holy moly XD
karma voor debby![]()
I'd rather die on my feet, than live on my knees. (Emiliano Zapata, 1879-1919).
Ook een FIFA gamecard? klik hier
kijk zulke mensen moet je nou hebben, je bent al bang om te verliezen nog voordat je tegen ze gespeelt hebt, maarja ik verlies niet
(geintje
)
Be yourself no matter what they say.
Zou Debbie ook in het mooie billen topic een foto hebben achter gelaten?
Dat zou pas slecht zijn;D
METAAL DEBBY![]()
het is de bedoeling dat ze hier langer blijft, niet dat jullie haar bang maken met je rare ideeënOorspronkelijk geplaatst door MightyMostert
![]()
Hahahahahahahaha das niet slecht das triestOorspronkelijk geplaatst door MightyMostert
goofy goober
Helemaal!!!! mis ook een horn poppetje hier ;D maar ach ben een neue mag niet klagenOorspronkelijk geplaatst door Nosync
(dat doe ik wel als ze me kennen hahahahaha)
Owwww zal niet gauw wegrennen voor die opmerkingen hoorheb jaren alleen met mannen gewerkt en ik heb al heeeeeeeeel veel dubbelzinnige en gepeperde opmerking naar mijn hoofd geslingerd gekregen
goofy goober
Komt hier eens eindelijk een dame en alle mannen slaan op hol ;D
sorry zal ik maar weer gaan? ;DOorspronkelijk geplaatst door resureyu
Moet wel zeggen al die aandacht gaat wel naar mijn hoofd stijgenloop ik straks weer naast mijn schoenen enzo (bah weer schrale voeten
)
goofy goober
Weer? je heb het dus al een keer meegemaakt?Oorspronkelijk geplaatst door debby du Mortier
Wat voor games sppel je nog meer behalve cod?
[quote=resureyu ]
Weer? je heb het dus al een keer meegemaakt?Oorspronkelijk geplaatst door debby du Mortier
Wat voor games sppel je nog meer behalve cod?
ben nu veel met ratched and clank quest for booty bezig
burn out paradise speel ik af en toe(ben nog niet opnieuw begonnen voor de trofee's)
en toch wel elke dag Guitar Hero maar ik ben slecht kom maar niet voorbij medium heb dat uitgespeeld maar ik kan nog steeds geen heel liedje op hard uitspelen grrrrrr frustrerend)
heb battlefield bad compagnie uitgespeeld vind de online versie niet leuk en dat komt door cod4
folklore
ratched and clank hmm geen zin om op te staan maar die een met die piraten
metal gear solid ben begonnen maar om een of andere reden boeide het me niet terwijl ik dat vroeger altijd speelde De oude.
en kan niet wachten tot killzone uitkomt en god of war
goofy goober
theekransje![]()
niet zeuren bacardiboy-dh, het moet gezellig blijven en om voor ieder klein ding een nieuw topic te maken is ook wat overdrevenOorspronkelijk geplaatst door bacardiboy-dh
![]()
hehe ik zeur toch niet![]()
maar je hebt er ook bijvoorbeeld cod topics voorik wil gewoon weten hoe jullie eruit zien
dus eh meneer met de grote mond... laat zien dan ;D
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers