nu toe alleen een gamewinningkill quickscope vanaf een redelijke afstand staan, hoop dat ik nog wat mooiers weet te maken!

DrunkSoldier
13 november 2011, 17:49
Wel een super tof idee man. Heb tot nu toe alleen een gamewinningkill quickscope vanaf een redelijke afstand staan, hoop dat ik nog wat mooiers weet te maken!
oke dan, leuk dat je mee wilt doen, aanstaande vrijdag is de deadline, hou het in de gaten jongens, heb nu al redelijk wat inzendingen binnen! Kan alvast verklappen dat er een aantal leuke tussen zitten!

Geestig
13 november 2011, 20:15
heb vandaag 3 winning kills in mijn vault gezet, vond ze wel leuk. Ze zijn wel in private gemaakt, maar weet niet of dit wel mag? Staat niet in de regels! Maar check ze maar als je wil hehe.

Gorkumpjes
13 november 2011, 20:44
@Drunk, je krijgt van mij woensdag wel te horen welke ik ga gebruiken als je dat tijd genoeg vind :)

X-038
16 november 2011, 16:02
Leuk en goed initiatief dit.
Zal vandaag of morgen ook even een clip inzenden.:)
Hoewel ik m'n draai nog niet helemaal gevonden heb in MW3... >.<

dominating
17 november 2011, 17:16
drunk mijne staat in mijn online vault, het 2e filmpje (11 sec).
kan je hem eruit halen? :D of moet ik hem zelf uploaden.
(het is me wel zelf gelukt om het stukje eruit te knippen).

deadguyy
17 november 2011, 20:09
Ben mijn entry nu aan het uploaden op youtube, niet echt speciale clip. vind alleen de eerste turn-on mooi.

edit (is nog bezig met proces, dus download morgen maar drunk ;) )

http://www.youtube.com/watch?v=0g17DgU1ym8&feature=youtu.be

X-038
18 november 2011, 15:42
Drunk, ik heb je een friendrequest + bericht gestuurd @PSN, met informatie over de clip die ik wil gebruiken.:)

Geestig
18 november 2011, 16:49
ik zal de mijne zo insturen :)

sjaakthenler
18 november 2011, 17:33
Hey Drunk, de mijne staat ook in me vault (13 sec)

xDanTe
18 november 2011, 18:24
Hee Drunk, aangezien je nog niet genoeg filmpjes hebt om te bekijken, heb ik er ook één in me vault staan, voor wanneer de andere inzendingen echt troep zijn en daar lijkt het wel op. :P

arobar
18 november 2011, 19:09
Heb er ook eentje in me vault gezet, ik heb men pvr ff niet tot mijner beschikking dus kan ik het je jammer genoeg niet zo geven, maar veel plezier met alle clips bekijken;)

sodonakh
18 november 2011, 20:06

zoals dominating al zei kan je vragen aan iemand of als je sony vegas pro hebt die eruit halen door de filmbar te verkleinen naar het juiste stukje :)

dominating
19 november 2011, 10:53
zoals dominating al zei kan je vragen aan iemand of als je sony vegas pro hebt die eruit halen door de filmbar te verkleinen naar het juiste stukje :)

Ja het kan gewoon ingame zelf, het spreekt opzich helemaal voor zich. je moet gewoon goed kijken wat in de controlbar staat, staat precies wat je met L1 en R1 etc kan doen.
Beetje uitvogelen dan lukt het gewoon.

DrunkSoldier
19 november 2011, 11:06
de deadline is verstreken, en ik heb de top 5 samengesteld. Ik zal het nog voorzien van commentaar en vanavond uploaden en bekendmaken wie de top 5 heeft gehaald!

sjaakthenler
19 november 2011, 12:29
Nice :) Ben benieuwd wat we er van gemaakt hebben ^^)

bacardiboy-dh
19 november 2011, 12:56
Misschien ook een idee om een 2e filmpje met de overige inzendingen die t niet gered hebben te maken zodat de anderen hun werk niet voor niets hebben gedaan drunk? :P

Lijkt me strak plan om iedereen ook vast te houden/gemotiveerd te houden voor de volgende top 5 :D Ik zelf weet namelijk van mezelf dat wanneer ik opmerk dat ik niet goed genoeg ben (of leuk genoeg, of faal genoeg :P) dat ik dan niet een 2e keer zou inzenden haha.

haagse070
19 november 2011, 13:00
Dan kan die net zogoed een top 100 maken ik vind de top 5 wel cool je hoeft echt niet goed te zijn om in de top 5 te komen de grootste noobies kunnen een sniper pakken en per ongeluk op de schiet knop drukken en per ongeluk een no scope over de hele map halen.. Je moet geluk hebben en hoe meer je speelt hoe groter die kans os dat je een keer een bijzondere kill hebt. Ik denkdat je et bij een top 5 moet laten

bacardiboy-dh
19 november 2011, 13:04
Ehh waar zie je mij dan ook iets zeggen over een verandering van de top 5.

Nee heb t niet gezegd en wil t ook niet zo doen overkomen. Wat ik meer bedoel is gewoon naast het top 5 filmpje, één ander filmpje te maken met de overige inzendingen. Gewoon voor het kijkplezier, en zo hou je toch altijd iedereen betrokken en vast aan het leuke concept.

---------- Post added at 13:04 ---------- Previous post was at 13:03 ----------

En dus niet op volgorde van 6-whatever ofzo, maar gewoon 100% random.

DrunkSoldier
19 november 2011, 16:19
hey baco, ik wou de overige clips sowieso niet zomaar voorbij laten gaan zonder een vermelding. Wellicht wou Ruud (traxxi) er een soort van montage maken, maar dat is nog een plan achter de schermen als t ware. Dus de clips bewaar ik zeker! Volgende keer ga ik denk ik met iemand anders de clips samenstellen, sm4shed had zijn hulp al aangeboden. Wat vooral moeilijk is, om een voorbeeld te noemen, ik heb een aantal triple kills en quadfeeds binnen gekregen en om daar 1 uit te pikken die juist bijzonder is, is toch wel lastig. Ik heb de top 5 ook zo wisselend mogelijk gemaakt dus niet alleen maar triple kills bijv maar ook een sniper filmpje, quadfeed, triple, van alles nog wat, en 1 extra filmpje!

ik ga er zo nog even mee aan de slag (commentaar) en dan zal ik t uploaden en posten. Mochten er mensen zijn die wellicht verontwaardigd zijn over het feit dat hun filmpje niet is opgenomen in de top5 dan kunnen die gene met mij contact opnemen en zal ik mijn keuzes toelichten.

bacardiboy-dh
19 november 2011, 16:32
Haha, ok Drunk! Dat stelt mij gerust :D Toch leuk om te zien wat er naast de leukste 5, voor de rest ingezonden is. Hopelijk kan een Traxxi ofzo je daarbij helpen :D Desnoods is het in het begin alleen maar simpel achter elkaar laten afspelen ofzo, beter dan niets :P

Geestig
19 november 2011, 16:35
Ik was het jammer genoeg vergeten, achja, volgende keer beter!

Gorkumpjes
19 november 2011, 16:41
Anders kan ik een keertje nog wat betekenen :)

my_soldier
19 november 2011, 16:51
Ik wist niet dat jij zo snel opgaf baco:P Wanneer ik de top 5 niet haal wil ik alleen maar meer gaan proberen, nog meer mijn best doen om het de volgende keer zeker te halen.

Maar het is toch fijn dat de clips die het niet gehaald hebben toch gebruikt worden. Enige wat ik jmmr vond is dat ik maar 1 filmpje in mocht sturen en mocht laten meetellen, aangezien ik veel meer mooie kills had :/

Legion
19 november 2011, 16:59
ik heb opzich wel 2 mooie gameplays. 44-17 op hardhat en 53-15 op arkaden maar allebei 11 minuten ongeveer. dus zal ik een eige Youtube account maken en deze uploaden en hopen op Partner of Youtube of toch maar ff afwachten (tzijn wel pc gameplays en staan in mn vault)

bacardiboy-dh
19 november 2011, 17:03
Ik wist niet dat jij zo snel opgaf baco:P Wanneer ik de top 5 niet haal wil ik alleen maar meer gaan proberen, nog meer mijn best doen om het de volgende keer zeker te halen.

Maar het is toch fijn dat de clips die het niet gehaald hebben toch gebruikt worden. Enige wat ik jmmr vond is dat ik maar 1 filmpje in mocht sturen en mocht laten meetellen, aangezien ik veel meer mooie kills had :/Je mag ten alle tijden voor de deadline gewoon je filmpje inwisselen mocht je een betere hebben hoor :P

En opgeven mwaah, eerder zelfkennis :D Zoveel speel ik niet en ik ben ook niet bepaald heel erg goed in knallen ofzo (in een spel dan hé ;)). Maar tis leuk om te weten dat als er toch iets leuks is om te delen wanneer je speelt, het toch gebruikt wordt :)

DrunkSoldier
19 november 2011, 17:21
BAM knal hier istie al!

http://www.youtube.com/watch?v=QUBNLVDuOd4

Gorkumpjes
19 november 2011, 17:30
Nice Drunk! Zo zie je maar weer, Gorkumpjes is niet een naam die vaak voorkomt :P
En een verrassende nummer 1! Nice one! Had eigenlijk iemand verwacht van de diehard CoD groep :P

gazhims3lv
19 november 2011, 17:57
Mister Punihoeeppp XD geniaal commentaar en lekker in elkaar geflanst drunk. Als je even een tekst maakt en naar me stuurt dan zal ik er een artikel van maken.

haagse070
19 november 2011, 18:00
Jeej was al droevig na de top 5 maar hij is verkozen als special :D net zo leuk haha

X-038
19 november 2011, 18:07
Echt nice in elkaar gezet en geniaal commentaar d'r bij ook!
Zeker voor herhaling vatbaar dit!

-Taiko

bacardiboy-dh
19 november 2011, 18:20
Mister puinhoepp xD

Had de meeste al gezien in andermans vaults maar die dubbelkill met een quickscope TIJDENS een earthquake vond ik wel heel vet xD

sjaakthenler
19 november 2011, 18:38
Zeker nice :)

my_soldier
19 november 2011, 19:16
Mister puinhoepp xD

Had de meeste al gezien in andermans vaults maar die dubbelkill met een quickscope TIJDENS een earthquake vond ik wel heel vet xD
het mooiste is nog wel dat het allebei headshots zijn en hij de all pro challenge haald tijdens die earthquake facking bruut :P

bacardiboy-dh
19 november 2011, 19:17
Ja man zeker.. wat mij betreft mochten ze allebei winnen xD

Maarja.. er kan er maar een...

Geestig
19 november 2011, 19:25
Haha, die van die earthquake was wel baas ^^

Leuk filmpje drunk! Kijk uit naar de volgende :)

X-038
19 november 2011, 20:04
het mooiste is nog wel dat het allebei headshots zijn en hij de all pro challenge haald tijdens die earthquake facking bruut :P

Was helaas maar één headshot tho. :(

arobar
19 november 2011, 20:27
Die eerste is echt een nice clip, leuk dat ik er zelf ook bij zit, nog net op het podium.

X-038
19 november 2011, 20:37
Yeah, zeker voor herhaling vatbaar dit.
Maar btw, vanwaar het engelse commentaar?

Ik neem aan dat zeker 95% van de kijkers toch echt gewoon NL spreekt/verstaat.:P

bacardiboy-dh
19 november 2011, 20:52
Omdat engels ownt, en 99% van de youtube bezoekers geen nederlands spreekt maar 99% van de nederlanders wel engels :D

Thriftiv
19 november 2011, 21:24
Ik had een 4-man killfeed met MSR, heb ik natuurlijk de camera uitgezet.. :(

haagse070
19 november 2011, 21:32
Yeah, zeker voor herhaling vatbaar dit.
Maar btw, vanwaar het engelse commentaar?

Ik neem aan dat zeker 95% van de kijkers toch echt gewoon NL spreekt/verstaat.:P

Omdat drunk dit naast voor iTG ook zijn eigen youtube kanaal heeft die internationaal gevolgd word :)

---------- Post added at 21:32 ---------- Previous post was at 21:32 ----------

Ik heb mijn inzending voor het 2e gedeelte alvast binnen haha :P

DavirusNL
19 november 2011, 22:56
goei werk drunk!

my_soldier
19 november 2011, 23:04
mijn 2de ook al binnen :P

MightyMostert
20 november 2011, 09:17
Misschien dit filmpje in de startpost erbij zetten voor de nieuwe mensen die niet weten hoe alles werkt maar wel graag mee willen doen

http://www.youtube.com/watch?v=eFWWW-TWtsk&feature=colike

En damns wat een lekkere eerste top 5 man!!
Die gaat zeker naar mijn Favo op youtube...

NLSoldaat95
20 november 2011, 20:39
Ik heb wel een grappige clip, moet ik nog wel ff in theatre enzo zetten.

my_soldier
20 november 2011, 22:55
dus wnnr is de volgende? :D

kjelles98
20 november 2011, 23:07
Wanneer is de volgende top 5? Ik wil best wat inzenden maar ben vandaag pas in de clan gekomen :p