wat zijn jullie verwachtingen van deze game
zelf kijk ik heel erg uit naar deze game en vooral de vlammenwerper en de multiplayer lijken mij erg vet ;D
![]()
wat zijn jullie verwachtingen van deze game
zelf kijk ik heel erg uit naar deze game en vooral de vlammenwerper en de multiplayer lijken mij erg vet ;D
![]()
PSN Gamercards
Need for Speed: Shift - Assassins creed 2 - Terminator Salvation - Fuel
Check mijn verkoophoek: KLIK!
klopt de game lijkt mij super, ik had dit niet verwacht.
Je kan ook honden op enemies afsturen na een killstreak =D
CoD- WaW is DE game waar ik op zit te wachten,
Ik hoop alleen dat hij mijn verwachtingen in ieder geval benaderd want CoD4 heeft voor mij een hele diepe indruk achtergelaten! (Ik speel hem nog steeds iedere vrije minuut!)
De screens en filmpjes beloven alvast veel moois, toch?
Groet Mike aka Boeroebeest
<br />Hij is niet groot maar ik heb honderd kilo om 'm aan te stampen!!!
zekers ;D ik speel hem ook nog heel veel. en als het er idd zo uitziet (of mooier natuurlijk) dan wordt het denk ik de game van 2008/2009
gr smaiden
PSN Gamercards
Ik kijk er ook erg naar uit.
Hij komt zeker weten ook in mijn collectie.
Van SP verwacht ik niet zoveel, maar we zullen zien, misschien word ie ook vet mooi..
Maar deze game moet je ook gewoon hebben omdat het zon vette MP heeft!
Ik kijk erg uit naar deze game! anders heb ik Call of duty 4 voor niets weg gedaan
ik weet nogsteeds niet wat ik moet verw8en, het trekt me niet zo met die vlammenwerper :-\
Be yourself no matter what they say.
Het begint een beetj uitbuiterij te worden.. elk jaar komt er weer een nieuwe deel uit.. zo kan je wel blijven kopen.. ik weet het niet![]()
Vandaag de beta gedownload voor de x-box 360 (is van mijn zoontje) en heel effe gespeeld.
Alleen de multiplayer kan je spelen en kan julie zeggen dat hij er erg gaaf uit ziet speelt ook erg snel.
Ik zelf heb ook cod 4 gespeeld op de x-box 360 maar vindt cod 5 beter spelen en mooier uit zien dan zijn voorganger.
Zeker een aanrader
Mooi zo.
Ik heb al heel wat meer lovende reacties gehoord. En ik kan niet wachten tot hij uitkomt.
nu kijk ik nog meer uit naar cod 5 ;D
maar waarom nou wel een beta voor x-sucks eeehh x-box en niet voor de ps3 :-[
PSN Gamercards
Wat ik weet is dat CoD 5 op dezelfde engine draait als CoD 4, dus qua grahpics en gameplay zeker geen drastische veranderingen, alleen zeker wel een verschil in speelstijl en verhaal, omgeving en een klein beetje lay-out.. Alles aangepast naar de WO2 natuurlijk...
Het zag er tof uit, ik heb de eerste SP level dan mogen zien, en dat begon al heftig, er zit meer gore ook in (veel bloed en gruwelijke shit)
Single player is ook wat donkerder en grauwer als CoD 4.
Ik ben benieuwd naar CoD 6, die weer onder Infinity Ward zal worden gemaakt
CoD 5 is een twijfelgevalletje, lijkt me wel vet om de ranks, perks en challanges te spelen in Wo2 stijl, dat is dat t enige nieuwe eraan voor mij.
Cod5 word zeker tof!
Ookal veranderd dr niet veel, gaat mij dr meer om dat de maps & wapens enzo anders zijn.. En dat je nu in voertuigen kan is natuurlijk ook vet lache!
Wel uber gay dat ze de beta niet op ps3 hebben!! :@
http://ps3clan.nl/2008/10/cod-world-...-zombie-modus/
Net een nieuwtje in verband met de game binnengekomen.
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers