Hockey nu zo'n 10 jaar
Hockey nu zo'n 10 jaar
one shot, one kill, no luck, pure skill.
hier ook voetbal. heb vele sporten geprobeerd maar voetbal blijft het leukste. vooral vanwege het spelen in een vriendenteam.
PSN: Daffi93
Met dank aan TraXxii!!
jep, ik fluit nu zo'n 4 jaar als amateur bij mijn eigen club. Zowel de jeugd als de senioren wedstrijden.
Praesent in Lucem, Aliquam in Tenebris
bij ons is het verplicht vanaf de A, krijg er niks voor
IK voetbal in den haag by de club ODB ons doel berijkt in de C2 daarvoor speelde ik by haaglandia ik ben best goed ik sta spits ik scoor iedere wedstryd
Basketball bij Quo Vadis voor het 7e seizoen. Doe er ook helpen met activiteiten voor de jeugd en ben tevens ook gediplomeerd scheidsrechter![]()
@zShineee-
ego!!
Laatst gewijzigd door Davide-93--; 3 april 2012 om 23:10
PSN: Daffi93
heb jaartje gejudo't toen ik ongv. 5 was, toen badminton en voetbal, en voetbal ben ik na half jaar mee gestopt, badminton nog steeds. Begonnen toen ik 6 was en ben nu 15 dus reken maar uit, ach doe je toch niet dus dat is dan 9 jaar (:
Laatst gewijzigd door Sunsist; 5 april 2012 om 23:01
See you on the other side.
Ik heb vanaf mijn 10 tot 16e Goju Kai karate beoefend. Hierna ben ik gaan Basketballen bij RZ in Rotterdam. Deze zijn nu gefuseerd met Rijnmond Basketball en spelen eredivisie. Ik ben met mijn 19e voor Defensie gaan werken en hier heb ik met verschillende survival runs meegedaan. Op dit moment heb ik drie zaken die mij bezig houden: Fitness, Hardlopen en Crossfit. Ik zou heel graag met survival wedstrijden meedoen alleen werk ik nu voor een baas die je niet alle ruimte geeft om te trainen en wedstrijden te draaien.
Yamaha. 'Touching your heart'.
R1 all day every day.
Heb geskate, heb voetbal gespeeld maar als ik 18 word ga ik beginnen met skydiven geen echte sport mja toch :p
´First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.`
`
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers