als die net zo goed is als cod4.......!!!!!!
ik koop hem zowieso.....
en dan gelijk multiplayer..
dev1zan(hoogste rank cod4 nl. gouden kruis)!!!!
als die net zo goed is als cod4.......!!!!!!
ik koop hem zowieso.....
en dan gelijk multiplayer..
dev1zan(hoogste rank cod4 nl. gouden kruis)!!!!
Het ligt er maar net aan wat jij graag wil, houd je van de sfeer van de WWII dan is CoD WaW perfect voor je. En zal het ook beter aanvoelen denk ik.
Maar als je meer van het moderne houd dan zul je CoD 4 beter vinden.
Het is dus maar net waar je van houd, en de multiplayer gaat zeker wel net zo goed zijn als in CoD 4. Daar ben ik 200 % zeker van.
Als de mp even goed is als cod4 is de game zowiezo de moeite waard om te kopen! ookal is hij in WO2, ookal ben je voorstander (zoals ik) van het hedendaagse![]()
ik houd het bij 5 hooguit dat zombe gebeuren lijkt me leuk. net op de pc zombie mod cod4 600 kill streak![]()
Be yourself no matter what they say.
Die zombi mode lijkt me ook gaaf, maar de WoII style heb ik nu wel eens gezien!
PSN: SoundwaveNL<br />
kijk...ik kan je met een gerust hart zeggen dat hij helemaal hetzelfde voelt als cod4![]()
Zal me wel benieuwen wat Treyarch er van gebakken heeft.
PSN: SoundwaveNL<br />
als het goed is is dit het laatste deel WO2 cod, ze wouden het verhaal nog af maken...
en Treyarch stopt er mee na deze cod. dan worden de volgende cod's door infinity ward gemaakt ;D dus we kunnen in ieder geval met een gerust hart de toekomost inkijken![]()
PSN Gamercards
Need for Speed: Shift - Assassins creed 2 - Terminator Salvation - Fuel
Check mijn verkoophoek: KLIK!
Ik vind COD5 meer een mod voor COD4, alleen dan in WOII style.
Maar als de Multiplayer net zo goed word als die van Infinity Ward, wie weet haal ik hem dan wel. Alleen ben ik wel bang dat ik COD4 laat liggen. Maar eerst Resistance 2.
''The Heartless have great fear of the Keyblade. That's why they'll keep coming after you no matter what. '' - Ansem
en ik je met een gerust hart niet. ik vind die beta echt geen klap aan :-\. ik zie wel waar het schip strand ik houd het bij cod4Oorspronkelijk geplaatst door AntraxX
![]()
Be yourself no matter what they say.
ik heb hem ook gespeeld op ps3en vind hem mooi en goed
![]()
op de ps3 ?? :oOorspronkelijk geplaatst door AntraxX
dat spel komt toch morgen pas uit in Amerika en 14 nov in Europa
en er stond geen demo op ps store ???
PSN Gamercards
Need for Speed: Shift - Assassins creed 2 - Terminator Salvation - Fuel
Check mijn verkoophoek: KLIK!
Volgens mij mag hij hem revieuwen. Ookal zou ik het eigenlijk ook wel raar vinden als je hem nu al hebt.
Ik ga hem kopen
Al is het maar om nog een game te hebben voor met alle P3c members te spelen![]()
Ik was van plan hem vrijdag gelijk te halen... Maar mn rabo rekening dacht waarschijnlijk andersZal dr ff mee moeten wachten
![]()
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers