Streng he![]()
Streng he![]()
Hallo,
mijn naam is Koen a.k.a. Jongste.
ik kom van NCe af maar sinds dit is opgeheven en is gefusierd met iTG join ik de iTG bf3 PC clan.
ik zal jullie wel vaak op teamspeak en in de fields zien
LATERRRR
Laatst gewijzigd door Jongste; 18 juni 2012 om 17:06
Hey hoi luitjes,
Ik ben Lesley (nickname IamIamI).
Ben hier net een weekje nieuwe en ben meteen gestart als nieuwe redactie manneke hierzo.
Hopelijk zijn jullie beetje tevrede met m'n nieuws items! en anders mag je het zeggen hoor!
Groetjes!
he welkom iamiami veel succes met je nieuwe job maak er wat moois van.
Jo. Ik ben 16, en heb net dat formulier ingevuld, maar is het nu de bedoeling dat ik nog iets moet gaan doen of krijg ik een invite op PS3? xd
- - - - Samengevoegde post - - - - - -
Mijn naam is trouwens Koen. PS3 Naam > Koenhilarius16
Owhnahja is er al een Thomas dan? want anders heet ik wel Thomas
(dat is mn officiele eerste name... long story
)
Hey G's, alles goed?Haha, maar dit is een stellen de mensen zich voor, dus zal ik dat ook wel even doen.
Ik ben Pieter-Jan, ik ben 17 jaar (Ik word 18 in Februari) en woon in Hasselt (België). Ik volg de richting boekhouden-informatica (voor degende die dit willen weten) en ik speel voetbal bij Zonhoven. Ook speel ik ps3, meestal FIFA & MW3, daarom heb ik me ook aangemeld. Daarnaast hou ik me ook bezig met grafische dingen. Van editing tot het maken van signatures, avatars en wallpapers. Mijn favoriete clubs zijn FC Barcelona & KRC Genk. Als je nog vragen hebt mag je ze hieronder natuurlijk neerpleuren!
Groetjes,
Me, myself and I
Hey kerel hier moet je even je eigen aanmelden http://inthegame.nl/forums/forumdisp...ld-je-hier-aan! Dan zit je goed grtz
Strauwki, 18 jaar, MW3, BF3, Fifa 12!
Benieuwd wat ik kan leren hier, haha
Hananas, 29 jaar, speel veel te veel game
Ik zit vol met ideeen en hoop dat misschien een goeie aanwinst kan zijn hier bij ITG
Sander, 32 jaar (ouwe lul), getrouwd, dochter.
Fifa, vooral clubs met Jeremy024. Samen klaar om top 10 vd wereld te worden!
Welkom mannen!
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers