Is het de bedoeling dat dit ook een soort van Gamers Communitywordt? En alles begeleid vanuit Playstation? (Games, trailers, demo's, extra's, enz.....)?
Is het de bedoeling dat dit ook een soort van Gamers Communitywordt? En alles begeleid vanuit Playstation? (Games, trailers, demo's, extra's, enz.....)?
Ja tuurlijk. Daarom hebben ze cinema's en dergelijke gemaakt in HOME om daar de trailers/gameplay's te laten zien.
''The Heartless have great fear of the Keyblade. That's why they'll keep coming after you no matter what. '' - Ansem
Er hangen posters overal. Daar kan je dan voorstaan en op full screen klikken en dan speelt er een trailer of filmpje af.
Leuk gedaan allemaal hoor..
er wordt vooral veel gedanst voor de moment.Bowlen,dammen,poolen en arcade games zijn best wel leuk.Tis allemaal nog wat kaal maar dat is nogal logisch.Fave feature : Female avatar aanmaken en al die puberjongens komen je vragen of ze je mogen toevoegen aan hun friends list.Ze moesten eens weten dat ik een baard heb en bijna op pensioen mag. ;D
Tis idd wel lache XD Mr zal je ook later voor alles moeten betalen? bijv. voor meubels enzo, of kleren die je draagt..?
sommige dingen zul je wel voor moeten betalen , maar je kunt straks spullen kopen met je trophies die je hebtOorspronkelijk geplaatst door Dre-S
![]()
hoi iedereen
heb gisteren in home een tijdje "Icebreaker" gespeeld en na een bepaalde level krijg ik bericht da ik 2 nieuwe items ontvangen heb maar ik kan deze nergens terug vinden
weten jullie soms wat het kan zijn en waar ik ze kan terug vinden?
groetjes
dat is een icebreaker t-shirt.te vinden in je wardrobe.
vanavond dan eens ff checken
bedankt hé!!
Heeft er al iemand ergens gehoord wanneer er meer ruimtes opengaan, zoals bijvoorbeeld de Warhawk ruimte zodat je vandaar uit naar de game kan enzo.
Volgens mij als de volledige 'game' uit komt.
ik heb een account aangemaakt waarin mijn laatste download staat namelijk HOME
nu is het zo dat ik hem natuurlijk niet aan iedereen ga geven alleen aan trouwe members natuurlijk en niet aan gasten die hier komen alleen voor home.
Dus pm me of laat wat achter in het forum en Hoppermania en ik geven dan de nodige informatie
dan blijft het ook eerlijk
greetz Dennis
ben ook wel nieuwsgierig eigenlijk of 't al wat is
Ik heb de Home beta nu sinds donderdag en ik kan je zeggen: Het is echt leuk. Je hebt een aantal standaard outfits die je kunt aandoen. Je kan veel aan de personen veranderen. De winkels zijn nog allemaal leeg, maar er zijn meerdere winkels: kledingwinkel, een woning-inrichtingswinkel, een makelaar en nog een winkel waar niet duidelijk is wat er in komt.
Ok, vanmorgen werkte Home niet bij mij... Kon nie connecten op server (al werkte men Storen en dergelijke wel)
Zijn ze nog bezig met 'updates' van de winkels en zijn er dus nog mensen die niet online geraken met Home? Of ligt het toch aan mij?
Momenteel wordt dit topic door 1 gebruiker(s) bekeken. (0 lid/leden en 1 gast(en))
Favorieten/bladwijzers