Pagina 48 van 49 EersteEerste ... 3846474849 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 706 t/m 720 van 731

Discussie: intheGame: Aanbiedingen Topic

Status
    bluelightning76's schermafbeelding
    iTG Veteran
    Gamer IDs

PSN ID: bluelightning76

Standaard Re: PS3clan: Aanbiedingen Topic

Wat een gluipers zeg
    klik >>> Verkoop / Ruil Stekkie <<< klik

Status
    Tuureluur's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: Tuureluur2008

Spreek ze eens aan op Twitter zou ik zeggen, werkt meestal sneller omdat dat echt "openbaar" is en ze niet voor schut willen staan ;-) @bartsmitcom

Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!

Status
    LANGEFLAP-NL's schermafbeelding
    inTheGame Member
    Gamer IDs

PSN ID: LANGEFLAP-NL

1 gebruikers vonden deze post behulpzaam.

Hoezo weet je zeker dat het geen foutje is geweest? Werken allemaal van die puistenkopjes tegenwoordig. 1tje zet het weg, de ander pakt het weer zonder te weten.
    Er is niks mis mee om gewoon ff netjes te bellen, je word daar gewoon goed geholpen.
    Niet direct de grond inboren en doorslaan door Kassa te bellen. Gewoon beetje beschaving tonen en je krijgt meer respect van alle kanten. Mensen leren van fouten, je wilt zelf ook niet dat mensen zo op je reageren.

Status
    bacardiboy-dh's schermafbeelding
    -= All Time iTG Legend =-
    Gamer IDs

PSN ID: bacardiboy-dh

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LANGEFLAP-NL Bekijk bericht
    Hoezo weet je zeker dat het geen foutje is geweest? Werken allemaal van die puistenkopjes tegenwoordig. 1tje zet het weg, de ander pakt het weer zonder te weten.
    Er is niks mis mee om gewoon ff netjes te bellen, je word daar gewoon goed geholpen.
    Niet direct de grond inboren en doorslaan door Kassa te bellen. Gewoon beetje beschaving tonen en je krijgt meer respect van alle kanten. Mensen leren van fouten, je wilt zelf ook niet dat mensen zo op je reageren.
    Ik weet zeker dat het geen ''foutje'' is geweest langeflap. Beetje lachwekkend door nu te zeggen dat er van mijn kant beschaving getoond moet worden.

Wat denk je, dat die PS3's gewoon los naast elkaar ergens in het magazijn rondslieren of zo? Dat een nieuw product altijd onverpakt binnen komt en vervolgens ook verzonden wordt? Denk je dat het normaal is dat zo een PS3 ook nog eens in een 320GB doos zit terwijl het een 160GB betreft? En dat het toeval is dat de vorige eigenaar hem ook bij Bart Smit/E-Plaza heeft gekocht, en weer ingeleverd nadat 'ie kapot was? Omdat je ze ''ff'' omwisselt. Haha.

Noo, ik toon altijd beschaving naar iedereen die het ook naar mij en anderen toe toont. Dat noem ik reëel. Maar zo een houding als die van jou is juist naïef, er wordt je iets geflikt en je laat ze er nog mee wegkomen ook. Als we alleen maar mensen met die instelling zouden hebben zouden we niet veel bereiken in dit land, en zou ik nu niet mooi mijn recht kunnen halen zoals ik dat nu volgens de regels wel kan.

Dat gezegd hebbende, ik bel ze gewoon rustig op hoor morgen. En ik ga gewoon vragen waar ik recht op heb. Ook al ben ik boos. Dus je moet niet zeggen dat ik geen beschaving toon zonder te weten hoe de vork in de steel zit. Dat ik kassa een brief stuur is niks vreemds, OOK al zóu het een foutje zijn. Dan nog, is het iets wat niet mag gebeuren. Zijn geen excuses voor die jij wel probeert te geven (puistenkoppen mensen kunnen foutjes maken leren ze van bla bla). Dus zo een organisatie als deze zouden alleen maar ervoor kunnen zorgen dat dit probleem minder, of gewoon niet meer voor komt. Dus nogmaals gaarne je misplaatste veroordelingen jegens mij voor je te houden als je niet weet hoe en wat.

Enfin, ik ben benieuwd wat er morgen uit komt. Mijn geld krijg ik vast wel terug, ik verwacht niet dat ze moeilijk doen want zoals je zegt @Tuureluur; is oplichting zoals deze niet bepaald goed voor hun naam. Ik hoop er op dat ik gewoon in een vestiging zelf mijn PS3 op kan halen zodat ik kan zien dat ié echt nieuw is. Want het blijft een goede prijs die je normaal nergens kan vinden (en nu weet ik waarom ).

I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
    Ook een FIFA gamecard? klik hier

Status
    inTheGame Member
    Gamer IDs

Puistenkoppen is gebaseerd op het caberet van Javier Guzman over pubers in computerwinkel enzo, mag gewoon gezegt worden.
    Maar wat ik bedoel met de beschaving is, je zegt hier direct al dat je Kassa hebt ingelicht, Maar je zegt niet of je wel of niet netjes met hun gebeld hebt, wat blijkbaar niet het geval is want dan zouden ze het netjes met ze geregeld hebben.
    De dozen waar het inzit worden vaak in de shop geopend om te laten zien of alles erin zit, en niet beschadigd is. (dus al een reden het in de winkel te halen) Dus voor iemand de niet weet geen reden het niet op te sturen. Als je jaren gewerkt heb dan weet je hoe die dingen gaan toch? Elk bedrijf/winkel heeft mensen werken die nergens naar kijken, en alleen voor hun geld werken, en aangezien er bij bart smit veel jonge ventjes lopen, kan er best eens wat fout gaan, dan wanneer er veel werkervaren mensen zijn. Waarom zou je moeten zien dat het een 160GB is, als je een verkoper bent die er geen verstand van heeft? Het zit in de doos, zal wel goed zijn toch? Ik zou het verschil ook niet zien
    Door direct maar Kassa in te schakelen en alles laat toch zien dat je niet met de andere partij kan meedenken, en dus al niet een discussie zou moeten starten.

Jij voelt je genaaid, iedereen snapt dat, maar je zou je niet genaaid voelen als je gewoon even gebeld had, of naar de winkel gegaan was. Ook als je zeker weet dat het geen foutje was, regel het netjes af.
    En ga pas klagen op forum's of TV programma's nadat je paar keer gebeld hebt, en niet netjes geholpen word.
    Ik heb er een half jaar over gedaan over mijn router van KPN omdat ze er zelf ook geen verstand van hebben voor online gamen. Zolang ze je gewoon netjes proberen te helpen is er geen reden tot klagen

- - - - Samengevoegde post - - - - - -

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bacardiboy-dh Bekijk bericht
    Dat noem ik reëel. Maar zo een houding als die van jou is juist naïef, er wordt je iets geflikt en je laat ze er nog mee wegkomen ook. Als we alleen maar mensen met die instelling zouden hebben zouden we niet veel bereiken in dit land, en zou ik nu niet mooi mijn recht kunnen halen zoals ik dat nu volgens de regels wel kan.
    Huh?? Gewoon ff bellen en het probleem voorleggen is "hun ermee weg laten komen"?
    En jij je recht niet kunnen halen? Bel voor een nieuwe en je hebt wat je betaalt heb man!
    Mijn instelling komt verder met meer respect dan Kassa inschakelen denk ik. Mijn vita kon niet online, ik rij even terug, krijg een nieuwe, (zelfs de 3G gekregen) en probleem opgelost. Denk toch dat meer mensen deze weg moeten kiezen dan of niet?

Status
    Tuureluur's schermafbeelding
    !TG Member
    Gamer IDs

PSN ID: Tuureluur2008

Al meer info Baco? Tja, en Lange Flap, je hebt een punt (of meerdere) Het had ook anders gekund. In eerste instantie dacht ik dat je aandelen Bart Smit had ;-)

Dikke kus voor je Naomi! Ik zeg maar zo: Ik zeg maar niks!

Status
    inTheGame Member
    Gamer IDs

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tuureluur Bekijk bericht
    Al meer info Baco? Tja, en Lange Flap, je hebt een punt (of meerdere) Het had ook anders gekund. In eerste instantie dacht ik dat je aandelen Bart Smit had ;-)
    Nee maar vind het kansloos dat mensen zulke kleine dingen met een simpele oplossing zo groot moeten maken. Ben vaste klant bij bartsmit, staat buiten 1 werkneemster om, elke paar weken een nieuw ventje Je kan mij niet wijsmaken dat hun precies weten wat ze moeten doen met zulke dingen. Kun je moeilijk bartsmit voor zwart maken, terwijl andere shops dat ook gewoon hebben

Status
    Gamer IDs

Ik heb goed gehandeld

@Tuureluur; Ik heb het hoofdkantoor gebeld en ze wilden me het bedrag teruggeven omdat de actie niet meer gold. Daar ging ik niet mee akkoord, ik wil het pakket behouden en alleen een nieuwe PS3, na overleg was dat ook geen probleem al was dat geen normale gang van zaken. Kreeg alleen een ander adres dan de gewoonlijke om het te retourneren.

Heb gevraagd of ze het nu wél goed kunnen verpakken, in tegenstelling tot deze ps3 die gewoon 5 cm speling had en dus alle kanten op kon stuiteren. Ook viel het me op dat ze totaal niet verbaast leken en blijkbaar op mijn woord afgaan dat ik maar een nieuwe moet krijgen. Zou me niet eens verbazen dat als ik een andere ps3 zou terugsturen ze t niet zouden merken lol (ok bij mij wel want ik heb een phat ps3 hehe).
    Laatst gewijzigd door bacardiboy-dh; 20 augustus 2012 om 18:00

Status
    Dutch-J3ff's schermafbeelding
    Newbie
    Gamer IDs

Gamertag: Android J3ff NL PSN ID: Android-J3ff-NL

Ik heb goed gehandeld

@Tuureluur; Ik heb het hoofdkantoor gebeld en ze wilden me het bedrag teruggeven omdat de actie niet meer gold. Daar ging ik niet mee akkoord, ik wil het pakket behouden en alleen een nieuwe PS3, na overleg was dat ook geen probleem al was dat geen normale gang van zaken. Kreeg alleen een ander adres dan de gewoonlijke om het te retourneren.

Heb gevraagd of ze het nu wél goed kunnen verpakken, in tegenstelling tot deze ps3 die gewoon 5 cm speling had en dus alle kanten op kon stuiteren. Ook viel het me op dat ze totaal niet verbaast leken en blijkbaar op mijn woord afgaan dat ik maar een nieuwe moet krijgen. Zou me niet eens verbazen dat als ik een andere ps3 zou terugsturen ze t niet zouden merken lol (ok bij mij wel want ik heb een phat ps3 hehe).
    Mooi, probleem opgelost!!

Status
    gazhims3lv's schermafbeelding
    inTheGame Member
    Gamer IDs

PSN ID: gazhims3lv Steam ID: gazhims3lv

een kapotte kopen op marktplaats voor 3 tientjes en die opsturen :B

There's a storm coming.

Status
    inTheGame Member
    Gamer IDs

Waar kopen jullie de PSN cards voor USA? psncode.nl heeft ze voor $20, wat 16,57euro is, maar je moet 21,99 euro betalen o_0

Status
    Graphica-'s schermafbeelding
    iTG V.I.P.

@Langeflap: als je een paypal account hebt.. dan kan je toch ook via amerikaanse sites bestellen? Want de code krijg je toch online te zien/via de mail?

Status
    inTheGame Member
    Gamer IDs

Ik heb geen idee, heb geprobeert via vriendenlijst, maar bijna niemand van USA, en degene wel die hebben geen paypal
    Paar andere sites komen op het zelfde tarief van ongeveer $7 meer uit.
    Laatst gewijzigd door LANGEFLAP-NL; 22 augustus 2012 om 19:33

Status
    Gamer IDs

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch-J3ff Bekijk bericht
    Mooi, probleem opgelost!!
    Eerst maar even afwachten wat ik deze keer terug krijg goos

Status
    Dutch-J3ff's schermafbeelding
    Newbie
    Gamer IDs

Gamertag: Android J3ff NL PSN ID: Android-J3ff-NL

Eerst maar even afwachten wat ik deze keer terug krijg goos
    Het zal vast wel goed komen, ik heb er alle vertrouwen in.

Pagina 48 van 49 EersteEerste ... 3846474849 LaatsteLaatste

Thread Information

Users Browsing this Thread

Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten