Goedemiddag,
Ik zal mezelf even voorstellen, ben net ingeschreven op het forum na al een aantal maanden volger te zijn geweest van de website.
Mijn naam is Elmo Middelkoop, Jah klopt dat rode beest van Sesamstraat. Heb alleopmerkingen al gehad dus das hou die maar bij je![]()
Ik woon in Hoofddorp, ben 24 Jaar(vrijdag 25).
Ben eigenlijk altijd al bezig geweest met gamen maar sinds mijn 16de 17 de echt actief na een aantal MMORPG's en wat games op de PSOne binnen de consoles terecht gekomen.
Op dit moment speel ik eigenlijk alleen op de PS3, maar ben wel nog in het bezit van een Xbox360.
Mijn fovoriete games zijn: Shooters (op dit moment MW3), JRPG's en sport games. Beat em up
Op DIt moment benik bezig met Tales of Graces f (Import uit de US) en ben bezig met Naruto UNSG platinum krijgen.
Ik ben sinds kort begonnen met het Trophyhunten. Ik heb er een aantal geselcteerd welke ik als eerste wil gaan behalen.
Naja ik denk dat dit het wel zoon beetje is. Ik kijk er naar uit de discussie's aan te gaan over games en genre's en andere te helpen waar mogelijk.
Mochten er vragen zijn, Feel free to ask.
Greetz
Bio

Met citaat reageren

. Verder hou ik ook heel veel van third person shooters, ik kijk ook echt uit naar SOCOM en Ghost Recon. 
, en nu toch weer verschikkelijk fan van rock muziek.

beetje photoshoppen. 

)

Favorieten/bladwijzers