Mjah top games doe je gwn niet weg
Ik heb nog geen 1 weg gedaan .
En heb eigenlijk veel games dat ik niet speel :o
Mjah top games doe je gwn niet weg
Ik heb nog geen 1 weg gedaan .
En heb eigenlijk veel games dat ik niet speel :o
Ik ga na pm 1 niet verderBen dr zat van dat ik niet met mn favo class kan
![]()
Ik w8 nu op de volgende topper van Call of duty!Oorspronkelijk geplaatst door CBR1100xx-Vanish
hopelijk voor u word die dan zo goed als deze versieOorspronkelijk geplaatst door Pardoel160
![]()
Ik zit nu prestige level 4 en met nog 560 puntjes te gaan naat level 5, je weet wel dat lelijke harige ding! Snel er doorheen en dan zo'n mooie speld! ;D
<br />Hij is niet groot maar ik heb honderd kilo om 'm aan te stampen!!!
Pm 5 lvl 55 ben ik.
En daar blijf ik ook, er komen zoveel goede spellen komende tijd.
Dus cod4 is al stof aant happen bij mij, maar voor een war kan ik natuurlijk altijd tijd maken.
Eindhoven Eindhoven Eindhoven Eindhoven Eindhoven Eindhoveeeeeen, PSV word kampioen 2012!
Hm ik zit op de 4de prestige.
Ga me naar level 55 werken en dan stop ik ermee...
ik wil dat gouden kruis halen, maar gaat er denk ik niet inzitten zit pas in 4de prestige :-\, als ik mijn playstation nou niet hoefde te delen met mijn en kind had ik er zeer zeker al geweest![]()
goofy goober
ben nu deze lvl 38 of zo en blijf dez prestige vind hem het mooist
ik ben die ook lvl 51, maar denk dat ik hierna met pm stop, vind het wel genoeg zo, door zo een goude kruis word ik echt niet beterOorspronkelijk geplaatst door R-onan
![]()
Be yourself no matter what they say.
Die vijf sterren vind ik het mooiste. En dat kan niemand ontkennen.![]()
Boom, baby!
ik vind het wel dom dat er op pc geen prestige is ma aan de andree kant weet ik nie of ik het wel zou doen want je moet al een tijdje gespeeld hebben voor u icoontje mooi is
Op de 4 ben ik nog geen prestige binnengegaan! ;D
En op de 5 ben ik Prestige 5 lvl 47 en daar laat ik het bij.. Ik ga nog tot 65 en dan ga ik alle wapens, atackments, challenges halen en gewoon een beetje lekkah mollen![]()
Ja, maar je hebt toch geen gouden wapens ofzo...
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers